Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko miehen, joka torjui sinut lihavampana?

Vierailija
14.07.2021 |

Eli jos sinulla olisi ollut jonkunlaista juttua miehen kanssa, joka kuitenkin valitsi itselleen hoikemman naisen, mutta sitten kuitenkin kiinnostuisi sinusta, kun palaat jonkin ajan kuluttua hoikempana takaisin kuvioihin? Eli mies siis oli kiinnostunut sinusta lihavampanakin, muttei kuitenkaan tarpeeksi. Ottaisitko miehen, josta olit kiinnostunut vai torjuisitko miehen ja etsisit jonkun paremman?

Uudessa miehessä olisi kuitenkin se puoli, että hän ei olisi ollut lainkaan kiinnostunut sinusta pulleampana, koska ei vielä tuntenut sinua.

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja suhteita ei kannata lämmitellä uudelleen, oli ulkonäkö mikä tahansa.

Vierailija
142/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei ole läskien takia jäänyt pariutumatta. On sellaisia läskejä tai tässä tapauksessa lihavia rouvia tullut vastaan että oksat pois, silti näillekin on mies rinnalle löytynyt. Mutta tätähän te palstanaiset lussutatte kuin vauva turvariepua, ettei tarvis miettiä luonnettaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei ole läskien takia jäänyt pariutumatta. On sellaisia läskejä tai tässä tapauksessa lihavia rouvia tullut vastaan että oksat pois, silti näillekin on mies rinnalle löytynyt. Mutta tätähän te palstanaiset lussutatte kuin vauva turvariepua, ettei tarvis miettiä luonnettaan.

Luitko edes aloitusta? Meinaatko oikeasti se mies olisi torjunut luonteen takia, mutta sitten haluaakin uudelleen tätä huonoluonteista naista yrittää? Miksi ihmeessä hän niin tekisi?

Tai no, vastaus taitaa olla selvä, ja sillä ei ole luonteen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
144/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisin niin pinnallisella, ulkonökökeskeisellä miehellä? Hyvä kun lähti.

Joo, mutta kaikki miehen on tällaisia. Pitäisikö sitten olla täysin ilman miestä?

No ei todellakaan ole! Missä maailmassa sä oikein elät 🙄

Palstan miesväkihän sitä paskiaismielikuvaa tehokkaasti edistää.

Kun luottamus menee, se on poissa, eikä helposti tule takaisin. Vaikka ksipäitä olisi vain muutama, he tekevät hallaa kaikille miehille.

Vierailija
145/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta kaikki miehen on tällaisia. Pitäisikö sitten olla täysin ilman miestä?

Kun luottamus menee, se on poissa, eikä helposti tule takaisin. Vaikka ksipäitä olisi vain muutama, he tekevät hallaa kaikille miehille.

Kirjassaan My Enemy, My Love (1992) Judith Levine tuo esiin, miten miesv iha johtaa miesten kohtuuttoman yleistävään leimaamiseen lapsiksi, mammanpojiksi, pettäjiksi, hylkääjiksi, hyväksikäyttäjiksi, pedoiksi, perversseiksi ja tappajiksi.

Charlotte Haysin mukaan "radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme...tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä."

Vierailija
146/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko edes aloitusta? Meinaatko oikeasti se mies olisi torjunut luonteen takia, mutta sitten haluaakin uudelleen tätä huonoluonteista naista yrittää? Miksi ihmeessä hän niin tekisi?

Tai no, vastaus taitaa olla selvä, ja sillä ei ole luonteen kanssa mitään tekemistä.

Itseasiassa on, miehen luonteen. Sama vika kuin tuolla palstajormalla tuossa kommenttisi yläpuolella.

Vierailija
147/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta jos miehet luulis että naiset on oikeassa elämässä samanlaisia kuin tällä palstalla. Onneks ne ei ole ihan tyhmiä kuitenkaan.

Vierailija
148/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on selvä, että tuolle lortille läppäiset rukkasella naamaan ja polvella pampuloille.

Vierailija
149/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä muut torju tuota luonneaspektia, kuin aloittaja. Minäkin olen useampaan kertaan todennut, ettei se oma kelpaamattomuuteni ole painosta kiinni, ja olen ollut sairaalloisen alipainoinen. Ruma kuin s@@tana ja huono luonne, niin siinä se - en kelpaa. Ihan yksinkertainen fakta ja sä tulet keulimaan että olisit keksinyt jonkun uuden asian. Et ole, etkä edes huomannut ettet ole.

Vierailija
150/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä muut torju tuota luonneaspektia, kuin aloittaja. Minäkin olen useampaan kertaan todennut, ettei se oma kelpaamattomuuteni ole painosta kiinni, ja olen ollut sairaalloisen alipainoinen. Ruma kuin s@@tana ja huono luonne, niin siinä se - en kelpaa. Ihan yksinkertainen fakta ja sä tulet keulimaan että olisit keksinyt jonkun uuden asian. Et ole, etkä edes huomannut ettet ole.

Jännä kuinka otit vastauksen noinkin henkilökohtaisesti. Siinä ei kuitenkaan vastattu mihinkään sinun viestiisi tai mitään.

Vierailija
151/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jokaisen syvin toive on tulla rakastetuksi sellaisena kuin on. Ja kyllähän niitä näkee aika hurjankin näköisiä pariskuntia, mutta suurin osa on lihonut suhteen aikana. Tutustuessa oltiin nuoria ja sööttejä. Jos oikeasti rakastaa puolisoa, ei se suhde pelkkiin kiloihin kaadu.

Mutta kyllä ylipaino vaikuttaa siihen itse pariutumis tilanteeseen, moninkin tavoin. Miesten vähäisempänä kiinnostuksena, mutta myös naisten epävarmuutena itsestään ja kropastaan. Sitten on vielä sekin, että ei tule enää käytyä niin usein missään ulkona kun ei ole oikein mitään hienoja vaatteitakaan, mikään vanha kolttu ei mahdu päälle ja uusia miellyttäviä ei löydy. Itse olen jättänyt kaiken sosialisoinnin sen jälkeen kun lihosin. En edes uimarannalle mene. Niin kukapa minut voisi löytää vaikka hänelle kelpaisinkin kun en kelpaa itselleni.

Vierailija
152/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuinka otit vastauksen noinkin henkilökohtaisesti. Siinä ei kuitenkaan vastattu mihinkään sinun viestiisi tai mitään.

Jännä käsitys sinulla henkilökohtaisesta. Se, että laitan esimerkkinä mitä minä olen kirjoittanut, johtuu vain siitä että muistan paremmin mitä mieltä minä olen ja mitä minä olen kirjoittanut kuin joku toinen palstalainen. Ei siinä ole mitään henkilökohtaista. Pointti on edelleen siinä että vain aloittaja kiistaa syyn rukkasiin olevan luonteessa.

Vierailija
153/153 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä.

Muutenkin täytyy olla varovainen miestä valitetessa, varsinkin jos pidempää suhdetta miettii.

Valtaosa miehistä on järkyttävän pinnallisia, vaikka itse olisivat kaljuja kaljavalaita.

Joo, mutta pointti oli ehkä se, että joku toinen mies, joka ei ole edes tuntenut naista pulleampana ei ole sen parempi. Ensimmäinen mies kuitenkin jollakin tasolla piti naisesta jo pulleampana kun taas joku mies, joka tapaa tämän hoikempana, ei välttämättä olisi edes katsonut naisen suuntaan tämän ollessa pullea.

Miksei tämä mies sitten halunnut pariksi silloin kun nainen oli pulleampi.

Vasta laihduttua ”kelpasi”. 🤨

Koska ulkonäöllä on merkitystä, ja kaikkia ei miellytä lihavuus. Jotkut eivät voi tunta seksuaalista vetovoimaa tai syttyä lihavasta, ja sille ei voi mitään. Miksi tämä on asia, joka aina leimataan pinnalliseksi, ja mitä pidetään ehdottomsti tuomittavana asiana?

Jos joku sanoisi, ettei tykkää silikonirinnoista tai rakennekynsistä naisilla, tai esim. skinityylistä miehillä, tämä olisi suurimman osan mielestä ihan ymmärrettävää. Mutta miksi se, jos ei pysty syttymään lihavasta, on suurimman osan mielestä täysin käsittämätöntä, väärin, tuomittavaa ja pinnallista? Ei sille mitään voi, jos ei tunne seksuaalista halua toista kohtaan.

No koska se on juurikin pinnallista. Miksi totuus sattuu? Ja miksi kuvittelet olevasi jotenkin "erityisen kypsä ja henkinen"?

En ole väittänytkään olevani "erityisen kypsä ja henkinen". Kirjoitin vaan, että kaikki eivät viehäty lihavista, ja sille ei voi mitään. Ja ihmettelin myös, miksi juuri ylipaino on sellainen, josta viehättymättömyys koetaan pinnalliseksi, mutta noita muita esimerkkejä ei. Onko sinusta sekin pinnallista, jos joku ei halua suhteeseen naisen kanssa, jolla on silikonirinnat ja täytettä huulissa ja vaikka takapuolessakin?

Tuntuu vähän siltä, että totuus sattuu eniten niitä, jotka haluavat nyt kovasti syytellä pinnalliseksi niitä, jotka haluavat normaalipainoisen kumppanin. Tuskin se pinnalliseksi nimittely niin kauheasti "sattuu" ihmistä, joka tietää mitä haluaa ja ehkä saakin sen. Tai ei ainakaan minua haittaa, jos tuollaisesta syystä joku pitää minua pinnallisena. Mieluummin olen vähän pinnallinen kuin epämieluisan kumppanin kanssa.

Olet pinnallinen ja lisäksi yksinkertainen. Myös jankkaavuuteen taipuvainen. Jos et olisi pinnallinen niin ulkoisilla tekijöillä ei olisi väliä.

Deal with it, louskupää.