Mieheni ei uskalla puhua synkimmistä seksifantasioistaan
Olen sanonut, että kertoo vaan ne rohkeasti. Olen avoin niiden toteuttamiselle. Kenen kanssa hän ne sitten toteuttaisi. Hän on ujo ja inttää, että mitään ei salaa. Vielä hän sen paljastaa ja se tehdään.
Kommentit (11)
Hänellä on varmaan paljon tekokullia-perseeseen -tyylisiä fantasioita.. ehkä pelkää rt on sulle liikaa ja jätät sen?
Ootko sadomasokistin kanssa tai muuten likaisia juttuja sillä? Hyyy. Eroaisin äkkiä jos tuon kuulisin.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on varmaan paljon tekokullia-perseeseen -tyylisiä fantasioita.. ehkä pelkää rt on sulle liikaa ja jätät sen?
rt ???
Ei kaikilla ole mitään fantasioita. Moni keskittyy olevaan ja keskittyy siihen ja saa tyydytyksen ja onnen siitä.
Itse olen mies ja haluan että toinen mies astuisi minut ilman kondomia
Hyi. Miksi kaikesta pitää tehdä irstasta???? Jos toinen EI halua mitään poikkeavaa, anna olla. Tai sitten etsi itsellesi uusi "jännä"mies.
Millaisia ovat synkät seksifantasiat? Jotain snuffia, kannibalismia tms?
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Miksi kaikesta pitää tehdä irstasta???? Jos toinen EI halua mitään poikkeavaa, anna olla. Tai sitten etsi itsellesi uusi "jännä"mies.
Tämä. Jostain syystä nämä Saatanan airueet valikoivat uhreja eikä uskalla valita kumppaniksi toista Saatanan airuetta.
Parasta kertoa vaan, mitä ne fantasiat ikinä ovatkaan.