Ärsyttää kun ihastus ei vastaa! :(
Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa.
Ollaan työkavereita ja olen ollut ihastunut mieheen jo varmaan vuoden päivät. Törmättiin viikonloppuna ulkona ja vihdoinkin päädyttiin samaan osoitteeseen. :) Tää mies on nyt vaan kesälomalla, eli töissä ei nähdä, eikä ole vastannut enää alkuviikon jälkeen... Puhu silloin facebookissa mökille menosta, joten voihan olla että känny unohtunut kotiin tms mutta silti outoa jotenkin, kun mitään ei kuulu yhtäkkiä. Lisäksi päivitti kerran sieltä kuvan, mutta toisaalta kenttä voi myös olla sielläpäin huono.
Mutta jos on joku syy olla vastaamatta niin en kyllä ymmärrä. :( Harmittaa ja stressaa kun vihdoin luulin, että oikeesti tästä tulee jotain...
Töihin mies palaa vasta enskuun alussa, että ehkä ennen sitä saan sen kuitenki kiinni. Ja mitä siitäkin tulee, jos sen tunteet kuoli samantien ja samassa työssä pitäisi jatkaa... Loistavasti alkaneesta kesästä taitaa sittenkin tulla tosi huono. Nyt kaipaan tsemppiä! Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D
Kommentit (334)
Ja todellakin, jos mies olisi sinusta kiinnostunut, olisi hän tod.näk soittanut sinulle asap, kun olisi saanut laturin..Jotenkin en edes usko tähän laturijuttuunkaan.. Facebookviesti tarkoittaa sitä, ettei hän halua olla kanssasi läheisemmin tekemisissä, olisi laittanut edes tekstarin..
Jos mies sanoo, että "Pitää", niin mieti nyt mikä tilanne siinä on ollut "päällä"..mies on juuri ollut saamassa seksiä..
No, minulla on vähän sama tilanne tuon ap:n ihastuksen kanssa. Kyllä olen oikeasti ihastunut tähän mieheen, MUTTA olen lähdössä mökille rentoutumaan naisporukassa enkä halua viestitellä/soitella kyseisen miehen kanssa sinä aikana. En aio käyttää nettiä ja muutenkin pidän puhelinta lähellä VAIN jos tulee pakottava tarve. Oletan, ettei mies ala pommittamaan minua. Jos alkaa, niin ihastumiseni saattaa lopahtaa... Tietysti ensiksi voin ihan ystävällisesti ilmaista, että ollaan nyt täällä ja palaan asiaan, kun kotiudutaan maihin :)
En koe olevani julma tms. Ja tosiaan ihastus on molemminpuolista... Eli ei kannata vetää johtopäätöksiä toisen kiinnostuksesta, jos esimerkiksi mökkeillään eikä haluta sinä aikana pitää yhteyttä.
Kuitenkin ap:n touhu kuullostaa aika ahdistavalta...
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:51"]En muuten kommentoi, mutta muistuttaisin kyynikoita vaan siitä, että ap on joka tapauksessa ketjun kirjoittajista ainoa, joka tuntee tämän miehen.
[/quote]
No tämä on totta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:38"]
Tää mies tuli lauantaina ihan itse juttelemaan ja antoi kyllä koko illan ymmärtää, että meillä on yhteinen suunta, niinkuin nyt olikin... En voi mitenkään uskoa, että se olisi kusettanut mua, mutta nämä teidän viestit kyllä nyt vie ajatuksia sinne suuntaan. :( Eikö kenestäkään vastaamatta jättämiseen voi olla mitään järkevää syytä? Kuten jo kerroin, huomasin ettei se ole edes lukenut mun viestiä facessa vielä!
Mutta miten voisin sitten kysyä suoraa asiaa kun saan sen kiinni? Voiko vaan täräyttää, että tykkään susta, vai onko se tosi typerää kun samassa työpaikassakin ollaan...
[/quote]
Eli harrastitte seksiä lauantaina, kun päädyitte samaan osoitteeseen? Hän siis sai mitä sinulta halusikin, eli pillua?
Olisiko tässä syy yllättävään mielenkiinnon loppumiseen? Ehkä hän halusi sinulta vain seksiä, mutta ei sen enempää koskaan kiinnostunut ollutkaan?
