Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei nykyisin avaa viestejäni yli vuorokauteen

Vierailija
11.07.2021 |

Hän tekee todella usein nykyään niin, että menee yli vuorokausi että avaa viestejäni.. esim. Laitoin lauantaina viestiä (hän oli vielä puhelimessa tätä ennen sanonut että laitellaan viestiä ja sumplitaan jos nähtäisiin viikonloppuna), eikä ole vieläkään aukaissut, vaikka eilenkin kyllä katsoi somessa mystoorini.

Asiasta ollaan puhuttu monta kertaa että minusta vaikuttaa selvästi että hän ei ole oikeasti tosissaan kanssani ja tuntuu että hän on vaan vedättänyt minua, kun kyllä rakastava mies haluaisi kumppaninsa viestejä aukaista. Mies vaan vastaa sitten lopulta lyhyesti yhdellä lauseella että on kyllä tosissaan.

Ja tätä on siis jo jatkunut useamman viikon, että menee usein 1-2 vuorokautta että ei avaa viestiä, puheluun vastaa välillä mutta ei aina, ja siltikään edes puhelun jälkeen ei viestejä avaa. Minä sitten tottakai loukkaannun ja jätän viestiä, että hän ei selvästi välitä. Vaikka toki turhaa näitä viestejä hänelle spämmään kun hän on noin välinpitämätön ja jatkaa käytöstään joka tapauksessa.

Ja ei siis asuta yhdessä ja nähdään n. 1-2 kertaa viikossa nykyään.. viimeksi nähtiin torstaina ja oli kyllä mukava päivä, ei riitoja ja käytiin syömässä ja muutenkin oli mukavaa.

Eikö tuo ole ihan selvä juttu että ei hän voi olla tosissaan kun tekee noin jatkuvasti, vaikka tietää että tuo käytös saa minut epäilemään että hän ei ole tosissaan? En niinkun vaan enää jaksa tämmöistä pelleilyä ja että minua kohdellaan miten sattuu, ja olen tämän miehellekkin sanonut.

Kommentit (177)

Vierailija
61/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap tarkoitat "miehellä" tässä? Pitkäaikainen poikaystävä, aviomies, mikä? Kertomasi perusteella ei ole enää kiinnostunut sinusta ja sinun pitää lopettaa. Olen pahoillani. :(

Poikaystävä, ollaan oltu yhdessä n. 3 v. Minustakin tuntuu tältä, mutta mies aina sanoo että haluaa olla yhdessä. Eli kai valehtelee..

-Ap

Varmistelee että jostain lohkeaa samaan aikaan kun lämmittelee uutta

Vierailija
62/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mies ole vastannut vieläkään, vaikka yritin soittaakin. Kyllä jo 2 vuorokauden vastaamattomuus merkitsee minulle sitä, että nyt on erottu. Pakko unohtaa mies vaikka väkisin.

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin hänelle eilen vaan tekstarin, jossa ilmoitin tuon että hän on nytten jättänyt ja päätöksensä tehnyt, että 2 vuorokauden ignooraaminen merkitsee minulle sitä.

Vastasi n. tunti tämän jälkeen sitten snapchatissa (eli sitten vasta aukaisi viestini), että heräsi juuri ja soittaa kohta, ja että ei ole jättänyt minua.

Aukaisin vaan tämän viestin enkä vastannut. Eikä hän edes soittanut, tosin kellohan alkoi olla jo 23 aikaan. Mutta kyllä minä silti suhtaudun niin että ohi on ja siksi en vastannut.

- Ap

Vierailija
64/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin hänelle eilen vaan tekstarin, jossa ilmoitin tuon että hän on nytten jättänyt ja päätöksensä tehnyt, että 2 vuorokauden ignooraaminen merkitsee minulle sitä.

Vastasi n. tunti tämän jälkeen sitten snapchatissa (eli sitten vasta aukaisi viestini), että heräsi juuri ja soittaa kohta, ja että ei ole jättänyt minua.

Aukaisin vaan tämän viestin enkä vastannut. Eikä hän edes soittanut, tosin kellohan alkoi olla jo 23 aikaan. Mutta kyllä minä silti suhtaudun niin että ohi on ja siksi en vastannut.

- Ap

Nainen, nyt joku roti hei! Et odottele mitään enää tuolta, se ei piittaa pskaakaan! Sä et tarvitse mieheltä mitään päätöstä että olis jättänyt sut vaan teet sen nyt vihdoin ja lopullisesti itse!

Varmasti yrittää sua roikottaa viestein mutta ei tee mitään, pysy päätöksessäsi!!!

Oikein kylmää kun kuulostaa niin exältä tuo.

Vierailija
65/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Olet kirjoittanut tästä samasta aiheesta nyt niin monta kertaa että todellakin toivon että päätöksesi jättää mies nyt pitää. Nyt ei muuta ko estot päälle joka kanavassa ja katselemaan uusia kuvioita 👍

Vierailija
66/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita aapee tinderi jos et tuosta pskakasasta pääse eroon muuten ja keskity siihen.

Vierailija
67/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt heti tuo suhde! Ahdistaa lukeakin koko tilanteesta, voin vain kuvitella mikä ahdistus sinulla on päällä. Eli, voit parantaa oloasi sillä, että unohdat nyt koko tyypin. Et menetä mitään, oikeasti, et sitten yhtään mitään. Tajuat vielä joku päivä mikä ahdistava ja suhteen irvikuva tämä kuvio on ollutkaan. Et tarvitse tällaista enää päivääkään. Vain sinä voit päättää tulevaisuudestasi nyt on oikea hetki toimia, jätä tämä miehenkuvatus ja keksi päiviisi mukavaa tekemistä. Vastaan tulee vielä mies joka on arvoisesi.

Vierailija
68/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ap ymmärrettävää, että pohdit täällä, pitääkö tuota käytöstä sietää ja onko se normaalia. Joissakin suhteissa on ja jotkut ihmiset kestävät sen. Ei ole mikään juttu.

Minusta oleellisinta on, että sinusta tuntuu että mies pitää sinua löysässä hirressä. Sinun paha mielesi on oleellisin mittari.

Minulla on kavereita, jotka eivät vastaa ”ikinä”, kestää pari päivää, että avaavat minun viestini, sitten vielä ikuisuus, että jotain vastaavat. Olen tullut siihen tulokseen, etten jaksa pettyä koko ajan. Voi olla, että olen herkkähipiäinen, mutta minun vain ei ole pakko tuottaa itselleni pahaa mieltä tällaisessa asiassa!

Olen myös ollut pitkään ihastunut mieheen, joka ei vastaa juuri ikinä. Joskus harvoin hän saattaa vastata nopeasti, kun kai huomaa, että olen menettämässä hermoni. Minähän annan kaiken anteeksi ihan heti yleensä ja olen pienestäkin ah, niin naivin onnellinen. Tällä miehellä ei käsittääkseni ole muuta sutinaa, mutta hän omien sanojensa mukaan ei vastaa yleensä melkein kenellekään ja kokee kirjallisen kahdenvälisen viestinnän vaikeana. Mieluummin puhuu silloin, kun nähdään - ja puhuu puhelimessa. Miehellä ei juurikaan ole ollut naissuhteita, vaan ne ovat kariutuneet nopeasti. Ymmärrän täysin, miksi. Hän on yrittänyt tuoda esille olevansa kömpelö naisten kanssa, eikä oikein ns hallitse näitä juttuja.

Mutta - niin ihana kuin mies onkin - MINUN pääni ja itsetuntoni ei tahdo kestää. Vähitellen tunteet ovat rapisseet, kun tuntuu, että suhde tapahtuu lähinnä oman pään sisällä.

Vierailija
69/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis mies usein kysyy, viimeksikin kun näimme, että rakastanko häntä. Ja sanoo myös rakastavansa minua. Mutta tuo on minusta vähän jännä, että miksi kysyy niin usein rakastanko, jos hän ei ole edes enää tosissaan kanssani. Vai onko se vaan kivaa kuultavaa että toisella on tunteet pelissä. En ymmärrä.

-Ap

Rakas höhlä. Sun on nyt vain alettava ymmärtää, että mies on kalassa. Kun kala ei enää nypi, pitää kalastajan heilutella viehettä sen verran, että kala kiinnostuu uudelleen. Älä ajattele asiaa tunteiden kautta vaan faktojen pohjalta. Miehen puheet rakkaudesta eivät ole faktaa siitä, että hänellä jotain tunteita olisi joiden päälle voisit rakentaa, vaan todiste siitä, että hänen puheensa eivät ole pienimmässäkään määrin totta, ja että hän on paatunut valehtelija. Hän on jonglööri ja sinä olet pallo. Mitä useampaa palloa hän pystyy pyörittämään, sitä ylpeämpi hän on taidostaan. 

Ei häntä pallon kohtalo kiinnosta, vaan hän vain kokeilee taitonsa rajoja. Että miten pitkään hän pystyy sinua vedättämään. Toki hän voi kiihtyä ja käyttäytyä tunteikkaan oloisesti jos saalis aikoo karata, mutta ei hän sinun puolikuollutta sieluasi kaipaa. 

Vierailija
70/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis mies usein kysyy, viimeksikin kun näimme, että rakastanko häntä. Ja sanoo myös rakastavansa minua. Mutta tuo on minusta vähän jännä, että miksi kysyy niin usein rakastanko, jos hän ei ole edes enää tosissaan kanssani. Vai onko se vaan kivaa kuultavaa että toisella on tunteet pelissä. En ymmärrä.

-Ap

Rakas höhlä. Sun on nyt vain alettava ymmärtää, että mies on kalassa. Kun kala ei enää nypi, pitää kalastajan heilutella viehettä sen verran, että kala kiinnostuu uudelleen. Älä ajattele asiaa tunteiden kautta vaan faktojen pohjalta. Miehen puheet rakkaudesta eivät ole faktaa siitä, että hänellä jotain tunteita olisi joiden päälle voisit rakentaa, vaan todiste siitä, että hänen puheensa eivät ole pienimmässäkään määrin totta, ja että hän on paatunut valehtelija. Hän on jonglööri ja sinä olet pallo. Mitä useampaa palloa hän pystyy pyörittämään, sitä ylpeämpi hän on taidostaan. 

Ei häntä pallon kohtalo kiinnosta, vaan hän vain kokeilee taitonsa rajoja. Että miten pitkään hän pystyy sinua vedättämään. Toki hän voi kiihtyä ja käyttäytyä tunteikkaan oloisesti jos saalis aikoo karata, mutta ei hän sinun puolikuollutta sieluasi kaipaa. 

Kuulostaa hirveältä, miten joku voi olla noin kiero ja sydämetön. Mutta varmaan ihan oikeassa olet. Itse haluan hyväsydämisen miehen joka ei ikinä kieroilisi noin.

- Ap

Vierailija
71/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole enää kirjoittanut hänelle mitään?

Vierailija
72/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän ole enää kirjoittanut hänelle mitään?

En ole, eikä hänkäään minulle. Varmaan parempi että ei kuulukaan, unohtuu ainakin nopeammin. Ja tuokin, että ei ole kuulunut, todistaa vaan että ei hän tosissaan kanssani ollut.

- Ap

Vierailija
73/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaahahaa, taas tämä "et ole tosissasi kanssani, et rakasta minua oikeasti"- tyyppi :DDD ei ole todellista. Montakohan avautumista saadaan tästä vielä kuulla...

Vierailija
74/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään avaa. En ole tavoitettavissa aina, sorry. Joskus menee kolmekin päivää kun en koske kännykkään. Jos tätä ei kestä, saa lähteä.

Vierailija
75/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään avaa. En ole tavoitettavissa aina, sorry. Joskus menee kolmekin päivää kun en koske kännykkään. Jos tätä ei kestä, saa lähteä.

Ai parisuhteessa et kolmeen päivään avaa kumppanisi viestejä, vaikka olisit käynyt kuitenkin katsomassa hänen mystoryn (niinkuin ap:n tapauksessa) ja olisitte puhuneet näkevänne näiden päivien aikana?

Vierailija
76/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aukaisin vaan tämän viestin enkä vastannut. Eikä hän edes soittanut, tosin kellohan alkoi olla jo 23 aikaan. Mutta kyllä minä silti suhtaudun niin että ohi on ja siksi en vastannut. Älä ap enää vastaa tai lähetä miehelle mitään, älä anna miehen kohdella sinua noin, olisit vain hänelle helppo "pano" tms. vaikkei muuten kiinnosta yhtään, älä vastaa vaikka mies yrittäisikin soittaa tai laittaa viestiä, ei ole kiinnostunut enää, kohtelisi sinua vain huonosti. Eteen päin vaan, parempi tulee vastaan kyllä:)

Vierailija
77/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että se on nyt oikeasti totta että mies ei minusta oikeasti välitä. Monesti oltiin puhuttu että aloitetaan puhtaalta pöydältä, mies haluaa seurustella kanssani, viimeksi torstaina kun nähtiin niin pyysi mukaan syömään ja oli mukava päivä.. Sitten yhtäkkiä kaikki onkin ohi, ilman että hän edes missään vaiheessa sanoo että ei halua seurustella tms.. En voi käsittää miten voi ihminen olla niin julma.

Mutta joo eipä tässä tosiaan muu auta kuin unohtaa hänet väkisin, en ota mitään yhteyttä vaikka kuinka tiukkaa tekisi. Ehkä viikon päästä alkaa jo hieman helpottaa.

- Ap

Vierailija
78/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä täytyy kyllä sanoa, että kyllä te vähän saatatte ylianalysoida tilannetta, jos heti ollaan syyttämässä pettämisestä. Itsekkään en aina huomaa samana päivänä viestejä tyttöystävältä, jos on jotain muuta puuhaa. Eipä sillä ikinä ole hengenhätä ollut.

Vierailija
79/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä täytyy kyllä sanoa, että kyllä te vähän saatatte ylianalysoida tilannetta, jos heti ollaan syyttämässä pettämisestä. Itsekkään en aina huomaa samana päivänä viestejä tyttöystävältä, jos on jotain muuta puuhaa. Eipä sillä ikinä ole hengenhätä ollut.

Saatetaan ylianalysoida, mutta hyvin monella on ihan omakohtaista kokemusta siitä että se viestiin vastaamattomuus johtuu siitä kun se "muu puuha" on kuitenkin lopulta paljastunut muiksi naisiksi, vaikka ihan muuta on väitetty.

Ja oikeasti, useimmiten se vaisto on oikeassa mutta halutaan mieluummin uskoa siihen mitä toinen sanoo, vaikka se täysin järjen vastaista onkin.

Kyllä itse ainakin ollessani suhteessa tarkistelin edes välillä puhelinta, varsinkin jos tiedän että toinen saattaa kaivata, mielestäni tuo on vähän piittaamatonta mutta mikäs siinä jos teille sopii noin löyhä suhde.

Vierailija
80/177 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olikin ylianalysointia, niin eikö silloin mies edes vähintäänkin soittaisi heti luettuaan tuon ap:n viestin, jossa luulee miehen jättäneen? Ja haluaisi tehdä selväksi asian, että haluaa olla yhdessä eikä naisella ole mitään syytä hätäillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi