Mitä helvettiä tuolla yläkerrassa kolataan, koko ajan joku kolahtaa lattiaan?
Siis mitä ihmettä tämä on? Jatkuvasti kuuluu joku tömähdys, kolahdus, jytinä. Haluaisin ymmärtää, mitä te kolistelijat asunnoissanne teette, kun jatkuvasti jytkähtää?! Missä kunnossa mahtaa tuollaiset lattiat edes olla?? Otin tossa päiväunet ja säpsähdin monta kertaa näihin ääniin.
Kommentit (30)
Ota kaulin ja hakkaa lämpöpattereihin ,niin loppuu.
Minulla on norsunpoikanen lemmikkinä. Sori. Varmaan täytyy alkaa katsella ekan kerroksen kämppää, kun se tuosta vähän kasvaa.
Ihan samaa ihmettelen, mitä yläkerrassani tapahtuu, ei puhetta, mutta jotain siirrellään kauheella kolinalla ja ihan kuin siivottaisiin lähes joka yö. En tajua, käy hermoon.
Jos siellä joku jumppaa? Nostaa vaikka painoja, jotka kolauttaa sitten lattiaan.
Minkälaista sakkia yläkerroksessa asuu se kertoo jo paljon.
No on nyt 3 h jumpannut. Luulisi olevan aika timmi 🤣
Leikittää lemmikkiä?
Nostelee painoja?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista sakkia yläkerroksessa asuu se kertoo jo paljon.
Ei mitään käsitystä. Ap
Mene soittamaan ovikelloa ja kysy. Tule kertomaan meillekin.
Jotkut kasaa palikoita,tälläiset aikuiset lapset
Mun naapurit olivat tehneet huumekätköjä, kaikenlaisia salalokeroita siis. Niitähän piti tietenkin availla ja sulkea bisnesten mukaan.
KÄY ITSE JOS ET OLE VAKUUTTAVA HARRIKKA SERKUT KÄYVÄT SELITTÄMÄSSÄ TALON SÄÄNNÖT HE TAKAAVAT 100% HILJAISUUDEN 200E HALPA HINTA HILJAISUUDESTA.
Jotkut pitää yövieraita esim. Asunnottomat kaverit kyläilevät. Myös joillakin on paljon sukulaisia jotka kyläilevät paljon ja saattavat olla pitemmänkin aikaa. Pitää raivata tilaa niille.
Mene katsomaan äläkä täällä uikuta !
Pudota sille lappu tai laita se postissa. Kerrot että alkaa tulla valituksia jos ei meteli lopu
Siirtelee huonekaluja. Ehkä kaatuilee humalassa.