Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

Vierailija
24.06.2026 |

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

Vierailija
2/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela maksaa elämisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tässä juuri mietin kun pitäisi lähteä töihin. Saan pääomatuloja tonnin kuussa ja lapsista vielä tukia noin 400e.. kyllähän sillä ihminen eläisi eikö??

Vierailija
4/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Mutta älä tee sitä muiden kustannuksella, jos on tarkoitus ihan vain laiskotella

Vierailija
5/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit. Mutta älä tee sitä muiden kustannuksella, jos on tarkoitus ihan vain laiskotella

Kelan tuilla tietenkin

Vierailija
6/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta, mutta turha myöhemmin itkeä ettei kukaan arvosta ja rahat ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi antaa tähän parhaat eväät, ilman mitään velvoitteita, kuten Ruotsi ja Tanska nykyään vaatii.

Vierailija
8/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma valinta, mutta turha myöhemmin itkeä ettei kukaan arvosta ja rahat ei riitä.

Ei se ole aina oma valinta. Alkaa tuntumaan siltä, että paljon vaikuttaa muiden ihmisten käyttäytyminen. Enemmän melkeinpä kuin oma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi antaa tähän parhaat eväät, ilman mitään velvoitteita, kuten Ruotsi ja Tanska nykyään vaatii.

Eli kaikki muka huomautukset, jotka Suomi on saanut, ovat virheellisiä ja aiheettomia! Kiitos kun kerroit!

Vierailija
10/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?

All work and no play makes Jack a dull boy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jos pinkka lyönnissä, köyhät töitä tekee T: Köyhä prole !

Vierailija
12/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit. Mutta älä tee sitä muiden kustannuksella, jos on tarkoitus ihan vain laiskotella

Totta kai voi, kun laki niin sallii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma valinta, mutta turha myöhemmin itkeä ettei kukaan arvosta ja rahat ei riitä.

Ei se ole aina oma valinta. Alkaa tuntumaan siltä, että paljon vaikuttaa muiden ihmisten käyttäytyminen. Enemmän melkeinpä kuin oma.

Omiin tekemisiin voi vaikuttaa, mutta muiden tekemisiin ja asenteisiin paljon rajallisemmin eli sitä voi toisia tosiaan kyllästyttää työkykyiset elätit mutta sellaista se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän