Ärsyttää kun ihastus ei vastaa! :(
Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa.
Ollaan työkavereita ja olen ollut ihastunut mieheen jo varmaan vuoden päivät. Törmättiin viikonloppuna ulkona ja vihdoinkin päädyttiin samaan osoitteeseen. :) Tää mies on nyt vaan kesälomalla, eli töissä ei nähdä, eikä ole vastannut enää alkuviikon jälkeen... Puhu silloin facebookissa mökille menosta, joten voihan olla että känny unohtunut kotiin tms mutta silti outoa jotenkin, kun mitään ei kuulu yhtäkkiä. Lisäksi päivitti kerran sieltä kuvan, mutta toisaalta kenttä voi myös olla sielläpäin huono.
Mutta jos on joku syy olla vastaamatta niin en kyllä ymmärrä. :( Harmittaa ja stressaa kun vihdoin luulin, että oikeesti tästä tulee jotain...
Töihin mies palaa vasta enskuun alussa, että ehkä ennen sitä saan sen kuitenki kiinni. Ja mitä siitäkin tulee, jos sen tunteet kuoli samantien ja samassa työssä pitäisi jatkaa... Loistavasti alkaneesta kesästä taitaa sittenkin tulla tosi huono. Nyt kaipaan tsemppiä! Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D
Kommentit (334)
Kyllä mä sinä yönä sanoin, että oon ollut hänestä kiinnostunut pitkään, eikä hän ottanut sitä mitenkään pahalla. Sanoisi myös, että pitää minusta.
Itse teen FB:ssä useinkin niin, että kun näen viestin joltain tietyltä henkilöltä, en napsauta sitä auki, vaan jätän lukematta. FB kuittaa viestin nähdyksi vasta, kun se on klikattu auki. Eli jos minua ei vastaavassa tapauksessa kiinnostaisi "leikkisin", etten viestiä ole nähnyt ja jättäisin lukematta.
Facebookin viestit voi tilata myös sähköpostiin ja lukea sitä kautta. Silti viestin kirjoittajalle näyttää siltä, että viestiä ei ole vielä luettu. Teen itse tätä usein, juuri sen takia, että en jaksa vastata heti kaikkiin viesteihin. On helpompi esittää, etten vain ole vielä saanut viestiä. Tämä siis ap:lle, joka uskoi, ettei mies ole saanut viestiä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:25"]
Kyllä mä sinä yönä sanoin, että oon ollut hänestä kiinnostunut pitkään, eikä hän ottanut sitä mitenkään pahalla. Sanoisi myös, että pitää minusta.
[/quote]
Auts.
No kyllähän hän nyt oli viestin lukenut, kun vastasikin siihen. Siis heti kun sai puhelimen ladattua.
ei ap ole tosissaan, keksitty koko juttu.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:25"]
[/quote]
Niin, silloin kännissä. Miten tuohon voi vastata kasvotusten muutoin kuin että joo, tykkään susta kans??
Olis ihan hirveetä joutua tuollaiseen yhdenillanjuttuun, onneksi ne on takanapäin...
En muuten kommentoi, mutta muistuttaisin kyynikoita vaan siitä, että ap on joka tapauksessa ketjun kirjoittajista ainoa, joka tuntee tämän miehen.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:51"]
En muuten kommentoi, mutta muistuttaisin kyynikoita vaan siitä, että ap on joka tapauksessa ketjun kirjoittajista ainoa, joka tuntee tämän miehen.
[/quote]
Joo-o, totta mutta voimme vain keskustella sen perusteella mitä ap on itse kertonut eikä se kuulosta mitenkään siltä että mies olisi kiinnostunut.
Olen itse joutunut samantyylisen pommituksen kohteeksi ja voin sanoa että ei ollut mullakaan kivaa joutua rautalangasta vääntämään ettei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:25"]
[/quote]
Niin, silloin kännissä. Miten tuohon voi vastata kasvotusten muutoin kuin että joo, tykkään susta kans??
Olis ihan hirveetä joutua tuollaiseen yhdenillanjuttuun, onneksi ne on takanapäin...
[/quote]
Niinpä, varsinkin kun tietää että eihän se akka anna jos sille rehellisesti sanoo että minäpä en halua muuta kun pillua.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:25"]
[/quote]
[/quote]
Niinpä, varsinkin kun tietää että eihän se akka anna jos sille rehellisesti sanoo että minäpä en halua muuta kun pillua.
[/quote]
Nojoo, voin sanoa että ei se ole kivaa toiselle rumasti sanoa kun ei muukaan auta.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:11"]No niin, en ole mikään reppana. Mies laittoi tänään aamulla viestiä facessa, että sukulaismies toi hänelle laturin ja että ovat vielä mökillä muutaman päivän miesporukalla. Lupasi laitella viestiä alkuviikosta, kun palaa. :)
Eli asiat menivät juuri niin kuin arvelinkin.
[/quote]
Selvästi vihjaisi, ettei halua että häiritset mökkireissua. Nyt et ota yhteyttä mieheen, sanoi itse ottavansa yhteyttä kun on kotona. Ei hirveän ihastuneelta kuulosta, älä odota liikoja.
Mä varpaita kipristellen luen tätä threadia ja kiitän jotain korkeampaa tahoa siitä, että olen naimisissa. Olisin muuten varmasti vähän väliä ap:n tilanteessa, koska olen niin urpo sosiaalisissa tilanteissa ja ihastuttuani johonkin mieheen luulen heti että tunne on molemminpuoleinen.
se on siellä mökillä jonku muijan kaa....
Ainakin itse voin miehenä sanoa, että jos olen oikeasti ihastunut juuri ennen reissuun lähtöä johonkin naiseen, vaikka uisin sieltä mökkisaaresta laturin/maston luo, että pääsisi olemaan yhteydessä aiemmin kuin monen päivän päästä.
Jos nainen ei ihan tosimielellä kiinnosta, vaikka hänen kanssaan onkin mukavaa, niin silloin voi mökkeillä rauhassa ilman signaalia päivät pitkät eikä juurikaan riipaise.
Linkkaa ap ihmeessä vielä tää threadi miehen facebookiin ja pyydä häntä todistamaan tänne tunteensa sua kohtaan.
Ei helkkari että sulla ap lentää pöllö ohi pesäpuun ja pahasti. Ihan tulee myötähäpeä aloittajan puolesta ja alkaa ahdistaa tuo päällekäyvä asenne miestä kohtaan. Tulee mieleen eräs biisin kohta: "Mä sain sut liian helpol, mä tykkään metsästää". Toi korttitalo romahtaa ennenaikaisesti, koska olet liian päällekäyvä ja kuhissut jo turuilla ja toreilla tuosta asiasta. Nykyteknologian aikaan mitään monen päivän taukoja ei kyllä syyttä ole. Jos häntä kiinnostaisi, olisi sieltä jotain tullut jo noihin pommituksiisi. Koittaa varmaan kiusallisen tilanteen hoitaa hiljaisuudella, koska loukatakaan ei voi duunikuvioiden takia. Sulla varmaan vuoden ihastuspatouma vapautuu ja purkautuu kun sait seksiä häneltä, mutta älä nyt tuollaiseen epätoivoon rupea, tosta on arvokkuus kaukana.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:25"]Kyllä mä sinä yönä sanoin, että oon ollut hänestä kiinnostunut pitkään, eikä hän ottanut sitä mitenkään pahalla. Sanoisi myös, että pitää minusta.
[/quote]
Oletko ap Turusta tms? "Sanoisi" kuulostaa niin vammalta että huhhuh
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:25"]Kyllä mä sinä yönä sanoin, että oon ollut hänestä kiinnostunut pitkään, eikä hän ottanut sitä mitenkään pahalla. Sanoisi myös, että pitää minusta.
[/quote]
Oletko ap Turusta tms? "Sanoisi" kuulostaa niin vammalta että huhhuh
[/quote]
Se olisi sitten sanos tai sanosi
:D Onko ap:n työnantaja kenties Oy Porvoo Ab?