Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua lasta, mutta ei vielä vasektomiaakaan...

Vierailija
16.07.2014 |

Moi! Mulla on 3 lasta (5, 10 ja 11) ja kierukka vetelee viimeistään. Mulla on tunne, että haluaisin vielä yhden lapsen. Mies ei. Mutta kun väläytin, että mene sitten sterilisaatioon(mistä on siis puhuttu jo ajat sitten) niin  tuli vastaukseksi jotain ihme mutinaa. Että emmä nyt kokonaan halua sitä lisääntymiskykyä menettää... No miksi ei jos ei kerran lapsia mulle heru enää. Mä en halua enää 40 v kynnyksellä ryhtyä vauvan hoitoon. Täytän siis kohta 35. Mun mielestä se on nyt tai ei ollenkaan. Mitä noiden miesten päässä oikein liikkuu?

Kommentit (233)

Vierailija
1/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä sekavaa porukkaa ei jumalauta

Vierailija
2/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:31"]Nyt alkaa tuon pillerihöyryäjän viestit jo naurattaa ihan kunnolla - ja tähän lisää hymiöitä :D:D:D

[/quote]
Totta turiset! :D Linkata nyt kolme kertaa sama tutkimus ja yrittää vakuutella, että uutta tietoa on. :D

Onkohan se Tuksu?

[/quote]

Kolme kertaa sama tutkimus? Myös metatutkimus, eli tutkimus jossa tutkittiin 26:en eri tutkimuksen tuloksia, on se sama jenkkkitutkimus? Kuin myös se Tanskalainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:08"]

Täällä on kyllä sekavaa porukkaa ei jumalauta

[/quote]

Mitä odotit? Tämähän on tällainen, miten sen sanoisi - aikuisten Suomi24? Ei välttämättä aina paha juttu, mutta joskus vähän outo.

Vierailija
4/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:31"]Nyt alkaa tuon pillerihöyryäjän viestit jo naurattaa ihan kunnolla - ja tähän lisää hymiöitä :D:D:D

[/quote]
Totta turiset! :D Linkata nyt kolme kertaa sama tutkimus ja yrittää vakuutella, että uutta tietoa on. :D

Onkohan se Tuksu?

[/quote]

Kolme kertaa sama tutkimus? Myös metatutkimus, eli tutkimus jossa tutkittiin 26:en eri tutkimuksen tuloksia, on se sama jenkkkitutkimus? Kuin myös se Tanskalainen?

[/quote]

Et sitten tarkistanut, mitä etuliite "meta" merkitsee? Noo, koulutustaustansa toki kaikilla, mutta saa sitä sanakirjaa vähän matalammallakin asteella käyttää. :)

Vierailija
5/233 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:07"]
Et sitten tarkistanut, mitä etuliite "meta" merkitsee? Noo, koulutustaustansa toki kaikilla, mutta saa sitä sanakirjaa vähän matalammallakin asteella käyttää. :)

[/quote]

Tiedän kyllä mitä meta tarkoittaa. Sei _ei_ tarkoita, että tutkimus on se yksi ja sama kuten sinä väitit. Mutta jotta sinua hieman helpottaisi, niin käytän jatkossa suomenkielistä termiä kokoomatutkimus. Vai pitääkö tarkistaa sanakirjasta mitä etuliite kokooma merkitsee? Kauniisti ohitit myös faktan että linkkasin kolmeen eri tutkimukseen, en yhteen kuten sinä väitit. Se että yksi niistä oli metatukimus osoittaa sen, että tutkimuksia on tehty enemmän kuin 1... itseasiassa, kuten monesti olen aiemmin sanonutkin, niitä on tehty ainakin 26. Ja kuten kokoomatutkimus osoittaa viittaavat kaikki nuo tutkimukset yhteen vedettynä, että veritulppariski kasvaa.

Oletko muuten uskovainen? Kanssasi väittely tuntuu hieman samalta kuin uskiksien kanssa uskonasioista väittely.

Vierailija
6/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päättää itse omasta kehostaan, sinä omastasi. Mene sinä sterilisaatioon.

Vierailija
7/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua sterilisaatiota vaan yhden lapsen. Mulle ei sopisi myöskään Essure, eli miehen striloiminen olisi helpompi tie. En aio miestä painostaa mihinkään, mutta haluaisin päätöksen tähän keskusteluun. tehdäänkö lapsi vai ei laitetaanko kierukka vai miehen piuhat poikki. Jos hän ei halua lasta olisi kai loogista, että olisi valmis siihen sterilisaatioon.

Vierailija
8/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota uusi mies.

Vierailija
9/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pitäisi nainen pumpata hormoneja täyteen, koska mies ei halua lapsia, mutta ei myöskään ole valmis ehkäisystä vastaamaan. Huoh miehet.

Vierailija
10/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt ole ihan selvää että jos mies sanoo ettei halua lasta niin tämän miehen kanssa sinä sitä neljättä lasta et saa?

Ei se Essure ole ainut menetelmä naisen sterilisoimiseksi.

"Jos hän ei halua lasta olisi kai loogista, että olisi valmis siihen sterilisaatioon." Edelleen, hän päättää itse omasta kehostaan.

Vierailija
11/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:01"]Eikö se nyt ole ihan selvää että jos mies sanoo ettei halua lasta niin tämän miehen kanssa sinä sitä neljättä lasta et saa?

"Jos hän ei halua lasta olisi kai loogista, että olisi valmis siihen sterilisaatioon." Edelleen, hän päättää itse omasta kehostaan.

[/quote]

jos ei lapsia halua niin voi itse olla niin hyvä että käyttää kortsua tai jos ei koskaan halua lapsia niin teettää vasektomian.miksi naisen joka haluaa lapsen pitäisi huolehtia ehkäisystä?

Vierailija
12/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee ettei teidän liitto ehkä kestä. Voi sitten uuden nuorikkonsa kanssa pyöräyttää pari penskaa lisää.

Vierailija
13/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teille tulee ero, se haluaa varmuuden vuoksi olla vielä hedelmällinen jotain muuta naista varten. :(

Vierailija
14/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako sitten pitää mahdollisuudet avoimina. Jos joskus kuitenkin... jonkun toisen kanssa.

Vierailija
15/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:01"]

Eikö se nyt ole ihan selvää että jos mies sanoo ettei halua lasta niin tämän miehen kanssa sinä sitä neljättä lasta et saa?

[/quote]

Voisihan ap:kin kieltäytyä kaikesta ehkäisystä. Hänhän haluaa lapsen ja lisäksi hänellä on oikeus päättää omasta kehostaan. Mies voi alkaa käyttää kondomeja. Ihan älytöntä jatkaa terveyttä rasittavaa ehkäisyä, kun on olemassa sterilisaatio, joka on miehelle paljon helpompi ja turvallisempi toimenpide.

Vierailija
16/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmat miehet saattaa kokea sen kolauksena miehisyydelleen että viedään lapsentekokyky. Todennäköisintä on, että mies ei tosiaankaan lapsia halua, muttei myöskään halua olla siihen kykenemätön.

Tyhmiä miehisyyden pönkitysjuttuja.

Vierailija
17/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa lapsen, ei sterilisaatiota.

Vierailija
18/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:18"]

Samalla logiikalla olisi ihan yhtä helppoa naisen pistää piuhansa poikki?

Miksi se ei olisi ihan yhtä hyvä vaihtoehto?

Miksi miehen pitäisi alistua siihen?

Koska nainen?

Mies päättää omasta kehostaan, vaikka feministit ja mammapalsta ovatkin toista mieltä asiasta.

Se Pyhän Vulvan Oikeutus ei koske miehen sterilisaatioita, ainakin toivon niin.

[/quote]

Sinusta on siis myös ihan hyväksyttävää, että nainen päättää ehkäisyn olevan kondomi? Koska kondomi ei vaikuta miehen tai naisen kehoon.

Vierailija
19/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siinä niinkin käydä, että jos teille tulee ero, sinä löydätkin uuden miehen, jonka kanssa haluat vielä yhden lapsen, joten älä nyt ainakaan itseäsi anna sterilisoida.

Vierailija
20/233 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:18"]Samalla logiikalla olisi ihan yhtä helppoa naisen pistää piuhansa poikki?

Miksi se ei olisi ihan yhtä hyvä vaihtoehto?

Miksi miehen pitäisi alistua siihen?

Koska nainen?

Mies päättää omasta kehostaan, vaikka feministit ja mammapalsta ovatkin toista mieltä asiasta.

Se Pyhän Vulvan Oikeutus ei koske miehen sterilisaatioita, ainakin toivon niin.

[/quote]

kyllä se nuinkin kävisi, mutta jos ymmärtäisit lukemaasi,tajuaisit, että AP tässä tapauksessa NAINEN haluaa vielä lapsen. MIES EI. Joten miksi naisen pitäisi kantaa vastuu ehkäisystä jos hänelle lapsi on tervetullut??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi