Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, lomasuunnitelmat pilalla miehen takia! :(

Vierailija
19.07.2014 |

Mies ei edes ymmärrä miksi olen pettynyt.

Mulla on siis lomaa kolme viikkoa, josta kaksi on jo mennyt. Miehen loma on jakaantunut yksittäisille viikoille, joista ensimmäinen oli minunkin ensimmäisellä lomaviikollani. Koko tän viikon reissattiin ympäri Suomea miehen kotikaupungissa, miehen vanhempien mökillä, miehen kavereiden luona, miehen sukujuhlissa jne. Kotona oltiin yhteensä ehkä 20 tuntia, eikä omaa aikaa juurikaan jäänyt. Viime viikolla kun mies oli töissä, näin paljon omia kavereitani mutta kaipasin toki kahdenkeskistä tekemistä myös miehen kanssa.

Ensi viikolla ois taas yhteinen lomaviikko, josta olin jo etukäteen tosi innoissani. Olimme suunnitelleet kaikkea kivaa yhdessä, pientä matkaa, piknikkejä, kahdenkeskistä reissaamista ja ravintolailtaa yms. Eilen mies sitten ilmoittikin että lähteekin taas huomenna kotikaupunkiinsa ja on siellä vähintään neljä päivää. Haluaa kuulemma nähdä kavereitaan ja hoitaa yhden asian( jonka voisi yhtä hyvin hoitaa täälläkin). Minä voin joko mennä mukaan tai olla menemättä, mutta hän menee joka tapauksessa. Kaikki yhteiset lomasuunnitelmat siis kerralla romukoppaan. Ensi viikonloppuna mies lähtee harrastusleirille, eli yhteistä aikaa meille jää max. yksi päivä.

Ihan urpo olo kun tyhmänä suunnittelin kaikkea kivaa, piti vaan avautua :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna tekisin avioeropaperit, ap.

Vierailija
22/24 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota äkkilähtö johonkin, missä on isomunaisia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VIISI vuotta vanha ketju. Kuka näitä nostaa? 

Se hullu, joka pääsi eilen ulos jostain ja on kaksi päivää spämmännyt naisvihaa, rasismia, matti nykästä ja vmp.

Vierailija
24/24 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla joku varoitus siitä että ketju on antiikkinen ettei turhaan tarvisi vaivautua avaamaan. Ja joo, tosiaan minäkin ihmettelen mitä järkeä tällaisia on nostaa ☹