Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä perinteiset sukuouoliroolit parisuhteessa - hyvin toimii.

Vierailija
06.07.2014 |

Kaikki aina kiljuu tasa-arvoa parisuhteissa, että on ok kun mies siivoaa ja ompelee ja nainen rassaa autoa. Me, valtavirrasta poiketen olemme hyvin perinteisiä sukupuoliroolien suhteen. Minä olen (vielä) kotiäitinä, hoidan kodin ja lapset ja mies käy töissä. En oleta hänen tekevän mitään huushollihommia töide jälkeen, vaan saa rentoutua ja rauhoittua, joskus leikkii lasten kanssa. Ainoa mitä "vaadin" on autoon, talouteen ja remontoimiseen liittyvät asiat ja hoitaane tunnollisesti. Meillä yhteiset tilit ja minä otan kodin menoihin käyttötililtä rahat, mutta en ole sen kiinnostuneempi siitä. Arki toimii hyvin, ja seksielämä on innokasta ja hyvää. Tämä on meidän tapamme elää, vaikka femakot väittävät, että se on väärä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:31"]Kuule ne FEMAKOT on taistelleet pitkään sen puolesta, että naisilla on oikeus valita mitä kotitöitä tekee ja käykö ylipäänsä töissä. Ilman feminismiä olisitte kaikki niitä kotirouvia hellan ja nyrkin välissä, mutta ette vapaaehtoisesti. Hyvähän se on nyt feminismiä arvostella kun ollaan jo monessa asiassa tasa-arvoisia. Ja toivon todella että kaikki jotka katsovat asiakseen puhua feminismistä, selvittävät termin tarkoituksen ennen kuin höpöttävät tyhmiä siitä kuinka naisista ollaan nyt tekemässä miehiä.

[/quote]

Word.

Vierailija
62/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin myös meillä! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:08"]

Minä olen sitä mieltä, että parisuhde, jossa perinteiset roolit toimii kaikista parhaiten, vaikka naiset toisin itkevät. Miehenä haluan naisen, joka sytyttää haluni, äidillisen, pehmeän, kodinrakentajan ja tukijat. En halua itselleni puolisosta "kilpailijaa" kuka ajaa paremmin, tai vaihtaa nopeammin renkaat. Tänne on tullut mies ja nainen, jotka ovat erilaisia ja heille luotu arkeen erilaiset tehtävät.

- M ies

[/quote]

Totta vitussa sä olet tuota mieltä kun saat kaikki edutkin nauttia, jos löydät itsellesi tarpeeksi tyhmän lutkan.

Muista sitten femakkoja kun naisesi saa hermoromahduksen modernin yhteiskunnan ja kotivirtahevon ristipaineesta, ja joudut ilman pehmeätä laskua alkamaan huushollerskaksi kaikille viidelle ad/hd-pennullesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän