Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v miettii; olen käymässä Kuopiossa

Vierailija
22.07.2014 |

En aio viipyä kauaa. Haluaisiko joku jäätelölle tai eläinkauppaan huomenna?

Kommentit (299)

Vierailija
121/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29 on kusettava surkinus.

m44

Vierailija
122/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29 on juuri niin surkea vätys kuin teksteistä voi päätellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian Mies29 tulee tänne saivartelemaan miten tapaamisaika ja -paikka oli monitulkintainen. Ja ihmettelee, miksi on edelleen neitsyt (Iso-Jorma olisi voinut auttaa sillä saralla).

Vierailija
124/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon liirumlaarumin jälkeen haluaisin esittää vain yhden kysymyksen, ainoan joka tässä on oleellinen. Miksi mies 29 sitten sopi tapaamisen? Miksei hän sanonut, ettei käy tai edes perunut tapaamista, kun alkoi tuntea olonsa epämukavaksi sen suhteen? Mistä syystä hän koki oikeudekseen vaivata toisen paikalle turhaan? 

Vierailija
125/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh! Mutta kaikki kunnioitus ja iso hatunnosto sulle se 16-vuotias teini! Olit rohkea! Idolimme! Mies29 on iso luuseri.

t. se Helsingistä tätä ketjua seuraava

Vierailija
126/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:21"]

Pian Mies29 tulee tänne saivartelemaan miten tapaamisaika ja -paikka oli monitulkintainen. Ja ihmettelee, miksi on edelleen neitsyt (Iso-Jorma olisi voinut auttaa sillä saralla).

[/quote]

Se on Iso-Jarmo ja hän EI ole homo! Terv. Jamofani

Vierailija
127/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29, toivottavasti pääset joskus naisvihastasi ja pystyt tutustumaan (mieluiten omaikäisiisi) naisiin ennen kaikkea ihmisinä, ei potentiaalusina seurustelukumppaneina. Kaikkea hyvää sinulle. T. Se viattomien kirjastokäyttäjien leimautumista pohtinut

Vierailija
128/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:21"]

[/quote]

Se on Iso-Jarmo ja hän EI ole homo! Terv. Jamofani

[/quote]

anteeksi väärä kirjoitusasu. Enkä väittänyt mitään suuntautumisen osalta, vaan ajattelin tervehenkisiä neuvoja.

Vierailija
129/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis mutta, hyvä Mies 29v, saisinko kysyä miten ihmeessä olet auttanut monia täällä?

Vierailija
130/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä se on taas vinkumassa ulkoisia olosuhteita, tuijottamassa omaan napaansa ja kerjäämässä kiitosta. Ei kukaan voi sua auttaa jamppa ennen kuin käsität että olet aikuisena ihmisenä vastuussa itsestäsi ja omista teoistasi.

Vierailija
131/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei "-Miehen ystävä-", kerrokko -Mies 29v-:lle, ettei mun tarkoitus ollut loukata tätä kertoessani, ettei mua sillätapaa (seurustelu) kiinnosta vanhemmat miehet, olisin vain ihan silkasta mielenkiinnosta halunnut tavata tämän. Olen halunnut jo pidemmän aikaan. Pyörin innosta koko sen yön, kun viimeksi puhuimme jostain tämänsuuntaisesta, tapaamisesta, aijemmin tänä kesänä. Mut se juttu vähän lopahti. En pidä itseäni lapsena, en vain halunnut tämän pedo-huutelijan valtaavan koko ketjua. En sano iän olevan se syy, miksen voisi viehättyä, vaan se sukupuoli.

Tarkoitukseni ei ollut loukata -Mies 29v-:tä millään tapaa, ja olisin yhä halukas tapaamaan hänet livenä, vaikka ymmärrän, jos hän ei halua enää kuulla minusta. Toinen mahis ois vaan kiva.

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
132/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 12:44, koska oli eräs erityismeno aamulla ja täytyi ottaa univelkaa takaisin. 

Maku hommasta meni aika hyvin edellisenä yönä. Homovitsien valtava suosio, joita käytetään usein yksinäisten miesten pilkkaamiseen, epäkunnioitus tapaamisen yksityisyyttä kohtaan (en ollut aikeissa tavata montaa samaan aikaan) ja teinin halukkuus myötäillä pahimpien junttivastaajien uhkailukirjoituksia selittämällä miten ei ole kiinnostunut siitä eikä siitä ja valmiiksi negatiivista tunnelmaa luovat haukkumiskirjoitukset yläpeukkuineen aika monella sivulla...Nämä kaikki olivat vaikuttavina tekijöinä joidenkin pienempien muassa.

Tiedän joidenkin suhtautuvan minuun myös myönteisesti tai neutraalilla tavalla uteliaasti, mutta historiallisten peukkujakautumien ja vastausten perusteella se on kuitenkin niukka vähemmistö. 

Minä en näe tässä oikein mitään pahoiteltavaa, koska en voinut alunperinkään vahvistaa osallistumistani täysin ja olisin kuitenkin ollut se syynissä oleva ja haavoittuvaisin osapuoli. Minulle yksinäisyys on kuitenkin jollakin tavalla arkipäivää, kun taas vastaajille se ei sitä mitä suuremmassa määrin voi olla. Ainakaan naisille. Tietysti jotkut vastaajat, joille yksinäisyys tai pettymys on enemmän minuuteissa ja tunneissa kuin vuosissa käsitettävä asia, saattavat nyt näytellä aidosti loukkaantunutta ja haavoittuvaisuutta ja syyllistää minua, kun en ole tarttunut johonkin epäilyttävään almuseen ja ollut heille viihteenä. 

No joskus me muutkin pääsemme niskan päälle ainakin välillisesti ja pidämme oman päämme. Miehelläkin on oikeus päättää omista menoistaan ja asettaa kriteerejä. Mies lähtee kohta täältä kyyläkaupungista hiljaisemmille mannuille, missä voi olla myös yksinäistä, mutta toisaalta myös perskärpästen surina varsin vähäistä. 

-Mies 29v-

Vierailija
133/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29:n ystävä on näköjään yhtä sekaisin itsekin. Ehkä tässä on joku persoonallisuuden jakautuminen tapahtunut Mutta miten mie29 rakastaa elämää, kun hän haukkuu naisia, homoja ja "alempia rotuja"? Sama mies, jonka mielestä natsien saattaminen vastuuseen tekemisistään on tyhmää ja julmaa? Joka on sitä mieltä, että holokausti on huuhaata?

Vierailija
134/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:36"]Heräsin 12:44, koska oli eräs erityismeno aamulla ja täytyi ottaa univelkaa takaisin. 

Maku hommasta meni aika hyvin edellisenä yönä. Homovitsien valtava suosio, joita käytetään usein yksinäisten miesten pilkkaamiseen, epäkunnioitus tapaamisen yksityisyyttä kohtaan (en ollut aikeissa tavata montaa samaan aikaan) ja teinin halukkuus myötäillä pahimpien junttivastaajien uhkailukirjoituksia selittämällä miten ei ole kiinnostunut siitä eikä siitä ja valmiiksi negatiivista tunnelmaa luovat haukkumiskirjoitukset yläpeukkuineen aika monella sivulla...Nämä kaikki olivat vaikuttavina tekijöinä joidenkin pienempien muassa.

Tiedän joidenkin suhtautuvan minuun myös myönteisesti tai neutraalilla tavalla uteliaasti, mutta historiallisten peukkujakautumien ja vastausten perusteella se on kuitenkin niukka vähemmistö. 

Minä en näe tässä oikein mitään pahoiteltavaa, koska en voinut alunperinkään vahvistaa osallistumistani täysin ja olisin kuitenkin ollut se syynissä oleva ja haavoittuvaisin osapuoli. Minulle yksinäisyys on kuitenkin jollakin tavalla arkipäivää, kun taas vastaajille se ei sitä mitä suuremmassa määrin voi olla. Ainakaan naisille. Tietysti jotkut vastaajat, joille yksinäisyys tai pettymys on enemmän minuuteissa ja tunneissa kuin vuosissa käsitettävä asia, saattavat nyt näytellä aidosti loukkaantunutta ja haavoittuvaisuutta ja syyllistää minua, kun en ole tarttunut johonkin epäilyttävään almuseen ja ollut heille viihteenä. 

No joskus me muutkin pääsemme niskan päälle ainakin välillisesti ja pidämme oman päämme. Miehelläkin on oikeus päättää omista menoistaan ja asettaa kriteerejä. Mies lähtee kohta täältä kyyläkaupungista hiljaisemmille mannuille, missä voi olla myös yksinäistä, mutta toisaalta myös perskärpästen surina varsin vähäistä. 

-Mies 29v-

[/quote]

Mies29 on Uhri tehdessään oharit.

Vierailija
135/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:07"]

Ketään ei ilmestynyt musiikkipuolelle, joten taidan jatkaa matkaa. -Mie 29v- teki ilmeisesti oharit, eikä nurkissa näkynyt myöskään av-mammoja pinssien, tai sanomalehtiensä kanssa kera kurkistusaukkojen.

Mutta ehkä me voidaan joskus järjestää oikeakin av:laisten tapaaminen :)

t. se 16-vuotias teini

[/quote]

Siis voi vit..ja minkä mies meni tekemään! Saakelin torvi, itse ehdotti tapaamista ja sitten jänisti! Kuinka miehekästä!

Mutta pojot sulle rohkeudesta ja ennenkaikkea kiitos piristävästä aamupäivästä :)

Kun mä tuun kuopioon joskus tämän elämän aikana niin käydään me sit kahvilla tai jäätelöllä riippuen vuodenajasta :)

t. n25 (joku niistä)

[/quote]

Joo ilmottele vaikka kun pyörit täällä päin :)

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
136/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29: olet anteeksipyynnön velkaa.

Lupasit mennä paikalle ja jätit menemättä. Teini on järjestänyt menonsa sinun mukaasi, veit hänen aikaansa ja se on anteeksiantamatonta. 

Vierailija
137/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on niin timanttinen :D:D:D En miesmuistiin oo päivittänyt yhtä sivua näin ahkeraan. Vaikkakin tällä sadulla oli suhteellisen onneton loppu, mutta kyllä tää piti yhtälailla jännityksessä kuin ois kauhonut valkohaita karkuun Välimerellä. Respect sulle teini, oot idoli! (Y)

Vierailija
138/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisesti pyydät jotain henkilöä treffeille ja sitten kun yksi tai useampi suostuu tulemaan niin vedät liinat kiinni ja valitat ettet suostu olemaan mikään sirkuspelle. Voi vittu!

Nyt on peiliin katsomisen aika. Miksiköhän olet yksinäinen. Joko raksuttaa? Painu kuuseen täältä angsteinesi. Turha tulla avautumaan ongelmistasi, kun seura ei kelpaa.

Vierailija
139/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:36"]

Heräsin 12:44, koska oli eräs erityismeno aamulla ja täytyi ottaa univelkaa takaisin. 

-Mies 29v-

[/quote]

Seli seli,

Itse halusit tapaamisen, joka myös järjestyi, ja sitten teit oharit.

Ei tullut mieleenkään esim viime yönä ilmoittaa että että hups vaan, en tule (syystä x, y ja/tai w) kuin antaa ihmisen suurin odotuksin mennä paikan päälle pettymään??

Vierailija
140/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kyseessä sama teini, joka teki kaikki kotityöt kun äidin selkä oli kipeä? Joku valitteli, että ei saa aloitettua parvekkeen siivoamista, mihin teini vastasi aika räväkällä tyylillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi