Ärsyttää kun ihastus ei vastaa! :(
Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa.
Ollaan työkavereita ja olen ollut ihastunut mieheen jo varmaan vuoden päivät. Törmättiin viikonloppuna ulkona ja vihdoinkin päädyttiin samaan osoitteeseen. :) Tää mies on nyt vaan kesälomalla, eli töissä ei nähdä, eikä ole vastannut enää alkuviikon jälkeen... Puhu silloin facebookissa mökille menosta, joten voihan olla että känny unohtunut kotiin tms mutta silti outoa jotenkin, kun mitään ei kuulu yhtäkkiä. Lisäksi päivitti kerran sieltä kuvan, mutta toisaalta kenttä voi myös olla sielläpäin huono.
Mutta jos on joku syy olla vastaamatta niin en kyllä ymmärrä. :( Harmittaa ja stressaa kun vihdoin luulin, että oikeesti tästä tulee jotain...
Töihin mies palaa vasta enskuun alussa, että ehkä ennen sitä saan sen kuitenki kiinni. Ja mitä siitäkin tulee, jos sen tunteet kuoli samantien ja samassa työssä pitäisi jatkaa... Loistavasti alkaneesta kesästä taitaa sittenkin tulla tosi huono. Nyt kaipaan tsemppiä! Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D
Kommentit (334)
Sori, ollut vähän kiireinen viikonloppu. Perjantai-ilta meni erittäin hyvin, olin taas miehen luona. :) Puhuttiin sen suuntaista, että jos varovaisesti alettaisiin tapailemaan, kun mies on vielä vähän rikki avioeron jäljiltä. Mutta hän sanoi kyllä pitävänsä minusta paljon, mutta haluaa mielummin aloittaa vähän rauhallisemmin, kun mä olen aina suunapäänä syöksymässä kaikkeen. :D
Mutta ihan avoimesti istuskeli mun vieressä terassilla ja muutenkin oli koko illan tosi lähellä, vaikka muutkin työkaverit olivat paikalla. Että kun tuntui vähän ikävältä ensin se, että hän sanoi ettei halua heti mitään vakavaa, niin toisaalta ei hän kyllä minua mitenkään häpeä tms.
Nyt otat rauhallisesti ettet pelota miestä tiehensä. Hitaasti hyvä tulee :)
Miten mulle jäi sellanen olo että mies on kyllä vaan edeleen kiinnostunut Ap:n piparista ja nythän naamioimalla sen "rauhalliseksi tapailuksi" sitä saa säännöllisesti :DD
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:42"]Miten mulle jäi sellanen olo että mies on kyllä vaan edeleen kiinnostunut Ap:n piparista ja nythän naamioimalla sen "rauhalliseksi tapailuksi" sitä saa säännöllisesti :DD
[/quote]
Jep, kokemusta on! Mies haluaa ottaa rauhassa mutta silti seksi kelpaa jatkuvasti, muu ei.
Tai sitten ylipäätänsä Ap kaunistelee koko tarinaa kun tietää että täällä kuitenkin naureskeltaisiin pakeille. Koska mies ei oikeasti vaikuttanut yhtään kiinnostuneelta.
Sen suuntaista?
Eli sanoiko mies ettei halua nyt mitään vakavaa ja että olet ihan kiva vai että otatte hiljalleen ja tykkää sinusta?
Mies kertoi, että pitää minusta ja viihtyy hyvin seurassani. Hän sanoi, että voidaan alkaa tapailemaan, mutta että edetään kuitenkin hiljalleen ja maltilla, sillä hänen viimeisin parisuhteensa oli tosiaan tämä mikä päättyi todella kipeään avioeroon. Kertoi, että tykkää ottaa nykyään rauhallisemmin parisuhderintamalla, kun ei enää kestä vastaavanlaisia pettymyksiä.
Nyt esimerkiksi sovittiin, että menen huomenna illalla miehen luokse käymään. Mutta pidämmälle ei olla suunniteltu.
Eli meet naimaan sitä tänäänkin :D Hienoa Ap! Mies on varmasti tyytyväinen
Tosi ILKEITÄ vastauksia täällä, hyi helvetti.
Millon mies on eronnut? 5-10 vuotta sitten muttei silti pysty sun kanssa mihinkään vakavaan? :D Etkö sä itse tajua kuinka idiooltilta vaikutat
Ap, kiva kun juttu lähti tuohon suuntaan. Tiedät ainakin että mies haluaa tapailla, maltilla siitä voikin rakentua jotain pysyvää ja kaunista. Ja vaikka juttu joskus päättyisi, ota tästä mukavia muistoja elämän varrelle. Tämän palstan kyyniset siipeensä saaneet eivät näe metsää puilta, huonoistakin jutuista voi saada jotain positiivista :)
-CLC
Tuo on hälyttävää, jos mies sanoi haluavansa vain tapailla. Nainen kaipailee koko ajan parisuhdetta ja mies ei halua sitoutua vaan haluaa vain pillua. Lopulta nainen hajottaa itsensä tässä hommassa.
Mä taas en itse tykkää jos 1-2 tapaamisen (vaikka seksiäkin) perusteella pitäisi puhua seurustelusta. Musta se on asioiden edelle menemistä.
Todella sylettää tuollaiset "mies on vaan piparin perässä" -jutut. Onko todellakin yllätys, että on olemassa miehiä, jotka haluavat jotain muutakin? Ap ei maininnut sanallakaan, että olisivat olleet sängyssä, hän oli miehen luona ja vaikka olisivatkin olleet sängyssä, niin so what? Ei se kerro miehestä kaikkea.
Toivon, että ap löytää onnen. Rakkautta ei koskaan ole liikaa, enkä usko että ap on pöljimys, joka ei osaa omilla aivoillaan ajatella. Nostan hattua ap:lle, kun hän uskaltaa välittää toisesta ihmisestä ja näyttää myös sen. :)
Miksei Ap enää kommentoi mitään? Tais osua arkaan paikkaan nää muutamat viestit..
Aloitusviestissä ap sanoi, että harmittaa ja stressaa, kun mies ei ota yhteyttä, kun ap oli vihdoin luullut, että siitä tulee jotain. No tottakai se harmittaa, mutta tuo toive, että tästä "tulee jotain" ei vielä minusta tarkoita että ap odottaa ns. hääkellojen sointia.
313
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:47"]
Tai sitten ylipäätänsä Ap kaunistelee koko tarinaa kun tietää että täällä kuitenkin naureskeltaisiin pakeille. Koska mies ei oikeasti vaikuttanut yhtään kiinnostuneelta.
[/quote]
Ei yhtään kiinnostunut? Miten sä saat tuosta sellaisen? Ei yhtään kiinnostuneen mä kyllä tiedän ja se on sellainen, joka menee takavasemmalle kun kyseinen nainen vaikuttaa halukkaalta seksiin tai saati mihinkään muuhunkaan.
Kuule on sitä ennenki työkavereita pantu
ap, huhuu! Miten sujui? :)