Mies 29v miettii; olen käymässä Kuopiossa
En aio viipyä kauaa. Haluaisiko joku jäätelölle tai eläinkauppaan huomenna?
Kommentit (299)
En jaksanutkaan tulla kyyläämään paikalle. Tapahtuuko siellä mitään?
t: utelias uuno
Olisiko siellä yleisössä parempaa seuraa?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:49"]
Onhan täällä tietokoneet, joilla pääsisi tänne kirjoittelemaan :)
Muutama mies täällä näyttää pyörivän ja aulassa joitain ihmisiä, muista en ole varma.
t. se 16-vuotias teini
[/quote]
onko heillä sanomalehti/kirja ylösalaisin kädessä? :D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:53"]On tässä vielä joitakin minuutteja aikaa ennenkuin minä jatkan eteenpäin :)
t. se 16-vuotias teini
[/quote]
Onko paikalla paljon kyylääviä av-mammoja?
Voi ei, meneekö tässä nyt koko hieno juttu pilalle ?:( nyt ne pinssit rintaan ja reiälliset sanomalehdet kätöseen ja kirjastoon hiphopia.
T: sejokakirjoittihumalassalaulunsanojayhdistettynähassustikuopioonjaviittauksenakuorosotaan
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:56"]
Voi ei, meneekö tässä nyt koko hieno juttu pilalle ?:( nyt ne pinssit rintaan ja reiälliset sanomalehdet kätöseen ja kirjastoon hiphopia.
T: sejokakirjoittihumalassalaulunsanojayhdistettynähassustikuopioonjaviittauksenakuorosotaan
[/quote]
ohis, mutta onko darra? :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:49"]
Onhan täällä tietokoneet, joilla pääsisi tänne kirjoittelemaan :)
Muutama mies täällä näyttää pyörivän ja aulassa joitain ihmisiä, muista en ole varma.
t. se 16-vuotias teini
[/quote]
onko heillä sanomalehti/kirja ylösalaisin kädessä? :D
[/quote]
Ei sentään, mutta aika ripeään luki kirjaansa :D Ja kaksi miestä näyttää istuskelevan koneilla.
t. se 16-vuotias teini
Vielä 5min ja lähden sitten eteenpäin kirjastolta.
t. se 16-vuotias teini
ohis, mutta onko darra? :)
[/quote]
On kylläkin.
En yksinkertaisesti kestä tätä pettymystä!! Nyt vaadin mies 29 tilille!
Mies taisi olla teinimpi kuin teini.
Voi mies minkä teit, jos et mennyt paikalle. T. Se, joka mietti leimautuuko tässä myös viattomat kirjastokävijät
Mutta kaikki kunnioitus sinulle teini 16v!!!
Ei saatana! Miehiin ei vaan voi luottaa!
Mutta kaikki kunnioitus sinulle teini 16v!!!
Ketään ei ilmestynyt musiikkipuolelle, joten taidan jatkaa matkaa. -Mie 29v- teki ilmeisesti oharit, eikä nurkissa näkynyt myöskään av-mammoja pinssien, tai sanomalehtiensä kanssa kera kurkistusaukkojen.
Mutta ehkä me voidaan joskus järjestää oikeakin av:laisten tapaaminen :)
t. se 16-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:07"]
Ketään ei ilmestynyt musiikkipuolelle, joten taidan jatkaa matkaa. -Mie 29v- teki ilmeisesti oharit, eikä nurkissa näkynyt myöskään av-mammoja pinssien, tai sanomalehtiensä kanssa kera kurkistusaukkojen.
Mutta ehkä me voidaan joskus järjestää oikeakin av:laisten tapaaminen :)
t. se 16-vuotias teini
[/quote]
Siis voi vit..ja minkä mies meni tekemään! Saakelin torvi, itse ehdotti tapaamista ja sitten jänisti! Kuinka miehekästä!
Mutta pojot sulle rohkeudesta ja ennenkaikkea kiitos piristävästä aamupäivästä :)
Kun mä tuun kuopioon joskus tämän elämän aikana niin käydään me sit kahvilla tai jäätelöllä riippuen vuodenajasta :)
t. n25 (joku niistä)
Mies 29, sulla on kyllä oikeasti täällä lauma faneja, joista on vain hauskaa kinata ja väitellä kanssasi. Joten voit kyllä palata tänne. Itse olen lähinnä ulkopuolinen tarkkailija enkä kiihkeästi osallistu tähän draamaan :)
M41
On tässä vielä joitakin minuutteja aikaa ennenkuin minä jatkan eteenpäin :)
t. se 16-vuotias teini