Hah! Miksi sitä toosaa pitää antaa noin helposti? Ap, olet ollut vain tosi helppo nakki ja se siitä. Se mies vain huvitteli ja halusi koeajaa noin helpon sanonko minkä... :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 00:35"]
Me ollaan siellä työpaikalla ystäviä keskenämme, koittakaa jo tajuta. Vietetään usein vapaa-ajalla aikaa yhdessä. Eli se ei ole sama, kun juoruilisin jossain Alepan kassalla, huutelisin kassalta toiselle, että et jumalauta usko keneltä sain munaa viikonloppuna?!
En ymmärrä, miksi pitää takertua tohon kertomiseen, kun eihän se nyt liity tähän mitenkään.
Mieheltä on akku loppu piste. Nyt menen nukkumaan. Tulen sitten kertomaan, kun saan vastaukseni. Hyvää yötä vaan teille ihanille ihmisille.
[/quote]
Mekin olemme ystäväpiirissämme ystäviä keskenämme. Sitten kävi niin, että exästäni erottuani päädyin sänkyyn erään hänen kaverinsa kanssa, joka siis kuului tähän samaan yhteiseen ystäväpiiriin. Seksi oli ihanaa, mutta eipä olisi tullut mieleenkään avautua siitä tuossa yhteisessä ystäväpiirissämme! Sanomattakin oli selvää, ettei näin intiimit jutut kuulu koko kaveriporukan setvittäväksi! Ja sä olet mennyt kertomaan yhteisellä työpaikalla asiasta!!! Ei pahalla, mutta olet todellakin harvinaisen typerä ihminen. Jos tuo mun ystäväpiiriin kuuluva panoni olisi silloin mennyt meidän sänkysessioista kaveripiirille avautumaan, olisi se juttu takuuvarmasti jäänyt siihen! Onneksi hän oli niin viisas mies, että tajusi pitää suunsa kiinni. Ja siksi me saimmekin kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa tutustua toisiimme paremmin, kunnes molempien halusta "tultiin kaapista" ja ruvettiin ihan avoimesti seurustelemaan.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:18"]
What? Mä en nyt tajua mitä sä jankkaat. Oletetaan vaikka että yks ryhmä on ollu diskossa, yks pelaamassa, yks pubissa, jotkut syömässä, niin ei siinä koko ajan kaikki tiedä missä kaikki on. Me käytiin hytissä panemassa ja palattiin eri seurueisiin, joten kukaan ei missään välissä edes nähnyt meitä yhdessä. Comprende? Jos joku olis tienny, niin enköhän mä joskus olis jotain kuittailua kuullu? Siellä pikkujouluissa oli sit eri juttu.
[/quote]
Phihihi :D jakorasia
Noh. Mies sai pil..jota halusi. Seuraavan kerran ottanee yhtettä jos haluaa uudelleen sulta piparia. Mistä teitä urpoja sikiää. Odota nyt helvetissä että mies ottaa itse yhteyttä. Ei se ole sinusta kiinnostunut jos ei viestiin vastaa. Sorry.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:10"]
Jos olet naamiksessa laittanut viestin, ja mies on sen jälkeen pistänyt kuvan, eikä ole vastannut sulle, niin selvä peli. Unohda se mies. Oli yhden illan juttu. Nainen aina keksii kaikenlaisia skenarioita miksi ihastus ei vastaa, mutta yleensä on vain yksi: sitä ei kiinnosta.
Tämän olen kantapään kautta oppinut. Usko siskoa. Älä elättele turhia toiveita. Jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä varmasti, eikä varsinkaan jätä vastaamatta.
[/quote]
kiitos tästä, t. toinen kuun ulvoja. :(
Voitaisko pitää tää ketju ikuisessa nostossa, jos ap vaikka huomais ja kävis päivittämässä tilanteen!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:51"]
En muuten kommentoi, mutta muistuttaisin kyynikoita vaan siitä, että ap on joka tapauksessa ketjun kirjoittajista ainoa, joka tuntee tämän miehen.
[/quote]
Joo-o, totta mutta voimme vain keskustella sen perusteella mitä ap on itse kertonut eikä se kuulosta mitenkään siltä että mies olisi kiinnostunut.
Olen itse joutunut samantyylisen pommituksen kohteeksi ja voin sanoa että ei ollut mullakaan kivaa joutua rautalangasta vääntämään ettei kiinnosta.
[/quote]
Miksi sitten menet antamaan muuta ymmärtää? Ja minusta on hyvä, että ap kertoi olleensa kiinnostunut jo pitkään. Jos mies ei muuten olisi hänestä kiinnostunut (luulisi että nainenkin vain käyttää häntä) niin saattaa kiinnostus herätä enemmän, kun toinen on oikeasti asialla, eikä vain kylmästi ja itsekkäästi hauskaa pitämässä.
[/quote]
"Miksi menet antamaan muuta ymmärtää?"
Öö.. Häh?
[/quote]
No niin kuin mies ap:lle. Ei pidä panna, jos ei halua, että joku ajattelee siitä niin kuin ap.
[/quote]
Et oo yhdenillanjutuista/kännipanosta kuullut? Niissä harvoin on tarkoitus mitään suhdetta luoda, sen luulisi olevan tiedossa toisellakin osapuolella.
[/quote]
Kuule, aika monilla tälläkin palstalla on rakkaussuhde ja avioliitto alkanut niin, että ekana iltana on menty sänkyyn, joten tuo ei todista mitään. Ap:n mies on kylmä paskiainen, jos oli huomannut ap:n kiinnostuksen ja käytti sitä hyväkseen. Jos se ihminen jota lainasin, teki vähääkään samoin, niin itse antoi ymmärtää, mutta ei ymmärtänyt antaa enempää ja toisen osapuolen mieli pahoittui. Siitä ette te itsekkäät ihmiset kuitenkaan ole tietääksenne, vaan syytätte toisia rehellisyydestä tunteissa.
[/quote]
Ja aika monella/suurella osalla on ollut yhdenillanjuttuja jotka eivät johda mihinkään.
On vain jossittelua. Ap kertoi kertoneensa sinä yönä olleensa kiinnostunut pitkään, ei voi tietää onko mies tiennyt tunteista ennen panoa vai ei.
[/quote]
No hei, jos ollaan samalla työpaikalla niin aika puusilmä saa olla, ettei ole mitään huomannut? Ja toisekseen, kuka kiksauttaa työkaveri sillä riskillä, että toinen tunteekin enemmän kuin itse ja asiasta seuraa vaikeuksia. Mua ei säälitä YHTÄÄN, jos ap on kertonut töissä muille jos mies hakikin vain yhden yön panoa. Niin makaa kuin petaa.
[/quote]
Kännissä ei kovin selvästi yleensä ajatella näin yleensäkään.
En minä sano, ettäkö mies olisi toiminut oikein.
[/quote]
Ei ole puolustus. Ainoa pässi tässä on sitten mies, joka ei ajatellut kännissä yhtään mitään. Ap ainakin oli ajatellut. Jo vuoden. Miehen ei tietenkään ole mikään pakko olla kiinnostunut naisesta, mutta en sääli häntä ainakaan tippaakaan, että ei osannut kännissä ajatella.
[/quote]
Oli miten oli, niin ei työpaikalla seksijuttuja aleta kertomaan! Varsinkaan jollei tiedä tuleeko koko suhteestakaan mitään. SSe, että ap on ihastunut, ei ole noloa, mutta baari-illan jälkeisistä panoista työkavereille avautuminen on noloa, vaikkei seksikumppani samassa työpaikassa olisikaan. Ja etenkin kun se pano on vielä työkaverikin, tulisi todellakin muistaa hienovaraisuus. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen eikä kellään ole oikeutta kertoa toisen ihmisen seksiasioista tämän työpaikalla mitään! Tämän luulisi ihan jokaiselle normaaliälyiselle olevan selvä asia.
-sivusta pistäjä
Missä ap??? Miten tarina päättyy?? Nyt kuitenkin jo alkuviikkp niin luulisi että viestiä tullut jos on tullakseen. Ettei vain käynyt niin että ap oli väärässä eikä kehtaa enää kirjoitella :D tosin koko homma haiskahtaa vähän provolta,tiedä sitten....niin ja miksi tarvii "sensuroida" sanoja täällä esim joku kirjoitti "pil..." :D ei näitä ketjuja muksut lue vaikka "vauva-palsta" onkin? :DD
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:13"]Sä olit sille vaan helppo pano. :)
[/quote]
tarpeettoman ilkeä kommentti...
[/quote]
totuus sattuu
134 on nerokkaasti vetänyt tämän asian yhteen, juuri näin! Muistutan ap:ta vielä: Mies on kertonut olevansa mökillä vkl:n miesporukassa= mies tarkoittaa, ettei hän halua kuulla sinusta vkl:n aikana pihaustakaan mitenkään. Mies sanoi ottavansa yhteyttä kun tulee mökiltä=Otan yhteyttä jos otan. Älä missään tapauksessa yritä ottaa yhteyttä, vaikkei minusta enää mitään kuuluisikaan.