Provosoiko naisen ulkonäkö ja luonne väkivaltaan?
Olen aina kokenut olevani hyvin ristiriitainen persoona. Olen luonteeltani pääasiassa herkkä, ystävällinen, kiltti, mukavuuden haluinen, avoin ja puhelias, mutta sitten minusta löytyy se toinenkin puoli joka on seksuaalinen, räikeä, rietas, tykkään hallita ja olla ylitse muiden. En tarkoita tuolla hallitsemisella sitä, että tahtoisin ilkeyttäni olla aina alistamassa joitakin ihmisiä, vaan sitä, että jos mä tapaan jonkun upean jätkän, tahdon olla se joka lyö siltä eniten jalat alta ja se ihastuu vain muhun, mun luonteeseen ja ulkonäköön. Ihan normaalia, eikö?. Mutta sitten jos mies on esim. parisuhteessa toisen kanssa, niin osaan kunnioittaa sitä asiaa, enkä rupee iskee esim. varattuja miehiä... Sanon et tää on tässä, joko päätät et oot sen kanssa tai sit oot minun kanssa tai et kenenkään kanssa ja se siitä. Et mä en rupea varattujen kanssa mihinkään, mä en ole mikään lutka. Noin sanoisin miehelle josta tykkään sillä tavalla, mutta jos hän on varattu. Ehkä siitä paistaa läpi se, että tykkään miehestä, mutta kellä ei paistaisi, eikö se ole aivan normaalia, että paistaa? vai pitäisikö se pyrkiä piilottamaan, miksi? mies saa rehellisesti päättää kenen kanssa se haluaa olla vai eikö halua olla kenenkään kanssa. Jos en ole mikään uhka sille naiselle, miksi se pelkäisi pelata tätä "peliä" 'rehdein' ja suorin kortein? eikö uskalla kohdata minua omana itsenään? luota omiin mahdollisuuksiinsa pitää mies? Toimin ehkä ovelasti, mutta jos kuka tahansa on ihastunut johonkin ihmiseen, niin eikö se muka toivo sitä salaa itelleen? eikö se ole aivan normaalia? Omasta mielestäni vaikka toimin vähän ovelasti ja vaikka haluaisin salaa jotain varattua miestä itselleni, toimin kuitenkin moraalisesti vielä oikein. En rupea pettämään, en rupea viemään suoranaisesti miestä ystävältäni tai tuntemattomaltakaan, vaan annan miehelle kaikki kortit päättää tulevaisuudestaan ja siirrän vastuun täysin miehelle.
Mätä omenako?
Välillä tunnen omasta luonteestani ja omista ajatuksistani hirveää syylisyyttä, kuin mikäkin pahin ihminen maapallon päällä.
Luonnollisesti ulkonäöltäni olen aika kiltin ja tavallisen tytön näköinen. Ikää mulla on nyt 19vuotta. Vaaleat pitkät hiukset, tavalliset vaatteet...
Välillä tykkään kuitenkin räväyttää ja laittaa päälle jotain oikein seksikästä. Ei siis mitään huoramaista, vaan naisellista, niilläkin kun hiuksen hieno raja. Nyt olen miettinyt että voisin värjätä luonnollisen vaalean elovena tukkani räikeän punaiseksi... Tälläiset hiukset tulisi minulla sitten olemaan pituudelta ja paksuudeltaan:
http://trendshaircut.com/wp-content/uploads/2014/04/bright-red-hair-color-for-dark-hair-tiskyt7s.jpg
Luotettavuus
Asioinnin turvallisuus
Tietosuoja
Lapsiturvallisuus
Asenna ilmainen WOT-lisäosa selaimeesi
Ja siihen yhdistettynä seksikkään näyttävä naisellinen tyylini niin on varmaan aika huomattava näky? rakastan kaikkia tuubi toppeja, tiukkoja farkkuja, isosolkisia vöitä, balleriinoja, kauniita korkokenkiä, mustia pitsi vaatteita, tekoturkiksia... en aina välillä pukeudu mitenkään massan mukaan, vaikka minulla niitä tavallisiakin vaatteita löytyy... Se miksi käytän tekoturkiksia, niin sen takia koska ne on paljon halvempia, ei mulla olisi varaa oikeisiin, saatikka että haluaisin edes niitä käyttää koska ne on tehty tappamalla eläimestä. Enkä hyväksy ollenkaan sellaista.
Pelkään tuollaisen ulkonäön yllyttävän toisia naisia minua kohtaan väkivaltaan. Selvinpäin tai sitten kännissä. Miksei miehiäkin, esim. jotain ählämiä pääkaupunkiseudulla joka tahtoisi raiskata naisen... Niin onko tuossa pelossani mitään perää? ja miten yleistä se on, jos on perää?. Itse koitan ajatella, että väkivalta vaatii aina jonkun "hyvän" syyn... Esim. että joku ihminen on puhunut sinusta seläntakana pahaa tai kertonut asioitasi eteenpäin ja käyt siihen käsiksi sen takia. Mutta toisen ulkonäkö ei voi olla se syy tai jos ei luonne miellytä muuten, mutta hän ei ole tehnyt sinulle henkilökohtasesti mitään. Sillon et voi 'piiloutua' minkään taakse tai selittää väkivaltasta käytöstäsi millään, voit toki alkaa keksimään jotain ******, mutta sillon en kyllä kehtaisi enää itse paljon peiliin katsoa ja sulta on jo ajat sitten hävinnyt pohja tuosta koko jutusta alta, toisaalta eihän sitä ikinä ollutkaan. Kun syyttömään kävit käsiksi.
Mä oon itse hyvin paljon väkivaltaa vastaan, enkä oo itse yhtään sellanen. Mä oon itseasias niin kiltti ja herkkä, etten uskalla lyödä vastaankaan, saatikka että edes osaisin lyödä. Kerran kun mua lyötiin, enkä lyönyt takasin, niin mut todettiin reppanaksi... Mutta sitten seuraava on musta tehnyt niin sairaan, että uskaltaisin kyllä puukottaa tai ampua ihmistä, jos tilanne olisi uhkaava:
Kommentit (95)
Aloituksesta, se sopisi blogiin. Täällä ei kukaan jaksa lukea pitkää vuodstusta.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:30"]
Liian pitkä vuodatus. Olet itsekeskeinen taikka ihan pihalla. Narkki porukoissa ei voi muuta odottaa kuin huonoja kokemuksia.
Ulkonäkö ei vaikuta väkivaltaan tai raiskatuksi tulemiseen. Jos haahuilet jossakin turvattomina oloisena niin kyllä siellä ählämejä voi kimppuun tulla. Tällaiset ihmiset etsii saalista joka näyttää helpolta eli ei ole turvajoukkoa ympärillä ja kotona.
[/quote]
No mutta kun mä en ole noin itsekeskeinen mitä sinä olet. Minä ymmärrän, että ihminen voi sortua narkkaamaan monesta syystä ja siksi yritän auttaakin yhtä rakasta ihmistä pois niistä piireistä ja kaman vaikutuksen alaisuudesta... ja tiedän kyllä myös sen että ihminen voi auttaa vaan ite itteään, mutta tuskin ulkopuolisestakaan auttavaisuudesta pahaa on. :(
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 16:57"]
Kukaan ei jaksa lukea näin pitkää aloitusta.
[/quote]
SANOIN, ETTÄ ÄLKÄÄ JUMALAUTA KOMMENTOIKO JOS ETTE JAKSA LUKEA!
Kun siitä ei ole mitään hyötyä kellekkään, perkele. Taliaivot.
[/quote]
Joo, voin sanoa että luonteesi provosoi väkivaltaan. Mun ainakin tekee mieli läimäyttää sua takaraivoon avokämmenellä.
[/quote]
:DDD
t. ap
Miksi? Mitäpäs minä olen sulle tehnyt? :)
[/quote]
Ollut todella, todella raivostuttava, rasittava ja itsekeskeinen.
Ja ei, en ole nainen.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:33"]
Ootko AP ihan sekaisin?
[/quote]
Hyvinkin mahdollista. :)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:14"]
Mikä täs oli idea? Olet näyttävä?
[/quote]
Juuri se. Jos nainen on ulkonäöltään näyttävä ja sillä on erikoinen luonne, provosoiko se muita, etenkin naisia, tätä naista kohtaan väkivaltaan tai esim. suomalaisia tai ulkomaalaisia raiskareita raiskaamaan naisen, koska hän on ulkonäöltä näyttävämpi kuin muut naiset?
[/quote]
No ei tietenkään. Sä vasn liikut narkki yms piireissä, missä ihmiset ovat mitä ovat. Vaihda seuraa niin huomaat, ettet ole sen näyttävämpi kuin muutkaan naiset :)
[/quote]
No kyllä kuule mulla tavallisiakin kavereita löytyy, kun en ite mm. käytä mitään. :)
[/quote]
Mutta sun jutut on sekopäisiä.
[/quote]
Siinä mielessä kato sitä suuremmalla syyllä mitä mulle kommentoit.
[/quote]
No nyt löytyi syy miksi joku sinua voi lyödäkin.
Äidillinen neuvo sinulle: vaihda seuraa, opiskele ja keskity muihinkin asioihin kuin ulkonäköön.
[/quote]
Empä usko. Tarkotin, että henki voi vaikka lähteä siltä joka oikein vittumaiseksi mulle rupeaa, on psyykkeeni sen verran pilalle pistetty... siksi varoitin.
[/quote]
Ilmoitin viestisi asiattomaksi.
Hae apua.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:37"]
[/quote]
Juuri se. Jos nainen on ulkonäöltään näyttävä ja sillä on erikoinen luonne, provosoiko se muita, etenkin naisia, tätä naista kohtaan väkivaltaan tai esim. suomalaisia tai ulkomaalaisia raiskareita raiskaamaan naisen, koska hän on ulkonäöltä näyttävämpi kuin muut naiset?
[/quote]
No ei tietenkään. Sä vasn liikut narkki yms piireissä, missä ihmiset ovat mitä ovat. Vaihda seuraa niin huomaat, ettet ole sen näyttävämpi kuin muutkaan naiset :)
[/quote]
No kyllä kuule mulla tavallisiakin kavereita löytyy, kun en ite mm. käytä mitään. :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Äidillinen neuvo sinulle: vaihda seuraa, opiskele ja keskity muihinkin asioihin kuin ulkonäköön.
[/quote]
Empä usko. Tarkotin, että henki voi vaikka lähteä siltä joka oikein vittumaiseksi mulle rupeaa, on psyykkeeni sen verran pilalle pistetty... siksi varoitin.
[/quote]
Hae apua.
[/quote]
Ja ap ihmettelee, että häntä halutaan lyödä.
Täältäkin neuvo. Olet nuori ja sinulla on mahdollisuus opiskella. Älä keskity noihin ulkonäkö ja miesten huomio juttuihin. Nuorena sitä miehet on perässä kuitenkin jos on vähänkin nätti. Älä rakenna itsetuntoa tuhon. Sinulla on vaikea tausta. Mene käsittelemään sitä jotenkin ja samalla keskity opiskeluun. Jos otat Narkki miehen toistat äitisi kuviota. Vaali mielenterveyttä ja valitse toisin.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:33"]
Aloituksesta, se sopisi blogiin. Täällä ei kukaan jaksa lukea pitkää vuodstusta.
[/quote]
En jaksa vaan ruveta pitämään blogia, eikä minulla olisi sinne muuta kirjotettavaa niin siksi vähän huono idea.. :) mutta kiitos vinkistä!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 16:57"]
Kukaan ei jaksa lukea näin pitkää aloitusta.
[/quote]
SANOIN, ETTÄ ÄLKÄÄ JUMALAUTA KOMMENTOIKO JOS ETTE JAKSA LUKEA!
Kun siitä ei ole mitään hyötyä kellekkään, perkele. Taliaivot.
[/quote]
Joo, voin sanoa että luonteesi provosoi väkivaltaan. Mun ainakin tekee mieli läimäyttää sua takaraivoon avokämmenellä.
[/quote]
:DDD
t. ap
Miksi? Mitäpäs minä olen sulle tehnyt? :)
[/quote]
Ollut todella, todella raivostuttava, rasittava ja itsekeskeinen.
Ja ei, en ole nainen.
[/quote]
Justiisa. Arvasin, että tämä alotus vetää sekopäitä puoleensa. Mutta noh, tuskin tunnetaan ja vinkkinä, kai tiedät mitä naisia lyövistä miehistä ajatellaan vankilassa...? ;)
Minäkin olen näyttävä ja luonteeltani erikoinen, mutta mua ei ole kukaan uhannut väkivallalla peruskoulun jälkeen. Ja kuule ap, tämä johtuu todellakin siitä, että seurustelemme Erilaisissa piireissä. Minun ympärilläni olevat ihmiset kun eivät hyväksy väkivaltaa milloinkaan, edes mistään syystä.
Vaikutat ihan saatanan rasittavalta ihmiseltä, siinä on se syy miks turpaas saat jos saat. Ja toinen on se, että jo sun tekstistä paistaa omahyväisyys läpi, sellanen olemus ärsyttää.
Vai luuletsä oikeesti, että joku haluis hakata sut koska oot niiiin upea? :D
Laittaisit edes kuvas, eihän me muuten voida tietää mitä reaktioita sun naama aiheuttaa. :)
Ootko kamoissa? Onko sulla skitsofrenia?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hae apua.
[/quote]
No onhan tossa psykologilla käyty. :) mutta pitäisi vielä toi terapiakin aloittaa... mutta siitäkin kun pitää itse maksaa, että muut on pistäny sun psyykeen persiilleen...
Ei mitään järkeä?.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hae apua.
[/quote]
Ja ap ihmettelee, että häntä halutaan lyödä.
[/quote]
Ai mua halutaan lyödä kun oon sairas? :DDD hakkaatkos itse sairaita?
kaikkea hyvää sinulle, tekstisi sisältä ajattelisin sinun olevan älykäs nuori nainen, mutta tekstin sekavuudesta ja "ajatushyppelystä" tulee jotenkin mieleen jonkinlainen orastava skitsofrenia-ajattelu. tältä palstalta tuskin saat sitä apua mitä kaipaat, mutta toivottavasti löydät sitä jostain. tässä viestissäni ei todella ollut mitään pahaa ajatusta, vaikka kuulostaa ehkä siltä. toivon sinulle mielenrauhaa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:39"]
Täältäkin neuvo. Olet nuori ja sinulla on mahdollisuus opiskella. Älä keskity noihin ulkonäkö ja miesten huomio juttuihin. Nuorena sitä miehet on perässä kuitenkin jos on vähänkin nätti. Älä rakenna itsetuntoa tuhon. Sinulla on vaikea tausta. Mene käsittelemään sitä jotenkin ja samalla keskity opiskeluun. Jos otat Narkki miehen toistat äitisi kuviota. Vaali mielenterveyttä ja valitse toisin.
[/quote]
Kyllä mä aion opiskella.. :)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:41"]
Minäkin olen näyttävä ja luonteeltani erikoinen, mutta mua ei ole kukaan uhannut väkivallalla peruskoulun jälkeen. Ja kuule ap, tämä johtuu todellakin siitä, että seurustelemme Erilaisissa piireissä. Minun ympärilläni olevat ihmiset kun eivät hyväksy väkivaltaa milloinkaan, edes mistään syystä.
[/quote]
En hyväksy minäkään. Paitsi poikkeus tilanteissa. Tuollaisten laitapuolen miesten kautta olen nähnyt esim. sellaista elämää, että ei kaikilta nilkeitä, narkeilta ja nulkeilta saa velkoja pelkällä ystävällisyydellä. Se että väkivallan uhka tai oman hengen menettäminen leijuu niiden pään päällä, estää niitä fleguilemasta ja laittaa hoitamaan asiat niin kun ne pitää.
Ja peruskoulussako sinua uhkailtiin väkivallalla?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]