Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat seksissä nykyisin liian omahyväisiä

Vierailija
21.07.2014 |

Hiukkasen, tai jopa enemmänkin ärsyttää tämä nykyinen seksitietoisuuden linja, joka ohjaa siihen, että naisilla on oikeus haluta aina kun haluttaa ja olla pettynyt kun mies ei toimikaan juuri siten kun rouva/neiti haluaa. Itse olen 38v. mies. 3 lasta, naisia ihan riittävästi. Mutta kun ero tuli lasteni äidistä pari vuotta sitten, niin mielipahalla olen uusia suhteita kokeillut. Naisilla tuntuu olevan ihan yleisesti käsitys, että "jos en ole kohta märkä kuin Niagaran putoukset, on miehessä vika". Ehdotapa liukkarin käyttöä (mikä olisi varmasti molemmille kiva juttu), niin hyvä ettet päin näköä saa. Miehen tuntuu olevan pakollista tehdä kaikkensa neisen nautinnon eteen, mutta tosi harva nainen lähtee liikkeelle touhuihin sillä asenteella, että "minä teen nyt ne temput". Ärsyttää. Ja minä kun oikeasti haluaisin, että tehtäisiin puolin toisin juuri niitä taikatemppuja, jotja toisesta mahtavalle tuntuvat. Ikävä vaan tehdä niitä aina yksipuolisesti...

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:32"]

Olen aloittaja. Oma (siis nyt muutaman vuoden takaa) 38v vaimoni ei ole vuosikausiin saanut itseään kosteaksi yhdyntää varten. viimeiset 7-10v on ollut liukkarit jokaisessa panossa mukana. Onko se outoa? Luulin että ei???[/quote]

No kyllä se aika outoa on että joku pitää hyvänä seksinä sitä, että vähän sivellään liukkaria ja mennään sisään ja sen jälkeen odotetaan että nainen pitää itse huolen kiihottumisestaan. Anteeksi nyt vain mutta: runkkaamalla saa helpommin.

Miehet: Antakaa aikaa seksiin, muistakaa klitoris ja g-piste, mulkkua, kieltä, sormia, vibraa, dildoa, vittu kurkkua jos ei muuta ole ja katsokaa että muija myös tulee. Loppuu aika äkkiä ne vaimon päivittäiset päänsäryt...

Vierailija
62/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:32"]

Olen aloittaja. Oma (siis nyt muutaman vuoden takaa) 38v vaimoni ei ole vuosikausiin saanut itseään kosteaksi yhdyntää varten. viimeiset 7-10v on ollut liukkarit jokaisessa panossa mukana. Onko se outoa? Luulin että ei???

[/quote]

Toki hormonimuutokset ja 3 raskautta voi vaikuttaa siihen, että sinun ex-vaimosi tarvitsi liukuvoidetta ihan sen takia, että paikat on kuivat, mutta tulee myös mieleen halusiko hän muutenkaan enää seksiä sinun kanssasi. Jos tavallinen esileikki on sinulle vaativaa taikatemppuilua niin en ihmettele ollenkaan, että liukuvoide on ainoa tapa kostua. Ja toki hormonaaliset syyt ovat luonnollisia nekin, jokainen ihminen on erilainen.

Sinä et ole tainnut vielä sitä ymmärtää, että sinä et enää nussi ex-vaimosi kanssa, joten ei kannata luulla, että seksi jonkun toisen naisen kanssa on samanlaista. Eikö vaimosi halunnut ja vaatinut orgasmeja vai oliko seksi sinun kanssasi pakollinen paha, jossa ainoastaan sinä sait?

Jos vaimosi sai parhaiten orgasmin asennossa x niin ei ole todellakaan varmaan että nainen x edes tykkää koko asennosta.

Siksi seksi uuden ihmisen kanssa on niin vaivalloista, kun pitää opetella tuntemaan toista ihmistä ja mistä tämä voisi pitää ja toki se olisi helpointa, kun "saisi" vain panna ja lähteä sitten kotiin eikä tarvitsisi kuunnella vaatimuksia taikatempuista ja naisten orgasmeista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs naiset ovat nyt voimansa tunnossa tässä ketjussa, julistaen kuinka pitäisi huonostakin seksistä olla onnellinen, jos nainen on kelpuuttanut sänkyynsä. Monet naiset ovat niin tottuneita siihen, että heitä halutaan seksiin. Olen muutaman kerran kieltäytynyt tarjouksesta harrastaa seksiä naisen ehdottaessa sitä varmana onnistumisesta. Voi sitä loukkaantumisen määrää, kun tulee pudotus pilvilinnoista siihen todellisuuteen, että miehilläkin voi olla valinnanvaraa ja vaatimuksia naista kohtaan.

Sitä paitsi totta puhuen ei ole mitenkään harvinaista, että nainen häviää seksissä miehen omalle kädelle.

Vierailija
64/64 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 22:06"]

Kylläpäs naiset ovat nyt voimansa tunnossa tässä ketjussa, julistaen kuinka pitäisi huonostakin seksistä olla onnellinen, jos nainen on kelpuuttanut sänkyynsä. Monet naiset ovat niin tottuneita siihen, että heitä halutaan seksiin. Olen muutaman kerran kieltäytynyt tarjouksesta harrastaa seksiä naisen ehdottaessa sitä varmana onnistumisesta. Voi sitä loukkaantumisen määrää, kun tulee pudotus pilvilinnoista siihen todellisuuteen, että miehilläkin voi olla valinnanvaraa ja vaatimuksia naista kohtaan.

Sitä paitsi totta puhuen ei ole mitenkään harvinaista, että nainen häviää seksissä miehen omalle kädelle.

[/quote]

Taisi kalikka osua. :) Jos joku nainen vaatii hyvää seksiä, josta saa myös orgasmin niin harva nyt miestä jättää huonommalle vaan kyllä silloin on hyvää luvassa myös miehelle. Hyvä seksi on molemminpuolista toiselle hyvän tekemistä.

Huono seksikumppani häviää taatusti omalle kädelle niin miesten kuin naisten keskuudessa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä