Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin biisi tällä hetkellä?

Vierailija
03.07.2014 |

Ehdottomasti "Vadelmavene"!!! 5 minuutin välein kuuluu radiosta: "hänkööön, hänköön!!!" Voi viiittttt.... Ja toinen "lupään olla syn kyn päivä kääntyy iltään..." Ärhhh!!!

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viekää minut sinne missä hän on." Osta itse lippusi!

Vierailija
82/97 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mikä juuri soi Novalla. Muija kiekaisee "ooo-OOOO-o-oooooo, I just wanna feel the moooment," sitten tulee A-ha:lta varastettu pätkä, sitten joku äijä päästää merkillisen kiljaisun ja alkaa selittää jotakin sekavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se räppibiisi, jossa kolli uhoaa miten on "taskut massii pullollaan." Ei siinä mitään jos se massi eli kukkaro olisi pullollaan idiooteille myydyistä levyistä saatua rahaa, mutta kun tämä soi Ylen kanavalla, eli minunkin verorahojani tuolle tyhjänlänkyttäjälle on syydetty.

Vierailija
84/97 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 10:17"]

Mutta ei kai nyt MISSÄÄN voi olla KETÄÄN joka haluaisi IKINÄ kuulla sen Jukka Pojan Brand new ihanuuden??? Miksi ihmeessä sitä soitetaan radiossa?!

[/quote]

Höh :(, mä oon vissiin sitten ihan tyylitajuton, mutta kun mun mies aina joskus herättää mut laulamalla mulle "Hyvää huomenta, näytät kauniilta, jotenkin tuoreelta", ja kyseessä siis sellainen mies, jolta harvemmin saa kuulla mitään tuollasta, niin mä aina ensimmäisenä tirautan pienet itkut silkasta liikutuksesta. :) Eli en oikein osaa vihata tuota biisiä..

[/quote]

Ootko varma, että miehen laulu ei kuulu vessasta, aamuisen mahantyhjennysoperaarion jälkeen?

Vierailija
85/97 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uusi biisi, mutta Maija Vilkkumaan Satumaa-tango. Tämä kohta ärsyttää joka kuulemalla: "mä panen stereot lujempaa." Ärh! Se on joko "mä panen stereot lujemmalle" tai "mä panen stereoita lujempaa!"

Vierailija
86/97 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Cheekin tuotanto! Tuo morisevä rääpäle saa verenpaineen nousemaan.

Vierailija
87/97 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abreun Bandana. Niin paskaa sanoitusta ei oo tullu vastaan hetkeen. Paitsi Arttu Wiskarin tissimaito biisi. Joka on todellinen oksennus.

Hiton wannabee Gösta Sunqvist.

Vierailija
88/97 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähettiin pämppää" !!!!!!

Vierailija
89/97 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 07:33"]

"Lähettiin pääämppää päämppärämppämppää". Ja joku kehtaa vielä ihmetellä Suomen kieroutunutta alkoholipolitiikkaa ja vastuutonta alkoholinkäyttöä, kun tällaiset biisit valitaan kesäbiiseiksi.

[/quote]

Se nyt oli vain Voicen kuuntelijoiden valinta. Sielläkin kuitenkin kakkosena oli ihan tervejärkistä musiikkia.

Vierailija
90/97 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Haloo helsingin tuotanto. Biisit ihan jees, laulaja kailottaa ja huutaa eikä osaa laulaa. Pakko vaihtaa heti kanava kun tuo paska alkaa surffata radioaalloilla.

Vierailija
91/97 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se helvetin Kasimirin biisi jossa se kielinainen ulvoo ja ähisee niin maan saatanasti.

Vierailija
92/97 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää hajoo sekunnissa Anna Puun uusimman kohdalla, sekä Sannin koko tuotannon kohdalla.

Vierailija
93/97 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:25"]Juha Tapio, Tykkään susta niin että halkeen! Ihan totaalista paskaa!!! Suorastaan haistan radiosta tulvahtavan paskanhajun, kun toi biisi soi.
[/quote]

Kelatkaa jos Juha laulaa tuon keikalla jollekin ihastukselleen ja halkee oikeasti. Sitten järjestetään talkoot jossa yhdessä tuumin keräillään niitä juhanriekaleita sieltä konserttisalista.

Vierailija
94/97 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi Kelan Nostalgiaa.

Vierailija
95/97 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkä Aavikko.

Vierailija
96/97 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Vikman Syntisten pöytä, häpeä yms...

Vierailija
97/97 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dj Ötzi - Hey baby

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän