Provosoiko naisen ulkonäkö ja luonne väkivaltaan?
Olen aina kokenut olevani hyvin ristiriitainen persoona. Olen luonteeltani pääasiassa herkkä, ystävällinen, kiltti, mukavuuden haluinen, avoin ja puhelias, mutta sitten minusta löytyy se toinenkin puoli joka on seksuaalinen, räikeä, rietas, tykkään hallita ja olla ylitse muiden. En tarkoita tuolla hallitsemisella sitä, että tahtoisin ilkeyttäni olla aina alistamassa joitakin ihmisiä, vaan sitä, että jos mä tapaan jonkun upean jätkän, tahdon olla se joka lyö siltä eniten jalat alta ja se ihastuu vain muhun, mun luonteeseen ja ulkonäköön. Ihan normaalia, eikö?. Mutta sitten jos mies on esim. parisuhteessa toisen kanssa, niin osaan kunnioittaa sitä asiaa, enkä rupee iskee esim. varattuja miehiä... Sanon et tää on tässä, joko päätät et oot sen kanssa tai sit oot minun kanssa tai et kenenkään kanssa ja se siitä. Et mä en rupea varattujen kanssa mihinkään, mä en ole mikään lutka. Noin sanoisin miehelle josta tykkään sillä tavalla, mutta jos hän on varattu. Ehkä siitä paistaa läpi se, että tykkään miehestä, mutta kellä ei paistaisi, eikö se ole aivan normaalia, että paistaa? vai pitäisikö se pyrkiä piilottamaan, miksi? mies saa rehellisesti päättää kenen kanssa se haluaa olla vai eikö halua olla kenenkään kanssa. Jos en ole mikään uhka sille naiselle, miksi se pelkäisi pelata tätä "peliä" 'rehdein' ja suorin kortein? eikö uskalla kohdata minua omana itsenään? luota omiin mahdollisuuksiinsa pitää mies? Toimin ehkä ovelasti, mutta jos kuka tahansa on ihastunut johonkin ihmiseen, niin eikö se muka toivo sitä salaa itelleen? eikö se ole aivan normaalia? Omasta mielestäni vaikka toimin vähän ovelasti ja vaikka haluaisin salaa jotain varattua miestä itselleni, toimin kuitenkin moraalisesti vielä oikein. En rupea pettämään, en rupea viemään suoranaisesti miestä ystävältäni tai tuntemattomaltakaan, vaan annan miehelle kaikki kortit päättää tulevaisuudestaan ja siirrän vastuun täysin miehelle.
Mätä omenako?
Välillä tunnen omasta luonteestani ja omista ajatuksistani hirveää syylisyyttä, kuin mikäkin pahin ihminen maapallon päällä.
Luonnollisesti ulkonäöltäni olen aika kiltin ja tavallisen tytön näköinen. Ikää mulla on nyt 19vuotta. Vaaleat pitkät hiukset, tavalliset vaatteet...
Välillä tykkään kuitenkin räväyttää ja laittaa päälle jotain oikein seksikästä. Ei siis mitään huoramaista, vaan naisellista, niilläkin kun hiuksen hieno raja. Nyt olen miettinyt että voisin värjätä luonnollisen vaalean elovena tukkani räikeän punaiseksi... Tälläiset hiukset tulisi minulla sitten olemaan pituudelta ja paksuudeltaan:
http://trendshaircut.com/wp-content/uploads/2014/04/bright-red-hair-color-for-dark-hair-tiskyt7s.jpg
Luotettavuus
Asioinnin turvallisuus
Tietosuoja
Lapsiturvallisuus
Asenna ilmainen WOT-lisäosa selaimeesi
Ja siihen yhdistettynä seksikkään näyttävä naisellinen tyylini niin on varmaan aika huomattava näky? rakastan kaikkia tuubi toppeja, tiukkoja farkkuja, isosolkisia vöitä, balleriinoja, kauniita korkokenkiä, mustia pitsi vaatteita, tekoturkiksia... en aina välillä pukeudu mitenkään massan mukaan, vaikka minulla niitä tavallisiakin vaatteita löytyy... Se miksi käytän tekoturkiksia, niin sen takia koska ne on paljon halvempia, ei mulla olisi varaa oikeisiin, saatikka että haluaisin edes niitä käyttää koska ne on tehty tappamalla eläimestä. Enkä hyväksy ollenkaan sellaista.
Pelkään tuollaisen ulkonäön yllyttävän toisia naisia minua kohtaan väkivaltaan. Selvinpäin tai sitten kännissä. Miksei miehiäkin, esim. jotain ählämiä pääkaupunkiseudulla joka tahtoisi raiskata naisen... Niin onko tuossa pelossani mitään perää? ja miten yleistä se on, jos on perää?. Itse koitan ajatella, että väkivalta vaatii aina jonkun "hyvän" syyn... Esim. että joku ihminen on puhunut sinusta seläntakana pahaa tai kertonut asioitasi eteenpäin ja käyt siihen käsiksi sen takia. Mutta toisen ulkonäkö ei voi olla se syy tai jos ei luonne miellytä muuten, mutta hän ei ole tehnyt sinulle henkilökohtasesti mitään. Sillon et voi 'piiloutua' minkään taakse tai selittää väkivaltasta käytöstäsi millään, voit toki alkaa keksimään jotain ******, mutta sillon en kyllä kehtaisi enää itse paljon peiliin katsoa ja sulta on jo ajat sitten hävinnyt pohja tuosta koko jutusta alta, toisaalta eihän sitä ikinä ollutkaan. Kun syyttömään kävit käsiksi.
Mä oon itse hyvin paljon väkivaltaa vastaan, enkä oo itse yhtään sellanen. Mä oon itseasias niin kiltti ja herkkä, etten uskalla lyödä vastaankaan, saatikka että edes osaisin lyödä. Kerran kun mua lyötiin, enkä lyönyt takasin, niin mut todettiin reppanaksi... Mutta sitten seuraava on musta tehnyt niin sairaan, että uskaltaisin kyllä puukottaa tai ampua ihmistä, jos tilanne olisi uhkaava:
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:37"]
Jaa-a. Ainakin verbaalinen ylivertaisuus provosoi.
nimim. kokemuksella
[/quote]
Kuinka niin?
:D
t. ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:35"]
Oletko aloittaja ihan normaaliälyinen? Minkä ikäinen olet? Oletko käynyt muita kuin peruskoulun? Kuulostat sekavalta ja lapselliselta. Jatka terapiaa. Ja ei, ulkonäkö ei oikeuta väkivaltaan eikä ole perustelu millekään väkivallalle. Pitäisi olla ihan itsestäänselvä asia.
[/quote]
Kuule haista sinä pitkä vittu. :) mä en rupea sulle nyt tässä mitenkään ystävälliseksi, enkä mielistelemään. Hieman ehkä olen yksinkertainen ja normaalia tyhmempi, mutta eipä se minua haittaa edes. :D mielummin näin, kun sanonko mikä... mutta tämän vasta kohta. En olisi onnellinen sellaisena, vähän vajaampana on hauskempaa!. ;D ja iän oon sanonu jo alotuksessa ja monessa muussakin viestissä, että taidat kirjoittaa vaan kommentissa itsestäsi... :) hahhaa! ei käy sääliksi.
[/quote]
En minä pyydä sinua "alkamaan minulle ystävälliseksi". Ilmeisesti luetun ymmärtämisessäkin on vaikeuksia.
Aloitustekstisi - ne kaksi osaa - olivat niin pitkiä, että ikäsi jäi huomioimatta. Selasin ne nyt läpi ja löytyihän se tieto tosiaan sieltä, pahoittelen:
"mies yli kolmenkymmenen, minä 19v ja ne monet sen naiskaverit, narkkaavat tai ei narkkaavat, pyörivät siin"
Palaisin takaisin aiempiin kysymyksiini nyt kun tiedän ikäsi. Oletko käynyt peruskoulun loppuun? Miten muu koulutus? Tuon ikäisen pitäisi olla jo koulutettu tai koulu kesken. Suosittelen lämpimästi koulunkäynnin jatkamista. Ihan uteliaisuuttanikin kyselen koulunkäynnin sujumisesta, koska tekstisi on vaikeaselkoista ja voisin kuvitella, että se aiheuttaa koulussakin ongelmia. Mutta ne eivät ole ylitsepääsemättömiä! Jos sinusta tuntuu, ettet pärjää koulussa niin hae apua. Sinulla voi olla keskittymishäiriökin.
Ja jatka sitä terapiaa.
Huomasithan myös vastaukseni esittämääsi kysymykseen? " Ja ei, ulkonäkö ei oikeuta väkivaltaan eikä ole perustelu millekään väkivallalle"
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:52"]
Oletko aloittaja ihan normaaliälyinen? Minkä ikäinen olet? Oletko käynyt muita kuin peruskoulun? Kuulostat sekavalta ja lapselliselta. Jatka terapiaa. Ja ei, ulkonäkö ei oikeuta väkivaltaan eikä ole perustelu millekään väkivallalle. Pitäisi olla ihan itsestäänselvä asia.
[/quote]
Kuule haista sinä pitkä vittu. :) mä en rupea sulle nyt tässä mitenkään ystävälliseksi, enkä mielistelemään. Hieman ehkä olen yksinkertainen ja normaalia tyhmempi, mutta eipä se minua haittaa edes. :D mielummin näin, kun sanonko mikä... mutta tämän vasta kohta. En olisi onnellinen sellaisena, vähän vajaampana on hauskempaa!. ;D ja iän oon sanonu jo alotuksessa ja monessa muussakin viestissä, että taidat kirjoittaa vaan kommentissa itsestäsi... :) hahhaa! ei käy sääliksi.
[/quote]
En minä pyydä sinua "alkamaan minulle ystävälliseksi". Ilmeisesti luetun ymmärtämisessäkin on vaikeuksia.
Aloitustekstisi - ne kaksi osaa - olivat niin pitkiä, että ikäsi jäi huomioimatta. Selasin ne nyt läpi ja löytyihän se tieto tosiaan sieltä, pahoittelen:
"mies yli kolmenkymmenen, minä 19v ja ne monet sen naiskaverit, narkkaavat tai ei narkkaavat, pyörivät siin"
Palaisin takaisin aiempiin kysymyksiini nyt kun tiedän ikäsi. Oletko käynyt peruskoulun loppuun? Miten muu koulutus? Tuon ikäisen pitäisi olla jo koulutettu tai koulu kesken. Suosittelen lämpimästi koulunkäynnin jatkamista. Ihan uteliaisuuttanikin kyselen koulunkäynnin sujumisesta, koska tekstisi on vaikeaselkoista ja voisin kuvitella, että se aiheuttaa koulussakin ongelmia. Mutta ne eivät ole ylitsepääsemättömiä! Jos sinusta tuntuu, ettet pärjää koulussa niin hae apua. Sinulla voi olla keskittymishäiriökin.
Ja jatka sitä terapiaa.
Huomasithan myös vastaukseni esittämääsi kysymykseen? " Ja ei, ulkonäkö ei oikeuta väkivaltaan eikä ole perustelu millekään väkivallalle"
[/quote]
No sittempä älä kirjoita minulle tuollaista paskaa.
Mutta kiitos kuitenkin vastauksestasi ja juu, koulut on käyty, peruskoulun jälkeenkin.
Mutta ihan oikeasti. Empä minä halua ihmisten vihaavan itseäni...
Mietin vaan, että suhtautuisinko tuohon hiustenväri ja tyyli asiaankin ihan eritavalla, jos mulla olisi olleet normaalit kasvu olosuhteet?
t. ap
Onko nimesi Sarita ja ikä nuorempi?
Esim. kaverini pystyy värjäämään hiuksensa ilman mitään ongelmia vaikka minkä väriseksi... eikä se muuta niiden persoonaa tai mitään. Olisinko mäkin tälläinen jos olisin kasvanut normaaleissa oloissa? Joskus värjäsin hiukset tummaksi ja tuli olo, että koitin olla jotain muuta mitä oikeasti olen... :/ ei yhtään kivaa tällänen! haluaisin että pystysin vapaasti kokeilemaan kaikkea ja olemaan vaikka tyyliltäni minkälainen, ilman mitään omantunnon tuskia. Onko sellainen edes kenelläkään ihmisellä mahdollista?
Ja muutenkin mulla on aina ollu semmonen tunne, et mä en TODELLA riitä kellekkään sellaselle, kenetkä HALUAISIN, niin omana ihtenäni... on aina pitänyt yrittää olla sitten edes vähän, jotain muuta. Etenkin aikasemmin.
Joudun monesti miettimään, mitä minä olen OIKEASTI ja se tuottaa mulle välillä aika paljon vaikeuksia ja tuskaa... ei ole helppoa... :(
Ja siitä KIUSAAMISESTA. Jäi mulle oikeasti todella paha mieli!. Mutta niiden ihmisten piti ilmeisesti vihata mua, mun persoonaa ja kaikkea ilmeisesti tosi paljon kun kiusasivat. :(
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:12"]
Onko nimesi Sarita ja ikä nuorempi?
[/quote]
Eipäs ole. Miksi minun ikä olisi nuorempi, jos olen kirjoittanut tänne mikä se on?? ja jos mun nimi olisi Sarita, luuletko todella että sen sinulle kertoisin? tollo.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:14"]
Mikä täs oli idea? Olet näyttävä?
[/quote]
Juuri se. Jos nainen on ulkonäöltään näyttävä ja sillä on erikoinen luonne, provosoiko se muita, etenkin naisia, tätä naista kohtaan väkivaltaan tai esim. suomalaisia tai ulkomaalaisia raiskareita raiskaamaan naisen, koska hän on ulkonäöltä näyttävämpi kuin muut naiset?
[/quote]
Kyllä provosoi ainakin jos liikut tuollaisissa aggressiivisissa narkkari ja WT piireissä. Tosin tyylisi kuulostaa enemmänkin venakko h'tsun tyyliltä kuin joltain "tyylikkäältä naiselta" jonka kaltaista yrität teeskennellä. Joillekin riittää ihan vaan korkokengät ja pitkät hiukset että rupeavat vihaamaan toisia naisia, joidenkin mielestä kun naisella pitäisi olla vaan maastokuosivaatteet, lättäpohjakengät ja lyhyt tukka.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:16"]
[/quote]
Juuri se. Jos nainen on ulkonäöltään näyttävä ja sillä on erikoinen luonne, provosoiko se muita, etenkin naisia, tätä naista kohtaan väkivaltaan tai esim. suomalaisia tai ulkomaalaisia raiskareita raiskaamaan naisen, koska hän on ulkonäöltä näyttävämpi kuin muut naiset?
[/quote]
Kyllä provosoi ainakin jos liikut tuollaisissa aggressiivisissa narkkari ja WT piireissä. Tosin tyylisi kuulostaa enemmänkin venakko h'tsun tyyliltä kuin joltain "tyylikkäältä naiselta" jonka kaltaista yrität teeskennellä. Joillekin riittää ihan vaan korkokengät ja pitkät hiukset että rupeavat vihaamaan toisia naisia, joidenkin mielestä kun naisella pitäisi olla vaan maastokuosivaatteet, lättäpohjakengät ja lyhyt tukka.
[/quote]
Jassoo... :D
No kerroppas mulle miksi se tuollaisissa piireissä provosoi?
t. ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
t. ap
[/quote]
No miksi kertoisin mitään kun olet kumminkin provo "Sipoosta"?
nimim. kokemuksella
[/quote]
Niin, on pakko läppästä, jos nainen on verbaalisti nokkelampi tai vaan yksinkertaisesti älykkäämpi?
Tää sama sarja pyörii suomi24:llakin. Omg.
Jos keskittäisit aivokapasiteettisi johonkin muuhun, voisit olla briljantti ja muutakin, kuin fraktaalimielinen panonukke. Olen ollut kengissäsi.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
t. ap
[/quote]
No miksi kertoisin mitään kun olet kumminkin provo "Sipoosta"?
[/quote]
No ei ole kuule pakko kertoa. :) ei hetkauta minun elämää mitenkään. :) t. ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:20"]
nimim. kokemuksella
[/quote]
Niin, on pakko läppästä, jos nainen on verbaalisti nokkelampi tai vaan yksinkertaisesti älykkäämpi?
Tää sama sarja pyörii suomi24:llakin. Omg.
[/quote]
Niin pyörii. Mistä tiesit. ;)
t. ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:27"]
Jos keskittäisit aivokapasiteettisi johonkin muuhun, voisit olla briljantti ja muutakin, kuin fraktaalimielinen panonukke. Olen ollut kengissäsi.
[/quote]
Sori mut en oo mikään Anne-nukke. :D
t. ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:31"]
[/quote]
t. ap
[/quote]
Ei hajuakaan mihin viittasit. Itse olin 19 ja halusin vain olla haluttu, rakastettu ja ihailtu. Nukkemaisen herkkä ja himottava kaunotar. Ei mikään spermattava pikkulunttu, vaan oikeasti haluttu ja upea. Koko arki jotenkin pyöri asian ympärillä ja olin samanlaisissa tilantteissa peloissani, että saan kuonooni, kun provosoin pelkästään olemassaololla.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:34"]
[/quote]
t. ap
[/quote]
Ei hajuakaan mihin viittasit. Itse olin 19 ja halusin vain olla haluttu, rakastettu ja ihailtu. Nukkemaisen herkkä ja himottava kaunotar. Ei mikään spermattava pikkulunttu, vaan oikeasti haluttu ja upea. Koko arki jotenkin pyöri asian ympärillä ja olin samanlaisissa tilantteissa peloissani, että saan kuonooni, kun provosoin pelkästään olemassaololla.
[/quote]
Niin tähän kuului myös se kolikon kaksi puolta, jotka eivät tavallaan kosketa toisiaan ja koin olevani liian monessa palassa, että kukaan voisi täysin ymmärtää. Jotenkin väärin kasatun outo hyvässä ja pahassa. Ja tätä jankkasin päässäni päivästä toiseen.
[/quote]
t. ap
[/quote]
[/quote]
No, saitko? rehellisesti.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:37"]
[/quote]
t. ap
[/quote]
[/quote]
No, saitko? rehellisesti.
[/quote]
En.
[/quote]