Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ruiskii rikkaruohomyrkkyjä meidän tontille ?

Vierailija
26.06.2026 |

Näin kuinka naapuri kävi ruiskimassa Rounduppia tms meidän tontilla kasvavien puiden ja pensaiden juurille.

Miten tähän pitäisi suhtautua ? Miten sinä reagoisit ?

Oli siis pari metriä meidän tontin puolella.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan ok ?

Vierailija
2/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ruiskin naapurin puolelle letkustani jotain ihan vallan muuta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain vinkkejä miten tällaisen saa loppumaan ?

Vierailija
4/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole ok. Menisin kysymään naapurilta, että huomasiko hän laittaneensa myrkkyä myös minun pihalle. Ja sanoisin, että se ei ole ok.

Vierailija
5/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole ok. Menisin kysymään naapurilta, että huomasiko hän laittaneensa myrkkyä myös minun pihalle. Ja sanoisin, että se ei ole ok.

Ei tarvitse kysyä. Tiedetään molemmat ihan millilleen missä se raja menee.

Vierailija
6/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlainen naapuri. Ensiksi juttelin naapurin kanssa asiasta ja käytiin katsomassa rajamerkit. Asia toistui. Uusi keskustelu. Asia toistui. Rikosilmoitus. Asia ei toistunut enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan rakentaa joku umpilauta-aita rajalle ja katsoa ettei naaprui pääse mistään raosta tontille.

Vierailija
8/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitä tuon ihmisen päässä oikein liikkuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä samanlainen naapuri. Ensiksi juttelin naapurin kanssa asiasta ja käytiin katsomassa rajamerkit. Asia toistui. Uusi keskustelu. Asia toistui. Rikosilmoitus. Asia ei toistunut enää.

 Mikä oli rikosilmopituksen nimike ? luvaton tunkeutuminen toisen tontille vai toisen omaisuuden vahingoittaminen ?

Vierailija
10/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan rakentaa joku umpilauta-aita rajalle ja katsoa ettei naaprui pääse mistään raosta tontille.

Umpilauta-aita n. 160 cm olis ehdottomasti parempi, kuin nämä orapihlaja-aidat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirauhan häirintä riittää rikokseksi kun se on toistuvaa ja kiellot eivät tehoa.

Vierailija
12/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontin rajalle riistakamera ja video poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä turpaan, niin minä tekisin.

Vierailija
14/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten ihan järkevän oloinen naapuri? Ehkäpä tarkoitti hyvää? 

Onko ne myrkytetyt pusikot kenties vieraslajia, jotka sinun pitäisi muutenkin poistaa koska olet sen kiinteistön omistaja?

Tutustu aiheeseen vieraslaji.fi sivustolla.

Toki kotirauhan piiriin ei saa tulla edes hyvissä aikeissa ilman lupaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta kakalla ja pissalla.

Vierailija
16/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä samanlainen naapuri. Ensiksi juttelin naapurin kanssa asiasta ja käytiin katsomassa rajamerkit. Asia toistui. Uusi keskustelu. Asia toistui. Rikosilmoitus. Asia ei toistunut enää.

 Mikä oli rikosilmopituksen nimike ? luvaton tunkeutuminen toisen tontille vai toisen omaisuuden vahingoittaminen ?

Toisen omaisuuden luvaton haltuunotto.

https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-hallinnan-loukkaus

Vierailija
17/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä turpaan, niin minä tekisin.

Ei väkivaltaa missään tapauksessa, sitä on jo maailmassa liikaa.

Vierailija
18/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on suu ja sanat, miksi et joku päivä kysyisi häneltä..heiltä, mikä on homman nimi?

Vierailija
19/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä turpaan, niin minä tekisin.

Ei väkivaltaa missään tapauksessa, sitä on jo maailmassa liikaa.

Väkivaltaa ei voi koskaan olla liikaa.

Vierailija
20/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurille? Kaivoiko ne oikein ensin esiin?

Ja paljaille juurille sen laittaminen ei vaikuta, se tulee laittaa lehdille.


Asiasta toiseen, voihan olla että ap:n tontilla kasvaa haitallista vieraslajia jota useista pyynnöistä huolimatta ei ole poistettu ja nyt se on leviämässä naapurustoon. Siksi myrkytys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi