Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei nykyisin avaa viestejäni yli vuorokauteen

Vierailija
11.07.2021 |

Hän tekee todella usein nykyään niin, että menee yli vuorokausi että avaa viestejäni.. esim. Laitoin lauantaina viestiä (hän oli vielä puhelimessa tätä ennen sanonut että laitellaan viestiä ja sumplitaan jos nähtäisiin viikonloppuna), eikä ole vieläkään aukaissut, vaikka eilenkin kyllä katsoi somessa mystoorini.

Asiasta ollaan puhuttu monta kertaa että minusta vaikuttaa selvästi että hän ei ole oikeasti tosissaan kanssani ja tuntuu että hän on vaan vedättänyt minua, kun kyllä rakastava mies haluaisi kumppaninsa viestejä aukaista. Mies vaan vastaa sitten lopulta lyhyesti yhdellä lauseella että on kyllä tosissaan.

Ja tätä on siis jo jatkunut useamman viikon, että menee usein 1-2 vuorokautta että ei avaa viestiä, puheluun vastaa välillä mutta ei aina, ja siltikään edes puhelun jälkeen ei viestejä avaa. Minä sitten tottakai loukkaannun ja jätän viestiä, että hän ei selvästi välitä. Vaikka toki turhaa näitä viestejä hänelle spämmään kun hän on noin välinpitämätön ja jatkaa käytöstään joka tapauksessa.

Ja ei siis asuta yhdessä ja nähdään n. 1-2 kertaa viikossa nykyään.. viimeksi nähtiin torstaina ja oli kyllä mukava päivä, ei riitoja ja käytiin syömässä ja muutenkin oli mukavaa.

Eikö tuo ole ihan selvä juttu että ei hän voi olla tosissaan kun tekee noin jatkuvasti, vaikka tietää että tuo käytös saa minut epäilemään että hän ei ole tosissaan? En niinkun vaan enää jaksa tämmöistä pelleilyä ja että minua kohdellaan miten sattuu, ja olen tämän miehellekkin sanonut.

Kommentit (177)

Vierailija
41/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Larppaa vaikeasti tavoiteltavaa. Miehet pelkäävät niin paljon sitä, että näyttävät naisen silmissä takertujilta, mikä on suurin turn-off, mitä löytyy, niin sitten tarkoituksella viestitellään mahdollisimman vähän ja ei todellakaan vastata heti. Typeräähän on toi on, mutta minkäs teet.

Tässä voisi kyllä sanoa, että naisten oma vika, koska jokaisella miehellä löytyy useampi kokemus siitä kuinka naisella tunteet on viilentyneet sen takia, kun itse on viestitellyt aktiivisesti. Jos viestittelee paljon ja usein, niin naisen silmissä se saattaa näyttää siltä, että mies on epätoivoinen.

Itse viestittelen alussa naisen tahtiin. Jos nainen laittaa viestiä pari x viikossa, toimin samoin. Jos joka päivä, niin silloin laitan viestiä myös joka päivä. Pidän myös huolen, että alotan alle puolet keskusteluista, mutta alotan niitä kuitenkin.

Nolottavaahan tuo on, koska joskus tapaa tyypin, jolle tekisi mieli jutella koko ajan, mutta pelko takertujan leimasta on niin syvällä, että on pakko pelata varman päälle.

Ja naisena mulla on juuri päinvastainen kokemus. Miehet nimenomaan säikähtävät sitä että nainen viestittelee usein ja lukee/vastaa heti. Naiset ympäri maailmaa laskevat minuutteja ja tunteja että koska voi vastata ettei vaan näytä liian innokkaalta, koska se karkottaa miehen alta aikayksikön. Pitää esittää itsenäistä ja suosittua, ei vaan saa näyttää että tykkää juuri hänestä...

...eli ei tämä ole sukupuolikysymys lainkaan. Itse laitan viestiä usein ja silloin kuin haluan ja jos (kun) mies ei sitä kestä, homma loppuu siihen ja pitää katsella seuraavaa. En aio aloittaa suhdetta pelaamalla (toki en myöskään lähetä sataa viestiä päivässä, tarkoitan normaalia kommunikaatiota jossa ei ammuta yli mutta ei myöskään tarvi odottaa viikkoa että toinen lukee viestin).

Vierailija
42/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi sitten kysyisin myös neuvoja, että miten unohtaa mies.. on tässä kuitenkin tunnettu jo lähes 4 vuotta..

- Ap

Sitten että lopettaa kaiken kommunikaation ja antaa ajan kulua. Itse en ole nähnyt elämäni suurinta rakkautta, joka osoittautui yksipuoliseksi, yli 4 vuoteen enkä enää mieti häntä kaihoten. Vaatii sen että mitään yhteyttä ei pidetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis mies usein kysyy, viimeksikin kun näimme, että rakastanko häntä. Ja sanoo myös rakastavansa minua. Mutta tuo on minusta vähän jännä, että miksi kysyy niin usein rakastanko, jos hän ei ole edes enää tosissaan kanssani. Vai onko se vaan kivaa kuultavaa että toisella on tunteet pelissä. En ymmärrä.

-Ap

Hankala analysoida vieraita, mutta voi olla hänen omia ongelmiaan, jos haluaa varmistella rakkautta kyselemällä.

Mikä itselläsi on ajatus suhteesta kokonaisuudessaan? Onko tällainen tapailusuhde sulle ok vai onko viestiasia mahdollisesti osa jotakin syvempää ongelmaa?

Itsellä vastaamattomuus saattaa olla vain luottamuksen merkki. Ajatuksella, ettei

se haittaa jos en tee kaikkea aivan samalla sekunnilla. Vaan voin luottaa siihen, että kumppani on siinä silti. Aikataulutus on mulle hankalaa enkä halua antaa kumppanille kaikkea mahdolista aikaani, vaan haluan myös harrastuksia.

Vierailija
44/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä alkoi tekemään tuota kun oli muuttanut jo toisen naisen kanssa yhteen.

On se ihme kun ei voi suoraan sanoa ettei kiinnosta.

Sitä ei vaan kiinnosta, älä jää roikkumaan.

Anna kun arvaan, hän soittaa aina sulle ja sä vastaat, mutta kun sä soitat niin ei voi vastata koska 101 tekosyytä?

Ala tekemään eroa miehestä ja etsi joku jota kiinnostaa, ihan oikeasti aikuinen nainen.

Lisään tähän, että meilläkin yli kolmen vuoden suhde ja mies jaksoi toistaa ja jankata rakkauttaan ja halusi musta vaimon ja lastensa äidin. Samaan aikaan oli kihlannut jo sen toisen. Nyt on kihloissa jo neljännen kanssa. Ja sain suhteen jälkeen tietää myös muista naisista suhteen ajalta, petti 6-0.

Oksettavaa kaksoiselämää, älä alistu uhriksi. Naisen vaisto on yleensä oikeassa vaikka kuinka haluaisi uskoa toisen sanoihin.

Siis ihan uskomatonta. Miten joillain on pokkaa tehdä noin??

Vierailija
45/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
46/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain kiinnosta miestä tarpeeksi. Itse deittailin ukkoa, jolla kesti vaikka kuinka pitkään vastata ja näkeminen onnistui todella harvoin, vaikka välimatkaa oli päätähuimaavat 5 paikallisjuna-asemaa. Lopetin ukon tapailun, kun sillä lopulta kesti viikko avata mun viesti ja kehtasi vielä ehdottaa yhteistä ulkomaanmatkaa vastauksessaan. Estin hänet lopulta kokonaan wa:ssa. Eli ensin oli välinpitämätön ja sitten yritti taas manipuloida pysymään varapanona lupailemalla kivoja juttuja. Mies pitää sua varalla ja etsii kiinnostavampia naisia samalla.

Etsi sinä AP mies, jolle olet ykkösprioriteetti viestittelyssä äläkä tuhlaa enää aikaa tuohon kuvailemaasi mieheen!

Vierailija
47/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tuo, että häntä ei kiinnosta, mutta oletko varma, että viestit ovat menneet perille? Joskus WhatsApp-viestit menee perille reilusti viiveellä. Kaverillani puhelin ei jostain syystä monesti ilmoita saapuneista viesteistä, vaan ne näkyy vasta sitten, kun vastaanottaja avaa viestit. Eikä pitäisi olla mitään syytä vältellä avaamasta mun viestejä. Joskus saatan laittaa myöhemmin tavallisen tekstiviestin, että olen lähettänyt whatsapp-viestejä, niin katsoo kyllä heti ja vastaa niihin.

Vierailija
48/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun menin taas jättämään hänelle monta viestiä vaikka eihän hän niitä välitä edes lukea. Ihan varmasti vaan pelleilee kanssani ja juurikin yrittää manipuloida että jäisin varalle säädöksi, ja siksi aina yhtäkkiä ottaakin yhteyttä ja lupailee näkemisiä jne. Eihän tuohon voi muuta selitystä enää olla.

- Ap

Vierailija
49/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä mies ottaakin yhteyttä silloin kun en enää itse laita hänelle mitään, eli kun alkaa huomata että olen ajautumassa kauemmas. Sitten saattaa jutella kanssani puhelimessa tai nähdä pari tuntia, ja sama ignooraus pelleily jatkuu seuraavana päivänä.

- Ap

Vierailija
50/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yleensä mies ottaakin yhteyttä silloin kun en enää itse laita hänelle mitään, eli kun alkaa huomata että olen ajautumassa kauemmas. Sitten saattaa jutella kanssani puhelimessa tai nähdä pari tuntia, ja sama ignooraus pelleily jatkuu seuraavana päivänä.

- Ap

Vastaile vain hänen viesteihin, äläkä niihinkään heti. Älä aloita keskustelua itse. 129

Vierailija
51/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap mitä jos laittaisit nyt vaan sille miehelle vielä yhden viestin. Ja se voisi olla että kiitos hyvistä hetkistä mutta valitettavasti huonoja hetkiä on ollut suhteessamme liikaa. Siksi lopetan suhteemme nyt. Turha laittaa viestiä ym sillä laitan estot päälle ja keskityn muihin asioihin elämässäni. Hyvää kesänjatkoa.

Ja sitten estät tuon miehen kaikissa käyttämissänne sovelluksissa. Ja keskityt nauttimaan siitä että voit tehdä suunnitelmia ja asioita ilman riippakiveä. Nauti kesästä ja keksi muuta mukavaa tekemistä.

Ajatella kuinka paljon aikaa sinulle vapautuu hemmotella itseäsi ja tutustua uusiin ihmisiin.

Vierailija
52/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap mitä jos laittaisit nyt vaan sille miehelle vielä yhden viestin. Ja se voisi olla että kiitos hyvistä hetkistä mutta valitettavasti huonoja hetkiä on ollut suhteessamme liikaa. Siksi lopetan suhteemme nyt. Turha laittaa viestiä ym sillä laitan estot päälle ja keskityn muihin asioihin elämässäni. Hyvää kesänjatkoa.

Ja sitten estät tuon miehen kaikissa käyttämissänne sovelluksissa. Ja keskityt nauttimaan siitä että voit tehdä suunnitelmia ja asioita ilman riippakiveä. Nauti kesästä ja keksi muuta mukavaa tekemistä.

Ajatella kuinka paljon aikaa sinulle vapautuu hemmotella itseäsi ja tutustua uusiin ihmisiin.

Näin tekisin minäkin. Tai olisin tehnyt jo 3 vuotta sitten ap:n tapauksessa. Kerran teinkin niin, kun eräs mies käyttäytyi samalla lailla, taisi pyörittää useaa naista samanaikaisesti. Oli hyvä ratkaisu, en ole katunut. Pian sen jälkeen tapasinkin aviomieheni, jonka kanssa on ollut ihan eri sävelet heti alusta lähtien. Ap vaikuttaa läheisriippuvaiselta, ei pysty irtautumaan huonostakaan suhteesta. 

Vierailija
53/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan niinkun jaksa tätä enää.. tätä ignooraamis pelleilyä on jatkunut jo niin kauan, hän sitten vasta aukaisee viestini ku viimeisimmästä viestistä on kulunut n. 2 vuorokautta..

Kai minun on pakko hyväksyä se että hän ei ole enää vakavissaan kanssani eikä välitä.

- Ap

Vierailija
54/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pysty notkumaan samaan tahtiin naisten kanssa somessa/viesteissä.

Vierailija
55/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tämä on helppo. Lakkaa lähettelemästä sille viestejä. Sitä ei kiinnosta. Säkin voit mennä eteenpäin.

Vierailija
56/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhohh hhohh hoijaa😤

Satutäti taas vauhdissa🙄

Vierailija
57/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap tarkoitat "miehellä" tässä? Pitkäaikainen poikaystävä, aviomies, mikä? Kertomasi perusteella ei ole enää kiinnostunut sinusta ja sinun pitää lopettaa. Olen pahoillani. :(

Poikaystävä, ollaan oltu yhdessä n. 3 v. Minustakin tuntuu tältä, mutta mies aina sanoo että haluaa olla yhdessä. Eli kai valehtelee..

-Ap

Roikottaa sua varalla. Lopeta inttäminen. Ei ole tosissaan.

Vierailija
58/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala! Äitini on kuin ap. Lähettää jatkuvasti viestejä ja kiukuttelee, jos en heti vastaa. Saattaa viestittää kesken työpäivän ja sitten soittaa myös miehen ja lapset läpi jos en heti vastaa.

Vierailija
59/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Jätä se sika-kommentoija aina valppaana.

Vierailija
60/177 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole vieläkään avannut viestejäni, ei koko eilisenä päivänä eikä tänään. Ihan järkyttävää miten joku voi vedättää noin pahasti..

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme