Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei nykyisin avaa viestejäni yli vuorokauteen

Vierailija
11.07.2021 |

Hän tekee todella usein nykyään niin, että menee yli vuorokausi että avaa viestejäni.. esim. Laitoin lauantaina viestiä (hän oli vielä puhelimessa tätä ennen sanonut että laitellaan viestiä ja sumplitaan jos nähtäisiin viikonloppuna), eikä ole vieläkään aukaissut, vaikka eilenkin kyllä katsoi somessa mystoorini.

Asiasta ollaan puhuttu monta kertaa että minusta vaikuttaa selvästi että hän ei ole oikeasti tosissaan kanssani ja tuntuu että hän on vaan vedättänyt minua, kun kyllä rakastava mies haluaisi kumppaninsa viestejä aukaista. Mies vaan vastaa sitten lopulta lyhyesti yhdellä lauseella että on kyllä tosissaan.

Ja tätä on siis jo jatkunut useamman viikon, että menee usein 1-2 vuorokautta että ei avaa viestiä, puheluun vastaa välillä mutta ei aina, ja siltikään edes puhelun jälkeen ei viestejä avaa. Minä sitten tottakai loukkaannun ja jätän viestiä, että hän ei selvästi välitä. Vaikka toki turhaa näitä viestejä hänelle spämmään kun hän on noin välinpitämätön ja jatkaa käytöstään joka tapauksessa.

Ja ei siis asuta yhdessä ja nähdään n. 1-2 kertaa viikossa nykyään.. viimeksi nähtiin torstaina ja oli kyllä mukava päivä, ei riitoja ja käytiin syömässä ja muutenkin oli mukavaa.

Eikö tuo ole ihan selvä juttu että ei hän voi olla tosissaan kun tekee noin jatkuvasti, vaikka tietää että tuo käytös saa minut epäilemään että hän ei ole tosissaan? En niinkun vaan enää jaksa tämmöistä pelleilyä ja että minua kohdellaan miten sattuu, ja olen tämän miehellekkin sanonut.

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pösilö

Vierailija
162/177 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:lla nyt menee? Vieläkö ralli jatkuu narsistin kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viestien sisältö pitkä vai lyhyt. Onko vaativaa vai kivaa. Onko mies sellainen joka ei jaksa aina somea ja puhelinta, joutuu olemaan sosiaalinen työssä/koulussa. Tuleeko liikaa viestejä, etsiikö omaa rauhaa, aikaa. Vai onko hänellä säätöä muualla naisen kanssa. Olisi silti hyvä sopia missä viestii ja koska, joku selitys.

Vierailija
164/177 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välittämisenne ovat eri leveleillä. Pärjäät ilman miestäkin, kun olet pärjännyt varmaan ennen tapaamistannekin? Saat ainakin omaa aikaa tehdä omia juttujasi tuossa suhteessa 🤩

Vierailija
165/177 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vastaa juuri sen verran usein, ettei sulta katoa kokonaan mielenkiinto.. pyörittelee siis vähintään yhtä naista (tai vaikka miestä?) sun lisäksi ja pitää sua varalla, jos tulee seksinpuute tai hän saa pakit siltä sua kiinnostavammalta. Ei kannata ottaa asiaa liian henkilökohtaisesti, varmasti on olemassa miehiä, joille sinä tulet olemaan ykkönen alusta loppuun saakka. Älä tuhlaa aikaasi miehiin, jotka eivät sua arvosta.

Vierailija
166/177 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ap sattuu juuri tänään olemaan palstalla ja mieskin on voinut olla jo pitkään historiaa.

Vierailija
167/177 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää testailen naisia sillä tapaa että ihan tarkoituksella pidän pieniä taukoja viesteilyssä, että tuleeko sieltä aktiivisuutta hänen päädystään.

Vierailija
168/177 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti ei jaksa jatkuvasti viestitellä kun ei oleellista asiaa ole.

Vierailija
169/177 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko viestien sisältö pitkä vai lyhyt. Onko vaativaa vai kivaa. Onko mies sellainen joka ei jaksa aina somea ja puhelinta, joutuu olemaan sosiaalinen työssä/koulussa. Tuleeko liikaa viestejä, etsiikö omaa rauhaa, aikaa. Vai onko hänellä säätöä muualla naisen kanssa. Olisi silti hyvä sopia missä viestii ja koska, joku selitys.

Teot merkkaa eniten. Panttaako mies kihloja, yhteenmuuttoa, raskauden alkuun pistämistä? Miten käyttäytyy ulkona, pitääkö kädestä? Some?

Toki on pareja joille ei synny lapsia eikä kihloja edes haluta. Kysymysten kautta muodostat silti kuvaa nyky hetkestä. Viestin laadulla ei tee juuri mitään kaiken muun kustessa.

Vierailija
170/177 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies valittaisi samasta, niin johan olisi eri ääni kellossa ja kumppanille olisi annettava omaa aikaa, on liian stalkkaava ja kaikenkaikkiaan täysi hullu sika joka pitäisi jättää.

Vierailija
171/177 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on onnettomasti rakastunut, ei malta olla viestimättä monta kertaa päivässä. Vaikka olisikin introvertti. Jos on muuten vain kiva, kerran pari viikossa riittää.

Vierailija
172/177 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ahdistuisin velvollisuudesta olla koko ajan yhteydessä. Kun kommunikoi vähemmän, tunnen enemmän rakkautta, se rakkaus jotenkin resonoi mun sisässä. Jos yhteys on jatkuvaa, en tiedä mitä tunnen, se vain ahdistaa kun tietää, että toinen odottaa ja vaatii jotain, mikä ei oo mulle luontevaa.[/quote]

= tässä puhuu välttelevän kiintymysmallin omaava ihminen. Oikeasti aikuiset ihmiset lukekaa kiintymyssuhdemalleista ja alkakaa kehittää itseänne (tarvittaessa terapiassa) kohti turvallista kiintymyssuhdemallia. Tuo välttelevä tyyli on yksi kirous koko suomalaiselle väestölle kun täällä sitä pidetään niin-niin normaalina vaikka on ihan paskaa. Muita ei satuta ja itsekin voi paremmin kun lähtee kehittämään kiintymyssuhdemalliaan välttelevästä turvalliseen. Onneksi välttelevien kommentit saavat paljon alapeukutusta. Suurin osa ihmisistä siis jo tunnistaa niiden toksisuuden ja satuttavuuden, vaikka jokaisen omalta osaltaan näitä kannattaakin pohtia. Välttelevät eivät halua pahaa, mutta päätyvät aiheuttamaan sitä.

Vierailija
173/177 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo se on.

Vierailija
174/177 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on

Vierailija
175/177 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintymyssuhdemallit!!! kirjoitti:

Mä taas ahdistuisin velvollisuudesta olla koko ajan yhteydessä. Kun kommunikoi vähemmän, tunnen enemmän rakkautta, se rakkaus jotenkin resonoi mun sisässä. Jos yhteys on jatkuvaa, en tiedä mitä tunnen, se vain ahdistaa kun tietää, että toinen odottaa ja vaatii jotain, mikä ei oo mulle luontevaa.[/quote]

= tässä puhuu välttelevän kiintymysmallin omaava ihminen. Oikeasti aikuiset ihmiset lukekaa kiintymyssuhdemalleista ja alkakaa kehittää itseänne (tarvittaessa terapiassa) kohti turvallista kiintymyssuhdemallia. Tuo välttelevä tyyli on yksi kirous koko suomalaiselle väestölle kun täällä sitä pidetään niin-niin normaalina vaikka on ihan paskaa. Muita ei satuta ja itsekin voi paremmin kun lähtee kehittämään kiintymyssuhdemalliaan välttelevästä turvalliseen. Onneksi välttelevien kommentit saavat paljon alapeukutusta. Suurin osa ihmisistä siis jo tunnistaa niiden toksisuuden ja satuttavuuden, vaikka jokaisen omalta osaltaan näitä kannattaa

Jotkut on vain rakastuneita rakastamisen tunteeseen ja mieluummin marinoituu mielikuvissa ja haaveissaan kuin kohtaa suhteen todellisuuden ja toisen todellisen persoonan.

Vierailija
176/177 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulla ole miestä.

Vierailija
177/177 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies ei edes halunnut muuttaa julkiseksi parisuhdestatusta=parisuhteessa.Eikä halunnut muuttaa yhteen.Sinkkuna kait edelleen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän