Mies 29v miettii; olen käymässä Kuopiossa
En aio viipyä kauaa. Haluaisiko joku jäätelölle tai eläinkauppaan huomenna?
Kommentit (299)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:31"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:28"]
Vahinko, jos viattomat kirjastonkäyttäjät leimautuvat av-mammoiksi, jos sattuvat huomenna musiikkiosastolle klo 12:00-12:30.
[/quote]
pitäiskö kaikkien sitten kiinnittää rintaan semmoinen lautasen kokoinen pinssi missä seisoo että EN OLE AV-MAMMA ENKÄ EDES TIEDÄ MIKÄ SE AV ON, SATTUMALTA VAAN TÄÄLLÄ IHAN VAAN TULIN TSAIKOVSKIA LAINAILEMAAN
[/quote]
Muista Iso-Jarmo ottaa pinssi mukaan. Ole kuin et olisi olevinaankaan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:22"]Kuvittelen mielessäni Iso-Jarmon sellaiseksi Musta Pekan (Aku Ankasta) näköiseksi hahmoksi. Sikari suussa ja röhisevä nauru.
[/quote]
Mä oon ehkä liikaa nyt kesällä palstaillut kun mä ajattelin heti sellaista kuopion Jussi Lampea...
-se teinin matkija
[/quote]
Jussi Lampi on aika hyvä arvaus. Olen hieman Jussia lyhyempi ja lihaksikkaampi, urheillut koko ikäni ja asuin maatilalla 18-vuotiaaksi, tehnyt maatilan töitä täysi-ikäiseksi asti. Äänessä meillä on paljon samaa. Olen tavannutkin Lammen. T.Iso-Jussi
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:27"]Nauru on röhisevä, tummat silmät, hiukset ja tuuhea, lyhyehkö kokoparta. Sikaria en polta. t.Iso-Jarmo
[/quote]
Kuuöostaa lupaavalta. T. Se Musta Pekka -mielikuvan saanut
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:07"]Mä en nyt ymmärrä miten meinaatte tunnistaa toisenne kun tuntomerkit ovat niin epätarkat! Olen todella pettynyt jos ette sitten kohtaakaan koska kumpikaan ei ns. löydä toista!
[/quote]
Sori, oon Turusta, enkä pääse paikalle vaikka haluaisin, eli tuntomerkit eivät auta minun kohdallani. Te Kuopiolaiset sitten taas olette eri asia!
No haluuko jotkut antaa tuntomerkkejä? :) Minäkin ehkä voisin jtn.
t. se 16-vuotias teini
[/quote]
Voisitteko tehdä sitten tapaamishetkellänne jonkun yhteispäivityksen, josta tiedetään, että tapasitte?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:31"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:28"]
Vahinko, jos viattomat kirjastonkäyttäjät leimautuvat av-mammoiksi, jos sattuvat huomenna musiikkiosastolle klo 12:00-12:30.
[/quote]
pitäiskö kaikkien sitten kiinnittää rintaan semmoinen lautasen kokoinen pinssi missä seisoo että EN OLE AV-MAMMA ENKÄ EDES TIEDÄ MIKÄ SE AV ON, SATTUMALTA VAAN TÄÄLLÄ IHAN VAAN TULIN TSAIKOVSKIA LAINAILEMAAN
[/quote]
Muista Iso-Jarmo ottaa pinssi mukaan. Ole kuin et olisi olevinaankaan.
[/quote]
:D Iso-Jarmo the Aaveemamma
Mies 29v on varmaankin pienikokoinen, jopa hento mies, jolla on kapeat hartiat, lyhyt nenä ja silmälasit, hyvin vaatimaton ja epämiehekäs ulkoinen olemus.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:41"]
Mies 29v on varmaankin pienikokoinen, jopa hento mies, jolla on kapeat hartiat, lyhyt nenä ja silmälasit, hyvin vaatimaton ja epämiehekäs ulkoinen olemus.
[/quote]
ja jos on vielä salama-arpi otsassa niin..
Laitan pinssin ja neilikan partaani. Ei vais, olen hieman sen "vuoren" Game of thronesista näköinen, näin minulle eri ihmisten toimesta sanottu. Tulen huomenna sovittuun paikkaan. T.Iso-Jarmo
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:22"]
Möyh meinaan tehdä tylsät. Kummiskin joku av:lainen tulee salakuvaaman mua ja sit olenkin koko palstan kynsissä :c En halua samaan pyöritykseen, mihin nimeltämainitsemattomat bloggaajat ovat täällä joutuneet.
En silti vielä peru mtn. Mietin asiaa. Painun kohta nukkumaan.
t. se 16-vuotias teini
[/quote]
pöh sua kukaa salakuvaa. Ei me niin ikäviä ihmisiä olla ;)
t: utelias uuno, joka menee huomenna palauttamaan cd-levyjä
[/quote]
Sekaan mahtuu montaa kulkijaa :D
Mutta minä mietin. Ilmoitan kyllä tänne, jos en ole tulossa paikalle. Ja jos tulen, niin en viivy koko päivää siellä. Ja uskaltakaapas (jännä sana, jos sitä hokee useasti peräkkäin) tulla vain stalkkaamaan minua sinne! :D Jos kaikki vaan tuijottaa O_O -ilmeellä niin varmasti häivyn pois.
t. se 16-vuotias teini
Minä taas kuvittelin mies29n melko pitkäksi ja jotenkin laihaksi, semmonen honkkeli. Hajuttoman ja mauttoman oloinen, silmälasit.. sellainen väritön.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:39"]Voisitteko tehdä sitten tapaamishetkellänne jonkun yhteispäivityksen, josta tiedetään, että tapasitte?
[/quote]
Joo, minä ehkä meinasin tehdä jonkunlaisen :) Olisi btw eka aloitukseni, tähänasti olen vain vastaillut toisten ketjuihin.
t. se 16-vuotias teini
En saanut vielä unta.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:50"]
En saanut vielä unta.
-Mies 29v-
[/quote]
Siinä kun istut, niin kuvailep ulkonäkösi. Kiitos? :)
ei saatana jengi sekasi, hävettää olla kuopiosta
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:52"]
En saanut vielä unta.
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]En tiedä haluanko.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:39"]Joo noi lainailut meni päin jtn, mutta entä tämä? http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/3988053/mies_29v_miettii_elama_kuopiossa ?
En ole hankala "deitti", vaan olen valmis tulemaan paikalle, mutta olen vähän epävarma tämän aloituksen aidoudesta, enkä haluaisi tulla paikalle vain jonkun av-mamman naureskeltavaksi.
t. se 16-v teini
[/quote]
Mikä ihmeen "se" teinityttö?
Toiseksi: 16 vuotiaalla tytöllä ja liki 30:llä aikamiehellä ei pitäisi olla mitään tekemistä keskenään!
Taidampa vinkata nettipoliisille tästä...
Pedofiileille löytyy ihan oma paikkansa "valtion vuokra yksiöistä"...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:52"]
En saanut vielä unta.
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]En tiedä haluanko.
-Mies 29v-
[/quote]
mikset? :(
t. se joku niistä kaikista n25:sta (joka vastasi tähän ketjuun jo muutaman kerran)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:53"]ei saatana jengi sekasi, hävettää olla kuopiosta
[/quote]
Meillä on tylsää :c
t. se 16-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:28"]
[/quote]