Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisilla ulkonäkö ratkaisevin asia parinmuodostuksessa?

Vierailija
11.07.2021 |

Olen tässä miettinyt... Onko se edelleen niin, että miehet hurmaa naiset rahoilla ja naiset saa miehet ennen kaikkea ulkonäön avulla?

Olen ollut vuoden verran sinkkuna ja tapaillut monia miehiä, mutta kukaan heistä ei ole halunnut jatkaa juttua pitemmälle. Kehuvat kuinka mukava ja ihana olen, mutta jotain puuttuu. Mietin vaan, että mitä.

Olen rento, sosiaalinen, huumorintajuinen. Olen hyvässä työssä ja pidetty jäsen sekä työyhteisössä että lähipiirissä. Olen käytännöllinen ja toimeentarttuva, ja laiskotellakin osaan. Arvostan itseäni ja muita ja annan helposti aitoa positiivista palautetta toisille.

Ainut asia, minkä keksin oleelliseksi puutteekseni on ulkonäkö. Olen pitkä ja roteva nainen, 180 cm ja 88 kg. Reitevä ja harteikas, urheilullinen. Vatsaa ei juuri ole, mutta valitettavasti ei juuri rintojakaan. Kasvot on muuten ihan kauniit, mutta nenä on iso. Olen ajatellut, että korvaan puutteet ulkonäössäni kantamalla itseni kauniisti ja itsevarmasti sekä nauramalla ja hymyilemällä paljon.

Mutta onko vaan niin, ettei miehet halua suhteeseen tällaisen "amatsonin" kanssa?

Kaikki tapailemani miehet on olleet minua pitempiä ja yli 100-kiloisia.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tärkein ominaisuus on hyvä ulkonäkö. Toiseksi tärkein on kiva luonne.

Vierailija
62/65 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hiukan aristavat kyllä pitkiä naisia, se on nähty. Pelkäävät ettei heissä löydy miestä tarpeeksi sellaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät miehet tykkää lyhyistä aika usein. 

Vierailija
64/65 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tärkein ominaisuus on hyvä ulkonäkö. Toiseksi tärkein on kiva luonne.

Miehessä samoin, sitten tuleekin varallisuus

Vierailija
65/65 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiputtaisit tuosta vähintään 15kg pois, tilanteesi olisi aivan erilainen. Kerran deittailin 182/72 naista, oli upea ja erittäin seksikäs. Harmi että mutti ulkomaille.