Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla kotisi sisustus eroaa ns tavallisesta massasisustuksesta?

Vierailija
04.07.2021 |

Itselläni on esimerkiksi sisustuksessani goottilaisia paloja, paljon samettia, vintagea ja eri värejä. Ripustan seinälle omatekemää taidetta. Myös Harry Potter fanijuttuja ja sisustusjuttuja on esillä ja ne yleensä herättävät vierailijoiden huomion.

Tyyliäni voisi kuvailla mystiseksi maksimalismiksi.

Kommentit (432)

Vierailija
421/432 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole heittänyt menemään kissan raatelemia sohvia.

Minulla ei ole isoa televisiota seinällä.

Taitaa tuo kirjahyllykin olla jo epätavallista? Siis sellainen, jossa on kirjojakin. Siitä puhumattakaan, että makuuhuoneessa on toinen samanlainen.

Vierailija
422/432 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt maanläheisistä väreistä sekä siitä, että koti ei pursua koriste-esineitä (minulla ei siis ole yhtään sellaisia hyllyissä tai tasoilla) ja jonkun mielestä ehkä vähän värittömästäkin kodista. Ja se, että sellainen on nykyisin in, niin ei tarkoita sitä, että minä matkisin jotain. Aloitin tämän jo 80-luvulla, koska viihdyn ja mieli lepää suht yksinkertaisessa värimaailmassa, eikä liikaa tavaraa ympärillä: valkoista, beigeä, ruskeaa, harmaata. Muutama iso viherkasvi, siinä kaikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/432 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kunnon kirjahylly, jossa on kirjoja. Itse olen saanut kotoa perintönä Arabian astioita, joita pidän esillä. Valkoiset seinät ja mosaiikkiparketti. Viihdymme miehen kanssa. Oikeita tauluja seinillä, nekin perittyjä.

Vierailija
424/432 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Lundia-hyllyt täynnä kirjoja. En sisusta. Huonekalut ovat jo vanhoja. Eivät sovi toisiinsa.

Vierailija
425/432 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle riittää mikä mulla on nyt, ei kiinnosta antiikkihuonekalut, eri nk talonpoikaishuonekalut piirongit, senkit jne

Vierailija
426/432 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotini erottautuu silä, että minulla on Faberge-muna : )

Vierailija
427/432 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kirjahylly ja siinä myös kirjoja, joita on luettu.

Vierailija
428/432 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jokainen huonekalu on sellainen josta tykätään yksinään. Ei siis ole mietitty sopiiko ne keskenään. Onhan tämä varmana jokin mielestä aikamoinen sekamelska värien puolesta, mutta jokainen tavara juuri meidän mieleen!

Vierailija
429/432 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin sisustukseni eroavan massasisustuksesta lähinnä keskimääräistä hieman korkeammalla hinnallaan. Huonekaluni eivät sisällä lastulevyä, umpipuisissa vitriinikaapeissa on vanhaa hopeaa ja seinillä on niin koti- kuin ulkomaalisten taiteilijoiden öljyvärimaalauksia pokemonjulisteiden sijaan.

Vierailija
430/432 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustukseni on perinteisten arvojen monumentti jossa kietoutuvat yhteen unenomaisella tavalla, kirkas ja myyttinen modernismi.

Vierailija
431/432 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole muuta Ikea"laatua" kuin kirpparilta ostettu lamppu.

Vierailija
432/432 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahylly jossa oikeasti kirjoja, perittyjä tauluja jotka ovat läheisen maalaamia, huonekalut valittu käytännöllisyyden mukaan ja sen mukaan tykkääkö yksittäisenä niistä, eikä settinä. Ei tarvitse aina olla täydellisen siistiä ja sellaista että näyttää että täällä ei asuta. Ollaan mietitty kaikki sen mukaan mikä toimii meillä, eikä sen mukaan miten "pitäisi olla". Koristeina tavaroita joihin liittyy muistoja ja jotka ovat tärkeitä, emme omista mitään turhaa tavaraa tai uusi sisustusta kausien ja muodin perässä juosten. Koti on ihanan rauhallinen ja omannäköisenä tulee pysymäänkin. Sekä minulla että kumppanilla on omat huoneet, joista molemmat ovat saaneet tehdä omannäköisensä ja kumpikaan ei puutu toisen huoneeseen. 

N24 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi