Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Provosoiko naisen ulkonäkö ja luonne väkivaltaan?

Vierailija
13.07.2014 |

Olen aina kokenut olevani hyvin ristiriitainen persoona. Olen luonteeltani pääasiassa herkkä, ystävällinen, kiltti, mukavuuden haluinen, avoin ja puhelias, mutta sitten minusta löytyy se toinenkin puoli joka on seksuaalinen, räikeä, rietas, tykkään hallita ja olla ylitse muiden. En tarkoita tuolla hallitsemisella sitä, että tahtoisin ilkeyttäni olla aina alistamassa joitakin ihmisiä, vaan sitä, että jos mä tapaan jonkun upean jätkän, tahdon olla se joka lyö siltä eniten jalat alta ja se ihastuu vain muhun, mun luonteeseen ja ulkonäköön. Ihan normaalia, eikö?. Mutta sitten jos mies on esim. parisuhteessa toisen kanssa, niin osaan kunnioittaa sitä asiaa, enkä rupee iskee esim. varattuja miehiä... Sanon et tää on tässä, joko päätät et oot sen kanssa tai sit oot minun kanssa tai et kenenkään kanssa ja se siitä. Et mä en rupea varattujen kanssa mihinkään, mä en ole mikään lutka. Noin sanoisin miehelle josta tykkään sillä tavalla, mutta jos hän on varattu. Ehkä siitä paistaa läpi se, että tykkään miehestä, mutta kellä ei paistaisi, eikö se ole aivan normaalia, että paistaa? vai pitäisikö se pyrkiä piilottamaan, miksi? mies saa rehellisesti päättää kenen kanssa se haluaa olla vai eikö halua olla kenenkään kanssa. Jos en ole mikään uhka sille naiselle, miksi se pelkäisi pelata tätä "peliä" 'rehdein' ja suorin kortein? eikö uskalla kohdata minua omana itsenään? luota omiin mahdollisuuksiinsa pitää mies? Toimin ehkä ovelasti, mutta jos kuka tahansa on ihastunut johonkin ihmiseen, niin eikö se muka toivo sitä salaa itelleen? eikö se ole aivan normaalia? Omasta mielestäni vaikka toimin vähän ovelasti ja vaikka haluaisin salaa jotain varattua miestä itselleni, toimin kuitenkin moraalisesti vielä oikein. En rupea pettämään, en rupea viemään suoranaisesti miestä ystävältäni tai tuntemattomaltakaan, vaan annan miehelle kaikki kortit päättää tulevaisuudestaan ja siirrän vastuun täysin miehelle.

Mätä omenako?

Välillä tunnen omasta luonteestani ja omista ajatuksistani hirveää syylisyyttä, kuin mikäkin pahin ihminen maapallon päällä.

Luonnollisesti ulkonäöltäni olen aika kiltin ja tavallisen tytön näköinen. Ikää mulla on nyt 19vuotta. Vaaleat pitkät hiukset, tavalliset vaatteet...

Välillä tykkään kuitenkin räväyttää ja laittaa päälle jotain oikein seksikästä. Ei siis mitään huoramaista, vaan naisellista, niilläkin kun hiuksen hieno raja. Nyt olen miettinyt että voisin värjätä luonnollisen vaalean elovena tukkani räikeän punaiseksi... Tälläiset hiukset tulisi minulla sitten olemaan pituudelta ja paksuudeltaan:

http://trendshaircut.com/wp-content/uploads/2014/04/bright-red-hair-color-for-dark-hair-tiskyt7s.jpg

Luotettavuus

Asioinnin turvallisuus

Tietosuoja

Lapsiturvallisuus

Asenna ilmainen WOT-lisäosa selaimeesi

Ja siihen yhdistettynä seksikkään näyttävä naisellinen tyylini niin on varmaan aika huomattava näky? rakastan kaikkia tuubi toppeja, tiukkoja farkkuja, isosolkisia vöitä, balleriinoja, kauniita korkokenkiä, mustia pitsi vaatteita, tekoturkiksia... en aina välillä pukeudu mitenkään massan mukaan, vaikka minulla niitä tavallisiakin vaatteita löytyy... Se miksi käytän tekoturkiksia, niin sen takia koska ne on paljon halvempia, ei mulla olisi varaa oikeisiin, saatikka että haluaisin edes niitä käyttää koska ne on tehty tappamalla eläimestä. Enkä hyväksy ollenkaan sellaista.

Pelkään tuollaisen ulkonäön yllyttävän toisia naisia minua kohtaan väkivaltaan. Selvinpäin tai sitten kännissä. Miksei miehiäkin, esim. jotain ählämiä pääkaupunkiseudulla joka tahtoisi raiskata naisen... Niin onko tuossa pelossani mitään perää? ja miten yleistä se on, jos on perää?. Itse koitan ajatella, että väkivalta vaatii aina jonkun "hyvän" syyn... Esim. että joku ihminen on puhunut sinusta seläntakana pahaa tai kertonut asioitasi eteenpäin ja käyt siihen käsiksi sen takia. Mutta toisen ulkonäkö ei voi olla se syy tai jos ei luonne miellytä muuten, mutta hän ei ole tehnyt sinulle henkilökohtasesti mitään. Sillon et voi 'piiloutua' minkään taakse tai selittää väkivaltasta käytöstäsi millään, voit toki alkaa keksimään jotain ******, mutta sillon en kyllä kehtaisi enää itse paljon peiliin katsoa ja sulta on jo ajat sitten hävinnyt pohja tuosta koko jutusta alta, toisaalta eihän sitä ikinä ollutkaan. Kun syyttömään kävit käsiksi.

Mä oon itse hyvin paljon väkivaltaa vastaan, enkä oo itse yhtään sellanen. Mä oon itseasias niin kiltti ja herkkä, etten uskalla lyödä vastaankaan, saatikka että edes osaisin lyödä. Kerran kun mua lyötiin, enkä lyönyt takasin, niin mut todettiin reppanaksi... Mutta sitten seuraava on musta tehnyt niin sairaan, että uskaltaisin kyllä puukottaa tai ampua ihmistä, jos tilanne olisi uhkaava:

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeasti pelottavan sekaisin. Hae apua todella tarvitset sitä. Puheesi ovat todella ristiriidassa keskenään kun ensin sanot että et kannata väkivaltaa eikä kenelläkään ole missään tilanteessa oikeutta tehdä niin mutta sitten sanot että jos sinua vähän ärsyttää niin voisit vaikka tappaa. Hae nyt hyvä tyttö apua ennenkuin teet jotain ja pilaat koko loppuelämäsi.

Vierailija
82/95 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, saitko? rehellisesti.

En.

Sain seksististä naista alentavaa huutelua osakseni. Sain ihan liikaa suoraan kähmimään tulevia juoppoja kimppuun kadulla, mutta en ikinä turpaani. Jotain rumia tiuskaisuja ja mulkoiluja tietty muilta naisilta, mutta väkivaltaisuuksia ei ilmennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet oikeasti mikään upea ilmestys. Pojat ja miehet vain antavat huomiota kaikille naisille jotka eivät ole huomiota herättävän rumia. Joillekkin se vaan nousee päähän ja saa uskomaan että on jotenkin erityisen upea ja kadehdittu. Minuakin usein kadulla katsotaan ja tullaan baarissa iskemään vaikka olen vain tavallisen näköinen.

Vierailija
84/95 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:42"]

Olet oikeasti pelottavan sekaisin. Hae apua todella tarvitset sitä. Puheesi ovat todella ristiriidassa keskenään kun ensin sanot että et kannata väkivaltaa eikä kenelläkään ole missään tilanteessa oikeutta tehdä niin mutta sitten sanot että jos sinua vähän ärsyttää niin voisit vaikka tappaa. Hae nyt hyvä tyttö apua ennenkuin teet jotain ja pilaat koko loppuelämäsi.

[/quote]

Ap on vielä suhteellisen nuori tyttö, jolla ei ole selkeää paikkaa maailmassa ja minäkuvassa aukkoja ja kimpussa on selkeästi vaivaavia asioita, jotka eivät oikein edes omassa mielessä ryhmity oikein. Koko alkuketju on silkkaa provosointia ja vittuilua, joten hermojen palaminen ei ole ihme. Tuossa mielentilassa ja elämänvaiheessa kaipaa ymmärrystä ja vastavuoroista keskustelua, eikä suoraa verbaalista päällekäymistä
t. 84 ja monta muuta kommenttia

Vierailija
85/95 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:47"]

[/quote]

Ap on vielä suhteellisen nuori tyttö, jolla ei ole selkeää paikkaa maailmassa ja minäkuvassa aukkoja ja kimpussa on selkeästi vaivaavia asioita, jotka eivät oikein edes omassa mielessä ryhmity oikein. Koko alkuketju on silkkaa provosointia ja vittuilua, joten hermojen palaminen ei ole ihme. Tuossa mielentilassa ja elämänvaiheessa kaipaa ymmärrystä ja vastavuoroista keskustelua, eikä suoraa verbaalista päällekäymistä

[/quote]

Pointtisi oli? Olen itsekkin saman ikäinen ja huonoista oloista. Ei nuori ikä oikeuta mihinkään huonoon käytökseen ja ap:n käytös viittaa jo johonkin vakavampaan häiriöön. Ei normaali ihminen tosissaan ajattele noin.

Vierailija
86/95 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:51"]

[/quote]

[/quote]

Pointtisi oli? Olen itsekkin saman ikäinen ja huonoista oloista. Ei nuori ikä oikeuta mihinkään huonoon käytökseen ja ap:n käytös viittaa jo johonkin vakavampaan häiriöön. Ei normaali ihminen tosissaan ajattele noin.

[/quote]

-huonot olot -check
Väitinkö ap:ta vuoden kansalaiseksi ja moraaliseksi esikuvaksi? Siksi painotin, että tarvitsee keskusteluapua. Traumatausta jättää toisinaan persoonallisuushäiriöitä, jotka hoitamattomina vailla terapiaa saattavat ilmetä tämmöisinä outoina ajatuskaavioina. Kun puuttuu se lähipiirin tuki, niin teininä harvemmin tulee kenellekkään juteltua. Patoaa vaan kaiken päähänsä ja päiväkirjaan ja ajatusmaailma siinä helposti nyrjähtää, kun keskustelee tasan itsensä kanssa. En siltikään leimaisi ap:ta pysyvästi kylähulluksi. Agressiiviset karjaisut " mee hoitoon siitä" harvemmin auttaa ihmistä, joka puntaroi kummallisia asioita vähän sakeilla vesillä. Saattaa vaan lisätä kuoreen sulkeutumista ja nostaa kynnystä hakea minkäänlaista apua tai puhua asioista ikinä uudelleen.

Vierailija
87/95 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Apua on jo haettu. :)

t. ap

Vierailija
88/95 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:43"]

No, saitko? rehellisesti.

En.

Sain seksististä naista alentavaa huutelua osakseni. Sain ihan liikaa suoraan kähmimään tulevia juoppoja kimppuun kadulla, mutta en ikinä turpaani. Jotain rumia tiuskaisuja ja mulkoiluja tietty muilta naisilta, mutta väkivaltaisuuksia ei ilmennyt.

Kamalaa. Miten sä kestit tuota? tarviiko naisen tosiaan joutua kestämään tuollasta käytöstä...

Vierailija
89/95 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:45"]

Tuskin olet oikeasti mikään upea ilmestys. Pojat ja miehet vain antavat huomiota kaikille naisille jotka eivät ole huomiota herättävän rumia. Joillekkin se vaan nousee päähän ja saa uskomaan että on jotenkin erityisen upea ja kadehdittu. Minuakin usein kadulla katsotaan ja tullaan baarissa iskemään vaikka olen vain tavallisen näköinen.

[/quote]

No kai mäkin olen aika tavallisen näkönen, mutta en mikään rumakaan... :) ja olen saanut kyllä paljon miespuolisilta huomiota, nätiksi ja mukavasti on kehuttu... t. ap

Vierailija
90/95 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kiitos sinulle! :)

Tosiaan tuntuu, että minulla on monia ristiriitoja pääni sisällä itseni ja elämäni kanssa... liekkö johtuen elämässä kokemistani asioista...

Minä en ole saanut tasapainoista pohjaa kasvaa, vahvaksi ja hyvä itsetuntoiseksi naiseksi...

Vierailija
91/95 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut nyt ihan kaikkea mut kannattaisiko sun ap hengaa joidenkin muiden kuin narkkien kanssa? Heti kun meet vaikka Kauppikseen tai Diakiin tai johonkin torille hengaamaan niin todennäköisyys joutua väkivallan kohteeksi vähenee heti huomattavasti.

Vierailija
92/95 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitenkä olen käyttäytynyt sinua kohtaan huonosti...? tai mikä aloituksessani, viittasi kamalan huonoon käytökseen...? kerroin vaan rehellisesti peiliin katsoen, millainen olen, hyvineni, että huonoineni puolineni... kirpaisi todella, mutta tein sen...

Mikä ajatuksissani ei myöskään ole normaalia sinun mielestä?

Miksi minulle olisi kehittynyt joku vakavampikin häiriö? vai voiko sellaiseksi häiriöiseksi vaan syntyä? :(

Jos muut ihmiset täällä käyttäytyy ilkeästi minua kohtaan, mitä muuta minä voin tehdä kun käyttäytyä ilkeästi heitä kohtaan...? alakynteen jääminen ei ole mahdollisuus.

Vierailija
93/95 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:57"] [quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] -huonot olot -check Väitinkö ap:ta vuoden kansalaiseksi ja moraaliseksi esikuvaksi? Siksi painotin, että tarvitsee keskusteluapua. Traumatausta jättää toisinaan persoonallisuushäiriöitä, jotka hoitamattomina vailla terapiaa saattavat ilmetä tämmöisinä outoina ajatuskaavioina. Kun puuttuu se lähipiirin tuki, niin teininä harvemmin tulee kenellekkään juteltua. Patoaa vaan kaiken päähänsä ja päiväkirjaan ja ajatusmaailma siinä helposti nyrjähtää, kun keskustelee tasan itsensä kanssa. En siltikään leimaisi ap:ta pysyvästi kylähulluksi. Agressiiviset karjaisut " mee hoitoon siitä" harvemmin auttaa ihmistä, joka puntaroi kummallisia asioita vähän sakeilla vesillä. Saattaa vaan lisätä kuoreen sulkeutumista ja nostaa kynnystä hakea minkäänlaista apua tai puhua asioista ikinä uudelleen.[/quote]

Kiitos taas sinulle.. :)

Mutta mikä minusta tekee nyt niin ei moraalittoman ja ei vuoden kansalaisen? en itsekkään väitä että sitä olisin, mutta haluan kuulla vain ihmisten ajatuksia..

Vierailija
94/95 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:13"]

En lukenut nyt ihan kaikkea mut kannattaisiko sun ap hengaa joidenkin muiden kuin narkkien kanssa? Heti kun meet vaikka Kauppikseen tai Diakiin tai johonkin torille hengaamaan niin todennäköisyys joutua väkivallan kohteeksi vähenee heti huomattavasti.

[/quote]

Kuten sanoin, on mulla normaaleitakin kavereita.. :)

Vierailija
95/95 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt menen tästä taas, joten moido! :)