Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin päivittäinen pilvenpoltto tuhoaa meidät

Vierailija
14.07.2014 |

Mitä ihmettä pitää tehdä, kun kumppani ei näe ongelmaa päivittäisessä pilvenpoltossa? Ei kuulemma vaikuta häneen mitenkään huonosti, niin että asian huomaisi. Tämähän EI ole totta, koska kyllä se jumittava lahnanaama, joka mättää karkkia turpaansa, on ihan eri kuin sama mies ilman päihdettä.

Ei todellakaan kiinnosta katsella tuollaista joka päivä yhteisessä kodissa. Kaikki päivät vaan tähtää hänellä siihen, että tulee ilta ja pääsee polttamaan ja jumittamaan.

Olemme puhuneet asiasta paljon, ja minulle täysin ok, että polttaisi esim 2x viikossa jopa, mutta päivittäinen käyttö ei mielestäni kuulu normaalielämään minkään päihteen kohdalla.

Jos asetan rajat (mitä en aikuiselle ihmiselle halua tehdä, koska olen hänen puolisonsa enkä äiti), se ei auta. Jos uhkaan erolla, ei auta, suuttuu. Kuulemma ongelma on minulla kun en hyväksy hänen rentoutumiskeinoaan. Ihan turha selittää minun, että kerran pari viikossa ok, mutta päivittäin en halua sitä katsella.

En voi hyväksyä päivittäistä käyttöä ja hän ei pysty muuhun. Saattaa vähentää joskus "pakotettuna" hieman viikon ajaksi, mutta sitten lipsuu taas jokapäiväiseksi. Hän on ummistanut silmänsä asian haitoilta ja ajattelee oikeasti, että se on väärin jos en hyväksy sitä joka päivä.

Ennen kannabis oli minulle ok, nykyään VIHAAN sitä kun puolet jengistä käyttää varmaan ja päivittäin.

En siis aio uhkailla enää enkä erota. Miten jaksan tätä? Miten muuttaa omaa suhtautumista kun toinen nykyään ällöttää ja v**tuttaa joka ilta kun on pilvessä?

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies.

Vierailija
2/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet ukkosi valinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö töissä? minkäikäinen?

Vierailija
4/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei jotku vetää viinaa ja se tappaa enemmän, kun kannabis. Lisäks Pena sorvaa puukon Reiman kylkeen viinapäissään. Kannabis rentouttaa ja pitäis vapauttaa, niin ei ois ongelmia. Eikö?

Vierailija
5/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä jättää mies. Varsinkin, mikäli hän ei ole halukas vähentämään kannabiksen käyttöä. Ymmärrän hyvin, että pilveä polttava on mahdoton elämänkymppani, koska kannabis muuttaa ihmisen luonnetta ja tylsistyttää koko ihmisen.

Vierailija
6/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy töissä, 33v.

-ap

Ps. Silloin kun "valitsin ukkoni", poltti harvemmin.

Vierailija
7/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä sitä ukkoasi voi muuttaa, ellei se itse halua muuttua.

btdt

Vierailija
8/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka vertaatte viinaan: nyt puhutaan PÄIVITTÄISESTÄ käytöstä, se on joka päihteen kohdalla joka muuttaa "aivojen toimintaa", huono asia

Vierailija
9/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vedä ne kamat vessanpöntöstä alas. Sillähän niistä pääsee.

Vierailija
10/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et aio erota, kun "ällöttää ja vituttaa joka ilta"? Niinkö sitten haluat elää, vitutus koko ajan päällä?

Itse jätin miesystäväni samasta syystä pari kuukautta sitten. Pilvee aamusta iltaan ja mies koko ajan semmoinen hidas zombie. Vie myös seksihalut ja -kyvyt. LIsäksi exä ryyppää välillä pitkiä putkia.

Ja se pilven perässä juokseminen. Kun on loppumassa, soitetaan kaikki kaverit läpi ja juostaan ympäri kaupunkia hakemassa täydennystä.

Monta kertaa sanoin, etten enää katsele sitä touhua. Nyt jätin lopullisesti ja mies vinkuu takaisin. Mutta lupailujen kanssa on käynyt noin kuten sullekin, vähän aikaa pärjää vähemmällä, mutta aina repsahtaa.

Sun mies ei tuosta muutu parempaan suuntaan, päinvastoin, pahemmaksi vaan menee. Ero teille tulee ennemmin tai myöhemmin. Eikö olisi parempi, ettet tuhlaa aikaasi moiseen äijään yhtään enempää kuin olet jo tehnyt?

Vierailija
11/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän etten voi häntä muuttaa, siksi kysyn: miten oppia itse olemaan ahdistumatta tästä joka päivä. Eli miten muuttaa itseäni? :(

- ap

Vierailija
12/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET MUUTA ITSEÄSI. PISTE. Lähde, jos et kestä. Niin mäkin aion tehdä, jos kumppani ei lopeta.

t. 8

Vierailija
13/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten sinä otat ja siedät sitä, ja muutut äidiksi joka tapauksessa, koska puolisosi on kadonnut ja tilalle on tullut tuollainen hoivattava kiukkuava tenava.

Kaikkea nyt et vain voi saada, jos toinen ei ole valmis antamaan mitään.

Vierailija
14/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
15/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jättämässä en ole, koska selvinpäin loistomies. En vaan pysty hyväksymään päivittäistä käyttöä ja pari kertaa viikossa ei hänelle riitä.

- ap

Vierailija
16/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:06"]

Tiedän etten voi häntä muuttaa, siksi kysyn: miten oppia itse olemaan ahdistumatta tästä joka päivä. Eli miten muuttaa itseäni? :(

- ap

[/quote] Ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa, joko sä hyväksyt hänen tapansa tai sitten et. Ei tuo terveeltä elämältä kuulosta.

Vierailija
17/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikset voi jättää sitä jos vituttaa joka ilta? Tän on pakko olla läppä? Ei kukaan voi oikeesti haluta muuttaa itseään siks että mies on päihdeongelmainen.

Vierailija
18/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi päivääkään jos ei lopeta kokonaan. Kuvittelet että addiktista on kohtuukäyttäjäksi. Toivottavasti teillä ei ole lapsia kuviossa mukana.

En itse haluaisi olla missään tekemisissä minkään huumeisiin liittyvän kanssa. En ymmärrä sinua ap ollenkaan.

Vierailija
19/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksei ero tule kyseeseen, mutta ei sitten jos et siihen pysty. Oletko läheisriippuvainen itse, etkö kestä elää yksin?

Jos haluat edelleen asua saman katon alla niin tee henkinen pesäero mieheen ja elä elämää kuin hän ei olisi kotona silloin kun polttelee ja jumittaa pilvensä kanssa tai on aineen hankkimispuuhissa. Eli et noteeraa äijää millään lailla, hän on poissa pelistä silloin kun aine vie hänen huomionsa. 

Päihdelinkissä on myös Kotikanava-niminen keskustelualue josta voit hakea vertaistukea. 

Vierailija
20/137 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole koskaan enää loistomies, koska ei nykyään ole ikinä selvinpäin? Jos et halua jättää, niin älä jätä, kukaan ei siihen pakota. Mutta turha myöskään kitistä sitten, oma on valintasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi