Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pienituloinen mies voi saada naisen? Aina naiset hylkäävät, kun tajuavat ettei mies pysty tarjoamaan naiselle sitä omakotitaloa + mökkiä + kahta hienoa autoa ja ulkomaanreissuja?

Vierailija
03.07.2021 |

Miten tällainen mies voi saada naisen? Alkaa olla aika toivotonta

Kommentit (185)

Vierailija
101/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut vastaan naista jota APn listaamat asiat olisi kiinnostanut. Kannattaa muuttaa PK seudulle.

Vierailija
102/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii naisen, joka ei halua asua omakotitalossa ja joka ei tykkää yksityisautoilusta tai koe tarvitsevansa autoa, joka ei ole mökki-ihminen eikä niin kiinnostunut kotimaanmatkailusta.

Tai sitten vaihtoehto: etsii naisen, jolla on jo sellainen asunto, jossa haluaa asua ja johon on kiintynyt, jolla on oma mökki, jossa haluaa viettää koko lomansa, joka matkustelee itse jos haluaa, ja jolla on jo auto.

Helsinkiläisen näkökulmasta nämä omakotitalo+auto-pakkomielteet kuulostavat aika hassuilta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi ihanne juuri mies, jolla ei ole omakotitaloa eikä mökkiä. Hän voisi tulla koko kesälomaksi kanssani minun mökilleni, eikä tarvitsisi ärsyttävästi sumplia, koska ollaan milläkin mökillä, eli saisin lomalla maksimiajan itseleni rakkaalla mökillä. Itselleni sinänsä sama, onko miehellä auto vai ei. Ja toisaalta ulkomaille pääsee kohtalaisen halvallakin - kiva olisi, jos toinen haluaisi lähteä minun kanssani, joten olisihan se mukavaa jos pystyisi oman osuutensa maksamaan. Aiemmassa (pitkässä) suhteessa maksoin kumppaninkin matkat, mutta sitä en tekisi kyllä kuin hyvin vakiintuneessa suhteessa.

Luulisi, että nyt korona-aikana ei nousisi ulkomaanmatkat ihan heti esiin... Toisaalta ei se kotimaassa matkailu ilmaista ole sekään.

Vierailija
104/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä että miten tämä asia oikeasti menee? Siis mahdollistaako suomessa mies pääsääntöisesti naiselle nämä asiat? Maksaako nainen niistä itse mitään? Onko tämä joku yleinen käytäntö?

Mä luulin, että aika usein nainenkin maksaa suhteessa sen oman osansa? Kertokaa nyt naiset mulle jooko miten teillä?

T. Nainen joka ei tiedä muiden raha-asioista mitään ilmeisesti.

Vain jossain harhaisten palstailijoiden kuvitelmissa. Ovat katsoneet liikaa ulkomaalaisia tosi-tv-ohjelmia ja lukeneet jotain venäläisiä deittailuoppaita.

Nykyisinhän aika monet mökit alkavat olla perittyjäkin tai perinnöllä ostettuja, ja tässä maassa ne perinnöt ovat ihan yhtä suuria tyttärille ja pojille.

Vierailija
105/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja katosi :D

Vierailija
106/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset eivät välitä korkeasta elintasosta. Osaa meistä kiinnostavat henkiset asiat kuten taide, hengellisyys, maapallon tulevaisuus, oikeudenmukaisuus yms.

Helpommalla pääsee, kun ottaa rehellisen uberkapitalistin...

Kummasti kyllä kaikenlaiset Gaian lapset muuttuvat rahaa liiaksikin rakastaviksi, kunhan tilaisuus vain tarjoontuu.

Itsellä brutto 150 - 200t€/v, mutta elämä ihan muissa jutuissa. Kumman nopeasti kaikki näissä merkeissä tavatut naiset kuitenkin sen tajuttuaan ovat haluamassa sitä taloa, perhettä jne. Heillä omat tulot max. muutaman kympin vuodessa, eli raha tähtäimessä. Koulut käymättä.. Tai satunnaisesti jotain ihan huuhaata, mistä ei uraa saa raavittua.

Ennemmin jatkan sinkkuna, kunnes löydän omillaan elävän naisen, joka jakaa rakkauden mereen ja adrenaliiniin. Hipit on nyt nähty; paljon puhetta, vähän tuloksia takana.

Mistä sä päättelet että ne naiset on jotain taloa haluamassa tai perhettä? Ja mitä ihmee vikaa edes on perheen haluamisessa, sehän on ihan normaali toive. Teitä naisettomia miehiä yhdistää yksi asia, suunnaton itsekeskeisyys. Sinäkin suorastaan loukkaannut maailman normaaleimmasta toiveesta eli siitä että saa perheen, koska se ei sovi juuri sun pirtaan. Että kuinka nuo röyhkeät naiset KEHTAA sellaista asiaa kaivata kuin perhe.

Yleensä käy niin, että nainen alkaa elämään sellaista elintasoa mihin hänen tuloillaan ei olisi asiaa. Ts elintason nosto tapahtuu miehen tuloilla, myös se perheellistyminen nojaa vaffasti miehen tuloihin.

Yleisin kuvio lienee silti se, että kun laitetaan yhteen molempien tulot (ja mahdolliset perinnöt) saa kumpikin vähän paremman elintason kuin mihin omilla tuloilla olisi varaa. Harvemmin nykymaailmassa asunto tai mökki hankitaan vain toisen osapuolen tuloilla - yleensä se on kahden palkansaajan tulojen summa. Ja sehän tässä meidän mallissamme on ideanakin.

Tiedän sinkkuja, joilla on ihan hyvät tulot - yhdellä esimerkiksi keskituloa paremmat, mutta keski-ikäisenä omistusasuntoa suunnittelevana joutui toteamaan, että saisi pankista vain sellaisen lainan, joka riittäisi ehkä kaksioon Kontulassa. Jos hänellä olisi kumppani, he saisivat isomman lainan ja voisivat ostaa asunnon paremmalta alueelta. Ei toki silloin, jos kumppani olisi vaikka työtön, mutta jos tälläkin olisi tuloja, vaikka vähän pienempiä kuin itsellään.

Vierailija
107/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä että miten tämä asia oikeasti menee? Siis mahdollistaako suomessa mies pääsääntöisesti naiselle nämä asiat? Maksaako nainen niistä itse mitään? Onko tämä joku yleinen käytäntö?

Mä luulin, että aika usein nainenkin maksaa suhteessa sen oman osansa? Kertokaa nyt naiset mulle jooko miten teillä?

T. Nainen joka ei tiedä muiden raha-asioista mitään ilmeisesti.

Vain jossain harhaisten palstailijoiden kuvitelmissa. Ovat katsoneet liikaa ulkomaalaisia tosi-tv-ohjelmia ja lukeneet jotain venäläisiä deittailuoppaita.

Nykyisinhän aika monet mökit alkavat olla perittyjäkin tai perinnöllä ostettuja, ja tässä maassa ne perinnöt ovat ihan yhtä suuria tyttärille ja pojille.

Paljastetaan aapeen mieliksi yksi salaisuus. Tiettävästi _rikkaissa_ aasialaisissa on sellaisiakin jotka etsii elätettävää länsimaalaisia miestä. Iso mutta (!) miehen pitää näyttää eksoottiselta joko todella rumalta tai vaalealta sinisten silmien kera.

Tästä tehtiin yhdessä vaiheessa ihan dokkari. Aasiassa tykätään erottua joukosta.

Ota huomioon ettei tossa haeta rakkautta, vaan statusesinettä. Cherryblossom:ia käyttää ainakin aasialaiset miehet. Naisista en tiedä.

Vierailija
108/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin kyllästynyt tähän reppanamiesten itkuun, että naisille ei kelpaa perusjantteri joka ei tienaa toimitusjohtajan verran ja naiset vaativat miehen kustantamana hienoja autoja ja kaikkea muuta.

Itse edellisessä parisuhteessa tienasin enemmän kuin mies, joka siis makasi työttömänä kotona suurimman osan suhteesta. Olisin toivonut edes jotakin tekemistä yhdessä ja vaikka sitten joskus lomareissua, joka olisi maksettu PUOLIKSI, huom. ei miehen pussista vaan puoliksi. Omat tuloni olisivat riittäneet tällaiseen silloin tällöin ja minä haluaisin tämän lyhyen elämän aikana kokea mukavia asioita ja esimerkiksi asua omakotitalossa. Paljon jäi tekemättä ja kokematta, osin koska mies ei ollut samalla tasolla taloudellisesti kuin minä. Mun olisi pitänyt maksaa sitten koko perheen kulut vaikka lomamatkalla, eikä munkaan ahteri ole rahasta tehty. Jos kaksi suunnilleen saman tulotason omaavaa, suunnilleen samoista asioista kiinnostunutta ihmistä suunnittelee tulevaisuutta, missä asiat jaetaan niin taloudellisesti kuin muutenkin tasapuolisesti, on se aika paljon helpompaa.

Miksi pitäisi väkisin ottaa puolisokseen joku, jonka kanssa ei pysty viettämään elämäänsä sellaisten asioiden parissa ja sellaisissa puitteissa, mitä itse elämältään toivoisi? Miksi jonkun (naisen tai miehen) pitäisi lähtökohtaisesti puolisoa valitessa tinkiä siitä, mitä toivoisi yhteiseltä tulevaisuudelta (oli se sitten tulotaso tai ulkonäkö, haluaako lapsia tms.)? Ihan varmasti löyyy niitä itsekin pienituloisia, sairaseläkeläisiä jne. naisia kaikista ikäluokista, jotka ilomielin lyövät hynttyyt yhteen pienituloisen miehen kanssa - vai oliko tässä taas kyse siitä, että hemmottelusta, lahjoista ja miehen elätiksi heittäytymisestä kiinnostuneet instabeibet eivät lämpene näille kitisijämiehille?

Mielummin kyllä otan naisen jonka kanssa seksi sujuu ja tullaan hyvin toimeen keskenään, kuin että alkaisin ajattelemaan raha-asioita.

Toisaalta olenkin jo 45v ja olen ehtinyt matkustella yms joten enää ei ole pakko suorittaa yhtään mitään.

Vierailija
109/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat vaan velkaa, niinkun muutkin.

Miksi alapeukkua?

Faktahan tämä on, että mies joutuu naisen höyräykset rahoittamaan velalla. Moniko mies ostaa omakotitalon, farmariauton ja kultaisen noutajan itseään varten?

”Naisen höyräykset”? Kummasti kaikkien omien läheisten parisuhteissa ja omassa näistä asioista päätetään ja toivotaan yhdessä. Ei ehkä kannata elää kynnysmattona ja toteuttaa kiltisti muiden toiveita omat sivuuttaen ja sitten katkeroituen. Turha syyttää tästä naisia.

Palstamies = oman elämänsä objekti, tahdoton heittopussi, jonka elämän merkittävimmät päätökset tekee naisten kollektiivi.

Vierailija
110/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset eivät välitä korkeasta elintasosta. Osaa meistä kiinnostavat henkiset asiat kuten taide, hengellisyys, maapallon tulevaisuus, oikeudenmukaisuus yms.

Kummasti kyllä kaikenlaiset Gaian lapset muuttuvat rahaa liiaksikin rakastaviksi, kunhan tilaisuus vain tarjoontuu.

Itsellä brutto 150 - 200t€/v, mutta elämä ihan muissa jutuissa. Kumman nopeasti kaikki näissä merkeissä tavatut naiset kuitenkin sen tajuttuaan ovat haluamassa sitä taloa, perhettä jne. Heillä omat tulot max. muutaman kympin vuodessa, eli raha tähtäimessä. Koulut käymättä.. Tai satunnaisesti jotain ihan huuhaata, mistä ei uraa saa raavittua.

Ennemmin jatkan sinkkuna, kunnes löydän omillaan elävän naisen, joka jakaa rakkauden mereen ja adrenaliiniin. Hipit on nyt nähty; paljon puhetta, vähän tuloksia takana.

Mistä sä päättelet että ne naiset on jotain taloa haluamassa tai perhettä? Ja mitä ihmee vikaa edes on perheen haluamisessa, sehän on ihan normaali toive. Teitä naisettomia miehiä yhdistää yksi asia, suunnaton itsekeskeisyys. Sinäkin suorastaan loukkaannut maailman normaaleimmasta toiveesta eli siitä että saa perheen, koska se ei sovi juuri sun pirtaan. Että kuinka nuo röyhkeät naiset KEHTAA sellaista asiaa kaivata kuin perhe.

Yleensä käy niin, että nainen alkaa elämään sellaista elintasoa mihin hänen tuloillaan ei olisi asiaa. Ts elintason nosto tapahtuu miehen tuloilla, myös se perheellistyminen nojaa vaffasti miehen tuloihin.

Miksi ei pitäisi naisen elintason nousta? Eikö mies, joka rakasta halua antaa naiselle omastaan? Avioliitto ja parisuhde on tutkitusta hyödyllisempi miehelle kuin naiselle. Mies saa henkisen tuen lisäksi kohennuksen terveyteensä, ja naiset edelleen tekevät suurimman osan kodin töistä vaikka miten miehet auttavat. Erityisesti miesten terveydelle on tutkittu olevan hyväksi hellät kosketukset joita saavat parisuhteessa naiselta. Lisäksi jos nainen synnyttää ja imettää miehen jälkeläisiä, on miehen vaikea tätä kompensoida ja pitäisi olla ikuisessa kiitollisuudenvelassa. Parisuhteessa on luvassa säännöllistä seksiä.

Miehille on parisuhteesta ja erityisesti avioliitosta lukuisia hyötyjä, mutta naisten terveyteen ja onnellisuuteen avioliitto ja lapset vaikuttavat keskimäärin vähentävästi. Eikö ole silloin sopivaa, että mies kompensoi näistä kaikista saamistaan eduistaan jotenkin?

Vierailija
111/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda naistyyppiä. Nyt puhut niistä sugardaddyja etsivistä neideistä, jotka rakastavat kaikkea luxusta. On olemassa myös naisia, jotka hankkivat itse omat rahansa. Kääntöpuolena: he toivovat suhteelta sitten vähän enemmän kuin rahaa ja materiaalisia pinnallisia juttuja.

Vierailija
112/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan ammattilainen AP mahtaa olla. Kokeile asumista muualla Suomessa, kuin pk-seudulla. Täällä normi duunarikin voi asua OK-talossa, jos naisen saaminen on siitä kiinni.

Vierailija
113/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda naistyyppiä. Nyt puhut niistä sugardaddyja etsivistä neideistä, jotka rakastavat kaikkea luxusta. On olemassa myös naisia, jotka hankkivat itse omat rahansa. Kääntöpuolena: he toivovat suhteelta sitten vähän enemmän kuin rahaa ja materiaalisia pinnallisia juttuja.

Annankin varoituksen sanan: älä mene Cherryblossomiin, ellet kylve rahassa. Toisin kuin muut itä-eurooppalaiset, CB:hen menee aasialaisten naisten lisäksi ukrainalaisia mitkä oottaa 🤑🤑🤑

CB = extreme sugarbaby

Vierailija
114/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tekisit vaikkapa Suomi24 Treffit -palstalle rehellisen deitti-ilmoituksen siitä, millainen todella olet? Kerro toki muutakin kuin tulojesi pienuus esimerkiksi unelmistasi, harrastuksistasi ja toiveistasi parisuhteen suhteen. Minulla on profiili siellä, ja olen huomannut, että sinne on tapahtunut joukkopako Tinderistä ja vastaavista, koska ihmiset eivät kestä nykydeittipalveluiden ulkonäkö - ja statuskeskeisyyttä.

Ps. Anna ilkeämielisten kommenttien kulkea toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kaikki naiset eivät todellakaan etsi elättäjää, vaikka tällä palstalla siitä välillä näyttää.

N27

Minä en ole huomannut vastaavaa. Päin vastoin, siellä on nykyään aivan kuollutta. Naisia on puolet vähemmän kuin vielä muutama vuosi sitten ja nekin ovat niitä samoja, jotka ovat olleet siellä jo vuosia. Uusia ilmaantuu äärimmäisen harvoin ja saanevat siksi satoja yhteydenottoja ja poistuvat nopeasti. Vain kellekään kelpaamattomat tylsimykset jäävät jäljelle. Aivan kuten minä.

Vierailija
115/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukkua?

Faktahan tämä on, että mies joutuu naisen höyräykset rahoittamaan velalla. Moniko mies ostaa omakotitalon, farmariauton ja kultaisen noutajan itseään varten?

”Naisen höyräykset”? Kummasti kaikkien omien läheisten parisuhteissa ja omassa näistä asioista päätetään ja toivotaan yhdessä. Ei ehkä kannata elää kynnysmattona ja toteuttaa kiltisti muiden toiveita omat sivuuttaen ja sitten katkeroituen. Turha syyttää tästä naisia.

Palstamies = oman elämänsä objekti, tahdoton heittopussi, jonka elämän merkittävimmät päätökset tekee naisten kollektiivi.

Tai ihan konkreettiset naiset irl. Yksikin valitti täällä että oli käynyt 25 naisen kanssa mutta kukaan ei halunnut jatkoa. Tahdoton heittopussimies olisi toki itse alkanut jokaisen kanssa. Hän kun on matkalaukku joka vain odottaa että joku, kuka tahansa, kantaisi pois nurkkiinsa.

Vierailija
116/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukkua?

Tai ihan konkreettiset naiset irl. Yksikin valitti täällä että oli käynyt 25 naisen kanssa mutta kukaan ei halunnut jatkoa. Tahdoton heittopussimies olisi toki itse alkanut jokaisen kanssa. Hän kun on matkalaukku joka vain odottaa että joku, kuka tahansa, kantaisi pois nurkkiinsa.

*käynyt treffeillä

Vierailija
117/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kyllä useimmille naisille miehen elintasolla on merkitystä enemmän kuin myöntävät. Ei kaikille, mutta useimmille.

Vierailija
118/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tekisit vaikkapa Suomi24 Treffit -palstalle rehellisen deitti-ilmoituksen siitä, millainen todella olet? Kerro toki muutakin kuin tulojesi pienuus esimerkiksi unelmistasi, harrastuksistasi ja toiveistasi parisuhteen suhteen. Minulla on profiili siellä, ja olen huomannut, että sinne on tapahtunut joukkopako Tinderistä ja vastaavista, koska ihmiset eivät kestä nykydeittipalveluiden ulkonäkö - ja statuskeskeisyyttä.

Ps. Anna ilkeämielisten kommenttien kulkea toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kaikki naiset eivät todellakaan etsi elättäjää, vaikka tällä palstalla siitä välillä näyttää.

N27

Minä en ole huomannut vastaavaa. Päin vastoin, siellä on nykyään aivan kuollutta. Naisia on puolet vähemmän kuin vielä muutama vuosi sitten ja nekin ovat niitä samoja, jotka ovat olleet siellä jo vuosia. Uusia ilmaantuu äärimmäisen harvoin ja saanevat siksi satoja yhteydenottoja ja poistuvat nopeasti. Vain kellekään kelpaamattomat tylsimykset jäävät jäljelle. Aivan kuten minä.

Tinder toimii porttina sinkkujen kohtaamiselle. Siellä kategorisoidaan liikaa ulkonäön ja ammatin perusteella. Eipä Ihme ettei sinne haluta jäädä. Muilla alustoilla pääset näkemään kaikki rekisteröityneet seuranhakijat, riippumatta tuloista.

Vierailija
119/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada naisen? Eikös parisuhteen?

No, etsimällä porukasta, joka ei ole materian vaan ihmissuhteen perässä. Jostain syystä makusi on tietynlainen.

Mun miehellä ei ole kesämökkejä eikä muuta omaisuutta. Itsensä elättää, mut mä se isotuloinen olen. Ei ole minkäänlainen ongelma.

Olemme kiinnostuneita toisistamme, emme toistemme varallisuudesta tai tuloista.

Vierailija
120/185 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kyllä useimmille naisille miehen elintasolla on merkitystä enemmän kuin myöntävät. Ei kaikille, mutta useimmille.

Silloin ei tapailla semmoisia naisia. Velojakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi