Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat seksissä nykyisin liian omahyväisiä

Vierailija
21.07.2014 |

Hiukkasen, tai jopa enemmänkin ärsyttää tämä nykyinen seksitietoisuuden linja, joka ohjaa siihen, että naisilla on oikeus haluta aina kun haluttaa ja olla pettynyt kun mies ei toimikaan juuri siten kun rouva/neiti haluaa. Itse olen 38v. mies. 3 lasta, naisia ihan riittävästi. Mutta kun ero tuli lasteni äidistä pari vuotta sitten, niin mielipahalla olen uusia suhteita kokeillut. Naisilla tuntuu olevan ihan yleisesti käsitys, että "jos en ole kohta märkä kuin Niagaran putoukset, on miehessä vika". Ehdotapa liukkarin käyttöä (mikä olisi varmasti molemmille kiva juttu), niin hyvä ettet päin näköä saa. Miehen tuntuu olevan pakollista tehdä kaikkensa neisen nautinnon eteen, mutta tosi harva nainen lähtee liikkeelle touhuihin sillä asenteella, että "minä teen nyt ne temput". Ärsyttää. Ja minä kun oikeasti haluaisin, että tehtäisiin puolin toisin juuri niitä taikatemppuja, jotja toisesta mahtavalle tuntuvat. Ikävä vaan tehdä niitä aina yksipuolisesti...

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ne naiset ovat jättäneet ne miehet jotka ovat olettaneet että nainen nauttii kun ilman esileikkejä tullaan kuivaan, kolme vetoa sisään ulos ja lauetaan.

Eivät naiset ole mikään itsestäänselvyys. Jos et halua tehdä töitä sen eteen että saat niin voit tosiaan alkaa antamaan persettä miehille, kuivana vaan sisään, kolme vetoa sisään ulos ja laukeavat, sitten voivat häipyä kavereidensa kanssa kaljalle. Siinä ei sinun tarvitse tehdä yhään mitään muuta temppua kuin vetää housut nilkkoihin ja pyllistää.

Vierailija
22/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisin sanoen olet halunnut vain kassisi tyhjiksi, naisesta ei mitään väliä? Ja se pirun liukkarin voit heittää hevon kuuseen tai jos sitä haluat ehdottomasti käyttää, niin vetele se omaan peliisi, ei naiseen. Luulisi sinulla nyt olevan vähän enemmän herkkyyttä naisille, mutta ei, minä ite -tyyliin jatkat vain eteenpäin ja syytät naisia kun he eivät oikein käy kuumina...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 18:09"]

Hiukkasen, tai jopa enemmänkin ärsyttää tämä nykyinen seksitietoisuuden linja, joka ohjaa siihen, että naisilla on oikeus haluta aina kun haluttaa ja olla pettynyt kun mies ei toimikaan juuri siten kun rouva/neiti haluaa. Itse olen 38v. mies. 3 lasta, naisia ihan riittävästi. Mutta kun ero tuli lasteni äidistä pari vuotta sitten, niin mielipahalla olen uusia suhteita kokeillut. Naisilla tuntuu olevan ihan yleisesti käsitys, että "jos en ole kohta märkä kuin Niagaran putoukset, on miehessä vika". Ehdotapa liukkarin käyttöä (mikä olisi varmasti molemmille kiva juttu), niin hyvä ettet päin näköä saa. Miehen tuntuu olevan pakollista tehdä kaikkensa neisen nautinnon eteen, mutta tosi harva nainen lähtee liikkeelle touhuihin sillä asenteella, että "minä teen nyt ne temput". Ärsyttää. Ja minä kun oikeasti haluaisin, että tehtäisiin puolin toisin juuri niitä taikatemppuja, jotja toisesta mahtavalle tuntuvat. Ikävä vaan tehdä niitä aina yksipuolisesti...

[/quote]

Et taida olla niin kuuma ja ainutlaatuinen kolli. Olisit tyytyväinen siitä, että kelpaat jollekin sänkyyn temppuja tekemään, mutta muista, että sinunlaisiasi on valittavana muitakin.

Vierailija
24/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta roskaa joku kehtaa kirjoittaa!!! Mies kirjoittaa asiallisen viestin, kertoo että haluaisi puolin toisin tehdä parhaat jutut, ja sitten tämä kirjoittaja kirjoittaa, että mies on omahyväinen mulkku, joka haluaa vain omaa nautintoaan!!???

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 18:21"]

Eli toisin sanoen olet halunnut vain kassisi tyhjiksi, naisesta ei mitään väliä? Ja se pirun liukkarin voit heittää hevon kuuseen tai jos sitä haluat ehdottomasti käyttää, niin vetele se omaan peliisi, ei naiseen. Luulisi sinulla nyt olevan vähän enemmän herkkyyttä naisille, mutta ei, minä ite -tyyliin jatkat vain eteenpäin ja syytät naisia kun he eivät oikein käy kuumina...

[/quote]

Vierailija
25/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta oot jo sen verran vanha, että ei susta niin paljon jakseta innostua.

Vierailija
26/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen 186cm, 86 kg entinen kymmenottelija kansallisella tasolla. En varmaankaan ole se "kuuma ja ainutlaatuinen kolli", jota tarkoitat, mutta uskoisin joillekin silti kelpaavani...

Et taida olla niin kuuma ja ainutlaatuinen kolli. Olisit tyytyväinen siitä, että kelpaat jollekin sänkyyn temppuja tekemään, mutta muista, että sinunlaisiasi on valittavana muitakin.

[/quote]

Vierailija
27/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, riippuu siitä, miten vakava suhde on. Jossain kepeässä seksisuhteessa keskityn kyllä tasan omaan nautintooni ja varmistan ensin saavani sen, ennen kuin mietin miehen tyydyttämistä. Rakkaussuhteessa haluan tietysti rakkaani nauttivan mahdollisimman paljon.

N29

Vierailija
28/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se oli aikakin kelkan kääntyä.

Vierailija
29/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä lähtökohta oli aika asiallinen. Ihmettelen, miksi naiset näinkin kärkkäästi negatiisisia kommentteja ja peukutuksia ovat jakaneet. Itse olen vasta 25v, mutta ihan samoja keskusteluja ollaan kavereiden kanssa puhuttu. Vaatimukset on alkaneet kääntyä ihan toisin päin kuin aiemmin. Ja vaikka se kuinka tuntuisi feministeistä ym. oikeudenmukaiselta, niin en usko, että se on yleisesti ottaen naistenkaan kannalta hyvä, jos saadaan aikaan tilanne, että toinen osapuoli oppii vaatimaan jotain, mitä toinen ei kykene antamaan.

No, olen 186cm, 86 kg entinen kymmenottelija kansallisella tasolla. En varmaankaan ole se "kuuma ja ainutlaatuinen kolli", jota tarkoitat, mutta uskoisin joillekin silti kelpaavani...

[/quote]

[/quote]

Vierailija
30/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 40-vuotiaana haluan itsekin nauttia vihdoin seksistä. En usko että olen omahyväinen, rehellinen vaan. Toivottavasti sinäkin löydät vieelä seksikumppanin jonka kanssa homma toimii, eikä kummallekaan tule pahaa mieltä.

Vierailija
31/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 18:43"]

Minusta tämä lähtökohta oli aika asiallinen. Ihmettelen, miksi naiset näinkin kärkkäästi negatiisisia kommentteja ja peukutuksia ovat jakaneet. Itse olen vasta 25v, mutta ihan samoja keskusteluja ollaan kavereiden kanssa puhuttu. Vaatimukset on alkaneet kääntyä ihan toisin päin kuin aiemmin. Ja vaikka se kuinka tuntuisi feministeistä ym. oikeudenmukaiselta, niin en usko, että se on yleisesti ottaen naistenkaan kannalta hyvä, jos saadaan aikaan tilanne, että toinen osapuoli oppii vaatimaan jotain, mitä toinen ei kykene antamaan.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

On varmaan monella naisella ihan riittävästi kokemusta sankareista jotka kuvittelevat olevansa suuriakin tasa-arvoisia rakastajia, kun sormettavat vähän sinne päin kaksi ja puoli minuuttia ja sanovat tyytyväisinä "noniin, sun vuoro ottaa suihin".

Vierailija
32/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmeellistä tämä keskustelu tällä palstalla. Mielenterveyspotilaita varmaan turhan moni...

Esimerkki: Joku kirjoitti: "Et taida olla niin kuuma ja ainutlaatuinen kolli. Olisit tyytyväinen siitä, että kelpaat jollekin sänkyyn temppuja tekemään, mutta muista, että sinunlaisiasi on valittavana muitakin."

Kirjoittaja vastasi: "No, olen 186cm, 86 kg entinen kymmenottelija kansallisella tasolla. En varmaankaan ole se "kuuma ja ainutlaatuinen kolli", jota tarkoitat, mutta uskoisin joillekin silti kelpaavani..."

Ja tämä jälkimmäinen viesti sai lukuisasti enemmän alapeukkuja kuin yläpeukkuja. Mitä täällä tulisi kirjoittaa, jos eivät täysin asialliset vastauksetkaan saa kuin alapeukkuja? Poistun, kiitos.

Vierailija
33/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 18:16"]

Nojuu mut ennen yhdyntää miehen pitää saada nainen valmiiksi. Kaikissa muissa vaiheissa nainen voi tehdä juttuja myös miehelle, mutta jotta yhdyntä on hyvä naiselle, tulisi saada orgasmi ennen sitä.

Näin ainakin minun kroppani toimii.

Olen nainen, jonka mies haluaa antaa useita orgasmeja ennen yhdyntää. Minä annan hänelle myös paljon nautintoa ja suuseksiä joka kerta, mutta juuri ennen yhdyntää haluan tulla, koska monet asennot ovat muuten liian kivuliaita.

[/quote]

Kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Itsekin tarvitsen toki lämmittelyä ennen yhdyntää, mutta nimenomaan yhdyntä on se, jolla se orgasm tulee, joten ennen yhdyntää sitä on lähes mahdoton hankkia minulle. Joten älä puhu kaikkien naisten puolesta.

Vierailija
34/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua noita vitun ämmiä, luulevat että mies maksaisi mitä vaan saadakseen lörttöpillua. Luulevat vielä kelpaavansa kelle tahansa adonikselle. On teillä huonoja miehiä kun on pakko noin haukkua, ette ole parempia saaneet.

Mulla riitti esileikiksi eilen mieheni kovan munan näkeminen ja sen koskettelu ja miehen munan tökkiminen mun reiän suulla. Tulin aivan märäksi. Yleensä pelkkä suihinotto riittää esileikiksi mulle, siis että imen miehen munaa, tulen siitä aivan märäksi. Sitten mies panee mua niin kauan että saan 1-4 orgasmia ja laukeaa vasta sen jälkeen itse. Helppoa, ihanaa ja vaivatonta molemmille. Kummankaan ei tarvitse vaatia mitään. :)

Vierailija
35/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä valitse aina niitä melkein vielä teinejä, ota oikea nainen ;)

Vierailija
36/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuulu niihin naisiin jotka vaativat paljon sängyssä, päinvastoin. Olen luovuttanut jo vuosia sitten enkä ole saanut mieheni kanssa orgasmia muistaakseni 9 vuoteen.

Mutta sen verran sanon että jos ap:n mielestä on liikaa vaadittu että naisen saisi kiihottuneeksi ennen sisään työntymistä, eli että naisen kiihottuminen korvattaisiin liukuvoiteella ja vain mies olisi kiihottunut (oletan että se on edellytys yhdynnän onnisstumiselle), niin eipä sellainen seksi tosiaan kyllä kuulosta kovin houkuttelevalta naisen kannalta. Ihan hyvä jos miehet nykyään keskustelevat sellaisista asioista. Omaani en enää jaksa yrittää muuttaa.

Vierailija
37/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset eivät vaadi niin runsasta esileikkiä tullakseen märäksi, mutta suurin osa kyllä vaatii.

Vierailija
38/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kun sä et oo mkään varsinainen prissi, jos keräilet kokemuksia eri naisista etkä keskity yhteen suhteeseen. Ja minä itse kyllä kostun aina helposti ja saan vaika monta monituista kertaa päivässä helposti. Enkä eroa. 

Vierailija
39/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 18:52"]

Vähän ihmeellistä tämä keskustelu tällä palstalla. Mielenterveyspotilaita varmaan turhan moni...

Esimerkki: Joku kirjoitti: "Et taida olla niin kuuma ja ainutlaatuinen kolli. Olisit tyytyväinen siitä, että kelpaat jollekin sänkyyn temppuja tekemään, mutta muista, että sinunlaisiasi on valittavana muitakin."

Kirjoittaja vastasi: "No, olen 186cm, 86 kg entinen kymmenottelija kansallisella tasolla. En varmaankaan ole se "kuuma ja ainutlaatuinen kolli", jota tarkoitat, mutta uskoisin joillekin silti kelpaavani..."

Ja tämä jälkimmäinen viesti sai lukuisasti enemmän alapeukkuja kuin yläpeukkuja. Mitä täällä tulisi kirjoittaa, jos eivät täysin asialliset vastauksetkaan saa kuin alapeukkuja? Poistun, kiitos.

[/quote]

Aika törkeä kommentti, luuletko olevasi jotenkin parempi ihminen kuin mielenterveysongelmista kärsivä?

Vierailija
40/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varsinainen pikkuprinssi. Ei saanut mieleisiään vastauksia ja ragequittasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä