Ottaisitko miehen, joka torjui sinut lihavampana?
Eli jos sinulla olisi ollut jonkunlaista juttua miehen kanssa, joka kuitenkin valitsi itselleen hoikemman naisen, mutta sitten kuitenkin kiinnostuisi sinusta, kun palaat jonkin ajan kuluttua hoikempana takaisin kuvioihin? Eli mies siis oli kiinnostunut sinusta lihavampanakin, muttei kuitenkaan tarpeeksi. Ottaisitko miehen, josta olit kiinnostunut vai torjuisitko miehen ja etsisit jonkun paremman?
Uudessa miehessä olisi kuitenkin se puoli, että hän ei olisi ollut lainkaan kiinnostunut sinusta pulleampana, koska ei vielä tuntenut sinua.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kyse ei ole ollut painosta, koska olen ollut hälyyttävän alipainoinen ja nyt sitten ylipainoinen. Missään vaiheessa kukaan ei ole ollut kiinnostunut - ulkonäkö on muutakin kuin painoindeksi. Olen vastenmielinen riippumatta painosta, joten en "ottaisi" senkummemmin parempaa kuin huonompaakaan miestä. Koska he eivät ole otettavissa.
Ikäväähän se sinulle on, mutta tässä oli kysymys nimenomaan painosta. Nainen on kyllä nätti.
Nimenomaan painosta, eli mies on vartavasten sanonut että ylipainon vuoksi ei ole kiinnostunut ap:sta? Vai onko se ap:n oma päätelmä?
Paino oli pääasiallinen ero kahden naisen välillä.
Oletko ap? Jos olet, niin epäilen, että tuo mustavalkoisuutesi ja asenteesi oli oleellisempi syy, miksi toinen nainen kiinnosti tuossa hetkessä enemmän. Jos et kerta kaikkiaan suostu uskomaan, että toinen nainen saattoi mitenkään muuten olla sinua kiinnostavampi. Tunnet tuon toisen naisen ilmeisesti läheisesti? Jos tunnetkin, niin miehellä saattoi olla oma ensivaikutelmansa teistä kummastakin, joka poikkeaa ehkä sinun näkemyksestäsi. Joka tapauksessa suhdetta tuon toisen naisen kanssa on nyt kokeiltu ja todettu, ettei parisuhde heidän välillään jostain syystä toimi.
Turha sinun on vajailla tiedoilla alkaa psykoanalysoimaan tilannetta. Tiedät, mitä olen aiheesta kertonut. Kyselin ihmisten mielipiteitä tiettyyn tilanteeseen ja kuvailin tilanteen.
Itselläni on periaate, että en seurustele enää koskaan miehen kanssa, joka on jättänyt ihan mistä syystä tahansa. Pettämisen suhteen olen myös ihan ehdoton, vaikka olisi hetken hairahdus humalassa.
m46 kirjoitti:
Pitäisitkö hyväksyttävänä että mies, jonka olisit aiemmin torjunut epäterveellisten elämäntapojen vuoksi (reilu ylipaino), nyt aikuistuneena ja itsestään huolta pitävänä ei kelpuuttaisi sinua kun et hyväksynyt aiemmin?
Pitäisitkö hyväksyttävänä että mies, jonka olisit aiemmin torjunut liian bilettämisen vuoksi, nyt aikuistuneena ja juhlimisen lopettaneena ei kelpuuttaisi sinua kun et hyväksynyt aiemmin?
Pitäisitkö hyväksyttävänä että mies, jonka olisit aiemmin poltellut tupakkaa (ja ehkä kannabista), nyt aikuistuneena ja nämä tavat lopettaneena ei kelpuuttaisi sinua kun et hyväksynyt aiemmin?
Mitä näiden kysymysten on tarkoitus osoittaa? Minä en ole torjunut miehiä mistään syystä.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi miestä, joka on torjunut minkä vaan ulkonäkö seikan takia.
Ei elämässä tiedä mitä tapahtuu, voi tulla mikä vaan sairaus ja ulkonäkö muuttua miksi vaan. Enkä siinä tilanteessa haluaisi lisästressiä siitä onko lähteekö kumppani muuttuneen ulkonäön vuoksi.Jos olisi torjunut esim. liiallisen alkoholin käytön takia tai sen vuoksi, että olisin parisuhteessa tai ihan vaan aiemmin ei olisi natsannut, niin voisin ottaakin.
Mutta eikö se olisi aika iso sattuma, että lihavampana ei natsannut mutta sitten hoikempana natsaisikin?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ottaisi. En ole muutenkaan kiinnostunut painon mukaan seurustelukumppaneita valikoivista miehistä.
Olen aina ollut jojoilija painokni kanssa, välillä lihon ja välillä laihdun. Koskaan ei ole ollut vaikeuksia löytää seurustelukumppania.
Minulle on itseasiassa käynyt päinvastoin. Lihavassa vaiheessa ollessani tapasin miehen joka oli kiinnostunut minusta ja pyysi treffeille mutta silloin olin juuri eronnut enkä halunnut uuteen suhteeseen. Tapasin saman miehen sattumalta uudelleen melkein vuoden kuluttua jolloin olin laihtunut runsaasti. Hän kysyi minua uudelleen treffeille ja sillä kertaa suostuin. Seurustelimme pitkään ja suhteemme aikana tapani mukaan lihoin ja laihduin vähän väliä. Mieheen sillä ei tuntunut olevan sen suurempaa vaikutusta. Aino asia minkä hän painostani koskaan sanoi oli että "älä nyt kokonaan kuihdu pois" kun olin laihimmillani ja tuskailin liian suurien vaatteitteni kanssa.
Juuri tällaisen miehen tahtoisin. Mutta tämä ei taida olla sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kyse ei ole ollut painosta, koska olen ollut hälyyttävän alipainoinen ja nyt sitten ylipainoinen. Missään vaiheessa kukaan ei ole ollut kiinnostunut - ulkonäkö on muutakin kuin painoindeksi. Olen vastenmielinen riippumatta painosta, joten en "ottaisi" senkummemmin parempaa kuin huonompaakaan miestä. Koska he eivät ole otettavissa.
Ikäväähän se sinulle on, mutta tässä oli kysymys nimenomaan painosta. Nainen on kyllä nätti.
Nimenomaan painosta, eli mies on vartavasten sanonut että ylipainon vuoksi ei ole kiinnostunut ap:sta? Vai onko se ap:n oma päätelmä?
Oletko sä ap? Jos olet, vastaa kysymykseen - jos et, niin älä puutu tähän koska et ole tietoinen muusta kuin ap:n kertomuksesta. Et tiedä miehen kantaa tai mitä miehen ja sen valitun naisen välillä oli tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap? Jos olet, niin epäilen, että tuo mustavalkoisuutesi ja asenteesi oli oleellisempi syy, miksi toinen nainen kiinnosti tuossa hetkessä enemmän. Jos et kerta kaikkiaan suostu uskomaan, että toinen nainen saattoi mitenkään muuten olla sinua kiinnostavampi. Tunnet tuon toisen naisen ilmeisesti läheisesti? Jos tunnetkin, niin miehellä saattoi olla oma ensivaikutelmansa teistä kummastakin, joka poikkeaa ehkä sinun näkemyksestäsi. Joka tapauksessa suhdetta tuon toisen naisen kanssa on nyt kokeiltu ja todettu, ettei parisuhde heidän välillään jostain syystä toimi.
Näinpä, mutta herää kysymys miksi sitten ei etsi kokonaan uutta naista vaan palaa tähän kakkosvaihtoehtoon, joka ei aiemminkaan kelvannut? Eikö tuossa vaiheessa ladata se Tinder ja mennä sinne etsimään sitä täydellisyyttä? Voi onko sekin jo kouluttu läpi ja sitten kuitenkin todettu, ettei tätä naista parempaa löydykään?
Tässähän ei ole kyse siitä, että ap ei välttämättä olisi kelvannut, vaan siitä, että mies sattui ihastumaan tuossa hetkessä toiseen naiseen enemmän. Ehkä mies ajattelee, ettei ap:ssa ole mitään vikaa ja tämä on kiinnostava tyyppi, joten miksipä ei tutustuisi tähän paremmin, jos ap on yhä kiinnostunut, vaikka tuo toinen nainen osoittautuikin kenties joksikin muuksi mitä hän oli etsimässä. Ja tiedätkö, joskus ihmiset ovat peräti tilanteissa, joissa ovat ihastuneita useaan ihmiseen yhtä aikaa. Eivätkä kaikki ihastukset osoittaudu sellaisiksi kuin aluksi luulee. Minusta tuo on suorastaan lapsellinen ajatus, että pitäisi mielummin syöksyä Tinderiin valikoimaan treffikumppaneita kuvan perusteella kuin ajatella lähipiirin tutumpia, kiinnostavia naisia. Toki tällaisissa kuvioissa on hyvä varautua siihen, että kiinnostus on muuttunut yksipuoliseksi ja toinen siirtynyt jo elämässä eteenpäin.
Kiinnostunut voi olla useammasta, mutta ihastunut voi olla vain yhteen. Se on niin rankka hormonimuutos keholle ja aivoille, että ihmisen huomio kapenee luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä ap? Jos olet, vastaa kysymykseen - jos et, niin älä puutu tähän koska et ole tietoinen muusta kuin ap:n kertomuksesta. Et tiedä miehen kantaa tai mitä miehen ja sen valitun naisen välillä oli tapahtunut.
Kyllä, edellinen vastaus oli ap:lta. Miksi otat kierroksia sinulle tuntemattomien ihmisten elämistä?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan ymmärrettävää, jos itselle terveet elintavat ovat tärkeitä, ettei halua seurustella lihavan kanssa, vaikka tämä olisi mukava. Jos taas lihava on saanut elintapansa kuntoon, niin miksei hänestä voisi kiinnostua, kun tietää jo tämän mukavaksi?
Onhan hän itsekin ymmärtänyt terveiden elintapojen merkityksen, kun on päättänyt itsensä kuntoon laittaa. Olisihan hän itsekin nyt sopivampi tälle aiemminkin itsestään huolehtineelle.
Ja vaikuttaahan lihavuus haluttavuuteenkin, sitä on turha kenenkään kieltää.
Ihmeellistä peukutusta palstan kaksinaismoralisteilta.
Itse olet kaksinaismoralistinen. Teitä miehiä pskan vertaa kiinnostaa ne naisen elämäntavat, kunhan on hoikka. Että älä vttu viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä.
Muutenkin täytyy olla varovainen miestä valitetessa, varsinkin jos pidempää suhdetta miettii.
Valtaosa miehistä on järkyttävän pinnallisia, vaikka itse olisivat kaljuja kaljavalaita.Joo, mutta pointti oli ehkä se, että joku toinen mies, joka ei ole edes tuntenut naista pulleampana ei ole sen parempi. Ensimmäinen mies kuitenkin jollakin tasolla piti naisesta jo pulleampana kun taas joku mies, joka tapaa tämän hoikempana, ei välttämättä olisi edes katsonut naisen suuntaan tämän ollessa pullea.
Miksei tämä mies sitten halunnut pariksi silloin kun nainen oli pulleampi.
Vasta laihduttua ”kelpasi”. 🤨
Jos hän esim. katsoi, että kivanoloinen nainen, mutta valitettavasti ilmeisesti ei huolehdi terveydestään, mikä näkyy myös pariutumisen kannalta yleensä tärkeässä ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä.
Muutenkin täytyy olla varovainen miestä valitetessa, varsinkin jos pidempää suhdetta miettii.
Valtaosa miehistä on järkyttävän pinnallisia, vaikka itse olisivat kaljuja kaljavalaita.Joo, mutta pointti oli ehkä se, että joku toinen mies, joka ei ole edes tuntenut naista pulleampana ei ole sen parempi. Ensimmäinen mies kuitenkin jollakin tasolla piti naisesta jo pulleampana kun taas joku mies, joka tapaa tämän hoikempana, ei välttämättä olisi edes katsonut naisen suuntaan tämän ollessa pullea.
Vasta laihduttua ”kelpasi”. 🤨Koska ulkonäöllä on merkitystä, ja kaikkia ei miellytä lihavuus. Jotkut eivät voi tunta seksuaalista vetovoimaa tai syttyä lihavasta, ja sille ei voi mitään. Miksi tämä on asia, joka aina leimataan pinnalliseksi, ja mitä pidetään ehdottomsti tuomittavana asiana?
Jos joku sanoisi, ettei tykkää silikonirinnoista tai rakennekynsistä naisilla, tai esim. skinityylistä miehillä, tämä olisi suurimman osan mielestä ihan ymmärrettävää. Mutta miksi se, jos ei pysty syttymään lihavasta, on suurimman osan mielestä täysin käsittämätöntä, väärin, tuomittavaa ja pinnallista? Ei sille mitään voi, jos ei tunne seksuaalista halua toista kohtaan.
Minä en muiden puolesta voi puhua, mutta en itse entisenä lihavana valitsisi miestä, jonka tiedän pitävän lihavuutta esteenä parisuhteelle. Pelkäisin kuitenkin koko ajan lihovani uudestaan ja tulevani sitten jätetyksi sen takia. Mieluummin joku vähemmän pinnallinen tyyppi minulle. Joku sellainen, jolle ihmisen luonne on ulkonäköä tärkeämpää. Mies joka olisi luonteeni puolesta minusta tykännyt, mutta antoi pakit ulkonäköni takia, ei sopisi minulle.
Ja pinnallisuus on ihan ymmärrettävää minusta. En minä sitä sinällään paheksu tai tuomitse. En vain itselleni toivo pinnallista kumppania. Siinä missä jotakuta ei sytytä lihavuus, minua ei sytytä pinnallisuus.
-eri
Onko sinusta sellainen ihminen aina pinnallinen, joka ei voi syttyä lihavasta tai ei halua aloittaa suhdetta lihavan kanssa? Kyllä tällaisellekin ihmiselle henkiset asiat ovat usein ne, jotka ratkaisevat, eli hänellä voi olla vaikka mitä toiveita myös kumppanin ajatusmaailman, arvojen, huumorintajun, yms suhteen, ja hän voi hakea nimenomaan sielunkumppania. Ei se, jos on jokunen ulkonäkötoive tai -kriteeri siinä mukana, tarkoita heti, että vain ulkonäkö merkitsee, tai että ulkonäkö olisi se kaikkein tärkein asia. Eikä se tarkoita, että henkilö on pinnallinen. Voi olla hyvinkin syvällinen ihminen, vaikka joku yksittäinen ulkonäköön liittyvä asia olisikin toivelistassa.
En ymmärrä, miksi juuri ylipaino on sellainen, mikä pitäisi varauksettomasti vaan aina hyväksyä ja osata sivuuttaa, tai muuten ihminen leimautuu pinnalliseksi, jole "vain ulkokäkö merkkaa". Miksi? Kuitenkin esim. suurin osa ymmärtää, jos ei halua kumppania, jolla on silikonirinnat tai täytettä huulissa. Miksi yhdenlainen ulkonäkökriteeri on ok, mutta toinen leimataan pinnalliseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä.
Vasta laihduttua ”kelpasi”. 🤨Jos hän esim. katsoi, että kivanoloinen nainen, mutta valitettavasti ilmeisesti ei huolehdi terveydestään, mikä näkyy myös pariutumisen kannalta yleensä tärkeässä ulkonäössä.
Analyysit selkeästi tulilla, mutta tässä tapauksessa mies tiesi lihavuuden johtuvan sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset harrastaa täsmälleen samaa, ei kelvannut joskus nuorempana mutta kun on pelimieskollit ja villi elämä koluttu läpi niin sitten kyllä kelpaisi rauhallinen ja kiltti mies. Valitettavasti moni mies huolii moisen naisen.
Tarkoitatko, että sama nainen torjui tietyn miehen, vai sitä, että mies ei nuorena löytänyt kumppania, mutta sitten vähän myöhemmin naiset alkoivatkin kiinnostua? Jälkimmäinenhän on ihan eri asia.
Millaista muuten on villi elämä, jonka (jotkut?) naiset koluavat läpi? Omasta mielestäni suurin osa elää aika ei-villiä elämää, mutta voihan olla, että minulla on erilainen käsitys siitä, mikä on villiä, kuin vaikka sinulla. Kertoisitko siis, mikä sinusta on villiä elämää? Eli mihin viittaat? Voihan tietysti olla, että rauhallisen ja kiltin mielestä joku myöhään valvominenkin on villiä, mutta oletan, ettet nyt tarkoita tällaista. En itse tunne ketään, joka eläisi varsinaisesti villiä elämää, vaikka yksi seikkailuhenkine hippinainen elääkin minusta aika jännittävää elämää: mm. matkustelee yksin junilla vähän erikoisemmissa maissa, on asustellut vähän erikosiemmissa paikoissa, jne. Mutta hän ei kyllä ole kelpuuttamassa sitä kilttiä ja rauhallista miestä, koska on lesbo, ja seurustelee naisen kanssa.
No tietenkin tarkoitin juuri sitä, että sama mies ei ole aiemmin kelvannut. Eihän asiassa olisi muuten mitään järkeä.
Siis sama mies ei aiemmin kelvannut kenellekään, vai sama mies ei aiemmin kelvannut joillekin tietyille naisille, jotka olisivat myöhemmin olleet kiinnostuneita? Olen itse nainen, jola oli nuorena epäsuosittu, mutta sitten myöhemmin, kun olin parantanut ulkonäköä, saanut itsetuntoa, oppinut paremmin tuomaan itseäni esiin niin sosiaalisissa tilanteissa kuin muutenkin, olin paremmin sinut naiseuteni ja seksuaalisuuteni kanssa, alkoivat miehet kiinniostua enemmän. Tavallaan olin sama ihminen - toisaalta sitten en, koska minähän olin paljon muuttunut. Mitä sitten? Muutuin kiinnostavammaksi, jonka jälkeen miehet alkoivat kiinnostua, siinä se. Varmaan sama kuin miehenkin kohdalla sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä.
Vasta laihduttua ”kelpasi”. 🤨Koska ulkonäöllä on merkitystä, ja kaikkia ei miellytä lihavuus. Jotkut eivät voi tunta seksuaalista vetovoimaa tai syttyä lihavasta, ja sille ei voi mitään. Miksi tämä on asia, joka aina leimataan pinnalliseksi, ja mitä pidetään ehdottomsti tuomittavana asiana?
Jos joku sanoisi, ettei tykkää silikonirinnoista tai rakennekynsistä naisilla, tai esim. skinityylistä miehillä, tämä olisi suurimman osan mielestä ihan ymmärrettävää. Mutta miksi se, jos ei pysty syttymään lihavasta, on suurimman osan mielestä täysin käsittämätöntä, väärin, tuomittavaa ja pinnallista? Ei sille mitään voi, jos ei tunne seksuaalista halua toista kohtaan.
Minä en muiden puolesta voi puhua, mutta en itse entisenä lihavana valitsisi miestä, jonka tiedän pitävän lihavuutta esteenä parisuhteelle. Pelkäisin kuitenkin koko ajan lihovani uudestaan ja tulevani sitten jätetyksi sen takia. Mieluummin joku vähemmän pinnallinen tyyppi minulle. Joku sellainen, jolle ihmisen luonne on ulkonäköä tärkeämpää. Mies joka olisi luonteeni puolesta minusta tykännyt, mutta antoi pakit ulkonäköni takia, ei sopisi minulle.
Ja pinnallisuus on ihan ymmärrettävää minusta. En minä sitä sinällään paheksu tai tuomitse. En vain itselleni toivo pinnallista kumppania. Siinä missä jotakuta ei sytytä lihavuus, minua ei sytytä pinnallisuus.
-eri
Onko sinusta sellainen ihminen aina pinnallinen, joka ei voi syttyä lihavasta tai ei halua aloittaa suhdetta lihavan kanssa? Kyllä tällaisellekin ihmiselle henkiset asiat ovat usein ne, jotka ratkaisevat, eli hänellä voi olla vaikka mitä toiveita myös kumppanin ajatusmaailman, arvojen, huumorintajun, yms suhteen, ja hän voi hakea nimenomaan sielunkumppania. Ei se, jos on jokunen ulkonäkötoive tai -kriteeri siinä mukana, tarkoita heti, että vain ulkonäkö merkitsee, tai että ulkonäkö olisi se kaikkein tärkein asia. Eikä se tarkoita, että henkilö on pinnallinen. Voi olla hyvinkin syvällinen ihminen, vaikka joku yksittäinen ulkonäköön liittyvä asia olisikin toivelistassa.
En ymmärrä, miksi juuri ylipaino on sellainen, mikä pitäisi varauksettomasti vaan aina hyväksyä ja osata sivuuttaa, tai muuten ihminen leimautuu pinnalliseksi, jole "vain ulkokäkö merkkaa". Miksi? Kuitenkin esim. suurin osa ymmärtää, jos ei halua kumppania, jolla on silikonirinnat tai täytettä huulissa. Miksi yhdenlainen ulkonäkökriteeri on ok, mutta toinen leimataan pinnalliseksi?
Jos mies haluaa naista, mutta valitsee toisen naisen, koska se on sosiaalisesti helpompaa, on kyse nimenomaan pinnallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, edellinen vastaus oli ap:lta. Miksi otat kierroksia sinulle tuntemattomien ihmisten elämistä?
Vastaa kysymykseen. Muussa tapauksessa on todettava, että ylipaino ei ollut syy että tulit dumpatuksi, vaan se että olet ymmärrykseltäsi vajaa.
m46 kirjoitti:
Pitäisitkö hyväksyttävänä että mies, jonka olisit aiemmin torjunut epäterveellisten elämäntapojen vuoksi (reilu ylipaino), nyt aikuistuneena ja itsestään huolta pitävänä ei kelpuuttaisi sinua kun et hyväksynyt aiemmin?
Pitäisitkö hyväksyttävänä että mies, jonka olisit aiemmin torjunut liian bilettämisen vuoksi, nyt aikuistuneena ja juhlimisen lopettaneena ei kelpuuttaisi sinua kun et hyväksynyt aiemmin?
Pitäisitkö hyväksyttävänä että mies, jonka olisit aiemmin poltellut tupakkaa (ja ehkä kannabista), nyt aikuistuneena ja nämä tavat lopettaneena ei kelpuuttaisi sinua kun et hyväksynyt aiemmin?
?? Tottakai pitäisin täysin hyväksyttävänä! Itseasiassa pitäisin niin epätodennäköisenä, että mies, jolle olen joskus antanut pakit, kiinnostuisi minusta enää myöhemmin, etten varmaan itsekään enää alkaisi sellaista miestä yrittämään. Ymmärtäisin toki menettäneeni mahdollisuuteni häneen jo silloin, kun hänet kerran hylkäsin, oli syy mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset harrastaa täsmälleen samaa, ei kelvannut joskus nuorempana mutta kun on pelimieskollit ja villi elämä koluttu läpi niin sitten kyllä kelpaisi rauhallinen ja kiltti mies. Valitettavasti moni mies huolii moisen naisen.
No miksi huolitte? Oma vika.
Kyllä kyse on marginaali- ilmiöstä. Ei meille tavallisille naisille ole tarjolla mitään pelimiehiä. Ne on näitä megabeibejä. Mutta teille tästä asiasta inisijöille tavalliset ja rumat naiset ovat näkymättömiä, te tarkoitatte naisilla noita megabeibejä, mutta sitten meille kitisette ja valitatte asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa kysymykseen. Muussa tapauksessa on todettava, että ylipaino ei ollut syy että tulit dumpatuksi, vaan se että olet ymmärrykseltäsi vajaa.
Valitettavasti sinun on rajoitettava ajatusleikkisi siihen tietoon, että ylipaino oli ainoa syy sille, että mies alunperin valitsi toisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi huolitte? Oma vika.
Kyllä kyse on marginaali- ilmiöstä. Ei meille tavallisille naisille ole tarjolla mitään pelimiehiä. Ne on näitä megabeibejä. Mutta teille tästä asiasta inisijöille tavalliset ja rumat naiset ovat näkymättömiä, te tarkoitatte naisilla noita megabeibejä, mutta sitten meille kitisette ja valitatte asiasta.
Tämä! Jos ajattelen ystäviäni vuosien varrelta. Heitä on noin sata. Kaikki tavallisia naisia. Kukaan ei ole harrastanut mitään villiä elämää, vaan kaikki joko seurustelleet tai olleet sinkkuja. Eikä nämä poikaystävät ole olleet mitään kolleja tai pleijereitö, vaan ihan tavallisia miehiä. En jaksaisi enää kuunnella ulinaa tästä asiasta. Menisitte valittamaan niille naisille, jota tämä koskee. Mutta ei, ei voi, ku jos pilaan saumat kun v o s u k s i haukun. Lopettakaa jo!
-eri