Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei nykyisin avaa viestejäni yli vuorokauteen

Vierailija
11.07.2021 |

Hän tekee todella usein nykyään niin, että menee yli vuorokausi että avaa viestejäni.. esim. Laitoin lauantaina viestiä (hän oli vielä puhelimessa tätä ennen sanonut että laitellaan viestiä ja sumplitaan jos nähtäisiin viikonloppuna), eikä ole vieläkään aukaissut, vaikka eilenkin kyllä katsoi somessa mystoorini.

Asiasta ollaan puhuttu monta kertaa että minusta vaikuttaa selvästi että hän ei ole oikeasti tosissaan kanssani ja tuntuu että hän on vaan vedättänyt minua, kun kyllä rakastava mies haluaisi kumppaninsa viestejä aukaista. Mies vaan vastaa sitten lopulta lyhyesti yhdellä lauseella että on kyllä tosissaan.

Ja tätä on siis jo jatkunut useamman viikon, että menee usein 1-2 vuorokautta että ei avaa viestiä, puheluun vastaa välillä mutta ei aina, ja siltikään edes puhelun jälkeen ei viestejä avaa. Minä sitten tottakai loukkaannun ja jätän viestiä, että hän ei selvästi välitä. Vaikka toki turhaa näitä viestejä hänelle spämmään kun hän on noin välinpitämätön ja jatkaa käytöstään joka tapauksessa.

Ja ei siis asuta yhdessä ja nähdään n. 1-2 kertaa viikossa nykyään.. viimeksi nähtiin torstaina ja oli kyllä mukava päivä, ei riitoja ja käytiin syömässä ja muutenkin oli mukavaa.

Eikö tuo ole ihan selvä juttu että ei hän voi olla tosissaan kun tekee noin jatkuvasti, vaikka tietää että tuo käytös saa minut epäilemään että hän ei ole tosissaan? En niinkun vaan enää jaksa tämmöistä pelleilyä ja että minua kohdellaan miten sattuu, ja olen tämän miehellekkin sanonut.

Kommentit (177)

Vierailija
101/177 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa saada sinut uudelleen otteeseensa, kun huomaa, että olet lipumassa pois. Tulee hetken aikaa rankkaa huomioimista ja sitten tilanne vajoaa entiselleen. Voit toki vaikka testata. Uskon, että kyseessä on oppikirjaesimerkki juuri tällaisesta miehestä.

Vierailija
102/177 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vain hänelle että miksi, ja että en rupea tuohon pelleilyyn enää. Vastaus oli vaan "no siksi, no tuutko vai et". Eli joo, en mene. Huomaa jo tuosta vastauksesta kaiken.

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/177 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan soittaa tyypillisen ”no mitä taas draamailet, älä jaksa vaan tuu tänne, rakastan rakastan” - puhelun kun huomaa sun vähän päässeen otteestaan 🙄😬

Laita pliis ne estot.

Vierailija
104/177 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että viimeistään viikonloppuun mennessä ovat panneet.

Vierailija
105/177 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin vain hänelle että miksi, ja että en rupea tuohon pelleilyyn enää. Vastaus oli vaan "no siksi, no tuutko vai et". Eli joo, en mene. Huomaa jo tuosta vastauksesta kaiken.

- Ap

Nyt oikeesti ap! Et todellakaan mene!! Ja laita se esto sille nyt! Yrittää vain saada sinut tulemaan että voi taas lirkutella ja hämätä ettet jättäisi, et mene! Todella törkeä tyyppi, nyt itsekunnioitusta ap! Tiedän tommosen mies tyypin, mun exä oli tollanen kunnes lopulta jätin! Ja en ole enää nähny/ vastannu. Enkä vastaa.

Vierailija
106/177 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävästi haluaisit päätöksen suhteelle, mutta tämän miehen kans et sitä saa. Hän pelaa kanssasi vaikka hamaan tappiin asti. Tuosta hänen viestistään huomaa ettei hän ota sinua tosissaan ja "tietää" että saa sinut puhuttua jatkamaan sairasta peliään. Sinä nyt päätät annatko hänen tehdä niin vai et. 3-vuotta on niin pitkä aika että suhteen olisi pitänyt jo kehittyä! Edes johonkin tapailuasteelta.

Vierailija
107/177 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ap

"No siksi, no tuutko vai et?" tarkoittaa "jos sä et tuu, niin joku muu tulee, eipä siinä sit".

Ap nyt. Sä olet pahasti riippuvainen. Lähde ulos. Estät ja poistat tuon hyväksikäyttäjän sun puhelimesta. Sit vaihdat numeroa ja laitat salaiseksi.

Onko sulla ketään kavereita ketkä vois puhua sulle järkeä.

Anteeksi kun sanon suoraan, mutta olet säälittävä ja itsetunnoton roikkuja, hanki elämä!

Oletko lukenut täällä sitä läheisriippuvuus-ketjua?

Vierailija
108/177 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette arvaa mitä.. mies soitti ja alkoi heti ekaksi kysyä syyttävästi, että kenessä miehessä olen terassilla roikkunut viime vklp (eli silloin kun mies itse feidasi ja ignoorasi 2 pv). Alkoi kunnon raivoaminen. Ja joo, ei olisi pitänyt vastata. Mutta nyt olen ainakin varma että en palaa hänen luokseen. Ja siis, en roikkunut kenessäkään, joku mies istui viereeni ja korkeintaan piti hetken aikaa kainalossa eli kättä selkäni takana. Joku miehen kaveri oli nähnyt. Miksi mies edes on mustis kun ei itse halunnut olla kanssani.

- Ap

Vierailija
109/177 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne estot NYT. Ihan tyypillistä, nyt tää yritetään jotenkin kääntää sun syyksi. Ja lataa se Tinder 🙂

Vierailija
110/177 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele mitä mies sanoo vaan katso mitä hän tekee. Teot ratkaisevat.

Vierailija
111/177 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että viimeistään viikonloppuun mennessä ovat panneet.

No tämä. Ja sitten taas alkaa nää postaukset "mies ei ole avannut viestejäni vuorokauteen, laitoin sille viestin että et sä oikeesti haluu olla mun kans". 

Vierailija
112/177 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se ei vastaa enää ollenkaan jos jatkat vainoamista.

Vierailija
113/177 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta se ei vastaa enää ollenkaan jos jatkat vainoamista.

Mies nauttii siitä että joku nainen roikkuu sen perässä :)

Vierailija
114/177 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:lla menee?

Vierailija
115/177 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap:lla menee?

En ole nähnyt miestä, hän pyörii ilmeisesti taas 18 vuotiaan eksänsä kanssa (mies itse 30v). Ei ole oikeastaan edes pahemmin ikävä, tunnen enemmänkin vihaa häntä kohtaan.

- Ap

Vierailija
116/177 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet pysynyt erossa :) Ei muuta ko kesäisen viikonlopun viettoon niin saat muuta mietittävää :) 

Vierailija
117/177 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, välillä on hankalaa kun häneltä tulee aika ilkeää/välinpitämätöntä viestiä, mutta jospa tämä tästä.

- Ap

Vierailija
118/177 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne estot niin sun ei tarvitse miettiä mitä mies kirjoittaa. Se on sun omaksi parhaaksi. Toi on taputeltu nyt tuo kuvio. 

Vierailija
119/177 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap:lle kuuluu?

Vierailija
120/177 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä