Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää ihmiset jotka istuvat baarissa yksin(yleensä miehiä) koko illan

Vierailija
16.07.2021 |

Jos joskus käy niin, että menen ravintolaan yksin niin olen siellä yksin korkeintaan 30 minuuttia. Aina olen saanut valita seurani.
nainen30

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki istu baarissa iskemässä. Kantapaikka voi olla olohuoneen jatke ja ihmiset viettävät siellä aikaa ja tuntevat muut vakiasiakkaat.

Ja lisäksi itse viihdyn siellä yksinkin.

Baariin mennään nimenomaan seurustelemaan, ei murjottamaan sinne yksin.

YksinKIN…ihmisellä on ihan perustuslakiin kuuluva itsemääräämisoikeus valita sen oman mielialan mukaan seurusteleeko vai murjottaako. En minä ainakaan jaksa mitään tekopyhää pakkokivaa, jos ei ole sillä tuulella, jos haluan juoda sen kaljani rauhassa. Yksinolokin on taito joka pitää vaan opetella niin ei tarvitse niin paljon sitä huomiota muilta…siis anteeksi ei tarvitse olla koko ajan seurustelemassa.

Vierailija
82/85 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä siinä on yksin istuskellessa? Voi katsella rauhassa muita ihmisiä, miettiä jotain ratkaistavaa ongelmaa, rentoutua ja ottaa muutamia paukkuja. Voi rakennella ympäröiville ihmisille elämäntarinoita.

Ei kaipaa pöytäseuraa ja tyhjänpäiväistä jutustelua.

Lähiökapakassa ei halua pöytäänsä örveltäjiä eikä lähiövalaskaloja.

Kaiken tämän voi tehdä yksin kotonakin. Tosin siellä ei ole ympäröiviä ihmisiä, joille rakennella elämäntarinoita, mutta ei kai se ole tarpeenkaan, jos samanaikaisesti on ratkaistavana jokin oikea ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla maailmassa pitäisi olla seurustelu, naimisiinmenopakko sekä olisi suudeltava kielisuudelmia, ja halattava vähintään 450 kertaa päivässä koska se tuntuu vaan niin perkuleen hyvältä!!!

Vierailija
84/85 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itse pysty koko iltaa yksin istumaan, tulee niin paha olo henkisesti kun katsoo seurueita. Kaikista pahin on se tilanne, että joku nainen katsoo mutta kumpikaan meistä ei uskalla mennä juttelemaan.

Olen tullut siihen tulokseen, että mielenterveyden kannalta on paras olla omissa oloissaan.

T: Mies joka ei osaa puhua naisille

Meneppä seuraavaksi SoHoon Ratakadulla. Siellä naiset tulevat kyllä luoksesi juttelemaan toinen toisensa jälkeen.

Vierailija
85/85 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein menen baariin nimenomaan ollakseni yksin. Viimeksi istuin lukemassa kirjaa terasilla ja join pari lasia viiniä. Ihmisvilinä tuo kivaa ambienssia taustalle. Välillä otan myös läppärin ja teen työjuttuja. Lähipubin pitäjille saatan kyllä jutella vähän mutta kenenkään muun seuraa en kaipaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme