Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyksän sukulaiset eivät puhu minulle

Vierailija
27.12.2025 |

Sukuloitiin pääkaupunkiseudulla nykyisen miesystäväni sukulaisten luona useampana päivänä. He puhui vain omista tutuistaan ja minulle tuntemattomista jutuista, joita en tietenkään voinut komentoida. Kukaan ei jutellut kanssani mitään, vain toistensa kanssa. Yritin välillä jutella ruuista, säästä yms helpoista aiheista. Minulle lähinnä nyökättiin kuivasti hymyillen ja juteltiin ohitseni muiden kanssa. Istuin monta tuntia hiljaa. Kukaan ei kysynyt minulta mitään.

He ovat tavoiltaan hyvin yläluokkaisia (minusta he ovat lähinnä uusrikkaita toisessa polvessa). En ehkä opettajana ole riitävän hieno ihminen? Tai sitten jostain käsittämättömästä muusta syystä he eivät hyväksy minua - tuntematta minua lainkaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me tiedetään vastaus?

Vierailija
2/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita sille nyksälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu pääkaupunkilaisten luonteeseen olla minäminäminäminä ja minun lähipiiri ihmisiä

Vierailija
4/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamaista käytöstä heiltä. 

Vierailija
5/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi perusteella olit muodostanut heistä ennakkoluuloisen mielipiteesi jo etukäteen. 

Ja sitten kuvittelit että he kohtelevat sinua siten.

Vierailija
6/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voi voi... First world problem!

Vierailija
7/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttuvapiirissäni ja sukulaisteni kesken on tapana "ottaa mukaan" uusi ihminen, jutustellaan, hymyillään jne. Olen hyvin hämmentynyt, kun se tapa puuttui heiltä kokonaan. Eikä omiin keskustelunavauksiini myöskään lähdetty yhtään mukaan. En ole törmännyt tällaiseen ennen.

Ap

Vierailija
8/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa tuttuvapiirissäni ja sukulaisteni kesken on tapana "ottaa mukaan" uusi ihminen, jutustellaan, hymyillään jne. Olen hyvin hämmentynyt, kun se tapa puuttui heiltä kokonaan. Eikä omiin keskustelunavauksiini myöskään lähdetty yhtään mukaan. En ole törmännyt tällaiseen ennen.

Ap

Miten usein "piireihisi" tulee muka uusi ihminen, jotta voit kertoa mikä tällaisessa on tapana....

En usko.

Vierailija
9/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, voi voi... First world problem!

Huono käytös on ihan jokaisessa maailmassa huonoa käytöstä.

Sinun kannattaa opetella jokin toinenkin fraasi, tuo on jo loppuun kulutettu.

Vierailija
10/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se hävettää, kun sukulaismies ottaa alemman luokan vaimon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän