Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v miettii; olen käymässä Kuopiossa

Vierailija
22.07.2014 |

En aio viipyä kauaa. Haluaisiko joku jäätelölle tai eläinkauppaan huomenna?

Kommentit (299)

Vierailija
41/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt joku tuli pilaamaan tämän hyvän ketjun. Pari edellistä sivua oli niin hyvässä hengessä kirjoitettua etten meinannut avksi edes uskoa. Ja siksi olen myös aika varma ettei nämä ole kuopiosta jotka on tähän kirjoitelleet..

Vierailija
42/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:45"]

Minä taas kuvittelin mies29n melko pitkäksi ja jotenkin laihaksi, semmonen honkkeli. Hajuttoman ja mauttoman oloinen, silmälasit.. sellainen väritön.

[/quote]

Juuri kuvailemasi kaltainen on mun tuntema aspergermies :D tosin ikää hänellä jo 50++ ja jutut vielä naisvihamielisempiä ja vastenmielisempiä kuin Mies29v:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:53"]ei saatana jengi sekasi, hävettää olla kuopiosta 

[/quote]

Meillä on tylsää :c

t. se 16-vuotias teini

[/quote]Mitä sinä teet? Jos et ole feikki.

-Mies 29v-

Vierailija
44/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:45"]

Minä taas kuvittelin mies29n melko pitkäksi ja jotenkin laihaksi, semmonen honkkeli. Hajuttoman ja mauttoman oloinen, silmälasit.. sellainen väritön.

[/quote]

Juuri kuvailemasi kaltainen on mun tuntema aspergermies :D tosin ikää hänellä jo 50++ ja jutut vielä naisvihamielisempiä ja vastenmielisempiä kuin Mies29v:lla.

[/quote]Minä yritän yleensä auttaa naisia.

-Mies 29v-

Vierailija
45/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

123,

Olen selittänyt allekirjoitukseni jo pariin kertaan täällä. Vastasin nimimerkillä "t. 16-vuotias teini", yhteen ketjuun, joku kysyi minulta jotain, vastasin ja lisäsin sanan "se" nimimerkin eteen, keskustelu jatkui ja nimimerkki vain jäi päälle.

On sinne paikalle tulossa muitakin, kuin "liki 30v mies" ja teinityttö.

Ja vinkkaamisen syy oli? :) Minulla ei ole mtn sellaista mielenkiintoa -Mies 29v-:tä, tai ylipäänsä ketään itseäni vanhempaa miestä, kohtaan kuin mitä sinä saatat epäillä. Ymmärtäisin kommenttisi, jos mies29v houkuttelisi minua asuntoonsa kahden kesken, muttakun nyt on kyseessä julkinen paikka, niin en. Ja itse minä tähän juttuun mukaan lähdin.

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
46/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä miten ihana ketju! Nauroin tuota pinssi-ideaa niin että vauva heräsi ja vaikuttaa tosi surkealta nyt.

Vierailija
47/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:12"]

123,

Olen selittänyt allekirjoitukseni jo pariin kertaan täällä. Vastasin nimimerkillä "t. 16-vuotias teini", yhteen ketjuun, joku kysyi minulta jotain, vastasin ja lisäsin sanan "se" nimimerkin eteen, keskustelu jatkui ja nimimerkki vain jäi päälle.

Ja vinkkaamisen syy oli? :) Minulla ei ole mtn sellaista mielenkiintoa -Mies 29v-:tä, tai ylipäänsä ketään itseäni vanhempaa miestä, kohtaan kuin mitä sinä saatat epäillä. Ymmärtäisin kommenttisi, jos mies29v houkuttelisi minua asuntoonsa kahden kesken, muttakun nyt on kyseessä julkinen paikka, niin en. Ja itse minä tähän juttuun mukaan lähdin.

t. se 16-vuotias teini

[/quote]Minä en ymmärtäisi. Tällaisissa suunnitelmissa (tapaaminen paikalla, johon voi tulla muitakin ajasta ja paikasta tietoisia) on aina vikana se, että ihmiset helposti yliarvioivat kanssaihmistensä käsityskyvyt ja moraalin. Osa viesteistä on lieviä ja osa voimakkaampia osoituksia sen vaaroista.

-Mies 29v-

Vierailija
48/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:12"]123,

t. se 16-vuotias teini

[/quote]

No hyvä, jos näin on.

Vierailija
49/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole ensimmäinen ketju, missä osa olettaa automaattisesti, ettei teinityttö ja aikuinen mies yksinkertaisesti voi nähdä toisiaan (tässätapauksessa edes kirjastossa ilmeisesti) sen johtamatta sänkypuuhiin. En ymmärrä.

Voin sanoa ihan suoraan, ettei mulla ole niin minkäänlaista senpuoleista mielenkiintoa keheenkään itseäni vanhemman miehen suhteen, vaikkei mun jutut teille kuulukkaan. Minulla ei ole mtn tarvetta hakea huomiota, tai hyväksyntää, itseäni vanhemmilta miehiltä. Ei yhdeltäkään. Ette te edes tiedä kiinnostaako jätkät mua alunperinkään :)

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
50/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttajoo, minä taidan painua nukkumaan kohta.

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
51/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias teini, vaikutat tasapainoiselta ja älykkäältä. Ihmiseltä, joka ei ole helposti vietävissä. Pysy sellaisena.

Vierailija
52/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:37"]16-vuotias teini, vaikutat tasapainoiselta ja älykkäältä. Ihmiseltä, joka ei ole helposti vietävissä. Pysy sellaisena.

[/quote]

Kiitos :) Meinasinkin pysyä.

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
53/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso-Jarmo on homo.

Vierailija
54/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painun nyt nukkumaan ja tulen sitten aamulla tarkistamaan tämän ketjun seuraavan kerran :)

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
55/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29 vee ja se 16 vee teini ovat yksi ja sama skitsofreninen häirikkö, joka haluaa herättää huomiota keinolla millä hyvänsä. Epätoivoinen, säälittävä pikkusielu. Älkää vastatko ketjuun.

Vierailija
56/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 02:04"]Mies 29 vee ja se 16 vee teini ovat yksi ja sama skitsofreninen häirikkö, joka haluaa herättää huomiota keinolla millä hyvänsä. Epätoivoinen, säälittävä pikkusielu. Älkää vastatko ketjuun.

[/quote]

... -.- Mun ei pitänyt enää palata av:lle, mutta meh. En sairasta skitsofreniaa, tai harrasta täällä häiriköimistä, mutta sun teksistä paistaa vähän läpi vainoharhaisuus. Miten olet päätynyt tuollaiseen mielipiteeseen? :)

Muttajoo, se nukkuminen ->

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
57/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa jo aamu! Mielenkiintoista... En taida saada enää unta :/

Vierailija
58/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyyyys! Mies29, seteini16 ja Iso-Jarmo, alkakaahan valmistautua.

Vierailija
59/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso-Jarmo on varmaan jo salilla. Hänhän lupasi käydä siellä ensin aamulla.

Vierailija
60/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ding! On aika vaihtaa sivua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme