Ihmetyttää ihmiset jotka istuvat baarissa yksin(yleensä miehiä) koko illan
Jos joskus käy niin, että menen ravintolaan yksin niin olen siellä yksin korkeintaan 30 minuuttia. Aina olen saanut valita seurani.
nainen30
Kommentit (85)
No jos ne miehet ovat baarissa pitämässä hermolepoa vaimosta ja lapsista?
Jos mies saa naisilta pakkeja niin hän luovuttaa eikä silloin sitä naista ikinä löydy. Suomessa on kyllä naisia joille kelpaa vaikka lyhyt työtön mies, jos mies on mukava ja huomioi naisen esim. kuuntelee ja kehuu naista kauniiksi ja huolehtii hygieniastaan eikä käytä liikaa alkoa.
Vika on siinä, että miehet eivät löydä oikeanlaisia naisia ja sitten luovuttavat siis oikeat toisilleen sopivat miehet ja naiset eivät kohtaa. Itse en ole nähnyt yli puoliakaan samassa kaupungissa asuvista miehistä, toisten kaupunkien miehistä en ole nähnyt varmaan yhtäkään.
Olen käynyt nuorempana paljonkin yksin baareissa. Tavoitteena on ollut humaltua. Esim työmatkan päälle olen käynyt roipaisemassa helpotuskännin. En todellakaan ole ollut seuraa vailla. t: N 36
Samaa ihmetellyt. Jotakin ylikallista haaleaa litkua imetään tunti tolkulla. Mikä on idean nimi. Minä ottaisin virkkauksen mukaan , miten ne saa ajan kulumaan - nainen
Vierailija kirjoitti:
Jos mies saa naisilta pakkeja niin hän luovuttaa eikä silloin sitä naista ikinä löydy. Suomessa on kyllä naisia joille kelpaa vaikka lyhyt työtön mies, jos mies on mukava ja huomioi naisen esim. kuuntelee ja kehuu naista kauniiksi ja huolehtii hygieniastaan eikä käytä liikaa alkoa.
Vika on siinä, että miehet eivät löydä oikeanlaisia naisia ja sitten luovuttavat siis oikeat toisilleen sopivat miehet ja naiset eivät kohtaa. Itse en ole nähnyt yli puoliakaan samassa kaupungissa asuvista miehistä, toisten kaupunkien miehistä en ole nähnyt varmaan yhtäkään.
Osa miehistä tuntuu myös agressiivisilta ja naisena vaistoan tämän. Miehen pitää käyttäytyä normaalisti. Jos muut naiset ovat antaneet pakkeja niin se ei ole minun vika.
Vierailija kirjoitti:
On se kelle yksinäiselle sinkkumiehelle mukavampaa särpiä sitä olutta baarissa, joissa on muitakin ihmisiä ympärillä, kuin aivan yksin omassa asunnossa.
Siellä baarissa tuntee kuuluvansa johonkin yhteisöön, niihin muihin baarin asiakkaisiin.
Sitä olutta voi särpiä lukemalla lehteä tai käyttämällä ja tutkimalla puhelintaan, eikä tarvitse puhua kellekään, jos ei halua.
Myös joillekin perheenisille ja naimisissa oleville miehille jokin baari tai pub on sellainen pakopaikka, jossa saa ainakin sen oluen ajan olla omissa oloissaan, ei huuda lapset eikä nalkuta vaimo.
Ja vaikka lapset eivät huutaisikaan, eikä vaimot nalkuttaisi, niin miehetkin tarvitsevat tiettyä omaa aikaa hetken, ja juttelemista muiden miesten kanssa, vaikka vain pubissa.
Monilla miehillä on joku pakopaikka kodista, milloin autotalli, juoksuharrastus, tai mikä muu paikka tahansa, missä saa hetken huokaista.
Naisillahan on aina naisystävät, siskot, äidit, joskus myös työtoverit joille he " sieluaan " purkavat.
Miehillä ei ole, koska Suomessa on totuttu siihen, että miehet eivät valita.
Surullisen kuuloista : (
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki istu baarissa iskemässä. Kantapaikka voi olla olohuoneen jatke ja ihmiset viettävät siellä aikaa ja tuntevat muut vakiasiakkaat.
Ja lisäksi itse viihdyn siellä yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
On se kelle yksinäiselle sinkkumiehelle mukavampaa särpiä sitä olutta baarissa, joissa on muitakin ihmisiä ympärillä, kuin aivan yksin omassa asunnossa.
Siellä baarissa tuntee kuuluvansa johonkin yhteisöön, niihin muihin baarin asiakkaisiin.
Sitä olutta voi särpiä lukemalla lehteä tai käyttämällä ja tutkimalla puhelintaan, eikä tarvitse puhua kellekään, jos ei halua.
Myös joillekin perheenisille ja naimisissa oleville miehille jokin baari tai pub on sellainen pakopaikka, jossa saa ainakin sen oluen ajan olla omissa oloissaan, ei huuda lapset eikä nalkuta vaimo.
Ja vaikka lapset eivät huutaisikaan, eikä vaimot nalkuttaisi, niin miehetkin tarvitsevat tiettyä omaa aikaa hetken, ja juttelemista muiden miesten kanssa, vaikka vain pubissa.
Monilla miehillä on joku pakopaikka kodista, milloin autotalli, juoksuharrastus, tai mikä muu paikka tahansa, missä saa hetken huokaista.
Naisillahan on aina naisystävät, siskot, äidit, joskus myös työtoverit joille he " sieluaan " purkavat.
Miehillä ei ole, koska Suomessa on totuttu siihen, että miehet eivät valita.
Ihminen on yksinäinen, jos hän istuu yksin baarissa?
Jos menet seuran kanssa tai olet yksin vain vähän aikaa, miksi katsot asiaksesi arvioida tai tuomita muita paikalla olijoita? Etkö ole yksin mitään ja siksikö koet outona tai uhkaavana, jos joku tulee yksin ja viihtyy?
Tuttu on yksinäinen jonkin verran alkoholisoitunut perheetön ja suhteeton mies. Menee baariin yksin istumaan seuraavista syistä: alkoholia tekee mieli, näkee tuttuja ja alkoholi kirvoittaa kielenkantoja ja saa vähän itsevarmuutta, häntä myös masentaa elämäntilanne eli se ettei ole parisuhdetta niin sitä sitten märehtii siellä tuopin äärellä.
Se on sellainen pyhäkolminaisuus. Joskus häntä on myös lykästänyt eli on löytänyt tilapäisiä kumppaneita baarista ja päässyt aktiin jne.
Me askarrellaan lasten kanssa sinulle oikein mitali tästä hyvästä ja laitetaan postiin.
Ps kukaan ei ole kuitenkaan halunnut pitää sinua?
Ei munkaan kanssa kukaan tule baarissa juttelemaan. Eilen viimeksi olin.
N35
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt. Jotakin ylikallista haaleaa litkua imetään tunti tolkulla. Mikä on idean nimi. Minä ottaisin virkkauksen mukaan , miten ne saa ajan kulumaan - nainen
Miksi sitä aikaa pitäisi koko ajan kuluttaa? Joutoaika on ihmisen parasta aikaa. Ei tarvi kuunnella, eikä puhua kenellekään. Se, että on erilaisia ihmisiä opitaan jo päiväkodissa, mutta heti kun joku ei ole = sinä siinä on jotain säälittävää. No, toki sääli on oikein oivallinen tapa nostattaa sitä omaa egoa.
Vierailija kirjoitti:
N35
Kannattaa ensi kerralla nostaa se katse pois siitä puhelimesta tai laittaa se vaikka laukkuun.
T. Eilen myös baarissa ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on täysin eri asia naisilla ja miehillä. Itse olen saanut olla yksin 20v. M
Miksi kaikesta yritetään tehdä nykyään sukupuolikysymys?
Nykyään netissä on ohjelmia, joilla voit tehdä kasvoistasi vastakkaisen sukupuolen version. Tee sellainen kuva itsestäsi ja mene Tinderiin sen kuvan kanssa ja itke (ei ole pakko itkeä).
Niin kipeän totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on täysin eri asia naisilla ja miehillä. Itse olen saanut olla yksin 20v. M
Miksi kaikesta yritetään tehdä nykyään sukupuolikysymys?
Nykyään netissä on ohjelmia, joilla voit tehdä kasvoistasi vastakkaisen sukupuolen version. Tee sellainen kuva itsestäsi ja mene Tinderiin sen kuvan kanssa ja itke (ei ole pakko itkeä).
Kertoo mies joka tykkää jokaisesta naisesta Tinderissä ja itkee sitten kun naiset saa tykkäyksiä. Tykkäsitkö siitä omien kasvojesi muunnoksestakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä aikaa pitäisi koko ajan kuluttaa? Joutoaika on ihmisen parasta aikaa. Ei tarvi kuunnella, eikä puhua kenellekään. Se, että on erilaisia ihmisiä opitaan jo päiväkodissa, mutta heti kun joku ei ole = sinä siinä on jotain säälittävää. No, toki sääli on oikein oivallinen tapa nostattaa sitä omaa egoa.
Missä minä sanoin sääliväni? Ihmettely ei ole sääliä ja kiitos egoni on ihan hyvä , ei tarvi nostattaa (ettei vaan mene yli : D).Itse en saisi baarijakkaralla aikaa kulumaan , mutta onneksi ei tarvikaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kyllä naisia joille kelpaa vaikka lyhyt työtön mies, jos mies on mukava ja huomioi naisen esim. kuuntelee ja kehuu naista kauniiksi ja huolehtii hygieniastaan eikä käytä liikaa alkoa..
Niin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
N35
Joo, kyllä.
Entäs miehenä?