Ärsyttää kun ihastus ei vastaa! :(
Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa.
Ollaan työkavereita ja olen ollut ihastunut mieheen jo varmaan vuoden päivät. Törmättiin viikonloppuna ulkona ja vihdoinkin päädyttiin samaan osoitteeseen. :) Tää mies on nyt vaan kesälomalla, eli töissä ei nähdä, eikä ole vastannut enää alkuviikon jälkeen... Puhu silloin facebookissa mökille menosta, joten voihan olla että känny unohtunut kotiin tms mutta silti outoa jotenkin, kun mitään ei kuulu yhtäkkiä. Lisäksi päivitti kerran sieltä kuvan, mutta toisaalta kenttä voi myös olla sielläpäin huono.
Mutta jos on joku syy olla vastaamatta niin en kyllä ymmärrä. :( Harmittaa ja stressaa kun vihdoin luulin, että oikeesti tästä tulee jotain...
Töihin mies palaa vasta enskuun alussa, että ehkä ennen sitä saan sen kuitenki kiinni. Ja mitä siitäkin tulee, jos sen tunteet kuoli samantien ja samassa työssä pitäisi jatkaa... Loistavasti alkaneesta kesästä taitaa sittenkin tulla tosi huono. Nyt kaipaan tsemppiä! Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D
Kommentit (334)
Niin ja ehkä mies on vain ujo tai vähän sitoutumiskammoinen tai jotain. Kyllä sellaisetkin miehet tarvitsevat naista. Eiköhän aloittaja tiedä, mitä tekee.
221
No mietitään vaikka niin, että jos mies ei olisi yhtään kiinnostunut minusta, niin tuskinpa se haluaisi huomenna terassille lähteä. Että jos läheisyyteni ahdistaa ja olen pommittanut häntä liikaa. Eiköhän perjantai-illaksi voisi keksiä vaikka mitä tahansa muuta tekemistä.
En jaksa lukea koko ketjua mutta menikö aloittaja siis tämän työkaverin kanssa sänkyyn? Tsaijai, en näe suhdetta, paitsi ehkä seksi- sellaista... koska ois tää äijä jo ehdottanut jotain, koska aloittajankin kiinnostus on selvää.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:07"]
No mietitään vaikka niin, että jos mies ei olisi yhtään kiinnostunut minusta, niin tuskinpa se haluaisi huomenna terassille lähteä. Että jos läheisyyteni ahdistaa ja olen pommittanut häntä liikaa. Eiköhän perjantai-illaksi voisi keksiä vaikka mitä tahansa muuta tekemistä.
[/quote]
Kirjoitit näin: "Sovittiin, että mennään huomenna pienellä porukalla käymään töiden jälkeen terassilla ja ihastuskin on tulossa mukaan, kun viettää viikonloppua nyt vaihteeksi kaupungissa. :)"
Hän ei pyytänyt sinua yksin minnekään.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 10:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:17"]
Sinulla voi olla suuret suunnitelmat teidän romanttisesta ja pitkään odotetusta keskusteluhetkestä, jossa mies tietenkin kertoo yhtäkkiä rakastavansa sinua suuresti, vaikka ei ole voinut lähteä kanssasi kahden treffeille puhumaan tunteistaan tai soittaa kaipaavia puheluita. Mutta todellisuus on yleensä toista, saattaa olla, että et edes ehdi jutella miehelle kahdenkesken, mies on vähäsanainen ja tympiintynyt keskusteluyrityksiisi, lähtee jonnekin muualle jo alkuillasta tai saa toista naisseuraa.
[/quote]
Ap on järkevä, ei hän odota mitään rakkaudentunnustuksia, kun suhde ei ole vielä lähtökuoppia pidemmällä. Mies on tähän mennessä käyttäytynyt niin kuin ihastuneen, järkevän miehen olettaisikin käyttäytyvän.
Ja tuosta kahdenkesken tapaamisesta: miten kummassa he olisivat voineet sopia kahdenkeskiset treffit jos juttu meni niin, että ap kertoi työporukan lähtevän töiden jälkeen yhdessä terassille. Mies tarjoutui tulemaan mukaan. Olisiko hänen pitänyt sitten sanoa siinä kaikkien kuulle ap:lle, että älä mene, mennään me kahdestaan. Joo ei.
[/quote]
No jos ovat jutelleet viikon facebookissa eikä mies ole tehnyt elettäkään pyytääkseen apta kahdestaan mihinkään niin....
[/quote]
En tiedä miksi. Mä toimisin jossain tilanteessa myös noin, vaikka olisin ihastunut.
tottakai tuo mies lähtee terassille porukalla, koska tod.näk. taas lohkeaa.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:07"]No mietitään vaikka niin, että jos mies ei olisi yhtään kiinnostunut minusta, niin tuskinpa se haluaisi huomenna terassille lähteä. Että jos läheisyyteni ahdistaa ja olen pommittanut häntä liikaa. Eiköhän perjantai-illaksi voisi keksiä vaikka mitä tahansa muuta tekemistä.
[/quote]
Voi sua, oot jotenkin kauheen naiivi ja rakkaudenkaipuinen, kehittelet päässäsi kuvitelmia, koska toivot niin kauheesti.
Voi helvetti, selvitän huomenna miten asiat ovat, siinähän saatte sitten vastauksenne. Katsotaan kenen hymy hyytyy.
höh, tuskin kukaan toivoo että kävisi köpelösti. tämän järjen äänen moni olisi vain toivonut kuulevansa joskus elämässään, niin minäkin...
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:35"]
Voi helvetti, selvitän huomenna miten asiat ovat, siinähän saatte sitten vastauksenne. Katsotaan kenen hymy hyytyy.
[/quote]
"Hymy hyytyy"? Luuletko ihan oikeasti, että täällä jokin noitalauma käkättää ja hieroo innoissaan käsiään yhteen, toivoen sinulle pahaa? WTF.
No anteeksi nyt vaan, mutta siltä on vähän tuntunut. :(
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:50"]
[/quote]
No eihän me sinun bestiksiäsi olla, eikä meidän kai ole tarkoituskaan myötäillä sinua joka asiassa? Et sinä ole meille muille kuin anonyymi kirjoittaja, joka vaikuttaa hyvin naiivilta, ihastumisen hullaannuttamalta ja tämän takia valitettavasti sellaiselta, että on kovaa vauhtia ajamassa kohti suurta pettymystä.
Uskoisin, että iso osa kommentoi näin, koska on itsekin kokenut joskus saman. Mitään muutahan me ei tiedetä sinusta kuin mitä olet itse kertonut.
Muistitteko ehkäisyn...toivon että kaikki menis hyvin...mutta älä takerru liikaa,se säikyttää.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:50"]
[/quote]
Kuule AP, sun PARASTA me kaikki toivotaan. Mutta moni meistä on kokenut tuon saman huuman, itse esimerkiksi (vuosia sitten). Ja miten sitä kuvitteli vaikka mitä. Me ei haluta, että se mies satuttaa sinua. Ihan todella, koeta nyt ainakin olla toivomatta liikoja, koska jos sitten tulee kylmää kyytiä, et hajoa ihan kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:50"]No anteeksi nyt vaan, mutta siltä on vähän tuntunut. :(
[/quote]
Miksi jatkat tänne kirjoittamista jos olet niin varma?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:50"]No anteeksi nyt vaan, mutta siltä on vähän tuntunut. :(
[/quote]
Kannattaa vaan varautua siihenkin mahdollisuuteen, että mies ei halua mitään vakavaa. Mieti tilanne niin päin, että jos olisit itse mennyt sänkyyn jonkun työkaverisi kanssa etkä olisi ihastunut, ja mies huutelisi jutustanne ympäri työpaikkaa. Miltä se tuntuisi?
Toivottavasti jutustanne tulee jotain, mutta varaudu siihenkin että ei. Sitä täällä moni on yrittänyt vain sanoa.
Joo-o.