Ihmetyttää ihmiset jotka istuvat baarissa yksin(yleensä miehiä) koko illan
Jos joskus käy niin, että menen ravintolaan yksin niin olen siellä yksin korkeintaan 30 minuuttia. Aina olen saanut valita seurani.
nainen30
Kommentit (85)
Olen mies jonka ympäriltä tuolit viedään.
Miehet tietää että sut saa pikkurahalla.
Olisin tyytyväinen, jos saisin olla yksin. Mutta aika pian joku tulee arvostelemaan ulkonäköä ja haukkumaan rumaksi. Siksi en juuri käy baareissa. Nainen on baarissa arvioitavana. T. ruma nainen
Mitä ihmettä siinä on yksin istuskellessa? Voi katsella rauhassa muita ihmisiä, miettiä jotain ratkaistavaa ongelmaa, rentoutua ja ottaa muutamia paukkuja. Voi rakennella ympäröiville ihmisille elämäntarinoita.
Ei kaipaa pöytäseuraa ja tyhjänpäiväistä jutustelua.
Lähiökapakassa ei halua pöytäänsä örveltäjiä eikä lähiövalaskaloja.
[Lopetin kokonaan baareissa käynnin kun ei sieltä seuraa löytänyt, sai vaan vitutuksen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin tyytyväinen, jos saisin olla yksin. Mutta aika pian joku tulee arvostelemaan ulkonäköä ja haukkumaan rumaksi. Siksi en juuri käy baareissa. Nainen on baarissa arvioitavana. T. ruma nainen
Vaihda baaria. On baareja, joissa ei haukuta.
Vierailija kirjoitti:
Jos menen yksin baariin, istun yksin aikani, mutta yleensä tulee aina juttuseuraa jossain vaiheessa. Eikä sinänsä haittaa vaikkei tulisikaan.
Ja minä olen siis semmoinen Bud Spencermäinen tukeva isohko parrakas kaveri joka ei ole seuraa hakemassa ja introvertti yleensä. Muutaman oluen jälkeen ilmeisesti helposti lähestyttävä nallekarhu ja avoin jutustelulle monenlaisista aiheista. Mutta vain jutustelulle, ei tämmöinen kultakimpale vapaa ole.
Onko sulla on ap 30min veloitus vai koko tunti?
On se kelle yksinäiselle sinkkumiehelle mukavampaa särpiä sitä olutta baarissa, joissa on muitakin ihmisiä ympärillä, kuin aivan yksin omassa asunnossa.
Siellä baarissa tuntee kuuluvansa johonkin yhteisöön, niihin muihin baarin asiakkaisiin.
Sitä olutta voi särpiä lukemalla lehteä tai käyttämällä ja tutkimalla puhelintaan, eikä tarvitse puhua kellekään, jos ei halua.
Myös joillekin perheenisille ja naimisissa oleville miehille jokin baari tai pub on sellainen pakopaikka, jossa saa ainakin sen oluen ajan olla omissa oloissaan, ei huuda lapset eikä nalkuta vaimo.
Ja vaikka lapset eivät huutaisikaan, eikä vaimot nalkuttaisi, niin miehetkin tarvitsevat tiettyä omaa aikaa hetken, ja juttelemista muiden miesten kanssa, vaikka vain pubissa.
Monilla miehillä on joku pakopaikka kodista, milloin autotalli, juoksuharrastus, tai mikä muu paikka tahansa, missä saa hetken huokaista.
Naisillahan on aina naisystävät, siskot, äidit, joskus myös työtoverit joille he " sieluaan " purkavat.
Miehillä ei ole, koska Suomessa on totuttu siihen, että miehet eivät valita.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. En ole ikinä naisena mennyt baariin yksin.
.. Ja mikähän siinäkin vikana..? Ei kiinnosta yksin istua ja vaikuttaa silta, että hakee seuraa epätoivoisesti.
Enää en tosin käy baareissa muutenkaan.
