Ärsyttävin biisi tällä hetkellä?
Ehdottomasti "Vadelmavene"!!! 5 minuutin välein kuuluu radiosta: "hänkööön, hänköön!!!" Voi viiittttt.... Ja toinen "lupään olla syn kyn päivä kääntyy iltään..." Ärhhh!!!
Kommentit (97)
Just toi vadelmavene ja lupaan olla.. myös se softenginen renkutus on ärsyttävä, aluks oli kiva mut kyllästyy kun kuulee joka tuutista
Tää tango kuuluu kaikille....ah, ihana korvamato.
On jo vanha, mutta soi edelleen radiossa ja on aina yhtä hirveää kuultavaa: Anna Puu, Illanpilaaja.
Juha Tapio, Tykkään susta niin että halkeen! Ihan totaalista paskaa!!! Suorastaan haistan radiosta tulvahtavan paskanhajun, kun toi biisi soi.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:25"]Juha Tapio, Tykkään susta niin että halkeen! Ihan totaalista paskaa!!! Suorastaan haistan radiosta tulvahtavan paskanhajun, kun toi biisi soi.
Sinusta Se paskankatku lähtee. Kävisit edes joskus suihkussa.
Se karsea Kaija Koon biisi missä kuka sen opettaa kun pitää lopettaa... yööök.
Juha Tapion tykkään susta niin että halkeen on hyvä kakkonen.
Hullu sä et ole mutta juuri nyt on vaikeaa.. VOI HELVETTI!!! D:
Joo ymmärrän että Jannalla on muusikko vanhemmat mutta pitääkö siitä huolimatta tuottaa tuollaista paskaa radioon jos kerran ei vaan ole lauluääntä..
Kyllä se vadelmavene on ärsyttävin!! Huono!
Toinen on joku " AIAIAIAIAAA. AIAIAIAIAAA." Hitto miten kamala!
Kaija Koo-Supernaiset..joo niin voimaannuttava biisi kaikille meille ikääntyville..tekee mieli bailaamaan, aamuun asti..jee olen puuma...AAARRGH!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:48"]
Kaija Koo-Supernaiset..joo niin voimaannuttava biisi kaikille meille ikääntyville..tekee mieli bailaamaan, aamuun asti..jee olen puuma...AAARRGH!
[/quote]
Mulle tulee tästä biisistä mielikuva, jossa Mungo-Anna bilettää rokkihattara-asussa Helsingin yössä.
Branf new ihanuus.
Hyi oksennus!!!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:48"]
[/quote]
Joo voi perkele mä inhoan sitä biisiä. Aggressio tunkee pintaan, jos pakkokuulen sen. Inhoan sitä!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:25"]Juha Tapio, Tykkään susta niin että halkeen! Ihan totaalista paskaa!!! Suorastaan haistan radiosta tulvahtavan paskanhajun, kun toi biisi soi.
[/quote][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:25"]Juha Tapio, Tykkään susta niin että halkeen! Ihan totaalista paskaa!!! Suorastaan haistan radiosta tulvahtavan paskanhajun, kun toi biisi soi.
[/quote] Osuit asian ytimeen! Kanava välittömästi vaihtoon..
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:52"]Branf new ihanuus.
Hyi oksennus!!!
[/quote] Ehdit ennen mua :) kamalaa paskaa!
Kaija Koon kuka sen opettaa vai mikä helvetti lieneekään. Mun korvat vuotaa verta joka kerta. Eikä riitä, että soi radiossa vaan soi vielä mainoksissakin.
Vadelmavene.
Lupaan olla.
Robinin Kesärenkaat.
Jason Derulon Wiggle.
Jujun Hullu.
Uniikin Niin Hyvää.
KAMALIA!!! :D
Erin- toiset mimmit. Se kun jää päähän soimaan niin meinaa hermo mennä!!! Vadelmavene myös, todella ärsyttävä.
Vadelmavene, Kaija Koon Supernaiset ja mitäs vielä.. Noi nyt ainakin tällä hetkellä raivostuttavimmat! :D
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:07"]
Ehdottomasti "Vadelmavene"!!! 5 minuutin välein kuuluu radiosta: "hänkööön, hänköön!!!" Voi viiittttt.... Ja toinen "lupään olla syn kyn päivä kääntyy iltään..." Ärhhh!!!
[/quote] Jep, huono kesäbiisi, kun siihen ehti kyllästyä ennenkuin edes valittiin kesäbiisiksi. Toinen kyllästymiseen asti soitettu on (aluksi niin kaunis) Nopsajalan Lupaan olla sun