Harmittaa kun Sauli ei suo Jennille lasta
Jenni on lämmin ja äidillinen ihminen. Olen aivan varma että toisenlaisessa liitossa hän olisi tullut äidiksi jo vuosia sitten.
Kommentit (23)
Jos se Jenni itse jarruttaa, mikä on tosi outoa kun on nuori ja äidillinen ihminen.
Luonnonvastaista.
Missä on sanottu, että Jenni haluaa lapsia tai että hän voi ylipäätään saada lapsia? Tai että he eivät ole yrittäneet saada lasta?
Ei paljon tallattu polku ruohoa kasva.
Mitäpä jos Jenni ei itse halua lapsia?
Näin yleensä on, kun nai huomattavasti vanhemman miehen. Ei varmaan yllätys jennille.
Höpöhöpö... ekös se ihan itse julistanut mennessään Salen kanssa naimisiin, että nimenomaan ei itse halua lasta... ei tossa mistään lapsen suomisesta toiselle voi olla mikään kysymys... kyllä ne yhdelle lapselle toimeentulon saisivat... varmaan on juuri tämän naisen tapa tämä... minusta hän on kylmä kuin hauki, eloton, puhekyvytön nukke, jolla olisi mahdollisuus olla maan ykkösnainen, MUTTA EI TODELLAKAAN OLE... omituisia nämä korkeastikoulutetut ja hyvännäköiset suomalaisten presidenttien vaimot, joilta ikäänkuin puuttuu persoonallisuus ja on kuin heitä ei olisi olemassakaan... siinä mielessä ovat TÄYSIÄ NOLLIA ainakin minun silmissäni... Jo kun meni naimisiin, niin totesin, että erittäin omituista... vois kysyä, että mitä ne oikein hääräävät - luovatko jotain SALAISTA omaa uraa jollakin tavalla... yhtä omituista on, että Suomen pressojen lapset eivät ole kouluttautuneet Suomen yliopistoissa, vaikka täällä muka on niin hyvät koulut... Tietääkö kukaan hölkäsen pöläystä siitä Anna Halosesta... entä Koiviston lapsi... vai onko useampiakin... tiedän, että eräältä kysytään aina, että oletko niitä Uppsalan ekonomeja... eli koivistolaiset päätyivät lukemaan ekonomiaa Uppsalaan... keitä muita siellä sitten mahtoikaan olla??? Ruotsalainen ekonomitutkinto ei ole muuta kuin halpaa vessapaperia Suomessa... vaikka minä pyyhkisin kyllä peppuni suomalaisilla tutkinnoilla, vaikka sanottaisiin kuinka, että suomalainen koulutus on maailman paras tms... KENELLE ON JA KENELLE EI... SEPÄ SE!!!
Luulen, ettei halua. Luulen, ettei Sauli olisi edes ottanut naista, joka haluaa. Esim. ehkä siksi ei Tanjan kanssa sujunut, kun Tanja halusi lapsen vielä. Kuka tietää. Sauli on liian vanha isäksi, tosi suuri vaara sairaaseen lapseen.
Ei kaikki halua lapsia. Tosin tämä vaihtoehto ei taida pieneen päähäsi mahtua.
Mistä sitä tietää, millainen avioliitto näillä on? Voi hyvinkin olla joku soppari vaikka tyyliin 12v ja eriteille.
Tunsin Jennin aikanaan. Vaikea uskoa että hän olisi parissa-kolmessa vuodessa yhtäkkiä muuttunut velaksi. Kyllä siinä taustalla taitaa olla melko kipeä luopuminen.
Sauli-sedän vehkeet ei liene enää toiminnassa
Mistä ap on saanut päähänsä, että Haukio olisi äidillinen tai edes lämmin? Ainakaan mikään julkinen esiintyminen ei ole tuollaista näyttänyt.
Kuinka moni teistä on julkisissa esiitymisissä täysin samanlainen kuin ykstyiselämässä?
Ei tuo virallisten tilaisuuksien hillitty ja hallittu pressan vaimo ole "oikea Jenni".
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:03"]Luulen, ettei halua. Luulen, ettei Sauli olisi edes ottanut naista, joka haluaa. Esim. ehkä siksi ei Tanjan kanssa sujunut, kun Tanja halusi lapsen vielä. Kuka tietää. Sauli on liian vanha isäksi, tosi suuri vaara sairaaseen lapseen.
[/quote]
Ei Sauli ole liian vanha isäksi. Julio Iglesias Senior esim sai terveen lapsen jotain 90-vuotiaana. Miehen ikä vaikuttaa lapsen terveyteen todella vähän, kunhan nainen on alle 35v niin 99.9% terve lapsi!
No joo, noissa "yli 50-vuotias isä altistaa lapsen sille ja sille" se äiti on myös lähes aina lähelle 40-vuotias tai yli.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:03"]
Ei Sauli ole liian vanha isäksi. Julio Iglesias Senior esim sai terveen lapsen jotain 90-vuotiaana. Miehen ikä vaikuttaa lapsen terveyteen todella vähän, kunhan nainen on alle 35v niin 99.9% terve lapsi!
[/quote]
Tästä uutisoitiin keväällä: http://www.terve.fi/raskaus-ja-odotus/76289-iakkaan-isan-lapsilla-enemman-mielenterveysongelmia
Tosin minunkin isäni oli 42-vuotias, kun minä synnyin, eikä minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia. Sauli yli kuusikymppisenä saattaisi olla kyllä vaaravyöhykkeessä tuottaa mielenterveysongelmaisia jälkeläisiä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:06"]
No joo, noissa "yli 50-vuotias isä altistaa lapsen sille ja sille" se äiti on myös lähes aina lähelle 40-vuotias tai yli.
[/quote]
Jenni on jo 37-vuotias, eli lähellä neljääkymppiä jo hänkin. Ei siis enää mikään spring chicken.
Voisin vaikka veikata että tuossakin tutkimuksessa myös lapsen äiti oli yli 35-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:09"]
Voisin vaikka veikata että tuossakin tutkimuksessa myös lapsen äiti oli yli 35-vuotias.
[/quote]
Kai se olisi mainittu, jos sillä olisi jotain tekemistä ollut tutkimuksen tuloksen kanssa? Tiedemaailmassa näin on tapana.
Todennäköisemmin Jenni on moderni, järkevä nainen, joka ei halua yhtään lasta.