Onko Valo yhtään parempi kuin Tinder?
Kolemuksia Valosta?
Vai mitähän kannattais kokeilla?
Kommentit (46)
Todella vähän käyttäjiä, tinskussa on vaan eniten väkeä.
Eikös tuo Valon palvelu vaadi käyttäjältään enempi vaivannäköä. Tinderistä voit vain selata kakrkkikaupan tarjontaa ja jaella tykkäyskia kun taas Valossa joudut kirjoittamaan jotain, etkä jos haluat yhteyden profilin takana olevaan.
Vierailija kirjoitti:
Valon perustajat/omistajat ilmeisesti syöttäneet Ylelle paksuja valheita. Muka 100 000 käyttäjää ja naisia ja miehiä 50/50.
Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta määrä ei korvaa laatua!
Mieluummin vähän ja tasokasta, kuin rajattomasti roskaa
Vierailija kirjoitti:
Mulle riitäisikin yksi sopiva. Mutta joo. Aattelin aluksi, että Valo vois toimia kunnes sitä alettiin voimallsiesti mainostaan ja korostamaan sen kristillisyyttä niin tunteet on vähän ristiriitaiset; kristillisyyttä lkun on ni-in monenlaista, kuitenkin usko on musta kovin henkilökohtainen asia
Mistähän sitä sit löytyis normaaleja miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riitäisikin yksi sopiva.
Just näin! Yksi riittää!
Ei yhtään Tinderiä parempi. Molemmissa paikoissa kuvalla on suurin merkitys. Ihmiset ei jaksa kirjoittaa profiilitekstiin oikein mitään. Jos saa matchin niin sama meno jatkuu, ei kukaan jaksa kirjoittaa mitään. Yhtä tylyä ghostausta siellä tapahtuu kuin Tinderissäkin. Ei mitään muuta eroa Tinderiin kuin se että ihmisiä on siellä vähemmän ja vaikeampi saada matchejä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat normaalilla? - Mikä toiselle normaalia ja tavallsita on toisille vallan tavatonta ja epänormaalia. - Itse olen jonkun mielestä varmasti epänormaali mies jo siksi, että olen tälle palstalle tullut joitain kertoja kirjoittaneeksi mutta myös huomannut, että joku toinen on käyttänyt samaa lukitsematonta nimimerkkiä kuin minä.
Sinkkumies
Samat tyypit niissä molemmissa luuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Valon perustajat/omistajat ilmeisesti syöttäneet Ylelle paksuja valheita. Muka 100 000 käyttäjää ja naisia ja miehiä 50/50.
Koko palveluun on vuosien aikana saattanut rekkautua se 100 000 käyttäjää. Mutta näistä on aktiivisia korkeintaan muutama tuhat ja enemmistö miehiä. Juuri eilen kokeilin itsekin Valoa ja totesin tilanteen, kun 300 000 asukkaan läänissä oli ikäluokassa 40-55v ehkä max. 50 naisprofiilia. Poistoon meni ja tinsku tilalle..
M48
Vierailija kirjoitti:
Samat tyypit niissä molemmissa luuhaa.
Tätä pelkäsinkin :(
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta paikasta, mistä normaaleja naisia... Elämästä.
Tiedän naisia (jopa todella kauniita) jotka ovat sinkkuja mutta eivät liity Tinderiin tai vastaaviin omien arvojen takia, veikkaan että miehistä löytyy samanlaisia.
Kristillinen sovellus ja iloista antajaa jumala rakastaa. Vedä siitä johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Ne on kaikki varattuja. Minusta kannattaa satsata varattuun koska se on testattu jo hyväksi todettu. Ei tarvitse arvuutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta paikasta, mistä normaaleja naisia... Elämästä.
Tiedän naisia (jopa todella kauniita) jotka ovat sinkkuja mutta eivät liity Tinderiin tai vastaaviin omien arvojen takia, veikkaan että miehistä löytyy samanlaisia.
Jep. Kaikki ei viihdy tarjolla netin lihatiskillä.
Vierailija kirjoitti:
Kristillinen sovellus ja iloista antajaa jumala rakastaa. Vedä siitä johtopäätökset.
Itse jätin menemättä juuri tuotapaisten mielikuvien tähden tälle Valo palvelimelle menemisen, vaikka olen uskovainen ja sinkku e. kaiketi jollain tavoin sen kohderyhmää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat normaalilla? - Mikä toiselle normaalia ja tavallsita on toisille vallan tavatonta ja epänormaalia. - Itse olen jonkun mielestä varmasti epänormaali mies jo siksi, että olen tälle palstalle tullut joitain kertoja kirjoittaneeksi mutta myös huomannut, että joku toinen on käyttänyt samaa lukitsematonta nimimerkkiä kuin minä.
Sinkkumies
Normaali = esim näin: elämänhallinta kunnossa, alkoholi ei hallitse elämää, on kavereita, omaa mielipiteitä asioista, tykkää kohtuullisesta ulkoilusta, ei vietä vapaa-aikaa baareissa, arvostaa naisessa muutakin kun tissejä ja reikää vaan haluaisi kumppanin.
Ai etunimenä vai? Tinder olis sähäkkä nimi. Tulenarka suorastaan.