Onko täällä jo käsitelty bussipysäkkien rinkelimainos?
Ainakin Helsingissä on bussipysäkeillä ja ulkomainoksina näkynyt ilmeisesti rinkelimainos, jossa pääosan vie kuitenkin mainoksessa esiintyvä malli? Mainoksessa vihjaillaan ties millä ja on itse asiassa hyvin irstas ja kuvaa siinä esiintyvää mallia hyvin seksistisestä ja halventavasti. Miksi tuota mainosta ei jo kielletty? Eikö tuollaiset mainokset tosiaan ole jo kielletty. Paljon kaikenlaista mainontaa nykyään on, mutta valtaosa ei herätä mitään tunteita ja unohtuu samantien. Tämä mainos jäi kuitenkin oikeasti mieleen ja vaivaamaan.
Kommentit (8)
https://pbs.twimg.com/media/EAFnqSJXUAIJ0_X?format=jpg&name=small
Joku tän tapainen kuin pari vuotta sitten ollut? Tuohan onkin hurjan irstas.
Ehkä siinä on vähän toivottukin jotain kohua, koska naismallit ovat vähän paljastavissa asuissa, miesmallit ei. Nykyään ei vaan enää jaksa. Paakkelsi näytti ihan hyvältä kyllä.
Sellanenko jossa on Sara La Fountain? Kesän kuumiin uutuus? Ei se kyllä järin irstaalta näytä, eikä siinä nyt mitään kovin kummoisesti vihjailla.
Mainoksessa kovasti ehostetulla naismallilla on siis päällä vaalea iltapuku, jossa on syvä kaula-aukko ja korkokengät. Naismalli vie mainoksessa suuremman huomion kuin itse mainostettava tuote. Lisäksi mainoksessa on kaksikieliseksi kai tarkoitettu teksti tyyliin ”kesän kuumin rinkeli”. Lisäksi olen nähnyt myös toisen ilmeisesti saman valmistajan rinkelimainoksen, jossa on ollut vain kaksi erilaista rinkeliä. Ap.
Laita kuva jos on irstas.