Olin 19-vuotias kun sain ainoan kerran elämässäni seuraa kun menin yksin baariin. Kiitokset edelleen Lauralle että pyysit minut teidän pöytäänne(jos siis luet tämän). Oli teitä siinä sitten Petrakin ja kolmas oli muistaakseni Taina vaikka saatto olla Tiinakin, oli se hiljanen joka ei uskaltanu oikein jutella mun kanssa. Oli kiva ilta.
T: Mikko H 38v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on täysin eri asia naisilla ja miehillä. Itse olen saanut olla yksin 20v. M
Miksi kaikesta yritetään tehdä nykyään sukupuolikysymys?
Ja mitähän tämä aloitus muuta teki kuin sukupuolikysymyksen?
Etkä edes itse huomaa sitä. Ei mutta toisin päin se on ok, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
On se kelle yksinäiselle sinkkumiehelle mukavampaa särpiä sitä olutta baarissa, joissa on muitakin ihmisiä ympärillä, kuin aivan yksin omassa asunnossa.
Siellä baarissa tuntee kuuluvansa johonkin yhteisöön, niihin muihin baarin asiakkaisiin.
Sitä olutta voi särpiä lukemalla lehteä tai käyttämällä ja tutkimalla puhelintaan, eikä tarvitse puhua kellekään, jos ei halua.
Myös joillekin perheenisille ja naimisissa oleville miehille jokin baari tai pub on sellainen pakopaikka, jossa saa ainakin sen oluen ajan olla omissa oloissaan, ei huuda lapset eikä nalkuta vaimo.
Ja vaikka lapset eivät huutaisikaan, eikä vaimot nalkuttaisi, niin miehetkin tarvitsevat tiettyä omaa aikaa hetken, ja juttelemista muiden miesten kanssa, vaikka vain pubissa.
Monilla miehillä on joku pakopaikka kodista, milloin autotalli, juoksuharrastus, tai mikä muu paikka tahansa, missä saa hetken huokaista.
Naisillahan on aina naisystävät, siskot, äidit, joskus myös työtoverit joille he " sieluaan " purkavat.
Muuten hyvä kommentti, mutta Suomessa on myös naisia joilla ei ole ketään jolle sieluaan purkaa. He joutuvat selviytymään yksin. Tai puhuvat kissalle tai koiralle, jos sellainen on.
Voi tuskin itsekkään oot niin ihmeellinen. Jos sinkkuna täällä huutelet🤣
Vierailija kirjoitti:
Voi tuskin itsekkään oot niin ihmeellinen. Jos sinkkuna täällä huutelet🤣
En olekkaan ihmeellinen. Olen ihan tavallinen nainen. Siksi ihmettelenkin niitä ihmisiä jotka istuvat koko illan yksin.
Vierailija kirjoitti:
[Lopetin kokonaan baareissa käynnin kun ei sieltä seuraa löytänyt, sai vaan vitutuksen aikaan.
Tuosta syystä juon mielummin kotona. Sama yksinäisyys ilman masentumista kun näkee kuinka muut saa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei olisi kyllä kauheasti sanomista ainakaan jos mies lyhyt. Osalla miehistä myös länkisääret, ei välttämättä tuuheita hiuksia ja kaikilla ei edes työpaikkaa. Tuollaiset miehetkin voisivat saada naisen, mutta monelta mieheltä puuttuu käytöstavat. Ja jos mies arvostelee jotain naista niin siitä yleensä kuulevat muutkin naiset, sana leviää ja tuollainen mies on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä kommentti, mutta Suomessa on myös naisia joilla ei ole ketään jolle sieluaan purkaa. He joutuvat selviytymään yksin. Tai puhuvat kissalle tai koiralle, jos sellainen on.
Vaikka on yksin kannattaa nauttia elämästä täysillä. Kaikki miehet ei ole hyvää seuraa, ei parisuhteessa ole aina helppoa.
Samaa mieltä. Ei se ole sen kummempi tila rohkeuden kannalta kuin kirjasto tai prisma tai kahvila. Ikäraja vaan on eri.