Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun ihastus ei vastaa! :(

Vierailija
17.07.2014 |

Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa.

Ollaan työkavereita ja olen ollut ihastunut mieheen jo varmaan vuoden päivät. Törmättiin viikonloppuna ulkona ja vihdoinkin päädyttiin samaan osoitteeseen. :) Tää mies on nyt vaan kesälomalla, eli töissä ei nähdä, eikä ole vastannut enää alkuviikon jälkeen... Puhu silloin facebookissa mökille menosta, joten voihan olla että känny unohtunut kotiin tms mutta silti outoa jotenkin, kun mitään ei kuulu yhtäkkiä. Lisäksi päivitti kerran sieltä kuvan, mutta toisaalta kenttä voi myös olla sielläpäin huono.

Mutta jos on joku syy olla vastaamatta niin en kyllä ymmärrä. :( Harmittaa ja stressaa kun vihdoin luulin, että oikeesti tästä tulee jotain...

Töihin mies palaa vasta enskuun alussa, että ehkä ennen sitä saan sen kuitenki kiinni. Ja mitä siitäkin tulee, jos sen tunteet kuoli samantien ja samassa työssä pitäisi jatkaa... Loistavasti alkaneesta kesästä taitaa sittenkin tulla tosi huono. Nyt kaipaan tsemppiä! Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D

Kommentit (334)

Vierailija
61/334 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hei kyl mä oon suurimman osan kanssa nyt ihan samaa mieltä tästä.. Ja ymmärtääkseen asian ei tarvitse kovinkaan montaa kymmentä vuotta vanha olla. Unoha se äijä sitä ei selkeesti kiinnosta.

Vierailija
62/334 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JfjbdhjlpveixfuxdeyubzSerhhdtuklporfhkoit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/334 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
64/334 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kuullut työkavereiltasi vinkin että olet kiinnostunut. Hiprakassa alkoi tehdä mieli ja huomasi sut....

Selvinpäin katuu koska ootte työkavereita

Vierailija
65/334 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Onkohan lemmenleikit meneillään vai itkeekö Ap kurjuutta? Kummin kävi?

Vierailija
66/334 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuuuuu

Vierailija
67/334 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mitä kuuluu nyt?

Vierailija
68/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:38"]

Tää mies tuli lauantaina ihan itse juttelemaan ja antoi kyllä koko illan ymmärtää, että meillä on yhteinen suunta, niinkuin nyt olikin... En voi mitenkään uskoa, että se olisi kusettanut mua, mutta nämä teidän viestit kyllä nyt vie ajatuksia sinne suuntaan. :( Eikö kenestäkään vastaamatta jättämiseen voi olla mitään järkevää syytä? Kuten jo kerroin, huomasin ettei se ole edes lukenut mun viestiä facessa vielä!

Mutta miten voisin sitten kysyä suoraa asiaa kun saan sen kiinni? Voiko vaan täräyttää, että tykkään susta, vai onko se tosi typerää kun samassa työpaikassakin ollaan...

[/quote]

en ole lukenut vielä koko ketjua koko ketjua joten en tiedä missä ollaan menossa, mutta sanon vaan että olen itse ohittanut montakin faceviestiä. Kun painaa sitä vas ylhäällä olevaa viestisymbolia niin viestistä näkyy osa, ja varsinkin jos on ollut hankala tilanne tyypin kanssa niin en ole avannut sitä ollenkaan ettei se viesti tule "kuitatuksi".

Eli voi hyvin olla että on nähnyt viestin, tai siis on tietoinen että sulta on tullut semmoinen.

Vierailija
69/334 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppistalullaa

Vierailija
70/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän kaikkien tietämillä mökeillä tosiaan sähköt? Mä ainakin pidän puhelimen kiinni mökillä, ei siinä virta riittäisi kovin kauaa surffailla lukemassa jatkuvasti viestejä.

Vierailija
71/334 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa tuputtamast itteäsi. Jos haluaa olla sun kans kauemmin kuin yhdenillan p.... niin ottaa kyllä yhteyttä. Mutta tollanen tyrkyttäminen vain saa sinut näyttämään miehen kipeeltä nartulta (en väitä että olet)

Mieti jos hän ei ole vakavissaan ja sinä tyrkytät itteäsi, mitä tulee työssä olosta. Siinä käy helposti niin että joudut vaihtamaan työpaikaa.

Kannattaa ajatella että tulipa tehtyä ja sillä siisti

Vierailija
72/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt minulla on aikaa kirjoitella tänne vähän. :D

Eli siis ollaan tän miehen kanssa nyt tekstailtu ja chattailtu facessa pitkin viikkoa ja tosiaan eilen hän tuli käymään töissä. Myönnän kyllä, että tunnelma oli vähän jännittynyt, mutta kukaan työkavereista ei vihjaillut mitään tai sanonut mitään tyhmää. Ei vaan ehditty oikein kahdestaan jutella.

Sovittiin, että mennään huomenna pienellä porukalla käymään töiden jälkeen terassilla ja ihastuskin on tulossa mukaan, kun viettää viikonloppua nyt vaihteeksi kaupungissa. :) Siitä kuitenkin ilta varmaan jatkuu johonkin baariin, jossa ajattelin ottaa vähän asiaa esiin ja jutella oikein kunnolla, jos saadaan edes hetki olla kahdestaan. :D

Omat fiilikset on tällä hetkellä tosi hyvät! Perhoset vaan leijuu vatsassa, varsinkin kun sain taas olla miehen lähellä edes pienen hetken. Että siitäs saitte.

Vierailija
73/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 19:07"]

Omat fiilikset on tällä hetkellä tosi hyvät! Perhoset vaan leijuu vatsassa, varsinkin kun sain taas olla miehen lähellä edes pienen hetken. Että siitäs saitte.

[/quote]

Voi hitsi kun nyt rupesi soimaan päässä se ärsyttävä kotimainen biisi, jossa lauletaan jotenkin "eeeeettä sinulle riittää kun hän tulee käymään edes silloin kun tykkää vaikka antaa paljon vähemmän kuin sinä"

Trallallaa. Mutta upeeta, että olet noin positiivinen, ap!

Vierailija
74/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehelle olet viihdekivaa. Kai se muuten olis lomallaan sun luo jo tullut aikaa viettämään.. :)

Vierailija
75/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 19:07"]

[/quote]

Voi hitsi kun nyt rupesi soimaan päässä se ärsyttävä kotimainen biisi, jossa lauletaan jotenkin "eeeeettä sinulle riittää kun hän tulee käymään edes silloin kun tykkää vaikka antaa paljon vähemmän kuin sinä"

Trallallaa. Mutta upeeta, että olet noin positiivinen, ap!

[/quote]

Mulla alkoi soimaan sama.. :DD

Vierailija
76/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööm, mitä me saimme siis, ap? Mies ei pyytänyt sinua kahdestaan terassille eikä halunnut jutella kanssasi kahden kesken töissä. Sait olla miehen lähellä - hyvä, mutta ei se vielä kerro että mies olisi kiinnostunut. Sinuna en vielä haaveilisi sormuksesta.

Vierailija
77/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, 

Mun ei yhtään tee mieli ilkkua sulle kuten joidenkin täällä, mutta nyt valoja päälle. Mies ei selvästikään ole kiinnostunut, tai ei ainakaan mistään vakavammasta. Riittääkö sulle, että jos joskus viihteellä kännissä takahuoneessa panette, vai haluatko enemmän? Älä nyt ainakaan laita mitään viestejä miehelle tai tee aloitteita. Pallo on täysin miehellä, ja hän saa tehdä aloitteen, JOS haluaa. Muuten unohda koko juttu ja uutta matoa koukkuun. Työpaikkaromanssit harvoin päättyy onnellisesti, kokemusta on. 

nro 3

Vierailija
78/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette voi tietää, mitä olemme viestitelleet. En kai ole maininnut, mutta mies on vähän ujo, joten en odottanutkaan mitään julkisia hellyydenosoituksia.

Mies itse ilmaisi heti halunsa lähteä huomenna terassille, kun kerroin että ollaan porukalla menossa. Minusta se on ihan hyvä merkki. :)

Vierailija
79/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on menossa vain työkavereitten yhteiseen illanviettoon. Hän ei varmastikaan kaipaa kahdenkeskeistä hetkeä sinun kanssa, jos ei ole sellaista etukäteen pyytänyt. Anna hänen juhlia rauhassa. Oletkohan minun kanssa samassa työpaikassa? Kuulostaa jotenkin tutulta.

Vierailija
80/334 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on peukut pystyssä, että tästä kehittyy jotain! :) (Itse olen samanlainen kuin ap, ennemmin uskon miehistä liikaakin hyvää, kuin epäilen. Eikä se ole koskaan vienyt minua, sanotaanko nyt metsään.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi