Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pienituloinen mies voi saada naisen? Aina naiset hylkäävät, kun tajuavat ettei mies pysty tarjoamaan naiselle sitä omakotitaloa + mökkiä + kahta hienoa autoa ja ulkomaanreissuja?

Vierailija
03.07.2021 |

Miten tällainen mies voi saada naisen? Alkaa olla aika toivotonta

Kommentit (185)

Vierailija
61/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, ettei itse jahtaa rahan ja hulppeiden puitteiden tarjoajan perässä juoksevia naisia. Katsos kun muitakin kyllä löytyy.

Esimerkiksi minä tienaan rahani itse ja hoidan osuuteni mahdollisista yhteisistä kuluista. Kunhan kumppaniehdokas pystyy itse elättämään itsensä, ei minua tämän varallisuus tai tulotaso kiinnosta.

Vierailija
62/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloinenhan saa paremman naisen!

En todella varakkaana haluisi naista joka sietää minua vain koska haluaa rahani ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat vaan velkaa, niinkun muutkin.

Miksi alapeukkua?

Faktahan tämä on, että mies joutuu naisen höyräykset rahoittamaan velalla. Moniko mies ostaa omakotitalon, farmariauton ja kultaisen noutajan itseään varten?

Vierailija
64/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukkua?

Faktahan tämä on, että mies joutuu naisen höyräykset rahoittamaan velalla. Moniko mies ostaa omakotitalon, farmariauton ja kultaisen noutajan itseään varten?

”Naisen höyräykset”? Kummasti kaikkien omien läheisten parisuhteissa ja omassa näistä asioista päätetään ja toivotaan yhdessä. Ei ehkä kannata elää kynnysmattona ja toteuttaa kiltisti muiden toiveita omat sivuuttaen ja sitten katkeroituen. Turha syyttää tästä naisia.

Vierailija
65/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Akat haluavat elämyksiä. Köyhä mies ei pysty niitä tarjoamaan. Mene töihin.

Vierailija
66/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukkua?

”Naisen höyräykset”? Kummasti kaikkien omien läheisten parisuhteissa ja omassa näistä asioista päätetään ja toivotaan yhdessä. Ei ehkä kannata elää kynnysmattona ja toteuttaa kiltisti muiden toiveita omat sivuuttaen ja sitten katkeroituen. Turha syyttää tästä naisia.

Kysypä siltä omalta kullilta, että millaista elämää eläisi, jos ei sinua ja parisuhdetta olisi.

Vierailija
67/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienempituloinen mies. Mielestään tulot on niin pienet, ettei voi esim ostaa asuntoa. Silti ystäväni samoilla tuloilla pystyvät siihen. Mies ei kuulemma kuitenkan halua asua vuokralla vaan odottaa kai että kustannan ison osan hänen asumisestaan tai muutan jonnekin korpeen. En tee kumpaakaan. 

Meillä on siis lapset tehtyinä edellisissä elämissä. Olen hoitanut omat lapseni aikuisiksi, valinnut asuinpaikan heidän tarpeidensa mukaan. Olen suunnitellut muuttoa, mutta en miehen tarpeiden tai kyvyn mukaan.

Olen vuosien aikana kustantanut miehen mukaan elämäämme, mutta nyt alkaa kyllästyttää. Omat rahansa saa jokainen käyttää kuten haluaa.

Vierailija
68/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukkua?

Kysypä siltä omalta kullilta, että millaista elämää eläisi, jos ei sinua ja parisuhdetta olisi.

Samanlaista koska meillä on samat arvot. Ei olla materialisteja eikä ole omia lapsia. Ehkä meille ei 20v aikana vaan ole tullut tarpeeksi tilaisuuksia vastaan itkeä rahasta vaan yhdessä eläminen ja rakkaus on tärkeintä.

Kannattaa tutustua itseensä persoonana ja kehittää omaa itsetuntoa. Ei mikään hyvä parisuhde pärjää pelkällä rahalla.

Vierailija
69/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tarpeeksi köyhä niin sille sun 1500€/kk tai mitä nyt saatkaan on jo puolet enemmän kuin mihin on tottunut.

Vierailija
70/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysy itseltäsi ensin miten voit olla parempi ihminen? Rakasta itseäsi ensin ja opiskele sekä lue uutta huvikseen. Kiinnostavuutesi nousee potentiaalisten kumppaneiden silmissä. Jos yrität metsästää rahalla kumppania niin saat pettyä jatkuvasti.

Vierailija
71/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Akat haluavat elämyksiä. Köyhä mies ei pysty niitä tarjoamaan. Mene töihin.

Mulla on pienituloinen kotimies. Elää toistaiseksi mun varassa ja säästöjensä turvin. Palaan itse takaisin töihin heti kun vaan pystyn. Mies jää kotiin lapsen kanssa.

Monet palstalla roikkuvista kirjoittajista tuntuu näkevän yksisuuntaisen kadun missä nainen vie eikä koskaan tuo.

Vierailija
72/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni oli pienituloinen sinkkumies, suorastaan renttu. Niin vaan meni 45-vuotiaana naimisiin kaksi vuotta siitä kun tapasi tulevan vaimonsa. Ei omistanut mitään.

Vierailija
73/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota tarpeeksi köyhä niin sille sun 1500€/kk tai mitä nyt saatkaan on jo puolet enemmän kuin mihin on tottunut.

Suomessa naiset saavat tukia. AP sanoi ettei hänellä riittää varat elättämään toista ihmistä.

Vierailija
74/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naista tai parisuhdetta ole kovin vaikeaa 'saada', mutta sen ylläpito on ihan eri asia. Naiset vanhenevat ja alkavat haluta enemmän mammonaa, heille ei kelpaa se että eläisi koko elämän samassa tuloluokassa, kun näkevät kateuksissaan kun ystävättäret muutavat ok taloihin+ 2 bemaria + mökki ja vene jne. Jättävät sitten paikoilleen jämähtäneet miehet ja ryhtyvät metsästämään paksumpaa lompakkoa omaavia miehiä ajan myötä. Siinä kun se biologinen kello viimeistään tikittää n. 30. ikävuoden kohdalla.

Eli ratkaisu aloittajan ongelmaan = Deittailet niitä nuorempia alle kolmikymppisiä muijia jotka eivät vielä ajattele lasten hankintaa(kuitenkin tiedostaen sen että tuo ongelma tulee jonain päivänä vastaan) TAI etsit vähän vanhempia hyvissä töissä olevia 40v + eronneita naisia joilla on jo omia lapsia.

Itse olisin mieluummin yksin kuin suhteessa ihmisen kanssa joka kateellisena kyttäisi muiden hankintoja. Mistä te näitä kateellisia lapsellisia kumppaneita löydätte? Ja miksi siedätte tuollaista käytöstä?

Vierailija
75/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset saavat tukia. AP sanoi ettei hänellä riittää varat elättämään toista ihmistä.

*riitä

Vierailija
76/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista käy töissä, joten ap voi nopeasti kohottaa elintasoaan iskemällä töissäkäyvän daamin vaikkei tämä niin ruusu olisikaan.

Vierailija
77/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista käy töissä, joten ap voi nopeasti kohottaa elintasoaan iskemällä töissäkäyvän daamin vaikkei tämä niin ruusu olisikaan.

Aloittaja myönsi hiljaa ettei ole komea, tee kotitöitä, leivo/kokkaa ja ei osaa rakastella.

Protason rakastajia löytyy kyllä, mm. Ruotsista ja Kreikasta.

Vierailija
78/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida mennä terapiaan tekemään työtä itsensä kanssa. Kontakti poikien kanssa on roolinvetämistä ja tyttöjen kanssa trollausta. Mikään ei johda mihinkään syvempään.

Vierailija
79/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehet teidän mielestä perheen pitäisi asua ja kuka parisuhteessa sen kustantaa? Nythän lähes kaikki parit jotka itse tunnen on sellaisia että molemmat käy töissä ja molemmat mahdollistaa. Mutta siis pari jolla on kaksi lasta, miten asutaan teidän ideaalimaailmassa? Vai etsittekö velaa?

Vierailija
80/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikasi, kun yrität vaan niitä hyvännäköisiä. He voivat valita kenet vaan, joten miksi valita sinut? Et sinäkään valitsisi justiinaa, jos tyrkyllä olisi 24/7 tanssija-malleja.

Sinä olet miesjustiina. Paranna tasoasi tai valitse nainen ulkonäön sijaan hänen sydämensä perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä