Miten pienituloinen mies voi saada naisen? Aina naiset hylkäävät, kun tajuavat ettei mies pysty tarjoamaan naiselle sitä omakotitaloa + mökkiä + kahta hienoa autoa ja ulkomaanreissuja?
Miten tällainen mies voi saada naisen? Alkaa olla aika toivotonta
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä että miten tämä asia oikeasti menee? Siis mahdollistaako suomessa mies pääsääntöisesti naiselle nämä asiat? Maksaako nainen niistä itse mitään? Onko tämä joku yleinen käytäntö?
Mä luulin, että aika usein nainenkin maksaa suhteessa sen oman osansa? Kertokaa nyt naiset mulle jooko miten teillä?
T. Nainen joka ei tiedä muiden raha-asioista mitään ilmeisesti.
Minulla on suuremmat tulot kuin miehelläni, joten maksan suuremman osan kuluistamme.
ÄLä ap jaksa trollata . Ne hylkää sut siksi kun sä tyydyt tilanteeseesi etkä edes koita parantaa sitä tai kehittyä.
Sun toivottomuus ja negatiivisuus on se turn-off.
Omakotitalot ja mökit on muuten ihan last season, ei kukaan halua viettää viikonloppuja tai lomia työleirillä eli sikälikin todella väsynyt trollaus.
Vierailija kirjoitti:
Syy miehen naisettomuuteen ei ole koskaan raha. Fakta.
Jep, maailman sivu ovat rentut hätistelleet naisia kimpustaan.
Älä naurata. Katso ympärillesi. Pienituloiset pariutuvat siinä missä muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä että miten tämä asia oikeasti menee? Siis mahdollistaako suomessa mies pääsääntöisesti naiselle nämä asiat? Maksaako nainen niistä itse mitään? Onko tämä joku yleinen käytäntö?
Mä luulin, että aika usein nainenkin maksaa suhteessa sen oman osansa? Kertokaa nyt naiset mulle jooko miten teillä?
Ap on joku itseään säälivä trolli joka on sosiaalisesti kömpelö.
Ei se oikeasti mene noin että mies maksaa kaiken. Joku peräkammarinpaavo taas roiskii tekstiä tänne
Vierailija kirjoitti:
ÄLä ap jaksa trollata . Ne hylkää sut siksi kun sä tyydyt tilanteeseesi etkä edes koita parantaa sitä tai kehittyä.
Sun toivottomuus ja negatiivisuus on se turn-off.
Omakotitalot ja mökit on muuten ihan last season, ei kukaan halua viettää viikonloppuja tai lomia työleirillä eli sikälikin todella väsynyt trollaus.
Mulla tuli ihan samanlainen fiilis ap:stä. Tuntuu jotenkin sellaiselta masentuneisuuteen taipuvaiselta joka ei yritä edes päästä elämässään siihen pisteeseen jota itse haaveilee vaan luovuttaa ja masentuu.
Työskentelisi vaan lujaa päästäkseen edes johonkin itseä miellyttävään pisteeseen, niin kaikki muutkin joutuu tehdä...JOPA me naiset, hui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät välitä korkeasta elintasosta. Osaa meistä kiinnostavat henkiset asiat kuten taide, hengellisyys, maapallon tulevaisuus, oikeudenmukaisuus yms.
Mutta ulkomaille pitää päästä matkustamaan ja asunnon pitää olla viihtyisä koti ison kaupungin ydinkeskustassa.
Mitä nyt omaa kaveripiiriäni mietin, niin naisille riittää ihan se, että mies maksaa puolet siitä kodista ja omat reissunsa. Ei kukaan ole etsinyt elättäjää, muttei elätettävääkään.
Oletko pienituloinen, vai joku toimeentulotuki-asiakas? Kyllä kaksi pienituloista voi saada omakotitalon, kunhan ei osta sitä jostain Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naista tai parisuhdetta ole kovin vaikeaa 'saada', mutta sen ylläpito on ihan eri asia. Naiset vanhenevat ja alkavat haluta enemmän mammonaa, heille ei kelpaa se että eläisi koko elämän samassa tuloluokassa, kun näkevät kateuksissaan kun ystävättäret muutavat ok taloihin+ 2 bemaria + mökki ja vene jne. Jättävät sitten paikoilleen jämähtäneet miehet ja ryhtyvät metsästämään paksumpaa lompakkoa omaavia miehiä ajan myötä. Siinä kun se biologinen kello viimeistään tikittää n. 30. ikävuoden kohdalla.
Eli ratkaisu aloittajan ongelmaan = Deittailet niitä nuorempia alle kolmikymppisiä muijia jotka eivät vielä ajattele lasten hankintaa(kuitenkin tiedostaen sen että tuo ongelma tulee jonain päivänä vastaan) TAI etsit vähän vanhempia hyvissä töissä olevia 40v + eronneita naisia joilla on jo omia lapsia.
Sun äiti ja siskot siis näin? Kavereita ja työkavereitahan sulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei naista tai parisuhdetta ole kovin vaikeaa 'saada', mutta sen ylläpito on ihan eri asia. Naiset vanhenevat ja alkavat haluta enemmän mammonaa, heille ei kelpaa se että eläisi koko elämän samassa tuloluokassa, kun näkevät kateuksissaan kun ystävättäret muutavat ok taloihin+ 2 bemaria + mökki ja vene jne. Jättävät sitten paikoilleen jämähtäneet miehet ja ryhtyvät metsästämään paksumpaa lompakkoa omaavia miehiä ajan myötä. Siinä kun se biologinen kello viimeistään tikittää n. 30. ikävuoden kohdalla.
Eli ratkaisu aloittajan ongelmaan = Deittailet niitä nuorempia alle kolmikymppisiä muijia jotka eivät vielä ajattele lasten hankintaa(kuitenkin tiedostaen sen että tuo ongelma tulee jonain päivänä vastaan) TAI etsit vähän vanhempia hyvissä töissä olevia 40v + eronneita naisia joilla on jo omia lapsia.
Ok, kiitos, alan toimia noin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät välitä korkeasta elintasosta. Osaa meistä kiinnostavat henkiset asiat kuten taide, hengellisyys, maapallon tulevaisuus, oikeudenmukaisuus yms.
Helpommalla pääsee, kun ottaa rehellisen uberkapitalistin...
Kummasti kyllä kaikenlaiset Gaian lapset muuttuvat rahaa liiaksikin rakastaviksi, kunhan tilaisuus vain tarjoontuu.
Itsellä brutto 150 - 200t€/v, mutta elämä ihan muissa jutuissa. Kumman nopeasti kaikki näissä merkeissä tavatut naiset kuitenkin sen tajuttuaan ovat haluamassa sitä taloa, perhettä jne. Heillä omat tulot max. muutaman kympin vuodessa, eli raha tähtäimessä. Koulut käymättä.. Tai satunnaisesti jotain ihan huuhaata, mistä ei uraa saa raavittua.
Ennemmin jatkan sinkkuna, kunnes löydän omillaan elävän naisen, joka jakaa rakkauden mereen ja adrenaliiniin. Hipit on nyt nähty; paljon puhetta, vähän tuloksia takana.
Mistä sä päättelet että ne naiset on jotain taloa haluamassa tai perhettä? Ja mitä ihmee vikaa edes on perheen haluamisessa, sehän on ihan normaali toive. Teitä naisettomia miehiä yhdistää yksi asia, suunnaton itsekeskeisyys. Sinäkin suorastaan loukkaannut maailman normaaleimmasta toiveesta eli siitä että saa perheen, koska se ei sovi juuri sun pirtaan. Että kuinka nuo röyhkeät naiset KEHTAA sellaista asiaa kaivata kuin perhe.
Yleensä käy niin, että nainen alkaa elämään sellaista elintasoa mihin hänen tuloillaan ei olisi asiaa. Ts elintason nosto tapahtuu miehen tuloilla, myös se perheellistyminen nojaa vaffasti miehen tuloihin.
Onko tällaisesta jotain haittaa jollekin? Tottakai jos mies tienaa enemmän niin harva käyttää ne kaikki rahat itseensä vaan yleensä puoliso ja mahdolliset lapset menevät etusijalle ja heidän elintasonsa sitä kautta nousee. Naiset valitettavasti tienaavat edelleen usein miehiä vähemmän ja se ei ole heidän vikansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on joku itseään säälivä trolli joka on sosiaalisesti kömpelö.
Ei se oikeasti mene noin että mies maksaa kaiken. Joku peräkammarinpaavo taas roiskii tekstiä tänne
Mutta itse hän myös maksaa hinnan trollaamisestaan 😉 Jälleen yksi yksinäinen kesä, ainoana seurana palstan perheelliset mammat.
Hieno elämä!
Osa naisista ei ehkä kaipaa niitä asioita ja osa on itsenäisiä. Varmaan siitä joukosta. Ne naiset jotka hakevat tukea ja taloudellistakin turvaa miehestä, eivät ehkä sovi kuvaan.
Voi hän AP hakea elättäjää kuten naisetkin. Loppuu iänikuinen huuto kuppaavista vaimoista. Kai olet komea, taitava rakastaja ja osaat laittaa kotia?
Vielä vaikeampaa on saada miestä, jos olet itse siis köyhä mies. Muut homomiehet on kaikki suuria menestyjiä, joille kelpaa vain paras.....
Miinustuksen perusteella AP ei ole taitava rakastaja, komea tai pidä tykkää kodinlaittamisesta. Ok, mitä ajattelit tuovasi suhteeseen? Yleensä siihen tuodaan henkisiä ominaisuuksia, vaurautta (onnenonkijat) taikka omia henkilökohtaisia avuja.
50/50 suhteessa kaivataan juurikin henkisiä avuja.
Metrin Slerba..
Aikoinaan John Holmes poseerasi jossain lehdessä, sen jälkeen lehden toimitus hukkui naisten kirjeisiin joissa haluttiin miehen yhteystiedot.
Etkö voi laittaa omia asioitasi kuntoon ja parantaa mahdollisuuksiasi sitä kautta?
Monilla naisilla on nykyisin itsellään myös hyvä koulutus ja riittävät resurssit. Silti ei ole mielestäni kohtuutonta odottaa mieheltä edes sopivia resursseja.
Vierailija kirjoitti:
Metrin Slerba..
Aikoinaan John Holmes poseerasi jossain lehdessä, sen jälkeen lehden toimitus hukkui naisten kirjeisiin joissa haluttiin miehen yhteystiedot.
Mitä ilmeisemmin ei ole.
Senhän takia tässä kyselläänkin..
Jälleen oltaisiin kovasti tahtomassa jotain antamatta mitään takaisinpäin. Aloittaja on kykenemätön näkemään omia vikojaan. Köyhäkin löytää seuraa, jopa elättäjän vaikka olisikin mies.