Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää ihmiset jotka istuvat baarissa yksin(yleensä miehiä) koko illan

Vierailija
16.07.2021 |

Jos joskus käy niin, että menen ravintolaan yksin niin olen siellä yksin korkeintaan 30 minuuttia. Aina olen saanut valita seurani.
nainen30

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on täysin eri asia naisilla ja miehillä. Itse olen saanut olla yksin 20v. M

Vierailija
2/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on täysin eri asia naisilla ja miehillä. Itse olen saanut olla yksin 20v. M

Miksi kaikesta yritetään tehdä nykyään sukupuolikysymys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä pörräät puoli tuntia per baari niin mistä hitosta sä tiedät kuinka pitkään siellä kukakin istuu?

Oletko ylpeä itsestäsi nyt?

Vierailija
4/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki istu baarissa iskemässä. Kantapaikka voi olla olohuoneen jatke ja ihmiset viettävät siellä aikaa ja tuntevat muut vakiasiakkaat.

Vierailija
5/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan isotissisenä naisena ole saanut seuraa.

Vierailija
6/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaisitko olla tyytyväinen siitä, että sinulla käy noin hyvä tsägä sen sijaan, että ihmettelet niitä, jotka eivät ole yhtä onnekkaita?

N47

Vierailija
7/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että lähtevät kuitenkin ihmisten ilmoille. Yksin yksiössään istumalla syrjäytyisi vielä enemmän.

Vierailija
8/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, istun yksin yleensä 2-3 lasillisen ajan ja lähden pois.

Vierailija
9/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikesta yritetään tehdä nykyään sukupuolikysymys?

Nykyään netissä on ohjelmia, joilla voit tehdä kasvoistasi vastakkaisen sukupuolen version. Tee sellainen kuva itsestäsi ja mene Tinderiin sen kuvan kanssa ja itke (ei ole pakko itkeä).

Vierailija
10/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. En ole ikinä naisena mennyt baariin yksin.

Vierailija
11/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet hyvin baarit ja niiden baarien asiakkaat. Jospa vain näet kahtena tai neljänä?

Vierailija
12/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä pörräät puoli tuntia per baari niin mistä hitosta sä tiedät kuinka pitkään siellä kukakin istuu?

Oletko ylpeä itsestäsi nyt?

Ei hän pörrää puoli tuntia per baari, vaan saattaa olla samassa baarissa koko illan. Hän vain onnistuu sen puolen tunnin sisään löytämään mieleistään seuraa, niin ei tarvitse loppuiltaa yksin istua. Näin mä ainakin ymmärsin.

Vierailija
13/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän siellä ihmisiä, vaikka niille ei tule puhuttuakaan.

Vierailija
14/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettelemistä siinä on? Ei kiinnosta aina juoda kotona.

Vierailija
15/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja jos menen yksin baariin niin saan kyllä istua siellä ihan yksin koko ajan. Olen tavallisen näköinen, mutta sosiaalisesti kömpelö introvertti.

Vierailija
16/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään istuisi koko iltaa yksin. Se olisi jossain määrin surullista. Yhden kaljan voit tietysti aina käydä juomassa eikä siinä yleensä tule mitään kontaktia ellei satu tuttuja.

Vierailija
17/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen yksin baariin, istun yksin aikani, mutta yleensä tulee aina juttuseuraa jossain vaiheessa. Eikä sinänsä haittaa vaikkei tulisikaan.

Vierailija
18/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan uskaltanu mennä yksin baariin. Tai joskus oon hetken oottanu jotain kaveria yksin ja joskus joku tulee siinä kohtaa juttelemaan, joskus ei. Mutta siis haluaisin itsekin olla niin rohkea, että menisin yksin.

Vierailija
19/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo koskaan uskaltanu mennä yksin baariin. Tai joskus oon hetken oottanu jotain kaveria yksin ja joskus joku tulee siinä kohtaa juttelemaan, joskus ei. Mutta siis haluaisin itsekin olla niin rohkea, että menisin yksin.

Ei siinä ole mitään ihmeellsitä.

ap

Vierailija
20/85 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen joka saa istua yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi