Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko miehen, joka torjui sinut lihavampana?

Vierailija
14.07.2021 |

Eli jos sinulla olisi ollut jonkunlaista juttua miehen kanssa, joka kuitenkin valitsi itselleen hoikemman naisen, mutta sitten kuitenkin kiinnostuisi sinusta, kun palaat jonkin ajan kuluttua hoikempana takaisin kuvioihin? Eli mies siis oli kiinnostunut sinusta lihavampanakin, muttei kuitenkaan tarpeeksi. Ottaisitko miehen, josta olit kiinnostunut vai torjuisitko miehen ja etsisit jonkun paremman?

Uudessa miehessä olisi kuitenkin se puoli, että hän ei olisi ollut lainkaan kiinnostunut sinusta pulleampana, koska ei vielä tuntenut sinua.

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset harrastaa täsmälleen samaa, ei kelvannut joskus nuorempana mutta kun on pelimieskollit ja villi elämä koluttu läpi niin sitten kyllä kelpaisi rauhallinen ja kiltti mies. Valitettavasti moni mies huolii moisen naisen.

Tarkoitatko, että sama nainen torjui tietyn miehen, vai sitä, että mies ei nuorena löytänyt kumppania, mutta sitten vähän myöhemmin naiset alkoivatkin kiinnostua? Jälkimmäinenhän on ihan eri asia.

Millaista muuten on villi elämä, jonka (jotkut?) naiset koluavat läpi? Omasta mielestäni suurin osa elää aika ei-villiä elämää, mutta voihan olla, että minulla on erilainen käsitys siitä, mikä on villiä, kuin vaikka sinulla. Kertoisitko siis, mikä sinusta on villiä elämää? Eli mihin viittaat? Voihan tietysti olla, että rauhallisen ja kiltin mielestä joku myöhään valvominenkin on villiä, mutta oletan, ettet nyt tarkoita tällaista. En itse tunne ketään, joka eläisi varsinaisesti villiä elämää, vaikka yksi seikkailuhenkine hippinainen elääkin minusta aika jännittävää elämää: mm. matkustelee yksin junilla vähän erikoisemmissa maissa, on asustellut vähän erikosiemmissa paikoissa, jne. Mutta hän ei kyllä ole kelpuuttamassa sitä kilttiä ja rauhallista miestä, koska on lesbo, ja seurustelee naisen kanssa.

No tietenkin tarkoitin juuri sitä, että sama mies ei ole aiemmin kelvannut. Eihän asiassa olisi muuten mitään järkeä.

Vierailija
82/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisin niin pinnallisella, ulkonökökeskeisellä miehellä? Hyvä kun lähti.

Joo, mutta kaikki miehen on tällaisia. Pitäisikö sitten olla täysin ilman miestä?

Jos tuo on sinun asenteesi, niin pitäisi olla. Ehdottomasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan ok, että ei halua suhdetta ylipainoisen kanssa - en itsekään halua (olen nainen). Mutta koska laihtuminen on sen verran pitkä prosessi (oletan, ei ole kokemusta - olen itse ollut aina normaalipainoinen), on aloitusviestin kysymys vähän erikoinen: nimittäin miksi jo kerran torjuttu nainen olisi edelleen kiinnostunut juuri tästä miehestä? Yleensä kai voimakkaatkin ihastukset laantuvat ajan myötä, jos ei saatu vastakaikua, ja ne muuttuvat pettymyksen ja surun sekaiseen ylipääsemisen prosessiin. Minun on todella vaikea kuvitella, että ihmisen mieli toimisi niin, että tällaisen kerran läpikäyneenä ihastuisi uudestaan samaan mieheen. Kaipa sellaistakin voisi tapahtua, mutta aika harva ihminen lopulta kolahtaa niin voimakkaasti. Luulisi, että mieli suuntaisi kiinnostuksen jonnekin muualle. Oletettavasti laihtumisen aikana ja sen jälkeen kohtaa paljon uusia ihmisiä., ja olisi kai todennäköisempää, että kemiaa syntyisi jonkun muun kanssa ja ihastuisikin tähän. Luulisi, että se vanha ihastus, joka on jo kerran torjunut, olisi enää sellainen vanha ihastus, jonka kanssa oleminen ei enää tuntuisi samalla lailla ihanalta kuin se olisi tuntunut silloin ihastuneena, vaan olisi enemmänkin jonkinlainen revanssi.

Joten ainakin itse luulisin, että ihanuus ja lumo olisi jo kadonnut, joten olisi aika sama, olisiko vanha ihastus kiinnostunut itsestä nyt myöhemmin laihtuneena vai edelleen lihavana. En usko, että olisi mahdollista sytyttää täyteen roihuun kipinää, jonka päälle on jo kerran heitetty tylysti jäävettä. Joten aika vaisu ja laimea siitä jutusta tulisi. Luulisin näin.

Täysin samat ajatukset. Torjunta (varsinkin ulkoisista syistä johtuva) tappaa tunteet sen verran tehokkaasti, ettei olisi mitään mielenkiintoa yrittää sen ihmisen kanssa enää. Tulisi myös aika epätoivoinen kuva siitä yrittäjästä. Ensin on koittanut saada parempaa ja sitten epäonnistuneiden yritysten jälkeen joutuisi palaamaan ja tyytymään minuun. Haha!

Ei se hoikempi välttämättä ole parempi. Se on vain hoikempi ja joillain tavoin helpompi.

Kyllä tuollaisen miehen mielestä nimenomaan hoikkuus ja muutenkin hyvä ulkonäkö tekee naisesta paremman. Persoonalla on aivan toissijainen asia.

Niin tekee, muttei välttämättä siinä mielessä kuin tavallisesti ajatellaan. On monella tavalla vaikea rakastaa pulleampaa naista eikä kaikilla miehillä siihen riitä luonteenlujuus.

Vierailija
84/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa, nainen antaa

Vierailija
85/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanon rehellisesti sen, että viehätyn hyvin kurvikkaista naisista eniten. Mutta mun kokemus isommista naisista vaan on pääosin negatiivinen, koska mikä näitä hyvin isoja naisia usein yhdistää on se häpeä omaa kehoaan kohtaan eli ei oteta rintaliivejä pois seksin aikana ja joskus ei paitaakaan. Kyllä siinä lopahtaa halut.

Liittyy miten aloitukseen? Eli munasi olisi pystyssä naiselle tämän ollessa pulleampi mutta ottaisit hänet vasta hänen hoikistuttuaan, koska kuvittelet hänen itsetuntonsa olevan parempi sen jälkeen, kun olet hänet torjunut?

Vierailija
86/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanon rehellisesti sen, että viehätyn hyvin kurvikkaista naisista eniten. Mutta mun kokemus isommista naisista vaan on pääosin negatiivinen, koska mikä näitä hyvin isoja naisia usein yhdistää on se häpeä omaa kehoaan kohtaan eli ei oteta rintaliivejä pois seksin aikana ja joskus ei paitaakaan. Kyllä siinä lopahtaa halut.

No mun kohdalla se johtuu siitä kun häpeän roikkuvia jättilollojani. Tiedän että miehien halut lopahtaisi heti jos näkisi ne

Vierailija
87/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisin niin pinnallisella, ulkonökökeskeisellä miehellä? Hyvä kun lähti.

Joo, mutta kaikki miehen on tällaisia. Pitäisikö sitten olla täysin ilman miestä?

Jos tuo on sinun asenteesi, niin pitäisi olla. Ehdottomasti!

No sitten!

Vierailija
88/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä.

Muutenkin täytyy olla varovainen miestä valitetessa, varsinkin jos pidempää suhdetta miettii.

Valtaosa miehistä on järkyttävän pinnallisia, vaikka itse olisivat kaljuja kaljavalaita.

Joo, mutta pointti oli ehkä se, että joku toinen mies, joka ei ole edes tuntenut naista pulleampana ei ole sen parempi. Ensimmäinen mies kuitenkin jollakin tasolla piti naisesta jo pulleampana kun taas joku mies, joka tapaa tämän hoikempana, ei välttämättä olisi edes katsonut naisen suuntaan tämän ollessa pullea.

Miksei tämä mies sitten halunnut pariksi silloin kun nainen oli pulleampi.

Vasta laihduttua ”kelpasi”. 🤨

Unohdat tästä kuviosta sen toisen naisen. Pulleudella ei välttämättä ole mitään tekemistä koko asian kanssa. Eri juttu sitten pystyykö enää innostumaan, kun mies halusi ensin suhteeseen toisen kanssa.

Ei tämä välttämättä kauhean kivaa sille toisellekaan naiselle ole.

Vierailija
89/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit ottaa jonkun, joka ei sinua halua? Onko ap:lla jokin normaaleista ihmisistä poikkeava naisen logiikka käytössä?

Tai sitten sinulla ei ole luetun ymmärrys hallussa? Kyse on siis siitä, että ihminen on laihtunut lihavasta normaaliksi. Kun hän oli lihava, hän oli kiinnostunut miehestä, jolta sai kuitenkin pakit. Nyt kun tämä ihminen on laihtunut, tuo sama mies osoittaakin kiinnostusta. Tarvitsetko lisää rautalankaa?

Vierailija
90/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kyse ei ole ollut painosta, koska olen ollut hälyyttävän alipainoinen ja nyt sitten ylipainoinen. Missään vaiheessa kukaan ei ole ollut kiinnostunut - ulkonäkö on muutakin kuin painoindeksi. Olen vastenmielinen riippumatta painosta, joten en "ottaisi" senkummemmin parempaa kuin huonompaakaan miestä. Koska he eivät ole otettavissa.

Ikäväähän se sinulle on, mutta tässä oli kysymys nimenomaan painosta. Nainen on kyllä nätti.

Nimenomaan painosta, eli mies on vartavasten sanonut että ylipainon vuoksi ei ole kiinnostunut ap:sta? Vai onko se ap:n oma päätelmä?

Paino oli pääasiallinen ero kahden naisen välillä.

Oletko ap? Jos olet, niin epäilen, että tuo mustavalkoisuutesi ja asenteesi oli oleellisempi syy, miksi toinen nainen kiinnosti tuossa hetkessä enemmän. Jos et kerta kaikkiaan suostu uskomaan, että toinen nainen saattoi mitenkään muuten olla sinua kiinnostavampi. Tunnet tuon toisen naisen ilmeisesti läheisesti? Jos tunnetkin, niin miehellä saattoi olla oma ensivaikutelmansa teistä kummastakin, joka poikkeaa ehkä sinun näkemyksestäsi. Joka tapauksessa suhdetta tuon toisen naisen kanssa on nyt kokeiltu ja todettu, ettei parisuhde heidän välillään jostain syystä toimi.

Vierailija
91/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisitkö hyväksyttävänä että mies, jonka olisit aiemmin torjunut epäterveellisten elämäntapojen vuoksi (reilu ylipaino), nyt aikuistuneena ja itsestään huolta pitävänä ei kelpuuttaisi sinua kun et hyväksynyt aiemmin?

Pitäisitkö hyväksyttävänä että mies, jonka olisit aiemmin torjunut liian bilettämisen vuoksi, nyt aikuistuneena ja juhlimisen lopettaneena ei kelpuuttaisi sinua kun et hyväksynyt aiemmin?

Pitäisitkö hyväksyttävänä että mies, jonka olisit aiemmin poltellut tupakkaa (ja ehkä kannabista), nyt aikuistuneena ja nämä tavat lopettaneena ei kelpuuttaisi sinua kun et hyväksynyt aiemmin?

Vierailija
92/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit ottaa jonkun, joka ei sinua halua? Onko ap:lla jokin normaaleista ihmisistä poikkeava naisen logiikka käytössä?

Tai sitten sinulla ei ole luetun ymmärrys hallussa? Kyse on siis siitä, että ihminen on laihtunut lihavasta normaaliksi. Kun hän oli lihava, hän oli kiinnostunut miehestä, jolta sai kuitenkin pakit. Nyt kun tämä ihminen on laihtunut, tuo sama mies osoittaakin kiinnostusta. Tarvitsetko lisää rautalankaa?

Onko sinulla luetun ymmärrys hallussa? Aiemmin ap:lla oli juttua miehen kanssa. Miehellä oli samaan aikaan juttua toisen kanssa ja mies päätyi tämän toisen kanssa parisuhteeseen. Nyt mies on eronnut ja osoittanut jälleen kiinnostusta ap:ta kohtaan. Toki ajallisesti noihin voi linkittää lihavuuden ja laihtumisen, mutta mitään aukotonta syy-seurausyhteyttä ei ole. Vai valitsetteko te mammat aina automaattisesti sen hoikimman miehen, jos useampi on yhtä aikaa tarjolla, miettimättä yhtään kokonaisuutta?

Vierailija
93/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kyse ei ole ollut painosta, koska olen ollut hälyyttävän alipainoinen ja nyt sitten ylipainoinen. Missään vaiheessa kukaan ei ole ollut kiinnostunut - ulkonäkö on muutakin kuin painoindeksi. Olen vastenmielinen riippumatta painosta, joten en "ottaisi" senkummemmin parempaa kuin huonompaakaan miestä. Koska he eivät ole otettavissa.

Ikäväähän se sinulle on, mutta tässä oli kysymys nimenomaan painosta. Nainen on kyllä nätti.

Nimenomaan painosta, eli mies on vartavasten sanonut että ylipainon vuoksi ei ole kiinnostunut ap:sta? Vai onko se ap:n oma päätelmä?

Oletko ap? Jos olet, niin epäilen, että tuo mustavalkoisuutesi ja asenteesi oli oleellisempi syy, miksi toinen nainen kiinnosti tuossa hetkessä enemmän. Jos et kerta kaikkiaan suostu uskomaan, että toinen nainen saattoi mitenkään muuten olla sinua kiinnostavampi. Tunnet tuon toisen naisen ilmeisesti läheisesti? Jos tunnetkin, niin miehellä saattoi olla oma ensivaikutelmansa teistä kummastakin, joka poikkeaa ehkä sinun näkemyksestäsi. Joka tapauksessa suhdetta tuon toisen naisen kanssa on nyt kokeiltu ja todettu, ettei parisuhde heidän välillään jostain syystä toimi.

Näinpä, mutta herää kysymys miksi sitten ei etsi kokonaan uutta naista vaan palaa tähän kakkosvaihtoehtoon, joka ei aiemminkaan kelvannut? Eikö tuossa vaiheessa ladata se Tinder ja mennä sinne etsimään sitä täydellisyyttä? Voi onko sekin jo kouluttu läpi ja sitten kuitenkin todettu, ettei tätä naista parempaa löydykään?

Vierailija
94/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä, joka on torjunut minkä vaan ulkonäkö seikan takia.

Ei elämässä tiedä mitä tapahtuu, voi tulla mikä vaan sairaus ja ulkonäkö muuttua miksi vaan. Enkä siinä tilanteessa haluaisi lisästressiä siitä onko lähteekö kumppani muuttuneen ulkonäön vuoksi.

Jos olisi torjunut esim. liiallisen alkoholin käytön takia tai sen vuoksi, että olisin parisuhteessa tai ihan vaan aiemmin ei olisi natsannut, niin voisin ottaakin.

Vierailija
95/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi. En ole muutenkaan kiinnostunut painon mukaan seurustelukumppaneita valikoivista miehistä.

Olen aina ollut jojoilija painokni kanssa, välillä lihon ja välillä laihdun. Koskaan ei ole ollut vaikeuksia löytää seurustelukumppania.

Minulle on itseasiassa käynyt päinvastoin. Lihavassa vaiheessa ollessani tapasin miehen joka oli kiinnostunut minusta ja pyysi treffeille mutta silloin olin juuri eronnut enkä halunnut uuteen suhteeseen. Tapasin saman miehen sattumalta uudelleen melkein vuoden kuluttua jolloin olin laihtunut runsaasti. Hän kysyi minua uudelleen treffeille ja sillä kertaa suostuin. Seurustelimme pitkään ja suhteemme aikana tapani mukaan lihoin ja laihduin vähän väliä. Mieheen sillä ei tuntunut olevan sen suurempaa vaikutusta. Aino asia minkä hän painostani koskaan sanoi oli että "älä nyt kokonaan kuihdu pois" kun olin laihimmillani ja tuskailin liian suurien vaatteitteni kanssa.

Vierailija
96/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset harrastaa täsmälleen samaa, ei kelvannut joskus nuorempana mutta kun on pelimieskollit ja villi elämä koluttu läpi niin sitten kyllä kelpaisi rauhallinen ja kiltti mies. Valitettavasti moni mies huolii moisen naisen.

Sinuako ovat tulleet iskemään täsmälleen samat naiset, jotka nuorempana torjuivat? Ja tiedät heidän vaiheensa siinä välissä? Taitaa kuitenkin olla niin, että sinunlaisellesi kaikenlaiset menneisyydet naisilla ovat vääriä, paitsi jos odottelivat juuri sinua immykäisinä jossain tornissa tai viettivät koko aikuisen ikänsä koomassa.

Vierailija
97/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä, mutta herää kysymys miksi sitten ei etsi kokonaan uutta naista vaan palaa tähän kakkosvaihtoehtoon, joka ei aiemminkaan kelvannut? Eikö tuossa vaiheessa ladata se Tinder ja mennä sinne etsimään sitä täydellisyyttä? Voi onko sekin jo kouluttu läpi ja sitten kuitenkin todettu, ettei tätä naista parempaa löydykään?

Tässähän ei ole kyse siitä, että ap ei välttämättä olisi kelvannut, vaan siitä, että mies sattui ihastumaan tuossa hetkessä toiseen naiseen enemmän. Ehkä mies ajattelee, ettei ap:ssa ole mitään vikaa ja tämä on kiinnostava tyyppi, joten miksipä ei tutustuisi tähän paremmin, jos ap on yhä kiinnostunut, vaikka tuo toinen nainen osoittautuikin kenties joksikin muuksi mitä hän oli etsimässä. Ja tiedätkö, joskus ihmiset ovat peräti tilanteissa, joissa ovat ihastuneita useaan ihmiseen yhtä aikaa. Eivätkä kaikki ihastukset osoittaudu sellaisiksi kuin aluksi luulee. Minusta tuo on suorastaan lapsellinen ajatus, että pitäisi mielummin syöksyä Tinderiin valikoimaan treffikumppaneita kuvan perusteella kuin ajatella lähipiirin tutumpia, kiinnostavia naisia. Toki tällaisissa kuvioissa on hyvä varautua siihen, että kiinnostus on muuttunut yksipuoliseksi ja toinen siirtynyt jo elämässä eteenpäin.

Vierailija
98/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m46 kirjoitti:

Pitäisitkö hyväksyttävänä että mies, jonka olisit aiemmin torjunut epäterveellisten elämäntapojen vuoksi (reilu ylipaino), nyt aikuistuneena ja itsestään huolta pitävänä ei kelpuuttaisi sinua kun et hyväksynyt aiemmin?

Pitäisitkö hyväksyttävänä että mies, jonka olisit aiemmin torjunut liian bilettämisen vuoksi, nyt aikuistuneena ja juhlimisen lopettaneena ei kelpuuttaisi sinua kun et hyväksynyt aiemmin?

Pitäisitkö hyväksyttävänä että mies, jonka olisit aiemmin poltellut tupakkaa (ja ehkä kannabista), nyt aikuistuneena ja nämä tavat lopettaneena ei kelpuuttaisi sinua kun et hyväksynyt aiemmin?

Kyllä. Kyllä. Kyllä.

Vierailija
99/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kyseessä olisi vain oma epäilykseni/päätelmäni asiasta, niin sitten voisin ottaa. Kyllähän kaikilla saa olla mieltymyksiä koskien kumppanin ulkonäköä.

Sitten en ottaisi jos mies olisi suoraan sanonut "sori mutta  oot liian lihava mulle".

Yleensä ne omat epäilykset/päätelmät eivät ihan tyhjästä tule.

No tarkoitinkin sitä, että ei siinä ole mitään väärää, jos haluaa tietyn näköisen kumppanin. Sensijaan on noloa ja junttia sanoa se suoraan.

Mulle on sanottu lyhyen tapailun jälkeen "nätisti kierrellen" mutta kuitenkin niin ettei mitään epäilystä asian suhteen jäänyt. Jos samaalla kundilla olisi pokkaa tulla yrittämään nyt vuosien jälkeen, nauraisin hyvällä omallatunnolla päin naamaa.

Vierailija
100/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän ei ole kyse siitä, että ap ei välttämättä olisi kelvannut, vaan siitä, että mies sattui ihastumaan tuossa hetkessä toiseen naiseen enemmän. Ehkä mies ajattelee, ettei ap:ssa ole mitään vikaa ja tämä on kiinnostava tyyppi, joten miksipä ei tutustuisi tähän paremmin, jos ap on yhä kiinnostunut, vaikka tuo toinen nainen osoittautuikin kenties joksikin muuksi mitä hän oli etsimässä. Ja tiedätkö, joskus ihmiset ovat peräti tilanteissa, joissa ovat ihastuneita useaan ihmiseen yhtä aikaa. Eivätkä kaikki ihastukset osoittaudu sellaisiksi kuin aluksi luulee. Minusta tuo on suorastaan lapsellinen ajatus, että pitäisi mielummin syöksyä Tinderiin valikoimaan treffikumppaneita kuvan perusteella kuin ajatella lähipiirin tutumpia, kiinnostavia naisia. Toki tällaisissa kuvioissa on hyvä varautua siihen, että kiinnostus on muuttunut yksipuoliseksi ja toinen siirtynyt jo elämässä eteenpäin.

Siis juuri siitähän tässä on kyse. Aivan sama miten asiaa yrittää selittää.