Sinä sinkkumies: mitä tekisit kun kotiisi tupsahtaisi yhtäkkiä 6 naista?
He sanoisivat, että tulimme yllätyskäynnille ja kuulemaan, mitä sinulla on heille kerrottavana. Miten ilta jatkuisi?
Kommentit (17)
Tällä hetkellä siivoaisin niin saatanasti jos tulisi vieraita sukupuoleen katsomatta.
Pyytäisin heitä ystävällisesti poistumaan.
Soittaisin hätäkeskukseen kotiini tunkeilusta.
Ei ole tapahtunut, mutta 4 naista on joskus ollut mun kämpillä. Ei siinä mitään, hauskaa iltaa on vietetty.
Käännän kylkeä ja jatkan unia. Ei tuollaista tapahtuisi muualla.
Ajaisin 2ruminta ulos joku roti sentään ei mun 160cm sänkyyn 4naista enempää sovi.
Sanoisin, etten jaksa nyt mitään jehovajuttuja ja menisin takaisin pelaamaan piupaupelejä.
Ottaisin pakkasesta nisua ja keittäisin kahvit.
Silloin kun olin vielä naimisissa niin oli joskus kämppä täynnä naisia mutta mä annoin niiden kälättää keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, etten jaksa nyt mitään jehovajuttuja ja menisin takaisin pelaamaan piupaupelejä.
Harmi ettei toi jehovan todistajat tullut itsellä mieleen
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tapahtunut, mutta 4 naista on joskus ollut mun kämpillä. Ei siinä mitään, hauskaa iltaa on vietetty.
Pitää varmaan kertoa että ex-tyttöystävä soitti ja kysyi onko mulla juomaa, meinasin että tietenkin on, kysyi saako tulla tulla sinne jatkoille, meinasin että joo.
No, tuli kolmen muun naisen kanssa. Siinä sitten ryypättiin vuelä ja naiset nukahti sohville ja exän kaveri kömpi mun viereen sänkyyn. Lemmittiinkin siinä vähän kun muut nukkui.
Miehenä uskaltaisi päästää heitä kotiini. Vaara on ihan liian iso, että joku naisista kokisi olonsa turvattomaksi ja tekisi minusta metoon. Naisten kanssa joutuu nykyään olemaan todella varovainen koska naistenoikeuksien suhteen ollaan niin tarkkoja.
Panisin kaikkia. olen pannut kolmen naisen kanssa joten kuusi menisi. Olin kerran ulkomailla bileissä jossa oli jotain 12 naista ja 10 miestä. Panin siellä kahta naista.
Minulla on paljon naisystäviä, osa sinkkuja - itsekin olen. Keittäisin teetä ja juteltaisiin normaalisti. Viime viikolla juuri 3 naista pistäytyi moikkaamassa ex-tempore, katsottiin kai tv:ta ja "juoruttiin".