Mies 29v miettii; olen käymässä Kuopiossa
En aio viipyä kauaa. Haluaisiko joku jäätelölle tai eläinkauppaan huomenna?
Kommentit (299)
Toivottavasti 5. sivulla ei ollut mitään tajunnanräjäyttävää, en nimittäin puhelimella pääse sinne. :/
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:41"]Mies 29v on varmaankin pienikokoinen, jopa hento mies, jolla on kapeat hartiat, lyhyt nenä ja silmälasit, hyvin vaatimaton ja epämiehekäs ulkoinen olemus.
[/quote]
Olen ihan varma että se muistuttaa Frasier -sarjan Nilesiä!!!
Vaikka kuinka olisi feikkiä koko ketju, niin minusta tämä on hauskimpia ketjuja vähään aikaan.
Nauran ajatukselle että kirjastolla tapaisi Jussi Lammen näköinen mies, teinityttö ja Frasier sarjan Niles -kaksoisolento AV-pinssit vinossa :'D
16-vee teini on hereillä, taidan painua suihkuun ja hoitaa kaikki muutkin aamuhommelit :)
t. se 16-vuotias teini
Onko sinne kirjastolle tulossa muita? :) Klo.12:30-13.
t. se 16-vuotias teini
Vai onko mies29 tyypillinen laasanen?Suuret puheet, pienet teot. Luulen ettei mene paikalle ja sit tulee tänne sössöttämään kuinka jäi sittenkin ihailemaan kissanhiekkaa tai hamsterinpurua eläinkaupan ikkunaan. Vähän häiritsee tapaamisen motiivit; mies29 kun haluaa hellyyttä ja teinityttö ei oikein itsekkään tiedä mitä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:37"]Vai onko mies29 tyypillinen laasanen?Suuret puheet, pienet teot. Luulen ettei mene paikalle ja sit tulee tänne sössöttämään kuinka jäi sittenkin ihailemaan kissanhiekkaa tai hamsterinpurua eläinkaupan ikkunaan. Vähän häiritsee tapaamisen motiivit; mies29 kun haluaa hellyyttä ja teinityttö ei oikein itsekkään tiedä mitä haluaa.
[/quote]
Minä haluan nähdä av:laisia, vai mitä meinasit etten tiedä mitä haluan? :) En tiedä onko -Mies 29v- tulossa paikalle, mutta minä ainakin lähden kohtapuoliin keskustaan päin. Av-mammoilla on hyvä tilaisuus tulla naureskelemaan mulle paikan päälle.
t. se 16-vuotias teini
Voi ku asuis lähempänä niin tulisin hienovaraisesti lainaamaan muutaman ceedeen sopivasti, muttei jaksa paria kilsaa kävellä pelkästään stalkkauksen ilosta... Toivottavasti saadaan raportti mitä kirjastolla tapahtui ja kuinka moni sinne vahingossa eksyi vain katselemaan hyllyjä...
Mies29 on palstan naurunaihe raukkamaisine selityksineen.
Lähestyn keskustaa!
T. Se kuka pelkäsi että luullaan tuoksi teiniksi
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:55"]Lähestyn keskustaa!
T. Se kuka pelkäsi että luullaan tuoksi teiniksi
[/quote]
Minäkin olen matkalla :) Pahoittelen jo valmiiksi, jos en ihan puoleksi kirjastolle kerkeä.
Voisin sanoa tuntomerkiksi vaikka hiusten olevan ponnarilla. Ja nyt kaikki kuopiolaiset av:laiset neuroottisesti stalkkaamaan ponnaripäisiä teinejä ->
t. se 16-vuotias teini
Mä oikeasti haluaisin nähdä tämän kohtauksen. Mies 29 ja teini, ja ympärillä "huomaamattomasti" stalkkaavat mammat. Ollapa siellä :)
Meh, minä painun paahtaa niitä poppareita (kommentti 91) ja taidan katsoa pari leffaa :)
t. se 16-vuotias teini
Olen kohtapuoliin kirjastolla, mutten viivy kauvaa, sillä on muutakin menoa. Ja saatan olla muutaman minuutin myöhässä. Yritän silti pysytellä ainakin yhteen asti kirjastolla, riippuu vähän miten siellä menee :)
Mutta pallo on teillä.
t. se 16-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:25"]
Olen kohtapuoliin kirjastolla, mutten viivy kauvaa, sillä on muutakin menoa. Ja saatan olla muutaman minuutin myöhässä. Yritän silti pysytellä ainakin yhteen asti kirjastolla, riippuu vähän miten siellä menee :)
Mutta pallo on teillä.
t. se 16-vuotias teini
[/quote]
Perhana kun en pääse paikan päälle! Muuten olisin viivana siellä. Mutta hauskaa tapaamista teille, jos se toteutuu :)
Helsingistä asti tätä jännityksellä seurataan :D
Yrittäisin päästä sivulle 5. Kiitos!