Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v miettii; olen käymässä Kuopiossa

Vierailija
22.07.2014 |

En aio viipyä kauaa. Haluaisiko joku jäätelölle tai eläinkauppaan huomenna?

Kommentit (299)

Vierailija
141/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia vihaava rasistipaska saa siis viimeinkin kontaktin vastakkaiseen sukupuoleen, hienoa!

Vierailija
142/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:07"]

Ketään ei ilmestynyt musiikkipuolelle, joten taidan jatkaa matkaa. -Mie 29v- teki ilmeisesti oharit, eikä nurkissa näkynyt myöskään av-mammoja pinssien, tai sanomalehtiensä kanssa kera kurkistusaukkojen.

Mutta ehkä me voidaan joskus järjestää oikeakin av:laisten tapaaminen :)

t. se 16-vuotias teini

[/quote]

Siis voi vit..ja minkä mies meni tekemään! Saakelin torvi, itse ehdotti tapaamista ja sitten jänisti! Kuinka miehekästä!

Mutta pojot sulle rohkeudesta ja ennenkaikkea kiitos piristävästä aamupäivästä :)

Kun mä tuun kuopioon joskus tämän elämän aikana niin käydään me sit kahvilla tai jäätelöllä riippuen vuodenajasta :)

t. n25 (joku niistä)

[/quote]

Joo ilmottele vaikka kun pyörit täällä päin :)

t. se 16-vuotias teini

[/quote]

joo, teen sit avauksen tänne kun on ajankohtainen :)

t: n25(joku niistä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:36"]epäkunnioitus tapaamisen yksityisyyttä kohtaan (en ollut aikeissa tavata montaa ) 

-Mies 29v-

[/quote]

Jos julkisesti 6 miljardin ihmisen edessä haet seuraa julkiselle paikalle, miten vitussa voit olettaa saavasi yksityisyyttä. Ne asiat hoidellaan sitten meilissä. Oot täys sika ja kusipää. Respect teini16. Vedä tota turpaan jos koskaan tapaatte.

Vierailija
144/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää nyt niin ydinfysiikkaa ole, että kyllähän tästä johtopäätöksen voi vetää, että ämmä29:ssä on jotain sellaista probleemaa ettei kehtaa pärstäänsä näyttää :D

Vierailija
145/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:46"]Onkohan kyseessä sama teini, joka teki kaikki kotityöt kun äidin selkä oli kipeä? Joku valitteli, että ei saa aloitettua parvekkeen siivoamista, mihin teini vastasi aika räväkällä tyylillä.

[/quote]

Tätäkö http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/3993168/pitaisi_pesta_parveke_mutta_ei_millaan_jaksais ketjua meinasit? :) Millä tapaa "räväkällä"?

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
146/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, kostosi kohdistui "palstan ilkeiden naisten" sijaan kaikkein syyttömimpään osapuoleen eli Teini16:n, joka on alusta asti suhtautunut sinuun myötämielisesti ja ennakkoluulottomasti. Ja suurin osa meistä muistakin kommentoijista on ollut pelkästään hyväntahtoisia, uskoisin. Kun tässä nyt loukkaantumaan aletaan, niin tuo kommenttisi siitä, ettei naiset koskaan tuntisi yksinäisyyttä, olisi voinut jättää sanomatta. T. Se sivustaseuraajien leimautumista pohtinut

Vierailija
147/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä toisaalta ymmärrän, jos kerta vaikutan niin pelottavalta, ettei minua uskalleta tulla tapaamaan julkiseen paikkaan :) En minä sentään pure, lujaa. Mutta ois se kiva ollut, jos olisi edes ilmoitettu ettei paikalle olla saapumassa.

n25, luo vaan sitä aloitusta sitten kun meinasit tännepäin tulla :) Ihan mielelläni tapaisin ihmisiä.

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
148/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:42"]

Mies29: olet anteeksipyynnön velkaa.

Lupasit mennä paikalle ja jätit menemättä. Teini on järjestänyt menonsa sinun mukaasi, veit hänen aikaansa ja se on anteeksiantamatonta. 

