Mies 29v miettii; olen käymässä Kuopiossa
En aio viipyä kauaa. Haluaisiko joku jäätelölle tai eläinkauppaan huomenna?
Kommentit (299)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:46"]
Minä oisin täällä yhä (: Ja tiedän k.o eläinliikkeen. Mutta liekö aloitus aito, siinä kysymys.
t. se 16-v teini
[/quote]Sitähän on tietysti vaikea tietää. Sinun pitäisi siis miettiä olisitko valmis tulemaan paikalle turhan takia, jos aloitus onkin feikki.
-Mies 29v-
[/quote]
Nääh, ei se nyt turhan takia olisi, kun mulla muutenkin on keskustaan asiaa huomenna. Mutta se vain hämää, kun -Mies 29v- on aijemmissa ketjuissa kertonut asuvansa täällä Kuopiossa, ja nyt olisi tulossa tänne vain käymään.
t. se 16-v teini
[/quote]En minä tietääkseni ihan niin ole sanonut, vaikka voi kai sanat niinkin ymmärtää.
-Mies 29v-
[/quote]
Hmm no viimeks ku puhuit jostain tämän kaltaisesta jutusta, että tapaisit jonkun Kuopiossa, niin ilmoitit mulle jo päivänkin millon sopis. Mut se juttu vähän lyssähti kokoon, kun et vastannutkaan mulle enää siihen ketjuun. Siinäkin ketjussa tuli ilmi, että asuisit täällä.
t. se 16-vuotias teini
[/quote]Jos sinulle sopii huominen, voisit ehdottaa jotakin keskustaan kuuluvaa tai lähellä olevaa paikkaa ja aika, niin voisin tulla sinne katsomaan. Jokunen tuntomerkki pitäisi tietysti olla mukana, että osaisin lähestyä juuri sinua.
-Mies 29v-
Joo mies 29 on tosiaan kertonut asuvansa Kuopiossa. Sen lisäksi hän on kertonut olleensa psykiatrisella hoidettavana joten suosittelisin varauksella miettimään hänen tapaamistaan.
t. Nainen 29, Kuopiosta
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:06"]Joo mies 29 on tosiaan kertonut asuvansa Kuopiossa. Sen lisäksi hän on kertonut olleensa psykiatrisella hoidettavana joten suosittelisin varauksella miettimään hänen tapaamistaan.
t. Nainen 29, Kuopiosta
[/quote]
Iso-Jarmo mukaan tapaamiseen, se kyllä pärjää.
Voi miksi en asu enää Kuopiossa! Lähtisin heti ensimmäisenä katselemaan meidän oman av-legendan kanssa hamstereita :)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:08"]
Voi miksi en asu enää Kuopiossa! Lähtisin heti ensimmäisenä katselemaan meidän oman av-legendan kanssa hamstereita :)
[/quote]Kiitos.
-Mies 29v-
quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:06"]
[/quote]En minä tietääkseni ihan niin ole sanonut, vaikka voi kai sanat niinkin ymmärtää.
-Mies 29v-
[/quote]
Hmm no viimeks ku puhuit jostain tämän kaltaisesta jutusta, että tapaisit jonkun Kuopiossa, niin ilmoitit mulle jo päivänkin millon sopis. Mut se juttu vähän lyssähti kokoon, kun et vastannutkaan mulle enää siihen ketjuun. Siinäkin ketjussa tuli ilmi, että asuisit täällä.
t. se 16-vuotias teini
[/quote]Jos sinulle sopii huominen, voisit ehdottaa jotakin keskustaan kuuluvaa tai lähellä olevaa paikkaa ja aika, niin voisin tulla sinne katsomaan. Jokunen tuntomerkki pitäisi tietysti olla mukana, että osaisin lähestyä juuri sinua.
-Mies 29v-
[/quote]
Sopii, mutta saisinko ensin selvityksen tästä: http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/3998071/mies_29v_miettii_mita_aikuinen_voi_tehda_kesalla ? Tuossakin tuli ilmi, että asuisit täällä. Olen pahoillani, jos lainaukset menivät päin jotain, sillä kirjoitan puhelimella.
t. se 16-vuotias teini
Herramon jee mikä ketju!! Luin just yhdeltä istumalta alusta loppuun
Tässä kyllä pääsee sisään aika hyvin lassukoiden ajatusmaailmaan. Paljon paremmin kuin noissa ketjuissa joissa he uhoavat mielipiteillään! Ihan jo ensiksi käsittämätöntä, että naista ei viitsitä tavata jos luvassa ei ole suhdetta. Ei ihme, että pettymyksiä tulee.. Mutta jotenkin minulta riittää sympatiaa myös mies 29:lle, vaikka toivoisinkin, että hän ottaisi monesta täällä sanotusta asiasta opikseen ja todella miettisi suhtautmistaan ihmisiin/asioihin uudelleen.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:20"]
-Mies 29v-
[/quote]
t. se 16-vuotias teini
-Mies 29v-
[/quote]
Sopii, mutta saisinko ensin selvityksen tästä: http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/3998071/mies_29v_miettii_mita_aikuinen_voi_tehda_kesalla ? Tuossakin tuli ilmi, että asuisit täällä. Olen pahoillani, jos lainaukset menivät päin jotain, sillä kirjoitan puhelimella.
t. se 16-vuotias teini
[/quote]Tämä voi kuulostaa saivartelulta, mutta en sanonut siinä asuvani Kuopiossa; sanani olivat vain siihen oletukseen sopivia.Enkä oikeastaan ymmärrä miksi se olisi tärkeää? Eihän kyse ole lähtökohtaisesti kuin yhdestä tapaamisesta.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:20"]
-Mies 29v-
[/quote]
t. se 16-vuotias teini
-Mies 29v-
[/quote]
t. se 16-vuotias teini
[/quote]Tämä voi kuulostaa saivartelulta, mutta en sanonut siinä asuvani Kuopiossa; sanani olivat vain siihen oletukseen sopivia.Enkä oikeastaan ymmärrä miksi se olisi tärkeää? Eihän kyse ole lähtökohtaisesti kuin yhdestä tapaamisesta.
-Mies 29v-
[/quote]
Iso-Jarmo on toiminnan mies, se ei saivartele sanamuodoista. Teinityttö kuulostaa hankalalta deitiltä.
Oletko tulossa. Käyn aamulla salilla ensin ja siistin parran. T. Iso-Jarmo
Joo noi lainailut meni päin jtn, mutta entä tämä? http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/3988053/mies_29v_miettii_elama_kuopiossa ?
En ole hankala "deitti", vaan olen valmis tulemaan paikalle, mutta olen vähän epävarma tämän aloituksen aidoudesta, enkä haluaisi tulla paikalle vain jonkun av-mamman naureskeltavaksi.
t. se 16-v teini
Nyt tarkemmin ajateltuna ymmärrän, että tuollainen epäselvyys voi mietityttää varsinkin kokematonta ja nuorta ihmistä. Minä en kuitenkaan koe tarpeelliseksi paljastaa sellaisia asioita, joista en ole kiinnostunut tässä keskustelemaan. Niistä voi puhua paikan päällä jos sellainen tilanne sattuu kohdalle. Varmaan muutkin ymmärtävät omasta puolestaan asian sen puolen. Se asia on siis luullakseni loppuunkäsitelty ja tapaamisehdotus on yhä voimassa.
-Mies 29v-
Kirjotteletko muuten suomi24-palstoille koskaan? eri nimimerkillä? :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:03"]
Tämä mies29 alkaa olla pikkuhiljaa aika mielenkiintoinen tyyppi.
[/quote]
Niin, ja tuo 16-vuotias teini alkaa vaikuttamaan aika takertuvalta pissikseltä.
[/quote]
Oon kyllä niin kaukana pissiksestä, kun olla voi :D
t. se 16-vuotias teini
Mies 29 on halukas tapaamiseen, jos lupaa hänelle etukäteen seurustelusuhteen tai vähintään suudelman tai seksiä. Muuten ei vaivaudu ulos kolostaan häpeän takia. Hänen toiveensa oli, että joku ihastuu häneen nokkelien tekstiensä kautta ja antaa muut puutteet anteeksi.
-miehen ystävä
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:29"]
Menetkö hamstereita katsomaan?
[/quote]
Mies 29 on lähtenyt Koopijoon huoriin!!!!!!!