En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
Kommentit (13)
Samaa tässä juuri mietin kun pitäisi lähteä töihin. Saan pääomatuloja tonnin kuussa ja lapsista vielä tukia noin 400e.. kyllähän sillä ihminen eläisi eikö??
Voit. Mutta älä tee sitä muiden kustannuksella, jos on tarkoitus ihan vain laiskotella
Vierailija kirjoitti:
Voit. Mutta älä tee sitä muiden kustannuksella, jos on tarkoitus ihan vain laiskotella
Kelan tuilla tietenkin
Oma valinta, mutta turha myöhemmin itkeä ettei kukaan arvosta ja rahat ei riitä.
Suomi antaa tähän parhaat eväät, ilman mitään velvoitteita, kuten Ruotsi ja Tanska nykyään vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Oma valinta, mutta turha myöhemmin itkeä ettei kukaan arvosta ja rahat ei riitä.
Ei se ole aina oma valinta. Alkaa tuntumaan siltä, että paljon vaikuttaa muiden ihmisten käyttäytyminen. Enemmän melkeinpä kuin oma.
Vierailija kirjoitti:
Suomi antaa tähän parhaat eväät, ilman mitään velvoitteita, kuten Ruotsi ja Tanska nykyään vaatii.
Eli kaikki muka huomautukset, jotka Suomi on saanut, ovat virheellisiä ja aiheettomia! Kiitos kun kerroit!
Vierailija kirjoitti:
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
All work and no play makes Jack a dull boy
Voit jos pinkka lyönnissä, köyhät töitä tekee T: Köyhä prole !
Vierailija kirjoitti:
Voit. Mutta älä tee sitä muiden kustannuksella, jos on tarkoitus ihan vain laiskotella
Totta kai voi, kun laki niin sallii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma valinta, mutta turha myöhemmin itkeä ettei kukaan arvosta ja rahat ei riitä.
Ei se ole aina oma valinta. Alkaa tuntumaan siltä, että paljon vaikuttaa muiden ihmisten käyttäytyminen. Enemmän melkeinpä kuin oma.
Omiin tekemisiin voi vaikuttaa, mutta muiden tekemisiin ja asenteisiin paljon rajallisemmin eli sitä voi toisia tosiaan kyllästyttää työkykyiset elätit mutta sellaista se on.
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?
En halua tehdä enää töitä. Voinko laiskotella loppuelämän?