Ärsyttää kun ihastus ei vastaa! :(
Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa.
Ollaan työkavereita ja olen ollut ihastunut mieheen jo varmaan vuoden päivät. Törmättiin viikonloppuna ulkona ja vihdoinkin päädyttiin samaan osoitteeseen. :) Tää mies on nyt vaan kesälomalla, eli töissä ei nähdä, eikä ole vastannut enää alkuviikon jälkeen... Puhu silloin facebookissa mökille menosta, joten voihan olla että känny unohtunut kotiin tms mutta silti outoa jotenkin, kun mitään ei kuulu yhtäkkiä. Lisäksi päivitti kerran sieltä kuvan, mutta toisaalta kenttä voi myös olla sielläpäin huono.
Mutta jos on joku syy olla vastaamatta niin en kyllä ymmärrä. :( Harmittaa ja stressaa kun vihdoin luulin, että oikeesti tästä tulee jotain...
Töihin mies palaa vasta enskuun alussa, että ehkä ennen sitä saan sen kuitenki kiinni. Ja mitä siitäkin tulee, jos sen tunteet kuoli samantien ja samassa työssä pitäisi jatkaa... Loistavasti alkaneesta kesästä taitaa sittenkin tulla tosi huono. Nyt kaipaan tsemppiä! Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D
Kommentit (334)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:20"]
Miten se maailma romahtaa, jos joku nainen tekee arviointivirheen ja näyttää "tuputtavan itseään"?
joskus pitää ottaa riskejä
nolouteen ei kuole, se menee ohi nauramalla itselleen
[/quote]
No ei tietenkään kuole. Mutta työpaikalla voi käydä elämä vähän tympeäksi, jos joutuu joka päivä nauramaan itselleen lievittääkseen noloutta.
Ap, mitkä on fiilikset? Jos tuli kylmää kyytiä, kyllä me lohdutetaan. Ei sanota, että we told you so, koska se nyt on selvää muutenkin.
Miten meni Ap miehen luona?? Taisitte olla ekaa kertaa selvinpäin, vai vedittekö taas terdellä suojakännit =)
Ihme ketju? Luin tämän läpi ja ihmettelen kommentteja. Tuollahan ap. vastasi että tapailevat ja etenevät hiljaksiin. Mikä tässä on niin ihmeelleistä?
Aloin itse käydä psykiterapiassa samasta syystä, stressaa kun tulee joku käytöstapamuutos.
Esim ku toinen aamuvirkku, ja saattaa mennä aamukuudelta pyörälenkille melkein 2h, eikä illal oo sanonu aikeistaan, no sitten sitä huolestuu ku aamun PusuJuttuun Whatsapp siis, ei vastaakaan ennenku vasta töistä, eli vaikka jotain yli parikin tuntia myöhemmin..
Ei kukaa oo velvollinen tekee tiliä menoistaan, mutt fiksut tajuu ett puolisoa kaukosuhtesssa helpottas ku tietäs tommosia etukäteen
Nyt 2020 olis aika outoo jos känny unohtuis kotiin toisin ku 2014
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:11"]Siis todellakin on vapaa mies! Ollut koko sen ajan kun ollaan tunnettu, niin sinkku. Enkä usko että sillä mitään naisseuraa siellä mökillä on, on ollut aikaisemminkin tänä kesänä siellä yksikseen. :)
Kyllä mä vielä kerran yhden tekstarin laitan, mutta sitten annan olla jos ei vastausta kuulu. Laitan, että soittelisko takaisinpäin kun joutaa. Ei voi olla liian tungettelevaa. Enkä siis laita sitä tänään, vaan vaikka hulmenna jos ei ole soitellut takaisin.
[/quote]Jos se mies onkin homo..?