[/quote]Höpöhöpö. Hän sanoi että hänellä on muutenkin sinne asiaa ja myöhemmin epäröi tulemista sekä jätti vastaamatta kysymykseeni liittyen siihen, mitä hän tekee. Minä sanoin ehkä tulevani. Sen lisäksi hän myötäili oikeuslaitoksella uhkaavan juntin kirjoitusta. Useat kirjoittajat rakensivat hänestä jo valmiiksi uhria varoittelemalla yhdestä ja toisesta asiasta. 

Olisiko niin että nyt yritetään keksiä tyhjästä loukkaamisen aihetta netissä, kun livenä virnistely ei onnistunutkaan tai sitten muiden ivailun kanssa myöteläminen. Viattomuuttani on hyväksikäytetty monesti, mutta tällä kertaa se ei onnistunut.

Olen auttanut monia ihmisiä tällä palstalla ja usein saanut itsemurhakehotuksia yms. kertoessani omasta elämästäni. En ole koskaan itse sortunut vastaavaan. 

Hyvää kesää ainakin teinille ja muille sympaattisille ihmisille. Ikävää ettei kaikki aina onnistu eikä välttämättä edes useimpina kertoina, mutta sellaista elämä on; monimutkaista. 

Tälle palstalle en enää kirjoita, joten väkivaltafantasioita, valheita ym. tihkuvat vastaukset jäävät vain toisten rienaajien luettavaksi. =)  Työntäkää vaan sydämenne kyllyydestä jos se helpottaa. 

-Mies 29v-

Vierailija
149/299 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29, voit olla varma, että kukaan ei halua tavata, jos tuollaisia etukäteen määrättyjä velvotteita kuuluu ensitapaamiseen.

Vierailija
150/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tälläiaiä ressukoita tulee?

Vierailija
151/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se teini 16v oli aika rohkea kun meni tapaamispaikalle, oletko oikeasti 16v se teini 16v?

Mies 29v on kyllä naurettava tyyppi varmasti joku vitun kaappihomorunkkaripelle.

Eikö kuopiolaiset ole savolaisia?

Vierailija
152/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:42"]

Lupasit mennä paikalle ja jätit menemättä. Teini on järjestänyt menonsa sinun mukaasi, veit hänen aikaansa ja se on anteeksiantamatonta. 

[/quote]Höpöhöpö. Hän sanoi että hänellä on muutenkin sinne asiaa ja myöhemmin epäröi tulemista sekä jätti vastaamatta kysymykseeni liittyen siihen, mitä hän tekee. Minä sanoin ehkä tulevani. Sen lisäksi hän myötäili oikeuslaitoksella uhkaavan juntin kirjoitusta. Useat kirjoittajat rakensivat hänestä jo valmiiksi uhria varoittelemalla yhdestä ja toisesta asiasta. 

Olisiko niin että nyt yritetään keksiä tyhjästä loukkaamisen aihetta netissä, kun livenä virnistely ei onnistunutkaan tai sitten muiden ivailun kanssa myöteläminen. Viattomuuttani on hyväksikäytetty monesti, mutta tällä kertaa se ei onnistunut.

Olen auttanut monia ihmisiä tällä palstalla ja usein saanut itsemurhakehotuksia yms. kertoessani omasta elämästäni. En ole koskaan itse sortunut vastaavaan. 

Hyvää kesää ainakin teinille ja muille sympaattisille ihmisille. Ikävää ettei kaikki aina onnistu eikä välttämättä edes useimpina kertoina, mutta sellaista elämä on; monimutkaista. 

Tälle palstalle en enää kirjoita, joten väkivaltafantasioita, valheita ym. tihkuvat vastaukset jäävät vain toisten rienaajien luettavaksi. =)  Työntäkää vaan sydämenne kyllyydestä jos se helpottaa. 

-Mies 29v-

[/quote]

Uhri puhuu.

Vierailija
153/299 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 11:30"]

Mies 29 on halukas tapaamiseen, jos lupaa hänelle etukäteen seurustelusuhteen tai vähintään suudelman tai seksiä. Muuten ei vaivaudu ulos kolostaan häpeän takia. Hänen toiveensa oli, että joku ihastuu häneen nokkelien tekstiensä kautta ja antaa muut puutteet anteeksi.

-miehen ystävä

[/quote]

Siis mitä???! :O

Vierailija
154/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä pystyykö pysymään pois palstalta. Ihme on kyllä että ensin itse ehdottaa tapaamista ja sitten jättää tulematta ja vielä onnistuu olemaan oman oharinsa uhri. Saavutus sinänsä.

Vierailija
155/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 14:01"]

-Mies 29v-

[/quote]

Voit vaikka kuinka yrittää selittää mustaa valkoiseksi, mutta totuus tässä asiassa on se, että ainoastaan sinä olet käyttäytynyt äärimmäisen itsekkäästi ja ylimielisesti lupaamalla mennä tapaamiseen ja sitten jättänyt menemättä. Olisit edes perunut aikeesi kun kerta jo yöllä rupesit katumaan.

Olet jo sen verran iäkäs, että sinun tulisi ymmärtää ettet voi syyttää toisia ihmisiä omasta käytöksestäsi. Käyttäydyit ja käyttäydyt edelleen todella rumalla tavalla ihmisiä kohtaan. Ehkä et itsekään ymmärrä kuinka paljon häpeät itseäsi, sillä tuo häpeän tunne, nolatuksi joutumisen pelko sinua estää. 

Vierailija
156/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 14:01"]

-Mies 29v-

[/quote]

Voit vaikka kuinka yrittää selittää mustaa valkoiseksi, mutta totuus tässä asiassa on se, että ainoastaan sinä olet käyttäytynyt äärimmäisen itsekkäästi ja ylimielisesti lupaamalla mennä tapaamiseen ja sitten jättänyt menemättä. Olisit edes perunut aikeesi kun kerta jo yöllä rupesit katumaan.

Olet jo sen verran iäkäs, että sinun tulisi ymmärtää ettet voi syyttää toisia ihmisiä omasta käytöksestäsi. Käyttäydyit ja käyttäydyt edelleen todella rumalla tavalla ihmisiä kohtaan. Ehkä et itsekään ymmärrä kuinka paljon häpeät itseäsi, sillä tuo häpeän tunne, nolatuksi joutumisen pelko sinua estää. 

[/quote]

Mies29, Sinulla on oikeasti vielä mahdollisuus saavuttaa onni. Se edellyttää sitä, että tajuat olevasi itse vastuussa teoistasi.

Vierailija
157/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:28"]Se teini 16v oli aika rohkea kun meni tapaamispaikalle, oletko oikeasti 16v se teini 16v?

Mies 29v on kyllä naurettava tyyppi varmasti joku vitun kaappihomorunkkaripelle.

[/quote]

Siis olenko oikeasti 16-vuotias, vai mitä meinasit? :)

Ja ollaan me savolaisii, mitä siitä? :)

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
158/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä koko homaa.. Mutta näin kai siinä käy, että kun on huono itsetunto niin tulkitsee kaikki asiat päälaelleen. Kaikki täällä melkein taisivat olla vain innoissaan ja positiivisesti hengessä mukana. Ihmiset ovat kiinnostuneita palstanvakkarihenkilöistä. Emme todellakaan olleet altistamassa miest 29:ä pilkalle. Vaikka varmasti sellaisiakin ihmisiä täältä löytyy. Mutta kaikesta huolimatta ikävintä on se, että lupaa jotain, muggei edes peru sitä, tekee vain oharit. Todella huonoa käytöstä keneltä hyvänsä!!

-eräs ketjua tiukasti seurannut

Vierailija
159/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkikö kukaan, oliko Iso-Jarmo torilla klo 13.00? Harmi, kun en päässyt paikalle. 

Vierailija
160/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:28"]Se teini 16v oli aika rohkea kun meni tapaamispaikalle, oletko oikeasti 16v se teini 16v?

[/quote]

Siis olenko oikeasti 16-vuotias, vai mitä meinasit? :)

Ja ollaan me savolaisii, mitä siitä? :)

t. se 16-vuotias teini

[/quote]

Joo sitä vaan ajattelin että oletko oikeasti 16v.