Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pienituloinen mies voi saada naisen? Aina naiset hylkäävät, kun tajuavat ettei mies pysty tarjoamaan naiselle sitä omakotitaloa + mökkiä + kahta hienoa autoa ja ulkomaanreissuja?

Vierailija
03.07.2021 |

Miten tällainen mies voi saada naisen? Alkaa olla aika toivotonta

Kommentit (185)

Vierailija
81/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin kyllästynyt tähän reppanamiesten itkuun, että naisille ei kelpaa perusjantteri joka ei tienaa toimitusjohtajan verran ja naiset vaativat miehen kustantamana hienoja autoja ja kaikkea muuta.

Itse edellisessä parisuhteessa tienasin enemmän kuin mies, joka siis makasi työttömänä kotona suurimman osan suhteesta. Olisin toivonut edes jotakin tekemistä yhdessä ja vaikka sitten joskus lomareissua, joka olisi maksettu PUOLIKSI, huom. ei miehen pussista vaan puoliksi. Omat tuloni olisivat riittäneet tällaiseen silloin tällöin ja minä haluaisin tämän lyhyen elämän aikana kokea mukavia asioita ja esimerkiksi asua omakotitalossa. Paljon jäi tekemättä ja kokematta, osin koska mies ei ollut samalla tasolla taloudellisesti kuin minä. Mun olisi pitänyt maksaa sitten koko perheen kulut vaikka lomamatkalla, eikä munkaan ahteri ole rahasta tehty. Jos kaksi suunnilleen saman tulotason omaavaa, suunnilleen samoista asioista kiinnostunutta ihmistä suunnittelee tulevaisuutta, missä asiat jaetaan niin taloudellisesti kuin muutenkin tasapuolisesti, on se aika paljon helpompaa.

Miksi pitäisi väkisin ottaa puolisokseen joku, jonka kanssa ei pysty viettämään elämäänsä sellaisten asioiden parissa ja sellaisissa puitteissa, mitä itse elämältään toivoisi? Miksi jonkun (naisen tai miehen) pitäisi lähtökohtaisesti puolisoa valitessa tinkiä siitä, mitä toivoisi yhteiseltä tulevaisuudelta (oli se sitten tulotaso tai ulkonäkö, haluaako lapsia tms.)? Ihan varmasti löyyy niitä itsekin pienituloisia, sairaseläkeläisiä jne. naisia kaikista ikäluokista, jotka ilomielin lyövät hynttyyt yhteen pienituloisen miehen kanssa - vai oliko tässä taas kyse siitä, että hemmottelusta, lahjoista ja miehen elätiksi heittäytymisestä kiinnostuneet instabeibet eivät lämpene näille kitisijämiehille?

Vierailija
82/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kyllästynyt tähän naisten itsensä kehumiseen, että heille mukamas kelpaisi köyhä mies, mutta todellisuudessa työtön mies on kuin ilmaa naisille.

Naiset, ootakaa vastuuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vikasi, kun yrität vaan niitä hyvännäköisiä. He voivat valita kenet vaan, joten miksi valita sinut? Et sinäkään valitsisi justiinaa, jos tyrkyllä olisi 24/7 tanssija-malleja.

Sinä olet miesjustiina. Paranna tasoasi tai valitse nainen ulkonäön sijaan hänen sydämensä perusteella.

Kiitos miesjustiina on ihan mahtava termi!

Vierailija
84/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin kyllästynyt tähän naisten itsensä kehumiseen, että heille mukamas kelpaisi köyhä mies, mutta todellisuudessa työtön mies on kuin ilmaa naisille.

Vastuuta mistä? Siitä ettei IG-mallit huoli persaukisia 😅

Vierailija
85/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä muista tiedä mutta rakastuin köyhään työttömään mieheen ja ihanaa on elämä vielä 14v jälkeen! Nykyään mies on töissä mutta oli monta vuotta työttömänä. Ihan sama saadaanko ikinä omakotitaloa kun meillä on toisemme.

Vierailija
86/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota itse vastuuta itsestäsi. Jos olet tavallinen ja valju persoona ilman siedettävää ulkonäköä niin tee jotain sen muuttamiseksi. Joka päivä voisit kehittää itseäsi mutta ennemmin taputtelet itseäsi selkään ja syytät ”epäonnestasi” naisia.

Vierailija
87/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mieluimmin meille miten sun mielestä perheen pitäisi asua ja miten se kustannetaan?

Vierailija
88/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en elä tuolla deitti-tai seuranhakusivustoilla koska olen toistaiseksi onnellisesti naimisissa. Useampi 35-45-vuotias naispuolinen ystäväni yrittää etsiä elämänkumppania eivätkä he ikinä ole kommentoineet että joku mies olisi ollut epäkiinnostava koska hänellä on liian vähän rahaa. Sensijaan olen kuullut miehistä jotka tulevat treffeille kännissä, ovatkin naimisissa, käyttäytyvät huonosti, eivät huolehdi hygieniastaan tai katkaisevat yhteydenpidon yhtäkkiä blokkaamalla. Eihän kukaan nyt halua alkaa suhteeseen jossa toisella on vaikka ulosottovelkaa koska se kertoo jo todennäköisesti (ei aina kuitenkaan) elämänhallinnan puutteesta, mutta en kyllä tiedä naisten haikailevan mökkien ja bemujen perään. Ehkä pikemminkin haaveillaan viikon vuokramökistä yhdessä se kustantaen ja aidosta kumppanuudesta.

Lisäisin vielä että jos henkilö on ns. persaukinen, usein siihen on syynä alkoholin liikakäyttö. Ja silloinhan se ongelma ei oikeasti ole raha vaan alkoholi.

Vierailija
89/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat vaan velkaa, niinkun muutkin.

Miksi alapeukkua?

Faktahan tämä on, että mies joutuu naisen höyräykset rahoittamaan velalla. Moniko mies ostaa omakotitalon, farmariauton ja kultaisen noutajan itseään varten?

”Naisen höyräykset”? Kummasti kaikkien omien läheisten parisuhteissa ja omassa näistä asioista päätetään ja toivotaan yhdessä. Ei ehkä kannata elää kynnysmattona ja toteuttaa kiltisti muiden toiveita omat sivuuttaen ja sitten katkeroituen. Turha syyttää tästä naisia.

Kysypä siltä omalta kullilta, että millaista elämää eläisi, jos ei sinua ja parisuhdetta olisi.

Samanlaista koska meillä on samat arvot. Ei olla materialisteja eikä ole omia lapsia. Ehkä meille ei 20v aikana vaan ole tullut tarpeeksi tilaisuuksia vastaan itkeä rahasta vaan yhdessä eläminen ja rakkaus on tärkeintä.

Kannattaa tutustua itseensä persoonana ja kehittää omaa itsetuntoa. Ei mikään hyvä parisuhde pärjää pelkällä rahalla.

Et sitten kysynyt..

Vierailija
90/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en elä tuolla deitti-tai seuranhakusivustoilla koska olen toistaiseksi onnellisesti naimisissa. Useampi 35-45-vuotias naispuolinen ystäväni yrittää etsiä elämänkumppania eivätkä he ikinä ole kommentoineet että joku mies olisi ollut epäkiinnostava koska hänellä on liian vähän rahaa. Sensijaan olen kuullut miehistä jotka tulevat treffeille kännissä, ovatkin naimisissa, käyttäytyvät huonosti, eivät huolehdi hygieniastaan tai katkaisevat yhteydenpidon yhtäkkiä blokkaamalla. Eihän kukaan nyt halua alkaa suhteeseen jossa toisella on vaikka ulosottovelkaa koska se kertoo jo todennäköisesti (ei aina kuitenkaan) elämänhallinnan puutteesta, mutta en kyllä tiedä naisten haikailevan mökkien ja bemujen perään. Ehkä pikemminkin haaveillaan viikon vuokramökistä yhdessä se kustantaen ja aidosta kumppanuudesta.

Lisäisin vielä että jos henkilö on ns. persaukinen, usein siihen on syynä alkoholin liikakäyttö. Ja silloinhan se ongelma ei oikeasti ole raha vaan alkoholi.

Työkaveri hakee naista. On kiva, raikas ja mitä ilmeisemmin taloudellisesti vakaa. Ongelma? Jahtaa Tinderin kauneimpia. Ihmettelee kerta toisensa jälkeen miksei saa. Olisi siellä niitä tavallisiakin :p

Vierailija
91/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap valitset näitä naisia, joille raha merkitsee? Suurimmalle osalle ei merkitse, mutta jostain syystä sinä onnistuy löytämään aina nämä gold diggerit. Anna mä arvaan, valitset naiset ulkonäön perusteella?

Vierailija
92/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei nyt kerro kaikkea. Missä vika. Todennäköisesti siinä, missä kaikilla muillakin miehillä= vain ne kauneimmat kelpaavat.

Vierailija
93/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua lukematta, sä olet etsimässä puolisoa aivan liian myöhään.

Tai siis kyllähän ihmiset eroaa ja etsii uutta, mutta jos joku edellyttää sulta kaikkea tuollaista, hän ei ole tavoittelemisen arvoinen.

Vierailija
94/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin naimisiin pienituloisen miehen kanssa, oli itselläkin pienet tulot.

Yhdessä rakensimme elämän, perheen ja talon.

Vierailija
95/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin naimisiin pienituloisen miehen kanssa, oli itselläkin pienet tulot.

Yhdessä rakensimme elämän, perheen ja talon.

Niin ymmärsitte mitä on rakkaus. Tämä mies näkee ihmiset ostettavissa olevina palkintoina.

Vierailija
96/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kymmenittäin pienituloisia miehiä, ja jokaisella on nainen, joillain jopa kaksi. Itseasiassa tunnen hyvätuloisia sinkkumiehiä vaikka kuinka monta, mutta pienituloisia en yhtään.

Kun kaksi pienituloista menee yhteen niin he osaavat toimia tulojensa mukaan. Epäsuhta niitä ongelmia aiheuttaa.

Vierailija
97/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies oli ihan pa kun tavattiin mutta se ei ole menoa haitannut. Katson ihmisessä muita ominaisuuksia kuin ulkoisia. Ja on hänellä ollut muitakin naisia ennen minua että naisen saaminen köyhänä ei ole ollut hänelle ongelma. Rohkeasti vaan etsimään sitä oikeaa, ainakin voit olla varma ettei ole onnen onkija kun löydät hänet.

Vierailija
98/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kymmenittäin pienituloisia miehiä, ja jokaisella on nainen, joillain jopa kaksi. Itseasiassa tunnen hyvätuloisia sinkkumiehiä vaikka kuinka monta, mutta pienituloisia en yhtään.

Kun kaksi pienituloista menee yhteen niin he osaavat toimia tulojensa mukaan. Epäsuhta niitä ongelmia aiheuttaa.

Epäsuhta siihen suuntaan että mies tienaa enemmän? Ei kuitenkaan se epäsuhta että nainen tienaa enemmän?

Vierailija
99/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan miettinyt asiaa toiselta suunnalta? Että: Hyvätulosen on vaikea saada naista. Naiset eivät halua elää köyhyydessä parisuhteessa ja miehen tulot saattavat aiheuttaa alemmuuskompleksia. Myös itse mies saattaa haluta että nainen ei kuulu eri tuloluokkaan. Ja jos mies pystyy tarjoamaan noi mitä kirjoitit, naisen pitäisi tyytyä miehen maailmaan jonka hän on jo rakentanut yksi.

Kun tulet pois sieltä omasta kuplasta, voit ymmärtää että kenellekään ei ole helppoa.

Vierailija
100/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsuhta siihen suuntaan että mies tienaa enemmän? Ei kuitenkaan se epäsuhta että nainen tienaa enemmän?

Ihmisestä kiinni tekeekö siitä ongelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän